quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:58 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Mellow!
Ehm, even voor de mama’s hier met 3 (of meer) kindjes hier: waren jullie bij de derde ook zo snel zichtbaar zwanger? Ik krijg, met mijn 7 a 8 weken nu, mn buik al niet echt lekker meer “verstopt”..![]()
Nu ging het bij mn 2e ook wel sneller dan bij de 1e, maar het is nu echt wel een beetje bizar.
Straks zijn het er 2
Hier is het pakket vandaag ook binnen gekomen en meteen naar boven getransporteerd. Werd er niet echt blij van haha.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd minilot en Zoisdat!
En ook gefeliciteerd Mellow met de geboorte van jullie dochter![]()
Ik heb het kraampakket binnengekregen én de kraamzorg heeft gebeld voor een intake. Shit is getting real..
Hier ook, het gaat nu voormij gevoel nóg snellerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef June. het volgende:
-
Ik heb het kraampakket binnengekregen én de kraamzorg heeft gebeld voor een intake. Shit is getting real..
Silliequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:58 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Mellow!
Ehm, even voor de mama’s hier met 3 (of meer) kindjes hier: waren jullie bij de derde ook zo snel zichtbaar zwanger? Ik krijg, met mijn 7 a 8 weken nu, mn buik al niet echt lekker meer “verstopt”..![]()
Nu ging het bij mn 2e ook wel sneller dan bij de 1e, maar het is nu echt wel een beetje bizar.
Straks zijn het er 2
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:45 schreef Minarosa het volgende:
Nog een baby in het topic![]()
![]()
Eigenlijk ging alles volgens wens, gezonde baby, wel supersnelle bevalling, geen schade dus opgeluchtNu genieten
![]()
Gefeliciteerd en sterkte Mellow, hopelijk goed herstel
Ja de laatste paar dagen gaat ze ook om 12 uur weer weg. Ze heeft ook gewoon niks te doen verder.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:23 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd @:-mellow-! Jammer dat je alsnog naar het ziekenhuis moest.
En je kan de kraamzorg ook gewoon wat eerder wegsturen he? Of voor de volgende keer het minimaal aantal uren afnemen (24 uur). Wij hebben de laatste dag niet afgenomen. En op de laatste dat dat de kraamzorg er was haar ook eerder naar huis gestuurd.
Mag er bij mij achter dat ik een jongetje krijg?quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 14:56 schreef Stormqueen het volgende:
Nog meer mensen die in of uit de OP willen? Ben nu toch bezig .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wurm is super lief en trots op zijn zusje. Hij zegt steeds "heel hartje, baby." En komt steeds kroelen en kusjes geven. Beschermd haar nu al en besnuffeld of ze al zweetkakkers heeft.![]()
Sorry werd toch ineens een lang verhaal!Schudden voor gebruik
Check!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 15:08 schreef Chan het volgende:
[..]
Mag er bij mij achter dat ik een jongetje krijg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |