Chill hèquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:27 schreef aloa het volgende:
Mijn abo is zeker verlopenineens reclame.
Ow, heeft-ie weer eens een verdacht pakketje achtergelaten?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef dud0r het volgende:
Haags! Waarom heb je al die poortjes van de ns nou op verlaat onmiddelijk het station gezet in den haag? Nu kon ik niet uitchecken.
Mijn abo bij je moeder nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 10:27 schreef aloa het volgende:
Mijn abo is zeker verlopenineens reclame.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:16 schreef dud0r het volgende:
Haags! Waarom heb je al die poortjes van de ns nou op verlaat onmiddelijk het station gezet in den haag? Nu kon ik niet uitchecken.
Denk het. Kan er trouwens niks online over vinden.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow, heeft-ie weer eens een verdacht pakketje achtergelaten?
Ja lach maar. Ik kan straks weer gaan kloten met de ns omdat ik niet uitgecheckt ben en al dat gezeik dat erbij komt kijken.quote:
Sterkte meid, ik hoop dat je de kracht kan vinden om over deze moeilijke periode heen te komenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het. Kan er trouwens niks online over vinden.
[..]
Ja lach maar. Ik kan straks weer gaan kloten met de ns omdat ik niet uitgecheckt ben en al dat gezeik dat erbij komt kijken.
Ik hoop het ook want ik zit bijna te janken van de stress achter m'n laptop nuquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterkte meid, ik hoop dat je de kracht kan vinden om over deze moeilijke periode heen te komen
Lul nietquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoop het ook want ik zit bijna te janken van de stress achter m'n laptop nu
Als student mag je eens in de zoveel tijd vergeten uit te checken of zo.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk het. Kan er trouwens niks online over vinden.
[..]
Ja lach maar. Ik kan straks weer gaan kloten met de ns omdat ik niet uitgecheckt ben en al dat gezeik dat erbij komt kijken.
Ik denk oprecht dat jij van het werkende volk hier het gemakkelijkste leven hebt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
JE WEET GEWOON NIET HOE ZWAAR IK HET HEB HAAGS!!!
Ik ben naatje niet die bijna 30 is en nog studeert.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Als student mag je eens in de zoveel tijd vergeten uit te checken of zo.
Zegt degene die 800+ posts per dag hier zit te maken op zijn werk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk oprecht dat jij van het werkende volk hier het gemakkelijkste leven hebt.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naatje niet die bijna 30 is en nog studeert.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zegt degene die 800+ posts per dag hier zit te maken op zijn werk.
https://www.ns.nl/klanten(...)hecken-vergeten.htmlquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
JE WEET GEWOON NIET HOE ZWAAR IK HET HEB HAAGS!!!
Maar waarom moest je zo nodig het staion verlaten dan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben naatje niet die bijna 30 is en nog studeert.
Maar ze hebben gewoon de optie om geld terug te vragen mocht er afgeschreven worden en je kan tot 6 uur na het "vergeten" nog uit checken maar dat red ik sowieso al niet maar het is gewoon een boel geregel weer wat onnodig is. Prima dat ik dat station moet verlaten maar laat me wel uitchecken.
Ja dat had ik allang opgezocht geflipt muntjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:38 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
https://www.ns.nl/klanten(...)hecken-vergeten.html
Hier staat alles gewoon piemol
Ja geen idee, dat werd nergens gemeld. Werd ook niks omgeroepen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar waarom moest je zo nodig het staion verlaten dan?
Was er niet opvallend veel politie of zo?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat had ik allang opgezocht geflipt muntje
[..]
Ja geen idee, dat werd nergens gemeld. Werd ook niks omgeroepen.
Geen. Wel meer ns beveiliging maar meer ook niet. Nou zijn ze aan de zijkant met werkzaamheden bezig dus misschien is daar wat rookvorming geweest dat het rookalarm afgegaan is. Dan gaat de hele zooi ook in ontruimingstoestand.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was er niet opvallend veel politie of zo?
Ja klopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen. Wel meer ns beveiliging maar meer ook niet. Nou zijn ze aan de zijkant met werkzaamheden bezig dus misschien is daar wat rookvorming geweest dat het rookalarm afgegaan is. Dan gaat de hele zooi ook in ontruimingstoestand.
Oh apartquote:Op donderdag 8 augustus 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat had ik allang opgezocht geflipt muntje
[..]
Ja geen idee, dat werd nergens gemeld. Werd ook niks omgeroepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |