quote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:58 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Mellow!
Ehm, even voor de mama’s hier met 3 (of meer) kindjes hier: waren jullie bij de derde ook zo snel zichtbaar zwanger? Ik krijg, met mijn 7 a 8 weken nu, mn buik al niet echt lekker meer “verstopt”..![]()
Nu ging het bij mn 2e ook wel sneller dan bij de 1e, maar het is nu echt wel een beetje bizar.
Straks zijn het er 2
Hier is het pakket vandaag ook binnen gekomen en meteen naar boven getransporteerd. Werd er niet echt blij van haha.quote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef June. het volgende:
Gefeliciteerd minilot en Zoisdat!
En ook gefeliciteerd Mellow met de geboorte van jullie dochter![]()
Ik heb het kraampakket binnengekregen én de kraamzorg heeft gebeld voor een intake. Shit is getting real..
Hier ook, het gaat nu voormij gevoel nóg snellerquote:Op donderdag 15 augustus 2019 20:25 schreef June. het volgende:
-
Ik heb het kraampakket binnengekregen én de kraamzorg heeft gebeld voor een intake. Shit is getting real..
Silliequote:Op donderdag 15 augustus 2019 19:58 schreef silliegirl het volgende:
Gefeliciteerd Mellow!
Ehm, even voor de mama’s hier met 3 (of meer) kindjes hier: waren jullie bij de derde ook zo snel zichtbaar zwanger? Ik krijg, met mijn 7 a 8 weken nu, mn buik al niet echt lekker meer “verstopt”..![]()
Nu ging het bij mn 2e ook wel sneller dan bij de 1e, maar het is nu echt wel een beetje bizar.
Straks zijn het er 2
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 11:45 schreef Minarosa het volgende:
Nog een baby in het topic![]()
![]()
Eigenlijk ging alles volgens wens, gezonde baby, wel supersnelle bevalling, geen schade dus opgeluchtNu genieten
![]()
Gefeliciteerd en sterkte Mellow, hopelijk goed herstel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |