en met lex, en met merel, Jordie allemansvriendje, knuffelhomoquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:27 schreef DKUp het volgende:
Zo jammer dat Jorrie met een Sheil omgaat
expres tegen haar zender aanquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:34 schreef 5thencounter het volgende:
NaarGeest ZC
JA JE BENT AN HET SCHURE!!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij vertelde over de mensen die hij achter liet, toen nam Mariska het over dat zij een gezin had die bewindvoering doet en die doet haar adm want zij heeft een eigen huis, alles bij de notaris geregeld etc.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Mariska in gesprek, gauw snel doorwerken, vooral geen aandacht geven
Ik kan Jordie niet eens verstaan
wat is het toch een laf wijf
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef Harrison het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
da zei ze ook, apart he? Ik ben de enige hier met een eigen hus, of dat nog wat voorsteltquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:36 schreef Maria. het volgende:
Ach marisje, je financieele administratie, want je hebt n eigen huis, alsof mensen met n huurhuis niet net zoveel moeten regelen als ze Utopia ingaan. Tjonge jonge wat ben jij n stumper.....
peciesquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij vertelde over de mensen die hij achter liet, toen nam Mariska het over dat zij een gezin had die bewindvoering doet en die doet haar adm want zij heeft een eigen huis, alles bij de notaris geregeld etc.
Jordie meteen: ik geloof best dat jij een mooi huis hebt in Haarlem maar het ging over mij en dit komt niet goed over wat je doet
Mariska: ik zeg alleen maar....
Jordie: ik zeg je dat het niet leuk over komt wat je doet.
En Maris maar schuren bij haar mic. Vond ze niet leuk hoor.
Ja en daarom kan ze niet vertrekken zei ze vannacht.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
da zei ze ook, apart he? Ik ben de enige hier met een eigen hus, of dat nog wat voorstelt
😂mis steeds de leuke dingen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:37 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij vertelde over de mensen die hij achter liet, toen nam Mariska het over dat zij een gezin had die bewindvoering doet en die doet haar adm want zij heeft een eigen huis, alles bij de notaris geregeld etc.
Jordie meteen: ik geloof best dat jij een mooi huis hebt in Haarlem maar het ging over mij en dit komt niet goed over wat je doet
Mariska: ik zeg alleen maar....
Jordie: ik zeg je dat het niet leuk over komt wat je doet.
En Maris maar schuren bij haar mic. Vond ze niet leuk hoor.
Jessie slaat dat aanbod niet over, mark my wordsquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is weer verliefd op Jessie.
zitten andere mensen inquote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en daarom kan ze niet vertrekken zei ze vannacht.
Vanmiddag zei ze al dat ze vandaag naar elkaar hadden uit gesproken nog verliefd te zijnop elkaar.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:39 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Jessie slaat dat aanbod niet over, mark my words
Jahh A A A A A kggggk die Jessie toch A A A A kgggk ( Merellachje Off)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:38 schreef FreshFruit72 het volgende:
Merel is weer verliefd op Jessie.
Had ik maar toendertijd mijn huis gekocht.....had ik nu goedkoper gezeten....quote:Op woensdag 7 augustus 2019 19:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja en daarom kan ze niet vertrekken zei ze vannacht.
Daar gaan ze weer zelfs hier faalt hij in. Hij was blij van haar af te zijn. Hij begon er niet meer aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |