abonnement Unibet Coolblue
pi_188718739
De CD ligt slechts 50km van mij vandaan maar omdat Amazon niet extra betaald voor zaterdag levering blijft hij daar liggen. Voor de rest ben ik er niet zuur van. ;(
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_188718909
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:14 schreef Handleiding het volgende:
7empest O+
Echt he O+
pi_188719257
quote:
11s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 10:52 schreef chansadres het volgende:
De CD ligt slechts 50km van mij vandaan maar omdat Amazon niet extra betaald voor zaterdag levering blijft hij daar liggen. Voor de rest ben ik er niet zuur van. ;(
Maar je hebt gelukkig wel een paar euro bespaart door hem daar te bestellen!
pi_188719789
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:42 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Maar je hebt gelukkig wel een paar euro bespaart door hem daar te bestellen!
Een besparing van 35 euro op de goedkoopste in Nederland (Large). Daar wacht ik nog wel een paar dagen voor. Nu via Spotify twee dagen non stop :D
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_188720034
De mijne ligt ook al in Keulen, maar wordt pas woensdag geleverd :'( :D
Bleuh.
pi_188720111
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 12:48 schreef PimD het volgende:
De mijne ligt ook al in Keulen, maar wordt pas woensdag geleverd :'( :D
Uit pure interesse, welke verzendoptie heb je gekozen?
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_188723044
Geen idee, in ieder geval een relatief dure. 12 euro porto volgens de factuur.
Bleuh.
pi_188732665
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 11:06 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Echt he O+
Misschien ben ik in euforie na eindelijk weer eens nieuw Tool werk, maar die track hoort wel bij hun beste nummers.
  zondag 1 september 2019 @ 11:11:49 #234
134538 chansadres
Black & White
pi_188732953
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 16:57 schreef PimD het volgende:
Geen idee, in ieder geval een relatief dure. 12 euro porto volgens de factuur.
Dat is wel balen! Dan hebben we dezelfde verzending gekozen.
Via de UPS website kon ik wel al een parcelshop uitkiezen en daar stond bij dat ik geen invoerkosten hoefde te betalen. Is al vaker voorgekomen dat Amazon het alvast aftrekt en dat bij de douane je nogmaals mag betalen (al krijg je het dan wel terug van Amazon). Morgen is het zover!

Gisteren bleek mijn vrouw de cd als backup te hebben gekocht bij Large :D
Ze had op Reddit gelezen dat enkele pre-orders waren geannulleerd van Amazon en toch maar eentje besteld voor de zekerheid. O+
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_188733470
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 augustus 2019 09:19 schreef Harmankardon het volgende:
Productie is weer feilloos, Descending is tot nu toe mijn favoriet.
Dit!
7empest en Fear inoculum vind ik tot nu toe het fijnst :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zondag 1 september 2019 @ 11:46:07 #236
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188733510
Manman wat een plaat dit, ik word per luisterbeurt enthousisaster. Wat vooraf toch wel bang dat het een lange jamsessie zou zijn, maar het valt allemaal heerlijk in elkaar. En MJK is belangrijker en beter aanwezig dan ik na het eerste rondje dacht.
Pneuma en 7empest momenteel favoriet denk ik.

Las net ergens dat dit riff in begin van 7empest al op de plank van Adam ligt sinds Aenima tijd maar nooit ergens goed in paste. Verklaart wel de Aenima vibe die er in door klinkt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188747325
Ik luister nu naar de Tool special op BBC Radio 1 met Daniel P Carter, oa met interviews en (vrijwel) het hele nieuwe album.

Edit: hij las net m'n tweet aan hem voor op de radio. Ik had letterlijk een rilling over m'n rug.

[ Bericht 16% gewijzigd door totalatool op 02-09-2019 00:01:34 ]
  zondag 1 september 2019 @ 23:19:09 #238
169715 Mano_
Manomanoman..
pi_188747979
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:53 schreef totalatool het volgende:
Ik luister nu naar de Tool special op BBC Radio 1 met Daniel P Carter, oa met interviews en (vrijwel) het hele nieuwe album.

Edit: hij las net m'n tweet aan hem voor op de radio. Ik had letterlijk een rilling over m'n ruggegraat.
Thanks, heb hem aangezet ^O^
  maandag 2 september 2019 @ 09:14:46 #239
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188750412
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 22:53 schreef totalatool het volgende:
Ik luister nu naar de Tool special op BBC Radio 1 met Daniel P Carter, oa met interviews en (vrijwel) het hele nieuwe album.

Edit: hij las net m'n tweet aan hem voor op de radio. Ik had letterlijk een rilling over m'n rug.
Die had ik ook al opgezet, toch beter dan radio 2 op de achtergrond.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188751302
Voor wie die radioshow nog eens wil naluisteren: klik.
  maandag 2 september 2019 @ 11:55:33 #241
134538 chansadres
Black & White
pi_188752164
De cd ligt klaar voor ophalen! Na het werk kan de pret beginnen!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Moderator maandag 2 september 2019 @ 14:33:36 #242
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_188754429
Ik kreeg ook een berichtje van de ups maar heb woensdag pas tijd om hem te halen... :D Denk dat deze plaat een goede reden is om aan de cd-kast versie van luister je hele platenkast te beginnen... :o
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_188759360
Mijn grote favoriet is denk ik toch wel Invincible op dit moment. Die breakdown :D

CD vandaag ontvangen. Mooi hoor. Maar ik weet niet of ik er de NL prijzen van 100+ euro voor over had gehad :D
Bleuh.
pi_188759759
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:05 schreef PimD het volgende:
Mijn grote favoriet is denk ik toch wel Invincible op dit moment. Die breakdown :D

CD vandaag ontvangen. Mooi hoor. Maar ik weet niet of ik er de NL prijzen van 100+ euro voor over had gehad :D
Was 80 bij Large, dat is iig niet 100+ :T

Ik heb Descending, Culling Voices en 7empest momenteel heel hoog staan _O_
  maandag 2 september 2019 @ 21:21:55 #245
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_188761017
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:

[..]

Was 80 bij Large, dat is iig niet 100+ :T

Ik heb Descending, Culling Voices en 7empest momenteel heel hoog staan _O_
Culling voices hoor ik nog niet vaak als favoriet langskomen, maar die stijgt met stip bij mij,
En Pneuma zit al de hele dag in mijn kop, die heerlijke bas/drum/percussie opbouw in het midden van het nummer O+ .

Hele album is een soort verslaving, ik hou mezelf echt in om het niet te snel grijs te draaien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_188761430
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:21 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Culling voices hoor ik nog niet vaak als favoriet langskomen, maar die stijgt met stip bij mij,
En Pneuma zit al de hele dag in mijn kop, die heerlijke bas/drum/percussie opbouw in het midden van het nummer O+ .

Hele album is een soort verslaving, ik hou mezelf echt in om het niet te snel grijs te draaien.
Pneuma heeft me nog niet echt vastgegrepen. Ik vind Culling Voices wel echt een pareltje _O_
pi_188762428
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 21:21 schreef TAV74 het volgende:
Hele album is een soort verslaving, ik hou mezelf echt in om het niet te snel grijs te draaien.
Dat is mij in al die jaren nog bij geen enkel album van ze gelukt.
  maandag 2 september 2019 @ 22:41:08 #248
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_188762751
Vanmiddag dan - eindelijk - geluisterd, en hij valt mij op het eersts gehoor behoorlijk tegen eigenlijk. Fear Inoculum was ik al niet al te grote fan van, had gehoopt dat het in de context van het album allemaal beter zou passen. Maar het is één van de leukere tracks..

Het klinkt voor mij allemaal vrij futloos. :o Songs lijken ook geforceerd lang, ik begon me meer dan eens te ergeren aan riffjes die te lang herhaalt werden, en sommige stukken zou ik gewoon saai noemen. Descending was de eerste track die ik wel ok vond, en Culling Voices maakte eindelijk alles waar. 7empest had ook wat hogere verwachtingen van (vaak als favoriet genoemd hier), maar klonk wederom vrij zielloos imho.

En dan die interludes als 'Litanie Contre la Peur', en 'Chocolat Chip Trip' dat klinkt gewoon letterlijk als iemand die voor het eerst aan kloten is met een synthesizer. Vroeger had je ook wel onzinnige interludes als "Die Eiren Von Satan" oid, maar die hadden toch iets mysterieus en unieks, dit vond ik gewoon sneu. Zouden meer passen op een Bon Iver neuzel-plaat. Echt vreemd, de interludes zijn samen met Lustmord gemaakt, en die man heeft een meer dan prima discografie aan dark-ambient platen, maar dit :'(

Nouja ik ga 'm waarschijnlijk nog wel een paar luisteren, maar had niet verwacht dat ie me zo weinig ging doen. 10.000 days was ook duidelijk een stapje minder dan die daarvoor, maar nog steeds een prima plaat. Bij deze keek ik meer dan eens hoe lang die track nog ging duren..

[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 02-09-2019 22:50:27 ]
nee, jij dan!
  maandag 2 september 2019 @ 22:46:56 #249
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_188762903
Mogen van mij juist nog wel wat langer die nummers.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_188762943
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2019 22:41 schreef Gehenna het volgende:
Vanmiddag dan - eindelijk - geluisterd, en hij valt mij op het eersts gehoor behoorlijk tegen eigenlijk. Fear Inoculum was ik al niet al te grote fan van, had gehoopt dat het in de context van het album allemaal beter zou passen. Maar het is één van de leukere tracks..

Het klinkt voor mij allemaal vrij futloos. :o Songs lijken ook geforceerd lang, ik begon me meer dan eens te ergeren aan riffjes die te lang herhaalt werden, en sommige stukken zou ik gewoon saai noemen. Descedent was de eerste track die ik wel ok vond, en Culling Voices maakte eindelijk alles waar. 7empest had ook wat hogere verwachtingen van (vaak als favoriet genoemd hier), maar klonk wederom vrij zielloos imho.

En dan die interludes als 'Litanie Contre la Peur', en 'Chocolat Chip Trip' dat klinkt gewoon letterlijk als iemand die voor het eerst aan kloten is met een synthesizer. Vroeger had je ook wel onzinnige interludes als "Die Eiren Von Satan" oid, maar die hadden toch iets mysterieus en unieks, dit vond ik gewoon sneu. Zouden meer passen op een Bon Iver neuzel-plaat. Echt vreemd, de interludes zijn samen met Lustmord gemaakt, en die man heeft een meer dan prima discografie aan dark-ambient platen, maar dit :'(

Nouja ik ga 'm waarschijnlijk nog wel een paar luisteren, maar had niet verwacht dat ie me zo weinig ging doen. 10.000 days was ook duidelijk een stapje minder dan die daarvoor, maar nog steeds een prima plaat. Bij deze keek ik meer dan eens hoe lang die track nog ging duren..
Die mening mag je uiteraard hebben, al heet de beste plaat wel Descending en niet Descendent :+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')