en met lex, en met merel, Jordie allemansvriendje, knuffelhomoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:27 schreef DKUp het volgende:
Zo jammer dat Jorrie met een Sheil omgaat
expres tegen haar zender aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
NaarGeest ZC
JA JE BENT AN HET SCHURE!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vertelde over de mensen die hij achter liet, toen nam Mariska het over dat zij een gezin had die bewindvoering doet en die doet haar adm want zij heeft een eigen huis, alles bij de notaris geregeld etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Mariska in gesprek, gauw snel doorwerken, vooral geen aandacht geven
Ik kan Jordie niet eens verstaan
wat is het toch een laf wijf
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef Harrison het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
da zei ze ook, apart he? Ik ben de enige hier met een eigen hus, of dat nog wat voorsteltquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef Maria. het volgende:
Ach marisje, je financieele administratie, want je hebt n eigen huis, alsof mensen met n huurhuis niet net zoveel moeten regelen als ze Utopia ingaan. Tjonge jonge wat ben jij n stumper.....
peciesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij vertelde over de mensen die hij achter liet, toen nam Mariska het over dat zij een gezin had die bewindvoering doet en die doet haar adm want zij heeft een eigen huis, alles bij de notaris geregeld etc.
Jordie meteen: ik geloof best dat jij een mooi huis hebt in Haarlem maar het ging over mij en dit komt niet goed over wat je doet
Mariska: ik zeg alleen maar....
Jordie: ik zeg je dat het niet leuk over komt wat je doet.
En Maris maar schuren bij haar mic. Vond ze niet leuk hoor.
Ja en daarom kan ze niet vertrekken zei ze vannacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
da zei ze ook, apart he? Ik ben de enige hier met een eigen hus, of dat nog wat voorstelt
😂mis steeds de leuke dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij vertelde over de mensen die hij achter liet, toen nam Mariska het over dat zij een gezin had die bewindvoering doet en die doet haar adm want zij heeft een eigen huis, alles bij de notaris geregeld etc.
Jordie meteen: ik geloof best dat jij een mooi huis hebt in Haarlem maar het ging over mij en dit komt niet goed over wat je doet
Mariska: ik zeg alleen maar....
Jordie: ik zeg je dat het niet leuk over komt wat je doet.
En Maris maar schuren bij haar mic. Vond ze niet leuk hoor.
Jessie slaat dat aanbod niet over, mark my wordsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is weer verliefd op Jessie.
zitten andere mensen inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en daarom kan ze niet vertrekken zei ze vannacht.
Vanmiddag zei ze al dat ze vandaag naar elkaar hadden uit gesproken nog verliefd te zijnop elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie slaat dat aanbod niet over, mark my words
Jahh A A A A A kggggk die Jessie toch A A A A kgggk ( Merellachje Off)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Had ik maar toendertijd mijn huis gekocht.....had ik nu goedkoper gezeten....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en daarom kan ze niet vertrekken zei ze vannacht.
Daar gaan ze weer zelfs hier faalt hij in. Hij was blij van haar af te zijn. Hij begon er niet meer aanquote:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef Harrison het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze misschienWelnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Jeuk is erger dan pijn Dotjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan ze weer zelfs hier faalt hij in. Hij was blij van haar af te zijn. Hij begon er niet meer aan
Graag gedaan.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:43 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja deze was het! Het familiewapen van Maris![]()
![]()
![]()
Thnx!
Had hij maar flink jeuk......heb het idee dat hij makkelijk zonder kan.....krijg bij hem altijd het idee dat het een moetje is.quote:
Zie m zitten met zijn vieze groene broekje. Je kijkt zo goor op die vent hèquote:
Hij laat het zich welgevallen. Maar echt zin heeft hij nooit in haar gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had hij maar flink jeuk......heb het idee dat hij makkelijk zonder kan.....krijg bij hem altijd het idee dat het een moetje is.
Ow dit meen je niet , ik mis echt een hoopquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Onbegrijpelijk. Nadat ze hem uitgemaakt heeft voor alles wat er maar bestaat trapt hij er weer in bij haar?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar gaan ze weer zelfs hier faalt hij in. Hij was blij van haar af te zijn. Hij begon er niet meer aan
Ze zei het net tegen Franny,ze is weer overstag.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:49 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ow dit meen je niet , ik mis echt een hoop
Dus we hebben nu een GG en een GF....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
En die Geile Frustie erbij.. TópShowtje weer hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap haar ook niet, ach ze verdienen elkaarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Nadat ze hem uitgemaakt heeft voor alles wat er maar bestaat trapt hij er weer in bij haar?
Ze heeft zich compleet voor lul gezet ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef Harrison het volgende:
Shel denkt dat ze Gerrit bij de vorige stemming heeft afgemaakt, door eerst "met hem te zoenen" en de volgende dag hem een stem te geven, zegt ze trots. Jordie ziet niet hoe ze hem dan heeft afgemaakt.
Ja hoor. Gewoon weer door met het toneelstuk. Ach ja, zal wel een 'moetje' zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Snap haar ook niet, ach ze verdienen elkaar
Kunnen ook niet anders....weten veels te veel over elkaar en hebben geen interesse in de andere bewoners.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:51 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Snap haar ook niet, ach ze verdienen elkaar
Dat worden er dan 4 GM GJ GG GF .......quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze zei het net tegen Franny,ze is weer overstag.
Toen ze haar break up ging vieren realiseerde ze zich opeens dat ze daar verder niemand heeft. Zat ze daar opeens met Mylene en Andrea.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kunnen ook niet anders....weten veels te veel over elkaar en hebben geen interesse in de andere bewoners.
We kunnen het beter maar als een bondje zien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kunnen ook niet anders....weten veels te veel over elkaar en hebben geen interesse in de andere bewoners.
Top actrice.quote:
Geen idee wat Haags is , ik kan alleen een broodje ei met uit , en O O den Haagquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:56 schreef Harrison het volgende:
[..]Ze praat behoorlijk plat Haags toch juist? Erger me er vreselijk aan
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:57 schreef PTLe het volgende:
[..]
Geen idee wat Haags is , ik kan alleen een broodje ei met uit , en O O den Haag
Jij snapt het FFquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
Lever de pinpas maar weer in Jessie.
quote:
Vergeet het wipje nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Morgen weer een nieuw outfitje.
Dat komt straks nog.quote:
dan zeg ik het wat netter (wipje) maar je heb gelijkquote:
Klopt, een prima opzetje , ze konden niet achterblijven bij Gerrie-Frustie-Sjellie uit/aan/uit/aan showtjes..én het verkocht een hoop meukquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:01 schreef Maria44 het volgende:
En alles was een opzetje om de shirts te verkopen of voor wat?
BBrrrrr , ik gun ze het weer wat ik hier de hele dag heb gehad regen en onweer en niet zo een beetje ook , dit moet in Utopia vallenquote:
Morgen komt SN weerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef DKUp het volgende:
Meertje zeikt Djezzie compleet af op tv en dan deze streams.
Ja, dacht ik ook meteen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef Harrison het volgende:
Shelley denkt dat Kaylee een publieksstem heeft gekregen omdat ze een knappe meid is. Weten we ook meteen wat ze denkt als zij er eentje krijgt.
Ja gelukkig zei hij dat, maar Shelley was weer bloedeigenwijs, die zal nooit iets van een ander aannemenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:05 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja, dacht ik ook meteen.
Maar gelukkig vertelt hij over het duwen. Dat is al iets.
Oh wat vreselijk enig. Pfff...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, een prima opzetje , ze konden niet achterblijven bij Gerrie-Frustie-Sjellie uit/aan/uit/aan showtjes..én het verkocht een hoop meuk
Dit gaan we nog wel een aantal malen in herhaling zien
Deed ze óók altijd thuis.. de wiedergutmachungs borrel met al haar vriendinnen..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:04 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Pinpas weer binnen; daar moet op geproost worden; Jodelie
Nee dat is wel jammer. Ze kan toch weten dat hij het gezien heeft.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:06 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja gelukkig zei hij dat, maar Shelley was weer bloedeigenwijs, die zal nooit iets van een ander aannemen
Trek die flessen maar open.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Deed ze óók altijd thuis.. de wiedergutmachungs borrel met al haar vriendinnen..
Ik ga er nog steeds van uit dat hij betaald krijgtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:08 schreef sjampoeh het volgende:
jessie heeft echt voor mij afgedaan, hoe kun je nu nog jessie blijven steunen, wat een triest mannetje is het ook. niks geleerd van billy..
Kaylee ging toch vreemd?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:03 schreef Harrison het volgende:
Shelley denkt dat Kaylee een publieksstem heeft gekregen omdat ze een knappe meid is. Weten we ook meteen wat ze denkt als zij er eentje krijgt.
Die is mooi aan t bonden met jordy; piemol is piemolquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ok. wie volgt.. wie moet er weer dringend aan de neuk nog.. wie missen we nog
Sjellie…
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:11 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die is mooi aan t bonden met jordy; piemol is piemol
Nee joh, gekkie. Ze zijn zoooooooo vlieft op elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
maar dat heeft niks met de stemming te maken toch ?hoe doorzichtig en slap verhaal
Een Shelley wacht tot na haar bezoek. Dan heeft ze nog een week tot de stemming om weer met GG aan te pappen. Herhaling Van Zetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Ok. wie volgt.. wie moet er weer dringend aan de neuk nog.. wie missen we nog
Sjellie…
Je hebt best kans dat Merel nu GEEN PS gaat krijgen, als het schuim ziet dat alles weer koek en ei is met haar en Jessie.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:10 schreef sjampoeh het volgende:
maar dat heeft niks met de stemming te maken toch ?hoe doorzichtig en slap verhaal
Volgens mij vinden de Jessie-aanhangers het helemaal niet leuk als hij met haar is.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:12 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Je hebt best kans dat Merel nu GEEN PS gaat krijgen, als het schuim ziet dat alles weer koek en ei is met haar en Jessie.
Me toquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:09 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds van uit dat hij betaald krijgt
Maar noem m vooral geen valse nicht; hij is een dotjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:19 schreef Harrison het volgende:
Jordie: "een homo kan veel meer kapotmaken dan een hetero. Dus als er hier een keer een vriendenalliantie kapot moet, dan moet je bij mij zijn. Ik heb ook een keer een relatie kapot gemaakt."
Als Jorrie vanavond met Sjellie gaat neuken ben ik bereidt het te geloven, tot die tijd blijft Jorrie helaas het RelWapperHomootjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:19 schreef Harrison het volgende:
Jordie: "een homo kan veel meer kapotmaken dan een hetero. Dus als er hier een keer een vriendenalliantie kapot moet, dan moet je bij mij zijn. Ik heb ook een keer een relatie kapot gemaakt."
Ik snap echt niet hoe hij denkt dat dat met je seksuele geaardheid te maken heeftquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:20 schreef PTLe het volgende:
Volgens Jordy kan een Gay meer stuk maken dan een Hetero , dat we dit maar weten .
Denk het nietquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Jorrie vanavond met Sjellie gaat neuken ben ik bereidt het te geloven, tot die tijd blijft Jorrie helaas het RelWapperHomootje
Die jongen is van padje afquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe hij denkt dat dat met je seksuele geaardheid te maken heeft![]()
![]()
Avond.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:21 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe hij denkt dat dat met je seksuele geaardheid te maken heeft![]()
![]()
Dat wou hij zelf, hij heeft aangeboden het de hele week te doenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:24 schreef Harrison het volgende:
Hiske: oh die arme Jens, wat een afwas. Ze loopt snel weg.
Moet Jens dus als hij klaar is met het opruimen van het hele terrein ook nog de afwas doen??
Hooii hooiiquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond.
Ik snap het wel.
Jessie en Merel weer noiken?
In dat geval doet zijn homostatus niets meer bijdragen dan elke normale konkelende hetro trol/bitchquote:
Dan nog kan Hiske toch denken ik help hem wel, of ik begin alvast? Hij had ook niet afgesproken het terrein op te ruimen, maar zag dat het een zooi was en pakte de verantwoordelijkheid, omdat niemand anders dat deed.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:26 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat wou hij zelf, hij heeft aangeboden het de hele week te doen
Preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In dat geval doet zijn homostatus niets meer bijdragen dan elke normale konkelende hetro trol/bitch
Ik hoor net dat Ger samen met Shelly op het afwas rooster staat maar hij wil niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:28 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dan nog kan Hiske toch denken ik help hem wel, of ik begin alvast? Hij had ook niet afgesproken het terrein op te ruimen, maar zag dat het een zooi was en pakte de verantwoordelijkheid, omdat niemand anders dat deed.
Ja ik hoorde het ook! Andrea en Jordie zijn het nu aan het doen. Hiske loopt weer ergens te lanterfanten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:29 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor net dat Ger samen met Shelly op het afwas rooster staat maar hij wil niet.
Misschien heeft Jens zijn aanbod al weer ingetrokken
Het is te hopen. Weet het zo zeker nog niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:26 schreef Harrison het volgende:
[..]
Hooii hooii![]()
Het enige positieve is dat nu hopelijk niet meer alle streams gedomineerd worden door die twee, maar dat het hopelijk weer beperkt kan blijven tot 2 streams.
Misschien was dat vorige week, ik ben niet zo helder vandaag geloof ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:30 schreef Harrison het volgende:
[..]
Ja ik hoorde het ook! Andrea en Jordie zijn het nu aan het doen. Hiske loopt weer ergens te lanterfanten.
Ik zie geen paniek in de Feed Back, dus het was blijkbaar geen schokkend nieuwsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:28 schreef Lelie68 het volgende:
Op FB ook een groot feest dat ze weer samen zijn?
quote:
Dat vindt ze fantastisch voor haar status. Toen Jens net binnen was zei ze al dat ze hem als haar "homo-vriendje" wilde.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Beetje kut wel voor Sjewwie dat Jorrie homo is, niets aan
Ahhja , een "veilig" vriendjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:36 schreef Harrison het volgende:
[..]
Dat vindt ze fantastisch voor haar status. Toen Jens net binnen was zei ze al dat ze hem als haar "homo-vriendje" wilde.
Maris vindt het ook kinderachtig dat Gerrit niet wil afwassen. Ze loopt het plebs enorm in de weg, moet een glas water en thee inschenken, terwijl zij daar druk bezig zijn met de afwas. Ze steekt geen poot uit om even te helpen of zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
Maris wil ook niet afwassen op woensdag.
Maffiakoppel klef en bef weer samen. Zal er wel snel een nieuwe liefdes rap komenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
KLef&Bef Show
Nú gaat het niet meer mis Aldus Jessie
Benieuwd wat 'ie krijgt van Achter de komende dagen
[ afbeelding ]
Precies, karakters verander je niet zo maar, dus voor je het weet is het weer uit. Maar ik snap nog steeds niet wat er sinds gisteravond dan zo veranderd is. Ze hebben die 'sessie' gehad. Daarna omschrijft Jessie hoe Merel ook kan zijn. Dat vond ze verschrikkelijk en nu zijn ze weer helemaal in love.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:44 schreef Mister1984 het volgende:
Jessie, ik kan je verzekeren dat Merel nog steeds een egoistisch, walgelijk, narcistisch, dik, verwend kutwijf is dus je gaat weer tegen exact dezelfde problemen aan lopen.
totaal niet geloofwaardig. ben er wel klaar mee denk ikquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:47 schreef Lelie68 het volgende:
[..]
Precies, karakters verander je niet zo maar, dus voor je het weet is het weer uit. Maar ik snap nog steeds niet wat er sinds gisteravond dan zo veranderd is. Ze hebben die 'sessie' gehad. Daarna omschrijft Jessie hoe Merel ook kan zijn. Dat vond ze verschrikkelijk en nu zijn ze weer helemaal in love.
Pas als Kers nix gaat worden zei ze , die exitchantage werkt zelden Achterquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:46 schreef Hznootje het volgende:
Het script moest wel omgegooid worden, want Merel wilde naar huis zag ik in de uitzending
Ik hoop dat iedereen dat binnenkort is dan kunnen we naadloos door naar Big Brotherquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
totaal niet geloofwaardig. ben er wel klaar mee denk ik
ik ook hoorquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat was leuker dan ditquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen dat binnenkort is dan kunnen we naadloos door naar Big Brother
Die was echt niet gegaan hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:46 schreef Hznootje het volgende:
Het script moest wel omgegooid worden, want Merel wilde naar huis zag ik in de uitzending
Beter, kom maar op..Dit is tandenknarsen...quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik hoop dat iedereen dat binnenkort is dan kunnen we naadloos door naar Big Brother
Preciesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Likewise, wat een poppenkast wat een vd actrices al zei netquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Zolang het schuim blijft kopen, naar markten en evenementen blijft gaan denk ik dat het nog lang niet gaat stoppenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:52 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Beter, kom maar op..Dit is tandenknarsen...
Ahh, met internet bundeltje? handig om de bitcoin koers te volgen met Jessiequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit zijn smartphone is binnen.
Vast wel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh, met internet bundeltje? handig om de bitcoin koers te volgen met Jessie
Ik denk dat je de enige niet benquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:48 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat mens is echt niet normaal en dat gekke gele tuitjequote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
De Familie Knots.. Oma Knots loopt over het terrein met haar nieuwe dikke uilebril de Show maken toen ze plots...…
[ afbeelding ]
Willen ze Shellebel dronken hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Hiske,Lexy en Andrea proberen een cocktailshaker voor zondagavond te regelen.
En ze selecteren op uiterlijk.quote:
OMGquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:09 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En ze selecteren op uiterlijk.
In het begin wel,later hadden ze regelmatig poker avondjes.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
Kaarten was toch killing in 1, daar moesten ze zelf spelletjes verzinnen/ maken
Jah The Late Night Keukensessies, met liters drankquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:11 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
In het begin wel,later hadden ze regelmatig poker avondjes.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah The Late Night Keukensessies, met liters drank
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:57 schreef BloesBloes het volgende:
Ah Jessie Loedo Sanders und Merel de Palma zijn een koppel. Arme Naariska Elschot zei kermt in ontzetting; Loedo, Loedo, was doet u nu? Kelukkig is daar Franny Sanders, de dochter van Loedo en Naariska en zij troost haar muttie, na een dag zwoegen in haar eigen keukenzaak La Franny.
Nog niet, het joch schijnt nog in de kreukels te liggen. maar zondag blijkt "haar vriend"te komen met het bezoek.. mediaten tussen Ro en Sjelquote:
Dus Shell gaat de hoofdrol spelen in: Florence Nightingale en lamme glazenwasser in het karretje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
"Mijn vriend" ?? komt ook mee met Sjellies bezoek.. die heeft contact met Ro en zijn herstel , en Sjeljie wil wel weer "in gesprek" met haar Ex
Ahh vandaar die Gerrie-Ban .. Sjellie wil haar Ex weer terug
Aapjes uit mouwen
Jup, TópShow...ik hou Zondag al vrijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:26 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dus Shell gaat de hoofdrol spelen in: Florence Nightingale en lamme glazenwasser in het karretje.
Ik sta er waarschijnlijk vroeg voor op. Ik wil Lenie nog wel een keer in aktie zien. En ik ben benieuwd wat er mis is met Ro.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, TópShow...ik hou Zondag al vrij
Die heeft een ernstig motor ongeluk gehad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik sta er waarschijnlijk vroeg voor op. Ik wil Lenie nog wel een keer in aktie zien. En ik ben benieuwd wat er mis is met Ro.
Dat weet ik. Maar ben benieuwd naar het type man waar zij verkering mee had.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die heeft een ernstig moter ongeluk gehad.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ben benieuwd naar het type man waar zij verkering mee had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
De historie leert dat Ro nog steeds in een rolstoel zit na een ongeluk, maar "een vriend" komt zondag mee met haar bezoek en die gaat vertellen of Ro nog contact wil.. zoiets begreep ik uit Sjellies verhaalquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:29 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ik sta er waarschijnlijk vroeg voor op. Ik wil Lenie nog wel een keer in aktie zien. En ik ben benieuwd wat er mis is met Ro.
Ziet er niet slecht uit. Een kop voor in Cherso en dergelijke shows.quote:
Eentje met een geweldig incasseringsvermogen en het iq van een baviaan want anders hou je het niet zo lang uit met Shelley. Ik zou na 3 weken wel uitgeneukt zijn met 'r een haar al brabbelend de deur uitzetten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:32 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ben benieuwd naar het type man waar zij verkering mee had.
Fuck drie weken. Wat moet jij een uithoudingsvermogen hebben. Ik zie in Shelley drie wippen, drie weken zou ik niet uithouden met die tiet-en hersenloze soepkip.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:36 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Eentje met een geweldig incasseringsvermogen en het iq van een baviaan want anders hou je het niet zo lang uit met Shelley. Ik zou na 3 weken wel uitgeneukt zijn met 'r een haar al brabbelend de deur uitzetten.
Ik ben aimabel, jij bent een botte boef, na 3 x eruit daar kan dat kind een trauma van oplopenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:38 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Fuck drie weken. Wat moet jij een uithoudingsvermogen hebben. Ik zie in Shelley drie wippen, drie weken zou ik niet uithouden met die tiet-en hersenloze soepkip.
Aan de stille Cos te zien, ben je niet de enige.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:39 schreef schizolientje het volgende:
De walgelijke Jessie en Merelshow is wat mij betreft klaar, had niet gedacht dat dit zo zou keren. Nu echt mijn paspoort opzeggen, klaar er mee. Groetjes
Dat heb je goed gezien. Ik zou haar zo de deur uitwerken. Ga jij maar lekker elders uitdruipen trut zouden mijn laatste woorden zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:40 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben aimabel, jij bent een botte boef, na 3 x eruit daar kan dat kind een trauma van oplopen
Of van de Gebroeders Ko.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:38 schreef BloesBloes het volgende:
Helikopter is toch een kinderliedje ?
opgezegd maar nog tot de 27e geldig dus af en toe , langzaam helemaal afkickenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:42 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Aan de stille Cos te zien, ben je niet de enige.![]()
Amenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:43 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gezien. Ik zou haar zo de deur uitwerken. Ga jij maar lekker elders uitdruipen trut zouden mijn laatste woorden zijn.
Geen vlag boven je bed?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:49 schreef BloesBloes het volgende:
Die vlag, ik vind dat walgelijk en een vorm van provoceren. Waarom altijd, wees gewoon homo en geniet ervan, waarom moet je dat met alle geweld aanplakken? Ik ga toch ook niet een bord boven mijn bed hangen met Ik ben Hetero! En maar janken (en daar is zo nu en dan best aanleiding voor) maar je werkt het door dit soort akties wel in de hand.
Nee, Heidi en als ik homo was gaf ik je nu een beurt wegens provocerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen vlag boven je bed?![]()
Ben je niet trots dat je hetero bent?
Stigmatiserende attributen kunnen best handig zijn, zoals bv de Sikhs altijd met die enorme tulbands lopen.. uitstekende doelwitten geweest altijd.. hadden ze gewoon een t-shirt en een petje op nix aan de hand..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 21:49 schreef BloesBloes het volgende:
Die vlag, ik vind dat walgelijk en een vorm van provoceren. Waarom altijd, wees gewoon homo en geniet ervan, waarom moet je dat met alle geweld aanplakken? Ik ga toch ook niet een bord boven mijn bed hangen met Ik ben Hetero! En maar janken (en daar is zo nu en dan best aanleiding voor) maar je werk het door dit soort akties wel in de hand.
Einde van de geloofwaardigheid zeker, rest een Openlucht BBquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier.....is dit het einde van Utopia?
Daar lijkt het wel op. Maar of het echt sterft blijft afwachten.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig hier.....is dit het einde van Utopia?
Mama Merel weer blijquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef Hznootje het volgende:
Of misschien wel 4 minuten sec bij J en M i.p.v. 2 minuten
Blijkbaar moeten ze 1x per week de hele dag met die dingen op lopen, dagenlang niet nodig geweest tot de sponsor gaat mekkerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:15 schreef shiitake het volgende:
Worden ze gesponsord door een brillenwinkel?
Leeft die pizzabakker nog? Ik zie hem hier nooit meerquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:13 schreef Paco55 het volgende:
Kan iemand Mario even bellen in verband met het komende bachanaal van vannacht.
Ik heb het idee dat ze daar zelf een beetje op aansturen, kijk naar de uitzendingen, man bijt hond komt terug en die uitzendingen gaan daarvoor van 19.30 uur naar 19.00 uur De streams zijn klote en retesaai en ik heb nog nooit een rls gezien met zoveel streamlocks.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:08 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Maar of het echt sterft blijft afwachten.
Ik vind die bril niet echt passen bij Franny.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijkbaar moeten ze 1x per week de hele dag met die dingen op lopen, dagenlang niet nodig geweest tot de sponsor gaat mekkeren
Af en toe komt hij nog onbenullige vragen stellen of naar de bekende weg informerenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Leeft die pizzabakker nog? Ik zie hem hier nooit meer
Oh gelukkig.....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:22 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Af en toe komt hij nog onbenullige vragen stellen of naar de bekende weg informeren
Ach hij eet geen brood dus mag hij komen wanneer het hem uitkomt.quote:
Misschien moeten ze daarom als een gek straten.. BB komt daarquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:21 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze daar zelf een beetje op aansturen, kijk naar de uitzendingen, man bijt hond komt terug en die uitzendingen gaan daarvoor van 18.30 uur naar 18.00 uur (onder het dessert). De streams zijn klote en retesaai en ik heb nog nooit een rls gezien met zoveel streamlocks.
BB, komt eraan!
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:06 schreef 5thencounter het volgende:
De 12-stemmen Clan. Frustie heeft prima dekking gevonden tot de 20ste
[ afbeelding ]
A de druk moet zeker weer van de metelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:11 schreef Hznootje het volgende:
Merel slaapt bij Jessie.. Dus Gerrit straks bij frutsel.. meer sensatie hebben we niet in de aanbieding
Shelley haar flyerontwerp voor de filmavond.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:35 schreef Nijdas het volgende:
[..]
Wat schattig, een basisschool heeft een stukje schoolkrant opgestuurd?
KOM JIJ OOK?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:35 schreef snetje het volgende:
Kleuterschool Utopia ...
[ afbeelding ]
Nee, op de Merelquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A de druk moet zeker weer van de metel
Ro ziet er stukken beter uit dan Gerrit. Hoe ze zich onder die lelijke kwijlebabbel van een Gerrit heeft laten lullen snap ik geen reet van.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef yaello het volgende:
Goeieavond, even resume voor mij, Shel wult opeens Ro weer terug en begint erover nu Jessie weer helemaal van Merel is? Of is dat te kort door de bocht van mij?
Volgens mij begon ze net daarvoor over Ro.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:34 schreef yaello het volgende:
Goeieavond, even resume voor mij, Shel wult opeens Ro weer terug en begint erover nu Jessie weer helemaal van Merel is? Of is dat te kort door de bocht van mij?
Ja de druk moet bij Jessie van zijn keteltje. Daaromquote:
Nooit weggeweest. Ze hebben een toneelstuk opgevoerd om het te laten lijken alsof ze uit elkaar waren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:36 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Volgens mij begon ze net daarvoor over Ro.![]()
Maar ja, het gedoe tussen Merel en Jessie begon gister al of is nooit weggeweest. Hoe je het maar bekijkt.
Daar lijkt het inderdaad op. :Lollig hoor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit weggeweest. Ze hebben een toneelstuk opgevoerd om het te laten lijken alsof ze uit elkaar waren.
Huh hoezo opeens over Gerrit?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:36 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ro ziet er stukken beter uit dan Gerrit. Hoe ze zich onder die lelijke kwijlebabbel van een Gerrit heeft laten lullen snap ik geen reet van.
Zijn er ook foto's van Ro ná het ongeluk?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:36 schreef Paco55 het volgende:
[..]
Ro ziet er stukken beter uit dan Gerrit. Hoe ze zich onder die lelijke kwijlebabbel van een Gerrit heeft laten lullen snap ik geen reet van.
Zeg datquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar lijkt het inderdaad op. :Lollig hoor.
O echt. Dat is toch dom. Stel je wordt naar huis gestemd. Sta je mooi op straatquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:41 schreef Trainwreck het volgende:
[..]
Ze heeft haar huis voor 15 maanden verhuurd?
nee he????????????? ik zei het al, met Jessie weet je het nooit, ben aan het teruglezen, wat een gedoe weer pfffffffffffffffffquote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:43 schreef 5thencounter het volgende:
KLef&Bef Show
Nú gaat het niet meer mis Aldus Jessie
Benieuwd wat 'ie krijgt van Achter de komende dagen
[ afbeelding ]
die smijt ze gewoon weer op de straat, deed ze thuis ook, zo is ze opgevoedquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Dat is toch dom. Stel je wordt naar huis gestemd. Sta je mooi op straat
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:40 schreef Nijdas het volgende:
[..]
Zijn er ook foto's van Ro ná het ongeluk?
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 20:05 schreef Harrison het volgende:
Jordie: welnee joh, Kaylee kreeg een publieksstem om wat er in het huisje gebeurde tussen haar en Dylan.
Shel: nou er zijn ook mensen die een PS geven omdat ze een knappe meid is
Ha ha. Ik hoor het haar zo zeggen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die smijt ze gewoon weer op de straat, deed ze thuis ook, zo is ze opgevoed
En dat dweperige gezeik dat Merel.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:47 schreef Bramenstruik het volgende:
nu neem ik die Jessie helemaal niet meer serieus, wat een debiel
ja nu tegen Frennie, Jessie dit Jessie datquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:49 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dat dweperige gezeik dat Merel.![]()
![]()
En nu gaan ze weer verder met het toneelstuk relatie..quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nooit weggeweest. Ze hebben een toneelstuk opgevoerd om het te laten lijken alsof ze uit elkaar waren.
Stemmingen zijn in aantochtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:51 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik verwachtte het al, maar zo snel kon ik niet eens bedenken
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:44 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die smijt ze gewoon weer op de straat, deed ze thuis ook, zo is ze opgevoed
En Merel 10 Jessiesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 22:53 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik gun het hem, 10 Merels, 10 Billies en 10 Marissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |