haha ja dat was wel tenenkrommendquote:Op dinsdag 28 mei 2024 09:02 schreef thedeedster het volgende:
Maar zoiets als Chocolate Chip Trip (die drumsolo) hoeft voor mij niet meer.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ja dat was wel tenenkrommendSpeel dan gewoon een nummer van de oude platen bijv. die kwamen wel wat karig aan bod, enige minpuntje.
Voor de rest erg vet, bijzondere visuals en ook erg fijn dat niemand met z'n mobieltje in de handen stond, dat doet de sfeer toch goed (de rondlopende bewaking om dat te controleren dan weer minder, maar die zagen wij in het gangpad natuurlijk veel meer dan de overige bezoekers.)
Ook tof: het idee van een zitconcert was bij het oplopen van de band in de prullenmand gegooid, iedereen ging en bleef staan
Typisch: Flood werd gespeeld, ik weet nog dat de die-hard toolfans destijds bij lowlands (2007) dat zo bijzonder vonden, want die werd live amper tot nooit gespeeld.
Voorprogramma was ook erg tof, Night Verses. Moet eens een album van hun luisteren.
Het gaat niet om het terugkijken, het gaat om het laten zien op sociale media dat je erbij bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:52 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Ik begrijp die lui ook niet. Je bent er bij. De ervaring later op een scherm is altijd minder dan het moment zelf.
Sorry hoor maar dan heb je gewoon geen enkel idee wat Danny daar aan het doen is. Hij geeft even een masterclass en dat noem je dan ‘tenenkrommend’.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:14 schreef Gehenna het volgende:
[..]
haha ja dat was wel tenenkrommendSpeel dan gewoon een nummer van de oude platen bijv. die kwamen wel wat karig aan bod, enige minpuntje.
De 'drumsolo' is als concept in een concert wmb saai. Leuk voor de liefhebbers, maar ik heb echt genoeg drumsolos door de jaren heen gezien/gehoord om daar gewoon klaar mee te zijn. Hetzelfde voor eindeloos gitaargepiel of wat dan ook (trucjes/skills laten zien, ipv mensen raken met muziek) . Maar goed de drummers in de zaal zullen het heerlijk vinden, dat snap ik ook wel weer. Ik lig dan gewoon uit de 'trip' waar we juist lekker inzaten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Sorry hoor maar dan heb je gewoon geen enkel idee wat Danny daar aan het doen is. Hij geeft even een masterclass en dat noem je dan ‘tenenkrommend’.
Of je hebt geen idee wat tenenkrommend betekent. Dat kan natuurlijk ook.
De drumsolo is de plaspauze voor de andere bandleden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:01 schreef Gehenna het volgende:
[..]
De 'drumsolo' is als concept in een concert wmb saai. Leuk voor de liefhebbers, maar ik heb echt genoeg drumsolos door de jaren heen gezien/gehoord om daar gewoon klaar mee te zijn. Hetzelfde voor eindeloos gitaargepiel of wat dan ook (trucjes/skills laten zien, ipv mensen raken met muziek) . Maar goed de drummers in de zaal zullen het heerlijk vinden, dat snap ik ook wel weer. Ik lig dan gewoon uit de 'trip' waar we juist lekker inzaten.
Het tenenkrommend doelde ik vooral op het analoge synth gepiel. Dat was nogal amateuristisch vergeleken wat wat ik genoeg andere artiesten ermee heb zien doen, en paste daarnaast qua sound en setting totaal niet in het grote plaatje, die verder juist zo goed en onderhoudend neergezet wordt.
Precies, maar hij kwam direct na de pauze. Dat vond ik ook wat gek. Hoeveel moet je pissen denk ik danquote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:39 schreef thedeedster het volgende:
[..]
De drumsolo is de plaspauze voor de andere bandleden.
was al oud toen moby dick op plaat gezet werdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |