quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
godver, wist niet dat je alweer bezig was
[..]
klopt wel een beetje met de werkelijkheid
[..]
als het moet prima. alleen wel ff kijken hoe en wat
[..]
danku
[..]
sorry, gaat hem niet worden:P
Ben helemaal bijquote:
Is gewoon een beetje geluk.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat kan ik doen om volgende keer beter te worden?
Bij een kleinere ploeg beginnen? Of andere positie?
Timingquote:
Heb even je starteigenschappen bekeken, je hebt volgens mij niet zoveel verkeerd gedaan. Je mist alleen snelheid als back, zou dat in ieder geval ondervangen. Verder is dat gewoon een kwestie van geluk. Ik vind je verdeling van eigenschappen best prima. 20 loyalty vind ik altijd een beetje zonde, maar dat is je eigen keuze. Verder met Ajax ook een redelijk goede keuze gemaakt qua faciliteiten. Ik wilde eerst AZ kiezen, maar zag dat ze in FM 2014 nog niet zulke topfaciliteiten hadden; vandaar Ajax.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bij een club beginnen die jeugd een kans geeft.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Yup, en de beste spelers zijn vaak AMC's.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat niet, maar hij houdt wel van Excelsior (quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:34 schreef GGMM het volgende:
Kan je trouwens zien waarom die Scrummiespeler contractvoorstellen afwijst?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:36 schreef KennyPowers het volgende:
Mag ik een screen van het team en opstelling van Madrid?
Dacht dat je als defensie back best traag kon zijn.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Heb even je starteigenschappen bekeken, je hebt volgens mij niet zoveel verkeerd gedaan. Je mist alleen snelheid als back, zou dat in ieder geval ondervangen. Verder is dat gewoon een kwestie van geluk. Ik vind je verdeling van eigenschappen best prima. 20 loyalty vind ik altijd een beetje zonde, maar dat is je eigen keuze. Verder met Ajax ook een redelijk goede keuze gemaakt qua faciliteiten. Ik wilde eerst AZ kiezen, maar zag dat ze in FM 2014 nog niet zulke topfaciliteiten hadden; vandaar Ajax.
Oh en ik zou 'm LB/CV maken. Als 'ie dan traag blijkt, kan hij altijd nog centraal achterin. Het is interessanter voor een club om een LB/CV te kopen dan een LB/VM.
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:40 schreef Nick-GizMo het volgende:
drizz,ik wil evt wel een screenie van career overzicht.
Een back met hoge eigenschappen voor snelheid en tackelen (en wat mentals) wordt door FM al gezien als een topverdediger.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat je als defensie back best traag kon zijn.
Hoopte idd bij Ajax stappen te maken wegens de faciliteiten en de coaches, en dat ze graag met eigen jeugd spelen. Is helemaal niks van terecht gekomen helaas.
Maarja, live and learn.
Bijzonder inderdaadquote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
30x is blijkbaar niet genoeg, oké
[ afbeelding ]
ambitie had je ook laag staan?quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nu doe ik zelfs bij Swansea niet mee (lol)quote:Op donderdag 8 augustus 2019 13:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Een back met hoge eigenschappen voor snelheid en tackelen (en wat mentals) wordt door FM al gezien als een topverdediger.Snelheid is voor een back echt het belangrijkst (aldus FM)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |