gewoon laten johquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:00 schreef timmmmm het volgende:
Vraag ns ff voor me na hoe het met mn kleurtje zit. De rest is al wel weg
Wat verwacht je van mensen met 1 hersencel?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:01 schreef sp3c het volgende:
dan ben je echt mislukt hoor
dat je de keiharde kern van NEC bent is al een dingetje maar dan ga je het nog lopen etaleren ook
Bom erop, zand eroverquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:02 schreef sp3c het volgende:
schien kan yasmin een mail sturen naar forum@fok.nl want die zit er niet mee
Je kunt het nog goedmaken he, gewoon een keer gaan (of durf je niet?)quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het spijt me oprecht lieve Karina
Het is niet ver van mijn huis af. 1 lange weg rechtdoor en een keer rechtsaf en ik ben erquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kunt het nog goedmaken he, gewoon een keer gaan (of durf je niet?)
Dan heb je dus helemaal geen excuus hequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is niet ver van mijn huis af. 1 lange weg rechtdoor en een keer rechtsaf en ik ben er
Denk een ban?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:05 schreef sp3c het volgende:
gewoon alleen de tekst 'BOM EROP'
naar forum@fok.nl
kijken wat er gebeurt
Nee ja klopt wel.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je dus helemaal geen excuus he
Zijn we wel gewendquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:05 schreef sp3c het volgende:
gewoon alleen de tekst 'BOM EROP'
naar forum@fok.nl
kijken wat er gebeurt
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je nou een keer zin of tijd hebt of durftgeef maar een gil dan he.
ga eens aan het werkquote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 16:00 schreef timmmmm het volgende:
Vraag ns ff voor me na hoe het met mn kleurtje zit. De rest is al wel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |