Chill hèquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:27 schreef aloa het volgende:
Mijn abo is zeker verlopenineens reclame.
Ow, heeft-ie weer eens een verdacht pakketje achtergelaten?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef dud0r het volgende:
Haags! Waarom heb je al die poortjes van de ns nou op verlaat onmiddelijk het station gezet in den haag? Nu kon ik niet uitchecken.
Mijn abo bij je moeder nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:27 schreef aloa het volgende:
Mijn abo is zeker verlopenineens reclame.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef dud0r het volgende:
Haags! Waarom heb je al die poortjes van de ns nou op verlaat onmiddelijk het station gezet in den haag? Nu kon ik niet uitchecken.
Denk het. Kan er trouwens niks online over vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, heeft-ie weer eens een verdacht pakketje achtergelaten?
Ja lach maar. Ik kan straks weer gaan kloten met de ns omdat ik niet uitgecheckt ben en al dat gezeik dat erbij komt kijken.quote:
Sterkte meid, ik hoop dat je de kracht kan vinden om over deze moeilijke periode heen te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het. Kan er trouwens niks online over vinden.
[..]
Ja lach maar. Ik kan straks weer gaan kloten met de ns omdat ik niet uitgecheckt ben en al dat gezeik dat erbij komt kijken.
Ik hoop het ook want ik zit bijna te janken van de stress achter m'n laptop nuquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterkte meid, ik hoop dat je de kracht kan vinden om over deze moeilijke periode heen te komen
Lul nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want ik zit bijna te janken van de stress achter m'n laptop nu
Als student mag je eens in de zoveel tijd vergeten uit te checken of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het. Kan er trouwens niks online over vinden.
[..]
Ja lach maar. Ik kan straks weer gaan kloten met de ns omdat ik niet uitgecheckt ben en al dat gezeik dat erbij komt kijken.
Ik denk oprecht dat jij van het werkende volk hier het gemakkelijkste leven hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
JE WEET GEWOON NIET HOE ZWAAR IK HET HEB HAAGS!!!
Ik ben naatje niet die bijna 30 is en nog studeert.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als student mag je eens in de zoveel tijd vergeten uit te checken of zo.
Zegt degene die 800+ posts per dag hier zit te maken op zijn werk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jij van het werkende volk hier het gemakkelijkste leven hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naatje niet die bijna 30 is en nog studeert.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt degene die 800+ posts per dag hier zit te maken op zijn werk.
https://www.ns.nl/klanten(...)hecken-vergeten.htmlquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
JE WEET GEWOON NIET HOE ZWAAR IK HET HEB HAAGS!!!
Maar waarom moest je zo nodig het staion verlaten dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naatje niet die bijna 30 is en nog studeert.
Maar ze hebben gewoon de optie om geld terug te vragen mocht er afgeschreven worden en je kan tot 6 uur na het "vergeten" nog uit checken maar dat red ik sowieso al niet maar het is gewoon een boel geregel weer wat onnodig is. Prima dat ik dat station moet verlaten maar laat me wel uitchecken.
Ja dat had ik allang opgezocht geflipt muntjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/klanten(...)hecken-vergeten.html
Hier staat alles gewoon piemol
Ja geen idee, dat werd nergens gemeld. Werd ook niks omgeroepen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar waarom moest je zo nodig het staion verlaten dan?
Was er niet opvallend veel politie of zo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat had ik allang opgezocht geflipt muntje
[..]
Ja geen idee, dat werd nergens gemeld. Werd ook niks omgeroepen.
Geen. Wel meer ns beveiliging maar meer ook niet. Nou zijn ze aan de zijkant met werkzaamheden bezig dus misschien is daar wat rookvorming geweest dat het rookalarm afgegaan is. Dan gaat de hele zooi ook in ontruimingstoestand.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er niet opvallend veel politie of zo?
Ja klopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen. Wel meer ns beveiliging maar meer ook niet. Nou zijn ze aan de zijkant met werkzaamheden bezig dus misschien is daar wat rookvorming geweest dat het rookalarm afgegaan is. Dan gaat de hele zooi ook in ontruimingstoestand.
Oh apartquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat had ik allang opgezocht geflipt muntje
[..]
Ja geen idee, dat werd nergens gemeld. Werd ook niks omgeroepen.
Rawrquote:
Jaaaaaaaaa moemoe is gifjes queenquote:
Glittergilfjes ?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:59 schreef dud0r het volgende:
Glittergifjes! Altijd mooi voor feesboek
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:15 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee dat is haags z'n afdeling. Die raakt daarvan opgewonden.quote:
Wie niet?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee dat is haags z'n afdeling. Die raakt daarvan opgewonden.
Ik nietquote:
Dat vind ik opmerkelijk. Glittergifjes zijn toch een van de beste dingen die je in je leven kan overkomenquote:
Dat is niet wat geerd zei. die had het over glittergilfjesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:25 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat vind ik opmerkelijk. Glittergifjes zijn toch een van de beste dingen die je in je leven kan overkomen
Waah liefquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Oh, daar had ik overheen gelezen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is niet wat geerd zei. die had het over glittergilfjes
Ja zoiets denk ik.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:28 schreef noodgang het volgende:
[..]
Oh, daar had ik overheen gelezen. [ afbeelding ]
Hahahaha gayyquote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:54 schreef noodgang het volgende:
Hee niet zo héquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Goed hoor met jou?quote:
Rustig motorblok rustig. Straks kookt je olie nog over.quote:
Jammer dat ze niet allemaal gelijk lopen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:38 schreef noodgang het volgende:
[..]
Hier welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:45 schreef dud0r het volgende:
Jammer dat ze niet allemaal gelijk lopen.
Met mij ook goed!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Goed hoor met jou?
[..]
Rustig motorblok rustig. Straks kookt je olie nog over.
[..]
Jammer dat ze niet allemaal gelijk lopen.
quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:18 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Het wordt steeds ergerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:18 schreef noodgang het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Komt omdat ik @Limoentjuh hier mis. Dan was ik friszuur geweest.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zuur joh
Ja leuk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Komt omdat ik @:limoentjuh hier mis. Dan was ik friszuur geweest.
Eindelijk!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!En geeneens snoeiharde anale liefde zonder spuug deze keer!
Ben ik ja.quote:
quote:
Lekker poesje likkenquote:
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJEquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
HAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
Lekker manquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:03 schreef FlippingCoin het volgende:
Keihard bolognesesaus aan het maken
Tagliatellaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:05 schreef aloa het volgende:
[..]
Lekker manmet spaghetti of macaroni?
Wat is er haagsiequote:
WORLD CAT DAY BABY!quote:
Is dit een grap?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:42 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
WORLD CAT DAY BABY!
[ afbeelding ]
Ik ben inderdaad heel sierlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt werkpaarden en sierpaarden en jij bent dat laatste.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 15:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Oh krijg nou wat, het is echt kattendag
Maar katten zijn lief.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:02 schreef Fancy2 het volgende:
Mannen hier en wat is hun onderwerp van gesprek?
KATTEN!
We kunnen het ook wel over poesjes hebben?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:02 schreef Fancy2 het volgende:
KATTEN!
Gayquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar katten zijn lief.
Vertel..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:04 schreef ToT het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel over poesjes hebben?
Gayquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh daar is ineens de interesse.
Nee, doe vind me lief danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind jou niet meer lief.
Waarom niet?quote:
We kunnen het over vagijnen hebben als je dat leuker vindt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:02 schreef Fancy2 het volgende:
KATTEN!
Niet lekker.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:11 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]
We kunnen het over vagijnen hebben als je dat leuker vindt.
JAAAAAAquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:02 schreef Fancy2 het volgende:
KATTEN!
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar katten zijn lief.
Nee geen vijg.quote:
Neenquote:
0 om precies te zijnquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neen
[..]
0 om precies te zijn
Gaat niet als ik nooit thuis ben anders had ik wel gehad
Van mij is een paar maanden geleden overreden. Hij zou 5 wordenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Neen
[..]
0 om precies te zijn
Gaat niet als ik nooit thuis ben anders had ik wel gehad
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Van mij is een paar maanden geleden overreden. Hij zou 5 worden
Waarover?quote:
Over dat jij zit te fokken op vakantiequote:
Werkt die net zo weinig als jij?quote:
Oh zodat jij minder kan doenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, hij doet juist heel veel.
Paar dagen vrij gevenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is altijd het doel geweest ja.quote:
Deed jij maar eens watquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt hequote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Over dat jij zit te fokken op vakantie
Voorlopig niet. Heb nog geen zin om op te voeden. En ik heb liever niet een ouderequote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:23 schreef eNGine10 het volgende:
[..]jonge kat ook nog
Wil je wel een nieuwe? Nog andere huisdieren?
Klote is datquote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:21 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Van mij is een paar maanden geleden overreden. Hij zou 5 worden
Je kan hem contacten met de vraag of hij goed thuis is gekomen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 16:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is altijd het doel geweest ja.
Neh maar hij voelde zich niet lekker. Ging met trein naar huis maar moest al paar keer overgeven.
Ga ik zeker doen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Je kan hem contacten met de vraag of hij goed thuis is gekomen.
Ik heb niet gekeken.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:00 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb er ook ooit één op die manier verloren. Akelig om te zien.
Lolquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Die kun je keihard tegen oew bakkes an verwachten!"
Schatkeeeeeeeequote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:25 schreef ToT het volgende:
Tijd voor wat meer vrolijkheid in het topic!
[ afbeelding ]
Nee die heeft vandaag gelukkig het reguliere middagdutje gedaan, dus HOPELIJK dat we vannacht weer een beetje normaal kunnen slapen.quote:
Met badeendjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee die heeft vandaag gelukkig het reguliere middagdutje gedaan, dus HOPELIJK dat we vannacht weer een beetje normaal kunnen slapen.
Op dit moment spettert hij de hele badkamer onder!
Ik hoor geen gepiep maar kan zijn dat m'n vrouw die idd in het badje heeft gedaan.quote:
Of ze heeft het eendje ergens anders in gestoptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor geen gepiep maar kan zijn dat m'n vrouw die idd in het badje heeft gedaan.Het gespetter is hier wél heel duidelijk te horen!
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoor geen gepiep maar kan zijn dat m'n vrouw die idd in het badje heeft gedaan.Het gespetter is hier wél heel duidelijk te horen!
Geerd, doe nu eens NIET geilquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:39 schreef Geerd het volgende:
Vergeet ze hem er uit te halen en dan straks in bed ..piep piep piep ...ja uuh das de pekingeend die is nu wel gaar ..
Je bent zeker de grappigste in de treinquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:39 schreef Geerd het volgende:
Vergeet ze hem er uit te halen en dan straks in bed ..piep piep piep ...ja uuh das de pekingeend die is nu wel gaar ..
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:39 schreef Geerd het volgende:
Dat kan nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Volgens mij is hij al deze tijd een kloontje van djeez!
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Doe jij weleens lollige omroepjes @:Geerd
Neuh ..zitten mensen niet op te wachten denk ik...drukke treinen aircoos/wc's defect...betaal je 4000/6000 voor je jaar abbo gaat er nog zo een clown in pak beetje lollig lopen doen..quote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
Doe jij weleens lollige omroepjes @:Geerd
Heb je wel een puntquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh ..zitten mensen niet op te wachten denk ik...drukke treinen aircoos/wc's defect...betaal je 4000/6000 voor je jaar abbo gaat er nog zo een clown in pak beetje lollig lopen doen..
De meeste keren verstaan we toch niet wat er wordt omgeroepenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Neuh ..zitten mensen niet op te wachten denk ik...drukke treinen aircoos/wc's defect...betaal je 4000/6000 voor je jaar abbo gaat er nog zo een clown in pak beetje lollig lopen doen..
"Heeft-ie het nou over anale seks met dode dieren?"quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
De meeste keren verstaan we toch niet wat er wordt omgeroepen
Dan was dat vast Geerdquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Heeft-ie het nou over anale seks met dode dieren?"
Moet je die piemols uit je oren halenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:09 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
De meeste keren verstaan we toch niet wat er wordt omgeroepen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:11 schreef ToT het volgende:
[..]
"Heeft-ie het nou over anale seks met dode dieren?"
Dan moet jij ze niet steeds erin stoppenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Moet je die piemols uit je oren halen
Jij wel.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet jij niet steeds erin stoppen
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:13 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Dan moet jij ze niet steeds erin stoppen
Whehehe, ik kon me deze aflevering nog herinneren, zodoende.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:15 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Waar jij altijd je plaatjes vindt...
South Parkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe, ik kon me deze aflevering nog herinneren, zodoende.
Gewoon ff gegoogled op "South Park dick in ear panda", maar toen ik op Zoeken klikte, herinnerde ik me dat hij "Sexual harassment panda" heette, maar dit plaatje stond toch al tussen de resultaten.
Heb ik een keuze?quote:
Mag ik douchen? En wat ga ik eten?quote:
Nee en je gaat *fluister fluister* etenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 19:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Mag ik douchen? En wat ga ik eten?
Ja maar ik stinkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:00 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Nee en je gaat *fluister fluister* eten
Niet zeuren. Ik zeg nee.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:01 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja maar ik stink
En nice! Lang niet gehad
45cm langquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik zeg nee.
Hahaha. Lang is zeker een week
Toch gedaan. Rebel dat ik benquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:02 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Niet zeuren. Ik zeg nee.
Hahaha. Lang is zeker een week
Neeheeeequote:
Bang voor een meisje van 1.50quote:
Weet ikquote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:27 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Die zijn het ergst![]()
Hoe lang ben jij?
Konijnenmansquote:
quote:
Herenquote:
Goed hoorquote:
Muah, lekker rustig dagje gehad en op de valreep nog bijna 2 uur op de fiets in geklokt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 20:51 schreef stokj het volgende:
[..]
Als nooit te voren![]()
![]()
![]()
Ben je nog druk bezig geweest?
Zeer goed, lekker maandje vrijquote:
Ooh heerlijkquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, lekker rustig dagje gehad en op de valreep nog bijna 2 uur op de fiets in geklokt.
[..]
Zeer goed, lekker maandje vrij
Lekker uitrusten, doen waar we zin in hebben en verhuizen richting de bewoonde wereld.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:03 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ooh heerlijkNog leuke dingen op de planning?
Oh lekkerquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker uitrusten, doen waar we zin in hebben en verhuizen richting de bewoonde wereld.
En emotioneel afscheid nemen van Limboland
Richting regio Rotterdam.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Waar gaan jullie naar toe verhuizen?
Aahw, knuffel
Hoe bevalt jullie vakantie?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:09 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh lekker![]()
Waar gaan jullie naar toe verhuizen?
Aahw, knuffel
Dat is best een eindje weg inderdaad, alhoewel feitelijk valt het natuurlijk wel mee, maar voor Nederlandse begrippen is het een heel eindquote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Richting regio Rotterdam.
Qua afscheid valt het wel mee, heb nog genoeg vrienden/familie in het zuiden wonen om een excuus te hebben om af en toe terug te komen
Goedquote:
Waar gaan jullie heen?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat is best een eindje weg inderdaad, alhoewel feitelijk valt het natuurlijk wel mee, maar voor Nederlandse begrippen is het een heel eind
Haha dat is fijn
[..]
Goedmorgen een weekendje weg met schoonouders en zwager+gezin
kan toch niet aloa dit.quote:
Ja over 30 jaar ofzoquote:Op donderdag 8 augustus 2019 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here!
En ik zou er ook zo weer terug naar toe willen.
Hij moet orde houden om escalatie te voorkomenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zat op de trein te wachten, riep @:Geerd : ga er eens gauw vanaf!!
Had je wel ingecheckt?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 23:18 schreef hemarookworst het volgende:
Ik zat op de trein te wachten, riep @:Geerd : ga er eens gauw vanaf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |