Jep, helaas wel. Maar kon ook Thailand zijn hoorquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah!
Ja nou ja, dat heb je sowieso wel meer in dat deel van de wereld.
Voor je het weet hebben we het hier over Trump, Putin en de Bigfarma.quote:
Voor je het weet hebben we een herfststopquote:
Dan DTS maar weer openquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor je het weet hebben we een herfststop
ja is wat he zag het in feedback.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:31 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Voor je het weet hebben we een herfststop
Hehe.. Trustequote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:33 schreef ToT het volgende:
Anyway, ik ga proberen te pitten.Wellicht tot over een kwartier maar weer!
Wel veel zeikwijven, telt dat ook?quote:
Alleen als ze nudes postenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Wel veel zeikwijven, telt dat ook?
Krijg je veel peners te zien denk ikquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 00:40 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Krijg je veel peners te zien denk ik
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 01:11 schreef kree het volgende:
[..]
veel fouter kan het niet worden nee idd![]()
HAhaha
Nou ga je wel erg veel hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 23:58 schreef ToT het volgende:
[..]
En degenen die hier drama gaan lopen schoppen mogen opebolazeren naar Rotterdam!
Ja is je ritme. Vervelend is dat. Werkze!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 06:36 schreef sp3c het volgende:
haaaaaaags
ik ga weer w eg hoor moet ik een keer laat beginnen ben ik nog achterlijk vroeg wakker
Hoooiquote:
Ja ik heb er toch geen last van en lekker frisquote:
Gutemorgenquote:
Werk?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:15 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ja ik heb er toch geen last van en lekker fris
Jup.. Vandaag en morgen nog. Dan z'n zes weken vrijquote:
Lekker vooruitzicht. Waar gaat de reis naartoe of ga je niet weg?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:17 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jup.. Vandaag en morgen nog. Dan z'n zes weken vrij
Ga in het midden 2 tot 3 weken naar Roemenië en de rest gewoon lekker thuis.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:19 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht. Waar gaat de reis naartoe of ga je niet weg?
Kiek an. En in Roemenië zijn de hoeren eerder op je hotelkamer dan je koffersquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ga in het midden 2 tot 3 weken naar Roemenië en de rest gewoon lekker thuis.
Ja daaromquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:22 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Kiek an. En in Roemenië zijn de hoeren eerder op je hotelkamer dan je koffers
Oké hoor Gordonquote:
quote:
Morguh dudequote:
Mafkeesquote:
Scruppiequote:
Jaaaquote:
Vechten!quote:
Ojeequote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:43 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Jaaa
Komen er nog veel meer vandaag
Al plannen?quote:
Hoe kan Haags nou jaloers zijn? Hij werkt minder dan jij. Hij is wel langer aanwezig maar werken....quote:
Bakkesquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe kan Haags nou jaloers zijn? Hij werkt minder dan jij. Hij is wel langer aanwezig maar werken....
leukquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
Festival dit weekend. Alleen een beetje jammer van de weersvoorspelling
Of anders dik trom?quote:
Beste vrijetijdsbestedingquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ie een eckte is gaat ie werken.
Vooral rock, leuke bandjes welquote:Op donderdag 8 augustus 2019 07:55 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
leuk![]()
Wat voor muziek? Poncho mee dan maar
Ga je daarmee doen danquote:
Veel plezier. Laat je even ¤50 op het nachtkastje liggen voor je gaat?quote:
Nee, wel dr kunstgebitquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Veel plezier. Laat je even ¤50 op het nachtkastje liggen voor je gaat?
Hi Cindaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Drukke werkdag vandaag dus als jullie me kwijt zijn.....
Geen ervaring mee maar geloof je graagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:13 schreef dud0r het volgende:
Wel fijn als die tijdens de daad uit is
Geen tanden die over je eikel schaven terwijl je keihard aan het facefucken bentquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:16 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geen ervaring mee maar geloof je graag
Klinkt als puur genotquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Geen tanden die over je eikel schaven terwijl je keihard aan het facefucken bent
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:21 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Enorm schattig kind hier, die zegt de hele tijd tegen mij: “ wie ben jij “ 😂 ik mijn naam zeggen de hele tijd, maar echt grappig kind wel 😜
Gasten met een kind, ben op werk nu.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]![]()
En wie is hij/zij dan wel niet?
Happy PUSSY day 😜 jij helemaal hyped? 🕺🏿quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:27 schreef eNGine10 het volgende:
Happy international cat day allen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
En als ik die kant op staar zegt hij steeds hallo 😜🐣
Wat voor soort werk als ik vragen magquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Gasten met een kind, ben op werk nu.
JAAAAAAA ik stuiter hier door de fabriek heen vandaagquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Happy PUSSY day 😜 jij helemaal hyped? 🕺🏿
halloquote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:27 schreef eNGine10 het volgende:
Happy international cat day allen![]()
[ afbeelding ]
Horecaquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:32 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wat voor soort werk als ik vragen mag
[..]
JAAAAAAA ik stuiter hier door de fabriek heen vandaagen tegen iedereen miauw zeggen
Geef ook kusje van mij 😽 of schud pootjequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:33 schreef noodgang het volgende:
[..]ik heb de kat nog niet gefeliciteerd
Vroeg om al in de kroeg te zittenquote:
Wel gezellig 🕺🏿quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:37 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vroeg om al in de kroeg te zitten
Dat is ook niet liefquote:
Haha zeker 🍻quote:
Werkzequote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:45 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Haha zeker 🍻
Ik ga ook beetje werken
MIAUW
Heb ik tenminste nog een goede invloed op iemand.quote:
Niet echt.equote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik tenminste nog een goede invloed op iemand.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Geef ook kusje van mij 😽 of schud pootje
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dat kleffe gedoe hier maar niets hoor.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Log uit danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hij is verdrietig dat hij je niet mag neukenquote:Op donderdag 8 augustus 2019 08:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wat is je probleem Haags? Eerst gister mij verwijten dat ik niet gezellig ben en nu ga je min uitschelden?
Kloptquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Volgens Haags zelf heeft een hij nooit een ochtendhumeur. Hahaha 👻 wel dus blijkt maar weer
Doe ff normaal 😜quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij is verdrietig dat hij je niet mag neuken
Nee hoor, dat heeft ie niet alleen in de ochtendquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:01 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Volgens Haags zelf heeft een hij nooit een ochtendhumeur. Hahaha 👻 wel dus blijkt maar weer
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:04 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ok ik ga raar sfeertje 🐣 daaaaaag allen fijne dag
Haags Will be haags dat blijkt 😜quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:05 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heeft ie niet alleen in de ochtend
wijze woorden noodgang ik blijf gewoon blij zijn, glittergodquote:
Ben altijd mezelf gebleven.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haags Will be haags dat blijkt 😜
[..]
wijze woorden noodgang ik blijf gewoon blij zijn, glittergod
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben altijd mezelf gebleven.
Dus dat.quote:
Vertelquote:Op donderdag 8 augustus 2019 09:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Weet je wat een strak plan is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |