Nu nog debuut maken bij Bayernquote:
Alsnog wel potentie om echt een topverdediger te worden imo.quote:
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:44 schreef Sejt het volgende:
[..]
Bijzonder inderdaad![]()
Heb je een carrière screen voor me, met gespeelde wedstrijden per seizoen?
Jup, nu even 2019 afwachten.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Alsnog wel potentie om echt een topverdediger te worden imo.Juiste stats mentaal en technisch. Fysiek nog iets erbij en top.
Idd, kerel was een keertje kort blessa (8 dagen), keertje geschorst wegens 5x geel, wilde geen contractverlenging, dus was niet bepaald de moeite van het melden waard.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:52 schreef Asschen_sukar het volgende:
Weinig te melden over Suiker, hopelijk sneaked hij ook transfervrij de deur uit bij Feyenoord.
"Hopelijk helpt deze ervaring me om basisspeler te worden bij Feyenoord"quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan kan het ook zomaar zijn dat ze per direct stoppen met voetballen.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uhu, de broertjes Faalhaas.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:01 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
"Hopelijk helpt deze ervaring me om basisspeler te worden bij Feyenoord"
Oh wacht het zijn 2 spelers
laat maar
Ik zie je wel in de CL-finale.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Jammer, Lindgren wordt niet mijn teamgenoot.
Heb ik zijn welkomscadeau voor niks gekocht
1ste van Bayern. tijd om te gaan klappen danquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De shortlist per 1 juli 2019!
[ afbeelding ]
Misschien wil Katwijk hem wel hebben!quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
Is er überhaupt interesse voor die Suiker-gast
Cercle Brugge, NAC en Roda.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:04 schreef GGMM het volgende:
Is er überhaupt interesse voor die Suiker-gast
Eens.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Snap wel dat je het doet, Drizt, om mensen betrokken te houden.
Maar toch, hoort wel een beetje bij het spel natuurlijk. Net als blessuregevoeligheid.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cercle Brugge, NAC en Roda.
Je gaat te hardquote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben bezig met de spelerscreenies, maar ShareX huilt weer
Je kan bij ShareX een alternatieve imagehost kiezen als Imgur moeilijk doet.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ben bezig met de spelerscreenies, maar ShareX huilt weer
ShareX denkt van welquote:
Mja, moet weer 15 min wachtenquote:
Ook wel echt bazenstats zeg.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:11 schreef Lange_Lans het volgende:
Koekoek 44 miljoen en 100k per week.
@:atypisch are you watching?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 14:12 schreef superniger het volgende:
[..]
Mag ik ook een carrière screen van Boonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |