abonnement Unibet Coolblue
pi_188320433
Deel VI (6)!!! Het is ons gelukt! Ruim zeven jaar hebben we gedaan over deel 5.

Post hier al je ervaringen, ideeën, voors en tegens over parenclubs. 2 verzoekjes:
- Beperk dating tot "zullen we samen naar deze of die club gaan", dus geen swingersitepromotie
- Hou 't lief O+. Ook als je niks met parenclubs hebt kan je dat nog genuanceerd proberen te zeggen

[ Bericht 96% gewijzigd door #ANONIEM op 06-08-2019 20:52:02 ]
pi_188320540
Tvp
pi_188320584
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:49 schreef wolfjeamadeus het volgende: [..] Maar, en ik weet niet of jullie dat doen, hoe doe je dat dan met thuisfeestjes (groepen of met twee stellen)?
Thuisfeestjes ligt ons niet, zelfde geldt dus ook voor de kleine clubs waar je 6 kippen en een paardenkop hebt rondlopen.

Juist de combi grote club/ muziek / actie maakt dat ik een avond leuk vind. Ik wil namelijk geen persoonlijk gedoe, telefoonnummers uitwisselen, tijd besteden aan contact vooraf / achteraf.

Lekker anoniem en tot nooit meer ziens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188320621
Vers Topic!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188320700
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Thuisfeestjes ligt ons niet, zelfde geldt dus ook voor de kleine clubs waar je 6 kippen en een paardenkop hebt rondlopen.

Juist de combi grote club/ muziek / actie maakt dat ik een avond leuk vind. Ik wil namelijk geen persoonlijk gedoe, telefoonnummers uitwisselen, tijd besteden aan contact vooraf / achteraf.

Lekker anoniem en tot nooit meer ziens.
en dit dus , gewoon grote club veel mensen , redelijk veel actie en open staan voor contacten.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188320800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:54 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Thuisfeestjes ligt ons niet, zelfde geldt dus ook voor de kleine clubs waar je 6 kippen en een paardenkop hebt rondlopen.

Juist de combi grote club/ muziek / actie maakt dat ik een avond leuk vind. Ik wil namelijk geen persoonlijk gedoe, telefoonnummers uitwisselen, tijd besteden aan contact vooraf / achteraf.

Lekker anoniem en tot nooit meer ziens.
O+
pi_188321009
Dat is dus ook exact hoe wij er in zitten. Vrienden hebben we genoeg (opvallend trouwens, nu wij er meer open over zijn, zijn er steeds meer vrienden in geïnteresseerd of ook al aan het swingen _O-), daarvoor swingen wij niet. En wij hebben dus ook het liefst een flinke club, lekker veel actie, en toffe muziek.
pi_188321163
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:11 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Dat is dus ook exact hoe wij er in zitten. Vrienden hebben we genoeg (opvallend trouwens, nu wij er meer open over zijn, zijn er steeds meer vrienden in geïnteresseerd of ook al aan het swingen _O-), daarvoor swingen wij niet. En wij hebben dus ook het liefst een flinke club, lekker veel actie, en toffe muziek.
Mooi altijd ja de interesse van vrienden , tot je ze uitnodigt om mee te gaan :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321267
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:19 schreef Joene het volgende:

[..]

Mooi altijd ja de interesse van vrienden , tot je ze uitnodigt om mee te gaan :D
Nou ja, we hebben wel wat same-room dingen gedaan met twee stellen. Één hebben een jacuzzi. Ook wel wat wederzijds gefriemel. Maar daar weten we ook dat er verder niks gebeurt.
Een ander stel gaat ws. mee naar BITCH in oktober. En weet ook dat we elkaar dan tegenkomen in de seksruimte. Maar dat is ook kijken kijken, niet aankomen.
Laatste stel waar we het er mee over hebben, zijn nog niet begonnen (althans, laatste keer dat we ze er over spraken), maar willen wel eens samen naar een PC.

Dus tsja.

Allemaal eind 30 en eindelijk weer tijd voor elkaar nu de kinderen iets ouder zijn.
pi_188321333
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]


Allemaal eind 30 en eindelijk weer tijd voor elkaar nu de kinderen iets ouder zijn.
Je moet gewoon altijd tijd maken voor elkaar i.p.v. kinderen als beperkende factor.

Anyway BITCH of Crazyland wil ik echt nog keer heen .
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321360
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:27 schreef Joene het volgende:

[..]

Je moet gewoon altijd tijd maken voor elkaar i.p.v. kinderen als beperkende factor.

Anyway BITCH of Crazyland wil ik echt nog keer heen .
Wij hebben gewoon geen kinderen :D

En die feesten, gewoon doen! Wat houdt je tegen?
pi_188321368
Ach ja het mysterie erom heen of misschien het spannende taboe is wat mensen intrigeert.

Zie je hier ook, mensen die maanden van tevoren al zenuwachtig worden omdat ze die avond hebben vastgelegd.

Het is een leuke manier van uitgaan, maar voor mij hoeft het echt niet maandelijks of wekelijks. Net als dat je de bios ook wel hebt gezien als je elke week gaat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188321385
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Wij hebben gewoon geen kinderen :D

En die feesten, gewoon doen! Wat houdt je tegen?
Dat ik momenteel zwanger ben :D

Even plaats rust, feesten komt wel weer.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188321394
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Wij hebben gewoon geen kinderen :D

En die feesten, gewoon doen! Wat houdt je tegen?
Wij hebben er 3 :D en bij die feesten geen idee , die dresscode voor bitch een beetje...
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321415
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ik momenteel zwanger ben :D

Even plaats rust, feesten komt wel weer.
Dat! Is een erg goede reden. Hoewel ik niet verbaasd zal zijn om nog eens een zwangere vrouw tegen te komen in een club.
pi_188321425
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Wij hebben er 3 :D en bij die feesten geen idee , die dresscode voor bitch een beetje...
Whehehe. Ik zal een leren rok voor je kopen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188321440
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:30 schreef Joene het volgende:

[..]

Wij hebben er 3 :D en bij die feesten geen idee , die dresscode voor bitch een beetje...
Dresscode, tsja, daar houden ze je wel aan. Maar dat vinden wij juist tof. Daardoor is iedereen binnen mooi. Ook als ze dat normaal iets minder zouden zijn. De effort telt enorm.
pi_188321455
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dresscode, tsja, daar houden ze je wel aan. Maar dat vinden wij juist tof. Daardoor is iedereen binnen mooi. Ook als ze dat normaal iets minder zouden zijn. De effort telt enorm.
wat heb jij daar aan dan ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321469
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:28 schreef Ticootje het volgende:
Ach ja het mysterie erom heen of misschien het spannende taboe is wat mensen intrigeert.

Zie je hier ook, mensen die maanden van tevoren al zenuwachtig worden omdat ze die avond hebben vastgelegd.

Het is een leuke manier van uitgaan, maar voor mij hoeft het echt niet maandelijks of wekelijks. Net als dat je de bios ook wel hebt gezien als je elke week gaat.
Normaliter zou ik ook niet elke maand hoeven, maar nu afgelopen weekend niet super was, jeukt het toch nog wel. Maar goed, is ook niet heel goedkoop natuurlijk.
pi_188321478
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:31 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Dat! Is een erg goede reden. Hoewel ik niet verbaasd zal zijn om nog eens een zwangere vrouw tegen te komen in een club.
Snap ik, er zijn ook vrouwen die voelen zich enorm sexy in die toestand en er is altijd publiek voor alles.

Ik voel me alleen als een koe en dat straal ik ook heus uit, eerst mn lijf terug, dan weer feestjes.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188321479
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:32 schreef Joene het volgende:

[..]

wat heb jij daar aan dan ?
Kijk maar in kpd-mannen :P
pi_188321486
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Normaliter zou ik ook niet elke maand hoeven, maar nu afgelopen weekend niet super was, jeukt het toch nog wel. Maar goed, is ook niet heel goedkoop natuurlijk.
och uitgaan (uiteten + bios) voor 2 personen is duurder dan parenclub
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321502
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:33 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Kijk maar in kpd-mannen :P
nee gewoon ff omschrijving , ik vind die shirtjes altijd wel ok, maar leren broekjes etc meh
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321567
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:34 schreef Joene het volgende:

[..]

och uitgaan (uiteten + bios) voor 2 personen is duurder dan parenclub
Zeker als ik de wijn mag kiezen.

Ik vind prefereer de wat duurdere clubs, doorgaans zijn ze schoner en netter en heb je toch gewoon ander publiek dan de kleine goedkope clubs. Men only waarbij mannen de hoofdprijs betalen ben ik geen fan van, er leeft dan soms de beleving dat ze het recht hebben op sex.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188321577
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:34 schreef Joene het volgende:

[..]

nee gewoon ff omschrijving , ik vind die shirtjes altijd wel ok, maar leren broekjes etc meh
Ik heb alleen een leren sloof. Was eerst gewoon een bbq-schort, maar die heb ik vermaakt. Maar die klapte ik toch binnen no time om (te warm). Voornamelijk omdat ik nogal trots ben op de achterkant en omdat mijn vrouw het prettig vindt om er makkelijk (stiekem) bij te kunnen. Wil het nog wel uitbreiden met een leren kap. Gelukkig heb ik een goede vriendin die leer-workshops geeft :)
pi_188321610
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:37 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Zeker als ik de wijn mag kiezen.

Ik vind prefereer de wat duurdere clubs, doorgaans zijn ze schoner en netter en heb je toch gewoon ander publiek dan de kleine goedkope clubs. Men only waarbij mannen de hoofdprijs betalen ben ik geen fan van, er leeft dan soms de beleving dat ze het recht hebben op sex.
Ik ken eigenlijk hier alleen de Fata Morgana. En die bevalt prima. De prijs, ja ok, dat ben je ook kwijt met gewoon stappen.
Nou ja, wie weet nog een keer deze maand. En dan wel weer een zondagmiddag. Lekker zon erbij pakken :9

Of misschien toch een keer Fun proberen.

Dat zijn toch wel de twee grote denk ik.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 21:43:08 #27
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188321712
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Dat ik momenteel zwanger ben :D

Even plaats rust, feesten komt wel weer.
Gefeliciteerd! :D
pi_188321747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:39 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk hier alleen de Fata Morgana. En die bevalt prima. De prijs, ja ok, dat ben je ook kwijt met gewoon stappen.
Nou ja, wie weet nog een keer deze maand. En dan wel weer een zondagmiddag. Lekker zon erbij pakken :9

Of misschien toch een keer Fun proberen.

Dat zijn toch wel de twee grote denk ik.
Qua grootte in nl : Fata , Fun , Party Players , Mystique

ik persoonlijk vind de Fata leuker dan de fun. ook dichterbij scheelt ook
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321766
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:44 schreef Joene het volgende:

[..]

Qua grootte in nl : Fata , Fun , Party Players , Mystique

ik persoonlijk vind de Fata leuker dan de fun. ook dichterbij scheelt ook
Ah ja, Mystique. Die is vanuit Zwolle misschien net te ver :P
pi_188321807
Oe, en ik zie dat Fun ook maar 20 minuten op de OV-fiets vanaf Gouda is *G*
pi_188321810
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:45 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ah ja, Mystique. Die is vanuit Zwolle misschien net te ver :P
Vond Mystique ook niet heel geweldig wel doeners dat was wel leuk.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321821
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Oe, en ik zie dat Fun ook maar 20 minuten op de OV-fiets vanaf Gouda is *G*
Geen auto ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188321895
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:47 schreef Joene het volgende:

[..]

Geen auto ?
Geen auto nee. Daarnaast willen we gewoon allebei kunnen drinken :)

Dat wordt op een vrijdag of zaterdag lastig, maar de zondag is bij Fata en blijkbaar de Fun ook, tot 23:00, en dan is de trein gewoon nog een optie :)
pi_188321976
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:51 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Geen auto nee. Daarnaast willen we gewoon allebei kunnen drinken :)

Dat wordt op een vrijdag of zaterdag lastig, maar de zondag is bij Fata en blijkbaar de Fun ook, tot 23:00, en dan is de trein gewoon nog een optie :)
ik drink altijd een aantal biertjes 3/4 , kom er toch niet om dronken te worden en na middernacht altijd water of redbull zodat ik rond 3 nuchter kan rijden dus
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_188322048
quote:
8s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:54 schreef Joene het volgende:

[..]

ik drink altijd een aantal biertjes 3/4 , kom er toch niet om dronken te worden en na middernacht altijd water of redbull zodat ik rond 3 nuchter kan rijden dus
Ja, het zou wel kunnen. Maar om nou de auto van m'n ouders te lenen _O-
pi_188322103
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 21:57 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, het zou wel kunnen. Maar om nou de auto van m'n ouders te lenen _O-
ik stond er ooit met auto van de zaak met logo’s en al :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 7 augustus 2019 @ 00:59:26 #37
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188324626
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:29 schreef Regilio_ het volgende:

[..]

Nee inderdaad.

Iemand ervaring met de probeeravond bij partyplayers? Is dat wat?

@:wolfjeamadeus @:clixplicity @:T42

https://www.partyplayers.(...)2026/pp-probeeravond
Nee kom er alleen met bdsm. Heb niet de intresse om met andere te rollenbollen haha wel om bfsm spel te doen. Vermaak me daar altijd wel verder.
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:01:50 #38
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188357233
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2019 00:59 schreef T42 het volgende:

[..]

Nee kom er alleen met bdsm. Heb niet de intresse om met andere te rollenbollen haha wel om bfsm spel te doen. Vermaak me daar altijd wel verder.
Dan moet deze je bekend voorkomen? Al een paar keer gebruikt als achtergrond voor foto's :)

pi_188357280
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:01 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dan moet deze je bekend voorkomen? Al een paar keer gebruikt als achtergrond voor foto's :)

[ afbeelding ]
Mij wel. Daar hing vorige week een aantrekkelijke jonge kerel in die onderhanden werd genomen door z'n vrouwelijke partner met zweep. Hebben we uitgebreid naar mogen kijken :9
  vrijdag 9 augustus 2019 @ 10:16:41 #40
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188357425
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:05 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Mij wel. Daar hing vorige week een aantrekkelijke jonge kerel in die onderhanden werd genomen door z'n vrouwelijke partner met zweep. Hebben we uitgebreid naar mogen kijken :9
Mooi, ik zag het twee maanden geleden, maar toen was het de man die de zweep hanteerde
  zondag 11 augustus 2019 @ 02:13:30 #41
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188385335
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2019 10:01 schreef clixplicity het volgende:

[..]

Dan moet deze je bekend voorkomen? Al een paar keer gebruikt als achtergrond voor foto's :)

[ afbeelding ]
Kelder kom ik niet zo vaak heb wat licht nodig met messen en stroom 😋
pi_188603672
Morgenmiddag lekker zonnen en seksen in de tuin van de Fata *G*
pi_188604063
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Morgenmiddag lekker zonnen en seksen in de tuin van de Fata *G*
Oh het perfecte weer idd!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_188604707
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Oh het perfecte weer idd!
Al twee keer op een zonnige zondag daar in de tuin gelegen. Zo zalig. En zelf je drankjes maken. Gaan waarschijnlijk niet eens boven iets doen _O-
  zaterdag 24 augustus 2019 @ 20:42:51 #45
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188607916
was vanavond bdsm avond in ultimate beek en donk maar mij te benauwd met dit weer
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:21:21 #46
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188647190
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2019 16:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Morgenmiddag lekker zonnen en seksen in de tuin van de Fata *G*
Is het weer bevallen?
pi_188647213
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:21 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Is het weer bevallen?
Ja, het was super. Het weer, en de dag zelf :)

Heel veel in het zwembad seks gehad met m'n vrouw (niet geswingt). Was goed druk. En gezellig :)
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 11:33:55 #48
467403 Pudd1ngbuks
schiet uit de losse heup
pi_188647388
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, het was super. Het weer, en de dag zelf :)

Heel veel in het zwembad seks gehad met m'n vrouw (niet geswingt). Was goed druk. En gezellig :)
Vinden jullie het ook opwindend om anderen bezig te zien? Ik zou mijn ogen uitkijken denk ik 😳
pi_188647577
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:33 schreef Pudd1ngbuks het volgende:

[..]

Vinden jullie het ook opwindend om anderen bezig te zien? Ik zou mijn ogen uitkijken denk ik 😳
Ja absoluut. Soms gebeurt er ook wel met anderen wat, maar het kwam er nu niet van.

Maar kijke EN bekeken worden, voegt zeker wat toe. En het was zo druk rond het zwembad, dat dat wel goed kwam (no pun, bah, in het zwembad, niet doen!).
  woensdag 28 augustus 2019 @ 02:03:20 #50
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188662070
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 11:23 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, het was super. Het weer, en de dag zelf :)

Heel veel in het zwembad seks gehad met m'n vrouw (niet geswingt). Was goed druk. En gezellig :)
In het zwembad.. daar hoef ik niet meer heen. Genoteerd.
pi_188662685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 02:03 schreef T42 het volgende:

[..]

In het zwembad.. daar hoef ik niet meer heen. Genoteerd.
Er word gesekst in het zwembad en het bubbelbad. Vrij normaal in een club. Zolang je maar niet klaarkomt.
  woensdag 28 augustus 2019 @ 08:17:11 #52
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188663170
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 05:42 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Er word gesekst in het zwembad en het bubbelbad. Vrij normaal in een club. Zolang je maar niet klaarkomt.
Nou waar ik kom is dat not done en staan er bordjes geen seks in het water. Er zijn meer sappen die vrijkomen dan klaarkomen..

Maar zelfde met bloot, zitten op handoekje wel zo fris is.

Ranzigste wat ik meegemaakt heb is een squirter over de bar en restaurant...
pi_188946168
Ik ga altijd alleen naar een parenclub. Meestal 2x per week. Heb 1 vaste club en kom verder af en toe ook in andere clubs. Ik ken veel mensen uit het swingerswereldje en heb het altijd goed naar mijn zin!! Ik hou van beginners en nieuwkomers in de club. Vind het heerlijk om hen wegwijs te maken in dit mooie wereldje :)
pi_188946180
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:45 schreef Butterfly1992 het volgende:
Ik ga altijd alleen naar een parenclub. Meestal 2x per week. Heb 1 vaste club en kom verder af en toe ook in andere clubs. Ik ken veel mensen uit het swingerswereldje en heb het altijd goed naar mijn zin!! Ik hou van beginners en nieuwkomers in de club. Vind het heerlijk om hen wegwijs te maken in dit mooie wereldje :)
Welke club ga je meestal heen?
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_188946190
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:46 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Welke club ga je meestal heen?
Partyplayers in Lelystad
pi_188946197
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:46 schreef Butterfly1992 het volgende:

[..]

Partyplayers in Lelystad
Bestaat die nog? :D Achter mijn oude middelbare school. Daar hebben we wel eens tijdens schoolfeesten over de schutting geloerd vroeger.
Een pijnlijke anus is niet fijn
Een geknede kut van marsepein
pi_188946247
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:47 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Bestaat die nog? :D Achter mijn oude middelbare school. Daar hebben we wel eens tijdens schoolfeesten over de schutting geloerd vroeger.
Haha wat grappig!! Dat geloof ik wel ja!!
pi_188946314
Wij zitten vol voorpret uit te kijken naar BITCH op 5-10. Daar veel het doolhof in en genieten van alle mooi gekleede mensen.

Party Players staat niet meer pp het menu. Teveel gericht pp kamertjes. Daar zijn wij te exhibitionistisch voor.
  zondag 15 september 2019 @ 23:21:32 #59
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188966494
quote:
3s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:47 schreef Treinhoer het volgende:

[..]

Bestaat die nog? :D Achter mijn oude middelbare school. Daar hebben we wel eens tijdens schoolfeesten over de schutting geloerd vroeger.
Als je hier langer loert zag je die voorbij komen al een paarkeer
  maandag 16 september 2019 @ 22:05:22 #60
53151 T42
Pinball Wizard
pi_188981065
quote:
Droevig nieuws over Love2Play
Lieve mensen,

Als eerst willen we jullie bedanken voor alle jaren dat jullie onze feestjes hebben bezocht, dit waarderen we heel erg. In de afgelopen jaren hebben we veel mensen zien komen en hebben we absoluut elke keer genoten van jullie aanwezigheid.
Het afgelopen jaar hebben wij ons feest voortgezet in PartyPlayers wat wij onwijs leuk gevonden hebben. Echter hebben wij gemerkt dat ons bezoekers aantal erg is terug gelopen, dit was geen ideaal beeld daar het ons steeds niet lukte om het te doen zoals wij dat graag gezien hadden.
Dan nu het meest pijnlijke deel om jullie mede te delen via fetlife, Love2Play gaat stoppen. We weten nog niet of dit definitief is of dat jullie ons nog terug gaan zien, maar voor nu zullen de feesten verdwijnen. Helaas komt er geen aller laatste editie, iets wat wij jullie wel graag gegeven hadden. Mochten de feesten terug komen zullen wij dit via dit profiel aan jullie laten weten (stiekem willen we dat erg graag).
We willen de mensen die dit al wisten bedanken voor hun steun en lieve woorden, duizend maal dank. Ook zonder jullie hadden wij dit niet kunnen doen.
Voor nu zeggen we tot ziens en we gaan jullie ook zeker nog wel tegen komen op andere feestjes!

Zwaai zwaai
poep altijd leuke dag daar gehad
  maandag 16 september 2019 @ 22:40:58 #61
449693 clixplicity
Pics or it didn't happen
pi_188981880
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:46 schreef Butterfly1992 het volgende:

[..]

Partyplayers in Lelystad
A.s. zaterdag ben ik er weer!
pi_189139760
Volgende week weer naar B.I.T.C.H. *G*

Deze keer met vrienden die erg newbie zijn. Erg benieuwd hoe ze het gaan vinden en wat er allemaal gaat gebeuren (niet zo zeer met die vrienden, dat houden we tot nu toe open, maar iedereen heeft al wel gezegd dat dat ws. niet gaat gebeuren).
pi_189140463
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:26 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Volgende week weer naar B.I.T.C.H. *G*

Deze keer met vrienden die erg newbie zijn. Erg benieuwd hoe ze het gaan vinden en wat er allemaal gaat gebeuren (niet zo zeer met die vrienden, dat houden we tot nu toe open, maar iedereen heeft al wel gezegd dat dat ws. niet gaat gebeuren).
ik moet ook echt een keer!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_189140506
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:26 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Volgende week weer naar B.I.T.C.H. *G*

Deze keer met vrienden die erg newbie zijn. Erg benieuwd hoe ze het gaan vinden en wat er allemaal gaat gebeuren (niet zo zeer met die vrienden, dat houden we tot nu toe open, maar iedereen heeft al wel gezegd dat dat ws. niet gaat gebeuren).
Wij ook weer met een 2 bevriende stellen. Vd valk oostzaan erbij. Wordt alweer de 4e keer.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_189142652
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 09:54 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wij ook weer met een 2 bevriende stellen. Vd valk oostzaan erbij. Wordt alweer de 4e keer.
Wij gaan met de trein, andere stel heeft wel een hotel. Wij gaan tot het eind en dan eerste trein terug. En dan door naar Ameland om uit te brakken. :D
pi_189375568
Erg nieuwsgierig naar parenclubs, lijkt me enorm spannend. Vooral ook benieuwd naar de andere bezoekers en hoe het gaat als je binnenkomt. Mijn beeld is dat er vooral “supermodellen” rondlopen. Of is het erg gemêleerd? Dat ik bij wijze van spreken de buurvrouw van 60 ook tegen kan komen?

En hoe kies je een goede club? Zo ver mogelijk van huis zodat je zeker geen bekenden tegenkomt of maakt dat je allemaal niets uit?
pi_189376098
1 keer naar de fata morgana geweest.

je komt binnen in uitgaans kleren aan het begin van de avond en je krijgt een rondleiding iedereen was nog gekleed. wij zijn daarna eerst wat gaan eten en daarna in een rustige ruimte wat drinken.

hierna was het de bedoeling dat het wat bloter moest. wij zijn toen eerst naar de massage ruimte gegaan. en daarna nog watvrond gelopen. het was vreemd om het Belgische wat saaie koppel dat we tijdens het eten spraken tegen kwamen op een bed boven de dans zaal, terwijl ze bezig waren. zij met haar sokken nog aan.

hierna zijn we de rookruimte ingedoken. voor mij de prettigste ruimte omdat je er niet hoefde te dansen en er niet geneukt werd. onze afspraak was kijken etc maar seks met elkaar. iedereen die we spraken was aardig en respectvol. iedereen vroeg wat de afspraken waren en liet ons gewoon ons ding doen.

nog even met een zeer mooie vrouw gekletst die mijn vrouw hielp bij het voor het eerst zoenen met een vrouw. hierna in het bubbelbad wat gespeeld, waar ook mensen druk bezig waren, wat ik uit hygiënisch oog punt wat minder vond. uiteindelijk samen in een prive kamer de avond afgemaakt. het was een soort erotische onderdompeling die na het orgasme weg was vooral bij mijn vrouw. dus toen zijn we naar huus gegaan.

we vonden het beide vreselijk geil maar weten niet of we nog eens gaan l. het swingen is niet helemaal ons ding.

qua populatie, er lopen enkele modellen rond, ook uitgezakte oude mannen met veel te mooie vrouwen. maar ook gewoon wendy van de administratie of Rita met een kort pittige kapsel incl kakketoe lok. mensen in bdsm outfit of mannen in boxer. echt van alles.

wij kozen voor de fata omdat er geen mannen alleen binnen mochten daar las ik slechte recenties over. de afstand moest bereisbaar blijven. we hebben niet voor de fun for two gekozen omdat we daar lazen dat er een deurbeleid was geselecteerd op uiterlijk. je wilt als onzekere nieuweling niet geweigerd worden. of ik de buurvrouw tegen kom boeit me weinig. het is toch een diskrete wereld en ze gaat echt niet tegen de andere buren zeggen dat ze jullie tegenkwam.

het grote nadeel vond ik wel dat er geen betaalbaar hotel in de buurt is/was, een taxi naar onze woonplaats onbetaalbaar was en dus moest er een BOB zijn. niet handig als je nerveus bent in een sociale situatie, dan kunnen een paar baco's wel helpen.
pi_189377264
Hmmm, bovenstaande klinkt al heel erg spannend. En een erg gemêleerd gezelschap dus. Een club waar geen mannen alleen komen is wel het fijnste.

Hoe gaat het dan als je met elkaar bezig bent in een grotere ruimte? Proberen anderen zich dan in te mengen of wordt je alleen bekeken? Een parenclub bezoeken lijkt ons al spannend genoeg dus we laten het liever bij kijken en bekeken worden ;)
pi_189377526
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:18 schreef Genk_Jan het volgende:
Erg nieuwsgierig naar parenclubs, lijkt me enorm spannend. Vooral ook benieuwd naar de andere bezoekers en hoe het gaat als je binnenkomt. Mijn beeld is dat er vooral “supermodellen” rondlopen. Of is het erg gemêleerd? Dat ik bij wijze van spreken de buurvrouw van 60 ook tegen kan komen?

En hoe kies je een goede club? Zo ver mogelijk van huis zodat je zeker geen bekenden tegenkomt of maakt dat je allemaal niets uit?
Het publiek is zeer uiteenlopend. Wat wel gelijk is, voor zover ik het kan inschatten, is dat iedereen zijn best doet om er net en schoon bij te lopen. Voor de rest verschilt het per avond hoe oud de gemiddelde is. Op zaterdag het jongst, op zondag het oudst. Ik zou zeggen gem. 35 en gem. 40-45.

De stelling: hoe verder hoe beter wordt door veel mensen gehanteerd, waardoor parodoxaal de kans toeneemt om bekenden te zien. Maar bekijk het zo, er zijn miljoenen stellen in Nederland en daarvan zijn er zo'n 50-100 in dezelfde club op een avond. Goeie kansen ;)
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 09:06 schreef Genk_Jan het volgende:
Hmmm, bovenstaande klinkt al heel erg spannend. En een erg gemêleerd gezelschap dus. Een club waar geen mannen alleen komen is wel het fijnste.

Hoe gaat het dan als je met elkaar bezig bent in een grotere ruimte? Proberen anderen zich dan in te mengen of wordt je alleen bekeken? Een parenclub bezoeken lijkt ons al spannend genoeg dus we laten het liever bij kijken en bekeken worden ;)
Iedereen laat elkaar in z'n waarde. Dus in principe alleen kjjken. Meedoen gebeurt extreem voorzichtig, of vaker nog, eerst overlegd. En nee zeggen kan en mag.
pi_189379199
wij zijn niet in een grote ruimte bezig geweest er zijn ook ruimtes voor 2 of 4 personen. ga je in de groepsruimte aan de gang tsjah dan zullen ze je wel eens aanraken. een hand wegduwen of nee zeggen zal voldoende zijn. maar als er heen gaan spannend genoeg is zoals bij ons zal ik niet in die ruimte aan de gang gaan. Mijn vrouw vond daar kijken al wat genant.

daar 1 man gezien die wat 'vervelend' was. zijn partner en hij waren ook nauwelijks samen en zat ongevraagd aan een vrouw. dit werd meteen afgewezen, en hij ging weer.

als het jullie beide leuk lijkt, bespreek wat je wel en niet wilt. haal sexy ondergoed en ga gewoon. is het niks drink je je drankje en je gaat weer, bespreek ook hoe lang je het een kans geeft. je bent alleen wat geld kwijt.
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:36:52 #71
53151 T42
Pinball Wizard
pi_189404827
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2019 08:26 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Volgende week weer naar B.I.T.C.H. *G*

Deze keer met vrienden die erg newbie zijn. Erg benieuwd hoe ze het gaan vinden en wat er allemaal gaat gebeuren (niet zo zeer met die vrienden, dat houden we tot nu toe open, maar iedereen heeft al wel gezegd dat dat ws. niet gaat gebeuren).
vind de foto's op facebook wat minder met herkenbare gezichten op de achter grond ;) (dus dat er foto's gemaakt mag worden met je gsm..)
  zondag 13 oktober 2019 @ 00:38:04 #72
53151 T42
Pinball Wizard
pi_189404838
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 oktober 2019 00:18 schreef Genk_Jan het volgende:
Erg nieuwsgierig naar parenclubs, lijkt me enorm spannend. Vooral ook benieuwd naar de andere bezoekers en hoe het gaat als je binnenkomt. Mijn beeld is dat er vooral “supermodellen” rondlopen. Of is het erg gemêleerd? Dat ik bij wijze van spreken de buurvrouw van 60 ook tegen kan komen?

En hoe kies je een goede club? Zo ver mogelijk van huis zodat je zeker geen bekenden tegenkomt of maakt dat je allemaal niets uit?
je buren gaan ook naar die zo ver mogelijk weg :')
als je bekende tegen komt hebben die zelfde interesse als jij dus wat is het probleem?
pi_189406432
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:36 schreef T42 het volgende:

[..]

vind de foto's op facebook wat minder met herkenbare gezichten op de achter grond ;) (dus dat er foto's gemaakt mag worden met je gsm..)
Ja, dat mag inderdaad gewoon. Is ook niet houdbaar om dat te verbieden met zo'n groep.
pi_189412410
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 00:38 schreef T42 het volgende:

[..]

je buren gaan ook naar die zo ver mogelijk weg :')
als je bekende tegen komt hebben die zelfde interesse als jij dus wat is het probleem?
Dat het verder naar buiten komt. Het is niet echt een gangbaar iets wat door iedereen geaccepteerd wordt :)
pi_189412478
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 14:36 schreef Genk_Jan het volgende:

[..]

Dat het verder naar buiten komt. Het is niet echt een gangbaar iets wat door iedereen geaccepteerd wordt :)
Iedereen zit toch in hetzelfde schuitje. En die mensen die er wel open over zijn, hebben echt wel respect voor mensen die dat niet willen laten weten aan de buiten wereld.
  zondag 13 oktober 2019 @ 20:38:06 #76
53151 T42
Pinball Wizard
pi_189419577
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:55 schreef wolfjeamadeus het volgende:

[..]

Ja, dat mag inderdaad gewoon. Is ook niet houdbaar om dat te verbieden met zo'n groep.
Kom op meer feesten en daar is heel streng gsm in locker. Zien ze die sta je buiten
pi_189419641
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:38 schreef T42 het volgende:

[..]

Kom op meer feesten en daar is heel streng gsm in locker. Zien ze die sta je buiten
Ok, ook fijn voor mensen die het niet willen.

Ik vind het wel fijn om wat fotootjes te maken van onze groep :)
  donderdag 24 oktober 2019 @ 19:28:37 #78
53151 T42
Pinball Wizard
pi_189602382
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 20:41 schreef babylon het volgende:

[..]

Ok, ook fijn voor mensen die het niet willen.

Ik vind het wel fijn om wat fotootjes te maken van onze groep :)
nah er loopt soms een huisfotograaf die vraagt je toestemming en je email daar krijg je dan foto's op die netjes bewerkt zijn dat er niemand anders op staat.

verder sta ik niet te wachten op foto's of filmpjes die andere opnemen als ik iemand sta af te rammen
pi_189654147
Leest er nog iemand mee met recente ervaring bij de HeBi avond in Monique? Wat is daar nu ongeveer de leeftijd? En lopen er erg veel single mannen rond?
pi_189983159
Gisteren Azzurra, voor het eerst ergens swingen waar ook mannen alleen toegestaan zijn. Dat was wel even wennen. Maar m'n vrouw heeft uiteindelijk goed genoten van de aandacht. Supersfeer ook. Ondanks het ons kent ons, toch een welkom gevoel. De mannen achter de bar hielpen daar enorm bij. Wel uiteindelijk net zo duur als all inclusive bij bijv de Fata. En dan konden we nog vier uur blijven.
  maandag 23 december 2019 @ 22:29:57 #81
296169 Zihuatanejo
In Mexicooooooo!
pi_190621383
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2019 19:45 schreef Butterfly1992 het volgende:
Ik ga altijd alleen naar een parenclub. Meestal 2x per week. Heb 1 vaste club en kom verder af en toe ook in andere clubs. Ik ken veel mensen uit het swingerswereldje en heb het altijd goed naar mijn zin!! Ik hou van beginners en nieuwkomers in de club. Vind het heerlijk om hen wegwijs te maken in dit mooie wereldje :)
Misschien moet je een fokmeet organiseren. :s)
www.kiva.org. Steun ondernemers in ontwikkelingslanden.
pi_190639700
Fijne kerst
pi_190640802
Veel clubbezoeken gewenst voor volgend jaar!

Wij beginnen 1-1 gelijk in het doolhof van Crazyland *G*
pi_190814221
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 december 2019 18:10 schreef Atak het volgende:
Vertel.
[..]

In een club komen mensen van allerlei leeftijden en uiterlijken. Ik heb mensen van onder de twintig ontmoet en van (ruim) boven de 70. In een beetje drukke club heb je genoeg keuze.
pi_190836152
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 05:55 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja, dat mag inderdaad gewoon. Is ook niet houdbaar om dat te verbieden met zo'n groep.
Oei, lijkt me absoluut vreselijk, no go wat mij betreft. En natuurlijk is dat te verbieden.
pi_190836187
Iemand bekend met ultimate dream en/of devils and angels?

Ik wil voor een eerste keer gaan, maar weet echt niet weke club, welke dag. Ik ben zelf 37 dus wat mensen rond die leeftijd zou fijn zijn

En géén mobiel beleid
  zondag 19 januari 2020 @ 16:31:18 #87
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_191103104
Gisteren dan onze eerste kennismaking met een swingers club.

We zijn naar de fata gegaan,waar het natuurlijk ontzettend druk was, want zaterdag.

En blijkbaar ook veel goede voornemens want erg veel mensen die er ook voor 't eerst waren.

De sfeer was prettig, de locatie was super.
Gisteren nog niet actief deelgenomen, vooral rondgekeken, gepraat met mensen en lekker gedanst en gegluurd.

Top ervaring en voor herhaling vatbaar.

Hopelijk snel meer.

Ow ja, het feit dat niemand een mobiel op zak heeft was het geld al meer dan waard!!
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_191297985
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Gisteren dan onze eerste kennismaking met een swingers club.

We zijn naar de fata gegaan,waar het natuurlijk ontzettend druk was, want zaterdag.

En blijkbaar ook veel goede voornemens want erg veel mensen die er ook voor 't eerst waren.

De sfeer was prettig, de locatie was super.
Gisteren nog niet actief deelgenomen, vooral rondgekeken, gepraat met mensen en lekker gedanst en gegluurd.

Top ervaring en voor herhaling vatbaar.

Hopelijk snel meer.

Ow ja, het feit dat niemand een mobiel op zak heeft was het geld al meer dan waard!!
Wat gaaf dat het aansloeg. Wij zaten voor vanavond te twijfelen tussen Fata en Bitch. Het wordt Bitch. Maar toch snel weer naar Fata. Ook leuk!
  zaterdag 1 februari 2020 @ 22:58:50 #89
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_191301718
Ik was voor vanavond uitgenodigd om mee te gaan naar Ultimate Dream...
Maar heb morgen al een date met een stel staan, dus manlief vond dat een minder goed idee.

Ik zelf overigens ook. Ben echt heel moe van 't werken vandaag.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_191310425
Onze avond was geslaagd! Leuk stel ontmoet om mee te sexen. En daarnaast heerlijk met elkaar gespeeld. En wat hand en mond werk met dezen en gene :9
pi_191636088
van de week weer naar azzurra geweest.
fijne sfeer, doordeweeks wat rustiger en daardoor ook meer evenwicht in stellen/alleenstaand

[ Bericht 24% gewijzigd door flashback_nl op 22-02-2020 21:17:37 ]
pi_192055307
Nou, dat was het. Seksclubs ook dicht. Nou lijkt mij likken aan anderen sowieso niet een goed idee nu...

Swingen wordt lastig nu :D
  woensdag 18 maart 2020 @ 13:49:49 #93
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192118085
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 19:14 schreef babylon het volgende:
Nou, dat was het. Seksclubs ook dicht. Nou lijkt mij likken aan anderen sowieso niet een goed idee nu...

Swingen wordt lastig nu :D
Heb gewoon een logeerpartijtje thuis
pi_192118130
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef T42 het volgende:

[..]

Heb gewoon een logeerpartijtje thuis
Verstandig joh! Helpt zo wel al die maatregelen.. :')
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_192118170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

Verstandig joh! Helpt zo wel al die maatregelen.. :')
Ja groepsimmuniteit....
pi_192122871
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:49 schreef T42 het volgende:

[..]

Heb gewoon een logeerpartijtje thuis
Nou, we gaan niet eens meer bij gewone vrienden langs. En dan zijn wij zo'n beetje de meest nuchtere in onze vriendengroep.

Dit moet voor ons helaas een tijd wachten.

Hopelijk als de zomer echt los barst weer mooie zondagen in de Fata :D
  zaterdag 21 maart 2020 @ 20:53:20 #97
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192192408
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2020 13:51 schreef Patroon het volgende:

[..]

Verstandig joh! Helpt zo wel al die maatregelen.. :')
Ze zit hie al vanaf begin uitbraak 🤪
pi_192224140
Oja altijd leuk hoor, ging wel met regelmaat naar Monique, Showboat en Mystique soms ook naar de wat grotere cinema's maar nu ligt de boel op zijn gat door corona.
Thuis daten (1 op 1 of trio) ligt ook een beetje stil nu.
Drukke thuisparty's geen ervaring mee maar komt nog wel een keer.

Fata ben ik nog nooit geweest maar de spreekt me ook niet zo aan eerlijk gezegd. Zelfde geldt voor Fun4two.
pi_192227355
Politie Barcelona onderbreekt orgie tijdens lockdown

Volgens mij mag dit in Nederland officieel nog wel _O-
pi_192227368
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:14 schreef LanaMyst het volgende:
Oja altijd leuk hoor, ging wel met regelmaat naar Monique, Showboat en Mystique soms ook naar de wat grotere cinema's maar nu ligt de boel op zijn gat door corona.
Thuis daten (1 op 1 of trio) ligt ook een beetje stil nu.
Drukke thuisparty's geen ervaring mee maar komt nog wel een keer.

Fata ben ik nog nooit geweest maar de spreekt me ook niet zo aan eerlijk gezegd. Zelfde geldt voor Fun4two.
Wat trekt je niet in die twee? Lijken me niet heel veel anders dan Monique of Mystique.
pi_192227428
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 15:56 schreef babylon het volgende:

[..]

Wat trekt je niet in die twee? Lijken me niet heel veel anders dan Monique of Mystique.
Volgens mij zijn die meer gericht op jongere mensen, die andere clubs meer alle leeftijden. ik ben zelf 48
pi_192227510
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 15:59 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Volgens mij zijn die meer gericht op jongere mensen, die andere clubs meer alle leeftijden. ik ben zelf 48
Ik ben alleen bij Fata op zondag geweest, en daar past jouw leeftijd prima :)

De zaterdag uit proberen zouden we afgelopen zaterdag doen, maar %¤&#%$®-virus

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-03-2020 16:03:36 ]
pi_192227545
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:03 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik ben alleen bij Fata op zondag geweest, en daar past jouw leeftijd prima :)

De zaterdag uit proberen zouden we afgelopen zaterdag doen, maar %¤&#%$®-virus
Misschien dan toch nog eens het overwegen waard, maar vooralsnog zit alles idd dicht door dat virus :(
pi_192227589
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 16:04 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Misschien dan toch nog eens het overwegen waard, maar vooralsnog zit alles idd dicht door dat virus :(
Als het weer open gaat tijdens de zomer, gaan wij minstens twee keer per maand er heen om lekker in de tuin te 'chillen'.
  woensdag 25 maart 2020 @ 09:19:11 #105
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192261687
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 15:56 schreef babylon het volgende:
Politie Barcelona onderbreekt orgie tijdens lockdown

Volgens mij mag dit in Nederland officieel nog wel _O-
3 mensen max
pi_192261722
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 09:19 schreef T42 het volgende:

[..]

3 mensen max
Ja, nu. Maandagmiddag mocht het nog.

Aan de andere kant, als je religieus orgie't, mag je met 30 man meuteneuke.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-03-2020 09:21:49 ]
pi_192265094
orgie met 1,5 meter afstand?
  vrijdag 27 maart 2020 @ 13:01:44 #108
53151 T42
Pinball Wizard
pi_192301723
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 12:06 schreef Nico987 het volgende:
orgie met 1,5 meter afstand?
pi_192302898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 13:01 schreef T42 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik mag heel blij zijn als ik een halve meter red. Ben niet zo'n ver spuiter -O-
pi_193342167
Het lijkt mij toch redelijk op sport, maar helaas zal het wel onder sekswerk vallen. En ik doe het nog wel hobbymatig!

Negen letters, twee woorden
pi_197319315
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:09 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Wat aantrekkelijk is is redelijk universeel toch. Dus dan zal ik er vast ook sommige aantrekkelijk van vinden.
Wat voor leeftijden dan? Zijn het vooral koppeltjes of ook vrijgezelle mannen/vrouwen.

Sorry ben nieuwsgierig :P
Hier even verder, wel erg offtopic :P

Nee, ik denk niet dat aantrekkelijkheid universeel is. Voor mij is dat veel meer dan lichamelijke schoonheid. Maar goed. Er lopen wat mij betreft voornamelijk aantrekkelijke mensen rond. Omdat verzorgd, open en geil :P

Leeftijd loopt van 20 tot 70+, maar verschilt in aantal, per avond, per club.

Over het algemeen is de grootste groep tussen de 30 en 60. Zaterdag gemiddeld jonger, vrijdag en zondag gemiddeld iets ouder.

Het verschilt per club of mannen alleen worden toegelaten.

Lees vooral dit topic eens door.

Of ga naar het parenclub swingen topic op Viva forum :)
pi_197319458
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:17 schreef babylon het volgende:

[..]

Hier even verder, wel erg offtopic :P

Nee, ik denk niet dat aantrekkelijkheid universeel is. Voor mij is dat veel meer dan lichamelijke schoonheid. Maar goed. Er lopen wat mij betreft voornamelijk aantrekkelijke mensen rond. Omdat verzorgd, open en geil :P

Leeftijd loopt van 20 tot 70+, maar verschilt in aantal, per avond, per club.

Over het algemeen is de grootste groep tussen de 30 en 60. Zaterdag gemiddeld jonger, vrijdag en zondag gemiddeld iets ouder.

Het verschilt per club of mannen alleen worden toegelaten.

Lees vooral dit topic eens door.

Of ga naar het parenclub swingen topic op Viva forum :)
Thanks, kende dit topic niet. Beetje moe van Tinder omdat het dan toch allemaal minder duidelijk is wat de intenties zijn soms.
Alleen met Corona weinig opties verder.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197319571
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:26 schreef Avianflu het volgende:

[..]

Thanks, kende dit topic niet. Beetje moe van Tinder omdat het dan toch allemaal minder duidelijk is wat de intenties zijn soms.
Alleen met Corona weinig opties verder.
De clubs zijn nu uiteraard ook dicht. Ze waren gedeeltelijk open, en zelfs toen de horeca weer dicht moest, bleven er een paar open. Voor later is dit handig:
https://samenswingen.nl/parenclub-overzicht-opening-na-corona/

Ik weet niet of je alleen wil, of met een partner.

Alleen zou ik zeggen, probeer party players in Lelystad eens. Volgens mij een goede alleengaanden community.
pi_197319923
quote:
0s.gif Op zondag 10 januari 2021 10:35 schreef babylon het volgende:

[..]

De clubs zijn nu uiteraard ook dicht. Ze waren gedeeltelijk open, en zelfs toen de horeca weer dicht moest, bleven er een paar open. Voor later is dit handig:
https://samenswingen.nl/parenclub-overzicht-opening-na-corona/

Ik weet niet of je alleen wil, of met een partner.

Alleen zou ik zeggen, probeer party players in Lelystad eens. Volgens mij een goede alleengaanden community.
Ik zou inderdaad alleen gaan. Dus liever inderdaad een plek waar ik mij alleen een beetje veilig zou voelen.
Ik ben niet bang aangelegd maar wil mij wel op mijn gemak voelen.

Bedankt voor de tips.
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_197357398
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:20 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

BITCH en Wasteland ook wel gedaan maar ik vind het minder relaxed vanwege de drukte en de herrie.
Liever dan een prive party, matrassen op de vloer, trance muziek. snoepje, en de rest kun je wel raden dan. :P
Even hier verder, want off-topic :P

Mijn vrouw heeft nog niet echt vertrouwen in privé feestjes. Een beetje de vrees dat de druk te hoog ligt om het ook met mensen te 'moeten' doen waar de aantrekking niet is. Dat daar de druk voor actie toch hoger ligt.
pi_197357630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 09:53 schreef babylon het volgende:

[..]

Even hier verder, want off-topic :P

Mijn vrouw heeft nog niet echt vertrouwen in privé feestjes. Een beetje de vrees dat de druk te hoog ligt om het ook met mensen te 'moeten' doen waar de aantrekking niet is. Dat daar de druk voor actie toch hoger ligt.
Het zal ongetwijfeld per feestje verschillen maar waar ik kwam heb ik ook wel eens meegemaakt dat iemand niet mee deed omdat ze toevallig haar dag niet had maar wel voor de gezelligheid wilde komen.

De actie was in de woonkamer, en eettafel zaten mensen die niet meededen of even wilden pauzeren.
En dan was er nog een werkkamer met twee matrassen wat tevens rookruimte was, voor mensen die even met zijn tweeën apart wilden gaan. Maar het motto was altijd, niets moet en alles mag.

Zelf ben ik wat dat betreft wel heel makkelijk en kan ik feitelijk met iedereen wel seks hebben op zo'n feestje (het zijn immers allemaal verzorgde en schone mensen wat voor mij altijd een vereiste is) , alleen zal ik iemand die ik minder aantrekkelijk vind bijvoorbeeld niet zoenen of geen missionaris standje mee willen doen(oogcontact) .
pi_197359110
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 10:08 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Het zal ongetwijfeld per feestje verschillen maar waar ik kwam heb ik ook wel eens meegemaakt dat iemand niet mee deed omdat ze toevallig haar dag niet had maar wel voor de gezelligheid wilde komen.

De actie was in de woonkamer, en eettafel zaten mensen die niet meededen of even wilden pauzeren.
En dan was er nog een werkkamer met twee matrassen wat tevens rookruimte was, voor mensen die even met zijn tweeën apart wilden gaan. Maar het motto was altijd, niets moet en alles mag.

Zelf ben ik wat dat betreft wel heel makkelijk en kan ik feitelijk met iedereen wel seks hebben op zo'n feestje (het zijn immers allemaal verzorgde en schone mensen wat voor mij altijd een vereiste is) , alleen zal ik iemand die ik minder aantrekkelijk vind bijvoorbeeld niet zoenen of geen missionaris standje mee willen doen(oogcontact) .
Het maakt mij zelf op dit moment niet heel veel meer uit in welke setting, zolang het maar weer mag _O-

Sinds de lockdown één keer per ongeluk met vrienden in bed belandt en een klein thuisfeestje met een ander bevriend stel, waarbij er niet geruild wordt. Pffff.
pi_197359262
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:37 schreef babylon het volgende:

[..]

Het maakt mij zelf op dit moment niet heel veel meer uit in welke setting, zolang het maar weer mag _O-

Sinds de lockdown één keer per ongeluk met vrienden in bed belandt en een klein thuisfeestje met een ander bevriend stel, waarbij er niet geruild wordt. Pffff.
Ja dat is het probleem ook, je kunt zo weinig op dit moment, in de zomer toen het allemaal wat losjes was waren de parenclubs ook open maar daar ben ik toen niet geweest met die beperkingen.
Toen wel een klein feestje met 15 mensen gehad, max aantal bezoekers was toen 6 personen dus was een beetje ongehoorzaam (niemand overigens besmet met C19) . Maar nu tijdens de lockdown is dat gewoon te riskant en begint men er ook niet aan. Zeker ook omdat sommigen van ons clubje zelf in de zorg werken.

Dus hou ik het nu bij één op één dates en trio's , ik ben allang blij dat er nog iets mogelijk is. Zelfs binnen de toegestane bezoekersaantallen. Alleen die 1.5m afstand houden tot het bezoek gaat hem dan natuurlijk niet worden. :o
pi_197359482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2021 11:47 schreef LanaMyst het volgende:

[..]

Ja dat is het probleem ook, je kunt zo weinig op dit moment, in de zomer toen het allemaal wat losjes was waren de parenclubs ook open maar daar ben ik toen niet geweest met die beperkingen.
Toen wel een klein feestje met 15 mensen gehad, max aantal bezoekers was toen 6 personen dus was een beetje ongehoorzaam (niemand overigens besmet met C19) . Maar nu tijdens de lockdown is dat gewoon te riskant en begint men er ook niet aan. Zeker ook omdat sommigen van ons clubje zelf in de zorg werken.

Dus hou ik het nu bij één op één dates en trio's , ik ben allang blij dat er nog iets mogelijk is. Zelfs binnen de toegestane bezoekersaantallen. Alleen die 1.5m afstand houden tot het bezoek gaat hem dan natuurlijk niet worden. :o
Nee, 1,5m wordt errugh lastig _O-
pi_199193049
Volgens Rutte valt sekswerk in fase 2, dus vanaf 11 mei. Vorig jaar vielen de clubs daar ook onder. Dat zou toch wel heel tof zijn. Nu absoluut de scrupules van vorig jaar niet meer :D
pi_199197282
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 14:56 schreef babylon het volgende:
Volgens Rutte valt sekswerk in fase 2, dus vanaf 11 mei. Vorig jaar vielen de clubs daar ook onder. Dat zou toch wel heel tof zijn. Nu absoluut de scrupules van vorig jaar niet meer :D
eerst maar is zien of er 11 mei daadwerkelijk versoepelt gaat worden , daarnaast ben ik bang dat de clubs een stuk rustiger gaan zijn maar waarschijnlijk zijn de bezoekers nu wel echt liefhebbers / doeners
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_199198911
quote:
8s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:23 schreef Joene het volgende:

[..]

eerst maar is zien of er 11 mei daadwerkelijk versoepelt gaat worden , daarnaast ben ik bang dat de clubs een stuk rustiger gaan zijn maar waarschijnlijk zijn de bezoekers nu wel echt liefhebbers / doeners
Ik zit vooral te mikken op een mooie zonnige zondagmiddag. Dan maakt het eigenlijk niet eens zo uit hoe druk het is :P
pi_199200871
quote:
8s.gif Op woensdag 28 april 2021 20:23 schreef Joene het volgende:

[..]

eerst maar is zien of er 11 mei daadwerkelijk versoepelt gaat worden , daarnaast ben ik bang dat de clubs een stuk rustiger gaan zijn maar waarschijnlijk zijn de bezoekers nu wel echt liefhebbers / doeners
Of alleen 70 plussers aangezien die gevaccineerd zijn.
pi_199201315
quote:
0s.gif Op donderdag 29 april 2021 00:49 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Of alleen 70 plussers aangezien die gevaccineerd zijn.
_O-
pi_199204527
quote:
0s.gif Op woensdag 28 april 2021 22:07 schreef babylon het volgende:

[..]

Ik zit vooral te mikken op een mooie zonnige zondagmiddag. Dan maakt het eigenlijk niet eens zo uit hoe druk het is :P
Beetje in de tuin van de fata liggen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_199204538
quote:
8s.gif Op donderdag 29 april 2021 12:29 schreef Joene het volgende:

[..]

Beetje in de tuin van de fata liggen ?
Precies!

In 2019 3x gedaan, was 3x errugh prettig!
pi_199505495
twitter
pi_199507405
quote:
10s.gif Op woensdag 19 mei 2021 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[ twitter ]
_O-

Fantastisch!
pi_199989517
Vrijwel alle clubs zijn volgende week weer geopend *G*

Helaas is dan net mijn vrouw 3 maanden naar het buitenland -O-
pi_199989663
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:51 schreef babylon het volgende:
Vrijwel alle clubs zijn volgende week weer geopend *G*

Helaas is dan net mijn vrouw 3 maanden naar het buitenland -O-
Sommige clubs mag je ook als man alleen :P
pi_199989898
quote:
1s.gif Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Sommige clubs mag je ook als man alleen :P
Ja, maar swingen doen wij samen ;)
pi_199989977
Oktober is ze terug en we hebben al kaarten voor B.I.T.C.H. op 2 oktober. Dus dan gaan we direct los :P
pi_199995968
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 13:51 schreef babylon het volgende:
Vrijwel alle clubs zijn volgende week weer geopend *G*

Helaas is dan net mijn vrouw 3 maanden naar het buitenland -O-
is de fata weer los ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_199996989
Nog
quote:
8s.gif Op maandag 21 juni 2021 19:33 schreef Joene het volgende:

[..]

is de fata weer los ?
Nog niet zeker, maar de website is wel aangepast naar binnenkort goed nieuws.
pi_199997614
quote:
0s.gif Op maandag 21 juni 2021 20:14 schreef babylon het volgende:
Nog
[..]

Nog niet zeker, maar de website is wel aangepast naar binnenkort goed nieuws.
mooi ! zin an
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_200279852
Zo, komend vanaf het vivaforum ga ik me hier even bloot geven.

Al jarenlang droom ik van een bezoek aan een parenclub, maar niet de juiste partner en kleine kinderen (en corona) gooiden nogal roet in het eten.

Nu de boel weer open gaat, de kinderen wat ouder worden en het libido weer terug begint te komen, willen wij als stel er toch een keer aan geloven. Ik heb mezelf lichtelijk verdiept en mij lijkt fata morgana een leuke club om te beginnen. We wachten nog sowieso totdat we beiden volledig gevaccineerd zijn, zeker met de huidige besmettingen. Ik hoop dat we ergens in augustus een keer kunnen gaan.

Als pure beginners is elke tip welkom. De vragen waar ik nu vooral tegenaan loop, waar jullie me misschien mee willen helpen:
1. Welk hotel raad je aan vanaf fata morgana? Hoe kom je daar?
2. Een zondag middag/avond lijkt me wel prettig als beginner, klopt dat?
3. Gaat het een beetje natuurlijk? Vragen of je mee mag doen of juist afwijzen ofzo? Of moet je juist heel duidelijk zijn?
4. Welke afspraken maak je onderling als stel?
5. Is een rondleiding prettig? Krijg je dan ook de regels en misschien de ongeschreven regels uitgelegd?
6. Wat kan ik van het eten verwachten?

Ik ben met name bang dat om een fantasie werkelijkheid te laten worden tegenvalt. Dat ik straks kei jaloers ben ofzo. Hoe laat ik dat weten in de heat of the moment?

Kortom, alle tips, tops zijn welkom. Ik vind dit berichtje plaatsen al super spannend, laat staan om er echt naar toe te gaan :@
  vrijdag 9 juli 2021 @ 13:42:31 #137
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_200282347
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 10:52 schreef FokRome het volgende:
Zo, komend vanaf het vivaforum ga ik me hier even bloot geven.

Al jarenlang droom ik van een bezoek aan een parenclub, maar niet de juiste partner en kleine kinderen (en corona) gooiden nogal roet in het eten.

Nu de boel weer open gaat, de kinderen wat ouder worden en het libido weer terug begint te komen, willen wij als stel er toch een keer aan geloven. Ik heb mezelf lichtelijk verdiept en mij lijkt fata morgana een leuke club om te beginnen. We wachten nog sowieso totdat we beiden volledig gevaccineerd zijn, zeker met de huidige besmettingen. Ik hoop dat we ergens in augustus een keer kunnen gaan.

Als pure beginners is elke tip welkom. De vragen waar ik nu vooral tegenaan loop, waar jullie me misschien mee willen helpen:
1. Welk hotel raad je aan vanaf fata morgana? Hoe kom je daar?
2. Een zondag middag/avond lijkt me wel prettig als beginner, klopt dat?
3. Gaat het een beetje natuurlijk? Vragen of je mee mag doen of juist afwijzen ofzo? Of moet je juist heel duidelijk zijn?
4. Welke afspraken maak je onderling als stel?
5. Is een rondleiding prettig? Krijg je dan ook de regels en misschien de ongeschreven regels uitgelegd?
6. Wat kan ik van het eten verwachten?

Ik ben met name bang dat om een fantasie werkelijkheid te laten worden tegenvalt. Dat ik straks kei jaloers ben ofzo. Hoe laat ik dat weten in de heat of the moment?

Kortom, alle tips, tops zijn welkom. Ik vind dit berichtje plaatsen al super spannend, laat staan om er echt naar toe te gaan :@
Ik ben dan nooit in de Fata geweest, dus kan je met de eerste twee vragen niet helpen. Destijds met mijn ex was de eerste keer de Fun4Two.
3. Wij waren destijds net binnen en stonden een beetje wat rond te kijken toen er een leuke meid naar mijn vriendin toe kwam en vroeg of we bij hun kwamen staan, zij waren er nog met een ander bevriend stel en daar eerst kennis mee gemaakt en gezellig mee staan praten. Vervolgens werd er wat gedronken en gedanst en daarbij werd het steeds uitdagender, tot iedereen met elkaar stond te zoenen op de dansvloer. Niet veel later zijn we dus met z'n allen naar boven gegaan en daar ging het verder. Ik heb toen in eerste instantie alleen iets met mijn vriendin gedaan, maar we lagen wel allemaal in dezelfde ruimte en elkaars handen bleven ook niet helemaal thuis. Daarna even uithijgen en rustig wat drinken en eten om vervolgens toch echt een stapje verder te gaan door volledig te ruilen en steeds verder te gaan. Met die andere stellen hebben we ooit nog een keer in de Fun afgesproken, want het klikte echt goed.
4. Dat is aan jullie. Wij hadden niet echt een vaste afspraak en stonden er juist heel open in. Dat is zeker goed gegaan en we hebben er allebei heerlijk van genoten. Dit soort avontuurtjes is dan ook echt niet de reden dat mijn ex en ik uit elkaar zijn. We hebben nog altijd goed contact verder.
5. Ja, dat is op zich wel prettig, het zorgt ervoor dat je je toch net iets meer op je gemak voelt. Ik vond het vooral bevrijdend dat zodra je binnen bent, het taboe op seks helemaal wegvalt.
6. Wat betreft de Fata weet ik het niet, maar bij de Fun is het gewoon een buffet met eten, je kunt zelf iets grillen, er staan salades, bijgerechten, stokbrood enz.

Wees vooral ook niet bang en nee is gewoon nee. Dat wordt echt wel gerespecteerd. In een parenclub is de vrouw over het algemeen de baas :) Je zult zien dat er hele normale mensen komen. Ik was van tevoren ook een beetje bang voor het standaard sportschool/bodybuilding type met geblondeerde Anita erbij, maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn. Het zijn over het algemeen hele gewone, leuke mensen.
Don't let my username fool you...
pi_200282563
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 10:52 schreef FokRome het volgende:
1. Welk hotel raad je aan vanaf fata morgana? Hoe kom je daar?
2. Een zondag middag/avond lijkt me wel prettig als beginner, klopt dat?
3. Gaat het een beetje natuurlijk? Vragen of je mee mag doen of juist afwijzen ofzo? Of moet je juist heel duidelijk zijn?
4. Welke afspraken maak je onderling als stel?
5. Is een rondleiding prettig? Krijg je dan ook de regels en misschien de ongeschreven regels uitgelegd?
6. Wat kan ik van het eten verwachten?
1 In principe kun je elk hotel aan de oost kant van Amsterdam dat er leuk uit ziet wel pakken. De taxi er heen kost natuurlijk wel wat, maar de hotels dichtbij zijn weer duurder. Er zijn ook wel B&B's, maar of dat lekker combineert met een parenclub _O-
2 Zeker met mooi weer raad ik de zondagmiddag/avond erg aan. Lekker in de tuin. Dan begint het een beetje als een strandtent, waar steeds wat meer gebeurt. Sowieso twee gedeeltes, waarbij het eerste wat minder actie is. Achterin wat meer. Lekker inkomen. Zaterdag is meer een stap avond, vrijdag meer een doe avond. Zondag is wel iets ouder, gemiddeld in de 40.
3 Wij ervaren het wel als natuurlijk. Het kan dat je aan de klets raakt, of dat je met elkaar bezig bent naast anderen en dat er langzaam wat gestreeld wordt. Meedoen is niet heel duidelijk, nee zeggen is dat altijd wel. Nee is nee, is bijna overal het motto. Doe maar niet, of de hand wegduwen, is meestal ook duidelijk genoeg.
4 Wij maken geen afspraak. Wij doen wat goed voelt, blijven communiceren (vaak ook non-verbaal). Als we een grens over gaan, bespreken we dat na afloop, en worden we daar niet boos op. Wij vinden van te voren grenzen bespreken te beperkend. In de heat of the moment, mag vaak meer :P
5 Rondleiding is vooral om te laten zien waar alles is. Maar vragen staat meer dan vrij :)
6 Als je op zondag gaat, kun je zelf op de grilllplaat maken. Ik vond het aanbod prima. Binnen trouwens hetzelfde. Maar dat is een wat klein hokje. Zeker als er veel halfnaakte mensen lopen :P
pi_200283937
Dank jullie wel! Het klinkt echt heel leuk en relaxed. We zijn zelf ook achterin de 30 dus dat is helemaal prima.

Ze zullen nu nog wel even dicht blijven, maar ik blijf ook even meelezen.

Bedankt!
pi_200284153
Wij zijn 1 keer geweest bij Fata.

Trillend als een rietje, wij hadden beide niet de doelstelling om direct met andere seks te hebben. De koppels met wie we gesproken hebben zagen ws wel dat het de eerste keer was. En je krijgt dan ook vaak de vraag wat je komt doen. Als je die grens duidelijk hebt dan wordt die gerespecteerd. Bij de massage tafel gezien dat een man een vrouw ongevraagd aanraakte dit werd keurig naar duidelijk afgewezen.

Wat ik had verwacht is dat wanneer je niet komt om te ruilen ed mensen toch gewoon een praatje maken.

Fata heeft wel de naam dat daar best wat midden gebruikt worden. Niet echt gemerkt op 1 vrouw na die wel heel erg aanhankelijk was. En koppels waarbij ik sterk de indruk kreeg waarbij de vrouw betaald kreeg.

Het belangrijkste van dit alles is dat je heel goed met elkaar bespreekt wat wel en wat niet. Laat het niet afhangen van de eerste avond, dan is de kans klein dat je je eigen grens of die van je partner over gaat. Wij kozen ervoor omdat de eerste keer gewoon op rond kijken te houden. Daarna nog vaak met elkaar gefantaseerd over wat er meer mogelijk is, maar dat blijft nog even fantasie.

Het eten was prima, gewoon buffet eten, niet super, maar zeker ook niet slecht.

Een rondje zou ik wel doen, dan moet je niet te laat komen, maar gaf ons wel wat vertrouwen.
pi_200284960
Overal wordt drugs gebruikt.
Overal zijn mannen met een betaalde dame.

Dat gebeurt nou eenmaal.

Wij doen de club zonder en liever ook met mensen die ook niks gebruiken. En die pik je er wel uit.

Bij feesten van Crazyland doen we wel allebei :P
  dinsdag 7 september 2021 @ 06:24:09 #142
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_201247631
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 juli 2021 13:42 schreef Metalfreak het volgende:
6. Wat betreft de Fata weet ik het niet, maar bij de Fun is het gewoon een buffet met eten, je kunt zelf iets grillen, er staan salades, bijgerechten, stokbrood enz.
Wat ik mij dan afvraag he.. sta je dan in je blote reet wat worstjes om te draaien?
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_201247693
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 06:24 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Wat ik mij dan afvraag he.. sta je dan in je blote reet wat worstjes om te draaien?
Nee. Daar heb je ondergoed/lingerie en eventueel een shirt oid aan. Je wil ook geen vetspetters op je eigen worstje.
  dinsdag 7 september 2021 @ 15:30:25 #144
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_201253060
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 06:24 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Wat ik mij dan afvraag he.. sta je dan in je blote reet wat worstjes om te draaien?
Nee, met lingerie of ondergoed, of als je in het begin van de avond er nog naartoe loopt: in je gewone kleding. Het heeft ook wel iets leuks eigenlijk :)
Don't let my username fool you...
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:29:01 #145
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201499563
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 september 2021 06:24 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Wat ik mij dan afvraag he.. sta je dan in je blote reet wat worstjes om te draaien?
Naakt in restaurant word niet gewaardeerd net als in een sauna
  vrijdag 24 september 2021 @ 16:31:32 #146
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201499604
Pas in sittard geweest was enorm druk 5 man... Was woensdag de bdsm avond. dus viel enorm tegen.. ook heel klein. Wij waren met zijn 3 en er waren 2 hele oude vaste gasten..
pi_201505097
Niet helemaal hetzelfde, maar wij gaan volgende week naar BITCH. Is verplaatst naar 16-00 ipv 21-06. Zo ontzettend zin in!
  maandag 27 september 2021 @ 11:49:28 #148
53151 T42
Pinball Wizard
pi_201538863
Dingetje wat ik kwijt moet. Laatste weken meegemaakt in div parenclubs op de bdsm avond.

Gebruikte condooms niet in de prullenbak gooien die 1 meter verderop staat..

Je seks plek netjes achter laten.. nee alles vol ranzige kwakjes en vloeistoffen want wij zijn klaar niemand anders gaat hier ook gebruik van maken.. terwijl handdoeken en schoonmaak middelen er gewoon staan..

Klagen dat duur is.. ja als je al varken achterlaat en de mensen van de clubs extra uren moeten schoonmaken wie denk je dat die uurtjes mag betalen?...

Bdsm spel verstoren omdat je single vanilla man bent en meer intree hebt moeten betalen (op bdsm avond) en dus seks verwacht.. en dan NEE niet kunt begrijpen... Volgende keer gaat de honkbal knuppel mee kijken wie spel komt verstoren.. lol
pi_201540742
Wij zijn ook aan het overwegen een keer naar een club te gaan inderdaad. Vroeger voornamelijk contacten opgedaan op de Kamasutrabeurs en op excitant, maar de ene is vanwege corona al lange tijd niet geweest en bij de laatste is (leuke) nieuwe aanwas zeer schaars.
pi_204475079
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 12:26 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]
Ben wel nieuwsgierig, zou alleen niet weten hoe ik het zou moeten invullen en/of wat geschikt is. Ben bang om daar alleen maar Henk en Ingrids van de kamasutrabeurs aan te treffen. En geen idee of het überhaupt allemaal wel zo leuk is of geschikt voor mij persoonlijk.
Ik ben op de beurs meerdere malen geweest en in clubs. En dat is echt een wereld van verschil :D

Zeker niet alleen maar bloedmooie mensen. Maar wel verzorgd en dus echt niet van die Henk en Ingrid types. Die komen er in een club niet in. Gemêleerd.

(Even hier ivm het offtopic en zo :))
pi_204478512
Het zal wat per club afhangen wat er komt. Er zijn clubs met een deur beleid. En er zijn die vooral goedkoop zijn. Je kunt je voorstellen dat er ander publiek komt.

Of het wat voor je(jullie) is kan alleen je zelf beantwoorden. Wij wisten het ook niet dus zijn we eens geweest. Wij vonden het een enorme belevenis. Maar zullen het niet gauw nog eens doen. Qua publiek was het echt van alles. Van de Corrie uit de straat, tot bloedmooie mensen.
  woensdag 20 april 2022 @ 09:26:06 #152
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_204488533
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2022 16:16 schreef babylon het volgende:

[..]
Ik ben op de beurs meerdere malen geweest en in clubs. En dat is echt een wereld van verschil :D

Zeker niet alleen maar bloedmooie mensen. Maar wel verzorgd en dus echt niet van die Henk en Ingrid types. Die komen er in een club niet in. Gemêleerd.
Nou ja, ik heb ze wel eens gezien, maar dan zijn ze echt veruit in de minderheid en meestal zie je ze de hele avond alleen met hun tweetjes. De eerste keer was ik ook bang dat er alleen maar zonnebankgebruinde Sjonnie & Anita types zouden rondlopen, maar niets is minder waar. Het zouden zo je buren kunnen zijn, hele normale leuke mensen, maar dan wel de mensen die nog een beetje moeite doen om er verzorgd uit te zien. De uitgebluste huisvrouwen zie je er doorgaans ook niet ;)
Don't let my username fool you...
pi_204489971
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2022 09:26 schreef Metalfreak het volgende:

[..]
Nou ja, ik heb ze wel eens gezien, maar dan zijn ze echt veruit in de minderheid en meestal zie je ze de hele avond alleen met hun tweetjes. De eerste keer was ik ook bang dat er alleen maar zonnebankgebruinde Sjonnie & Anita types zouden rondlopen, maar niets is minder waar. Het zouden zo je buren kunnen zijn, hele normale leuke mensen, maar dan wel de mensen die nog een beetje moeite doen om er verzorgd uit te zien. De uitgebluste huisvrouwen zie je er doorgaans ook niet ;)
Fuck, nu heb ik zin :D
pi_204626954
We willen eind van de maand weer naar de Fata. Nu al zin in!
pi_204627264
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef Steven020 het volgende:
We willen eind van de maand weer naar de Fata. Nu al zin in!
Jaloers!

En snap dat je er zin in hebt :D
pi_205472967
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef Steven020 het volgende:
We willen eind van de maand weer naar de Fata. Nu al zin in!
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2022 17:28 schreef Steven020 het volgende:
We willen eind van de maand weer naar de Fata. Nu al zin in!
Hoe was het?
pi_205607400
Binnenkort voor het eerst naar een parenclub. Ik zit alleen een beetje met schoeisel als de dress code is ingegaan. Slippers vind ik ordi, maar wat zijn de alternatieven. iemand ideeën?
pi_205637143
Nou dat was voor herhaling vatbaar. Heerlijk genoten in de Fun. Relaxte sfeer, aardige mensen (over het algemeen) en een topavond. Geen sjonnie en Anita's zoals hierboven gevreesd werd, maar over het algemeen doodnormale mensen. Enkele jongeren gesproken die verbazingwekkend relaxt waren en ook positief waren naar een wat ouder iemand als ik. Lekker met mijn gelegenheidspartner bezig geweest en voor de rest vooral lekker opgegeild van alles wat er om ons heen gebeurde. Volgende keer kijken of ik een stapje verder kan gaan.
pi_205637229
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 20:53 schreef scrupuleus het volgende:
Tvp
Vuile smeerlap.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205639158
quote:
16s.gif Op zondag 14 augustus 2022 16:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Vuile smeerlap.
Scheetje gelaten
pi_205726967
Wij zijn in het verleden veel naar Fun4two geweest, maar het viel ons steeds meer op dat het hoofdzakelijk kijken en sex met eigen partner was en partnerruil steeds zeldzamer werd. Het werd steeds meer een erotisch café dan een parenclub.
En zelfs, met de vorige Eigenaars, Lauren's en Rieneke, dat mensen met (door de tijd heen) een maatje meer (terwijl zij al zeer lang lid waren) de toegang geweigerd werd per zeer denigrerende brief die ze thuis in de bus kregen.

We gingen daarna zeer vaak naar Amourette, maar die heeft helaas Corona niet overleefd en is gesloten.

Wat de huidige status is van de showboat, waar we ook regelmatig geweest zijn, is niet helemaal duidelijk.

Vorige week naar Mystique geweest,mooie club en een prima en aktieve avond gehad.
De 2de gaan we weer eens naar Monique, in het verleden ook zeer goede ervaringen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sakura op 23-08-2022 23:26:30 ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_205819682
Vanavond naar parenclub Monique (parenavond). We hebben er weer zin in 😘.

Toevallig fokkers die ook vanavond die kant op gaan?
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_205887140
Hebben jullie een leuke avond gehad Sakura? Wij gaan 1 oktober voor het eerst samen naar Monique. We hebben beide ervaring met parenclubs maar nu voor het eerst met elkaar (zijn nog maar kort samen) en hoe dichterbij het komt komt toch wel een beetje spanning. We hebben er allebei wel veel zin in.
pi_205923830
Was een discovery avond, niet extreem druk maar wel bere gezellig en heel relaxed. Beperkt aantal single mannen, en, erg leuk, ook een ruimte waar zij niet mochten komen en alleen paren binnen mochten.
Wij (of eigenlijk miss Sakura 😁) hebben ons met meerdere single mannen vermaakt.

Gisteravond zijn we overigens weer geweest, was de beroemde gangbang avond. Erg druk en gezellig. Wel wat meer gejaagde sfeer door de vele aanwezige single mannen. Maar omdat alle aanwezige stellen en dames daar juist voor kiezen, zeer aktief. Monique zorgt er ook altijd voordat het aantal dames en heren in een redelijk goede verhouding is.

Laten we zeggen dat miss Sakura een erg drukke avond had in de gynacologenstoel en later in de swing 😅

Ik hoop dat jullie ook een leuke avond hebben, en hoor het natuurlijk graag in geuren en kleuren.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_205968138
Wij zijn nieuw. Nieuw samen en nieuw in dit wereldje waar we in geinteresseerd zijn. Vooral vanwege de spanning. Niet zozeer om echt sex met anderen te hebben. Willen graag keer de beleving van een erotische avond hebben. zijn beide 40+, al zeg ik het zelf niet onknap (vriendin is gewoon knap wijf eigenlijk, maar wat onzeker over haar buikje. In gedachten zou ik haar een MFM trio gunnen, maar hoe dat IRL gaat zijn weet ik niet. Dus voorlopig de insteek om vooral samen te genieten.

Maar wat me niet helemaal duidelijk is...de dresscode op een parenclub? Wat is bijv gebruikelijk?
Mag mn vriendin ook iets anders aan dan een sexy string en bh. soort neglige oid?

Wat is een leuke club om keer op zaterdag naar toe te gaan als 40+ stel? ik dacht Fun4two, of zijn we daar te oud voor?

Verder andere vraag...is er een topic voor feestjes zoals Toxic of B.I.T.C.H.? Dat lijkt ons mss nog wel leuker dan een parenclub. maar kan er weinig over vinden. leuk om keer met mensen over ervaringen te chatten.
pi_205977900
Leuk dat jullie het een keer willen ervaren, bezoek aan een parenclub.
Maak wel erg goede afspraken en hou je daar ook absoluut aan, ook als je op de avond zelf iemand of een stel tegenkomt waar je best wel wat verder mee zou willen. Echt, er komen nog kansen genoeg.

Praat later thuis in alle rust zonder de opwinding van dat moment over die gevoelens en beslis dan pas of jullie beide de volgende stap zouden willen zetten.
Uit persoonlijke ervaring zou ik wel adviseren om als jullie verder willen gaan, te beginnen met partnerruil en niet met een trio. Met partnerruil krijg je geen scheve verhouding, immers, je hebt beide sex gehad met een ander.

De meeste clubs tegenwoordig is gelijk in lingerie of erotische kleding. Kan dus ook een leuk strak jurkje zijn of nigligee zijn of zo.
Man meestal in slip of boxer. En soms zie je mannen die ook nog een visnet shirt aan hebben.
Dames meestal met pumps of leuke schoentjes, man veelal blootsvoets of slippers.

Ik kan club Monique aanraden, wel even op hun agenda kijken wanneer er een avond is uitsluitend voor paren.
Ook Mistique is een goede club, ook daar weer even kijken naar een uitsluitend parenavond.

Fun4two zou ik absoluut afraden. Is meer een erotische café voor fotomodel achtig bezoek dan een parenclub.
Meerdere bezoekers die al jarenlang daar kwamen kregen een zeer denigrerende brief thuis dat ze gezien hun gewicht niet meer welkom waren. Zelfs een bezoeker die slecht ter been was kreeg te horen dat hij zijn invalide auto niet op de parkeerplaats mocht zetten 'omdat dat niet stond bij hun club' en moest maar aan de overkant bij het wegrestaurant parkeren....

Maar gelukkig is die club een extreme uitzondering en is bij andere clubs het publiek van alle soorten en maten en leeftijden. Bezoekers van 45 kilo tot 150 kilo en van 18 jaar tot 65 jaar, alles door elkaar en iedereen respecteerd elkaar zoals ze zijn.

Wil je meer weten, vraag maar raak, en als je liever via pm vraagt, ook prima.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_205979821
Wij zijn jaren terug de eerste keer naar de data morgana geweest. Voor ons was het een eis dat een parenclub ook echt alleen voor paren was.
Meestal is de dresscode sexy gekleed. Dat kan heel breed zijn. Mijn vrouw had sexy setje met daaroverheen een doorschijnende jurk. Ik een boxershort met shirtje. Maar er liep ook een vrouw met alleen een halsband met riem aan en een vrouw met een satijnen nachthemd.

Belangrijk is dat je alles goed bespreekt over wat jullie beide wel en niet willen. Voor ons was kijken en evt zoenen de grens. Dat is ook zo gegaan. En hebben een erg gewild avond gehad. Bij een vriendin van mijn vrouw die in dezelfde periode ging hebben onduidelijke afspraken die zijn all the way gegaan wat het begin van het einde van hun relatie was.
pi_205980954
Fata morgana is idd ook een erg mooie club, maar wel de duurste.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_205986760
Dank je! Duidelijk(er) ik neigde eerst dus naar fun4two maar dan is een van de andere clubs een betere optie misschien. Ook daar eens kijken. Kan goed nog maanden duren hoor. ivm rooster vriendin en bieden om het weekende kinderen. Maar de voorpret ernaar toe is al leuk genoeg tot nu toe.

Vraagje over erotische getinte feesten zoals BITCH of TOXIC? Waar kan ik daar meer over vinden? Hier is daar ook niet echt een topic over met ervaringen. De ene zegt dat het juist best actief seksueel is daar (en minder hygienisch) de ander zegt dat sex juist uit den boze is op dergelijke parties. Leuk om te lezen hoe mensen het ervaren hebben, en of zich erop voorbereid.

We hebben al wel wat kleding gepast en bekeken. Voor een parenclub heeft zij al een leuk jurkje en setje voor eronder gekocht. Maar dat is niet doorbitch proof voor bijv. een feest als TOXIC. kopen we wel als we kaartje hebben. Maar is er een (sub)forum waar meer ervaringen over dat soort feesten is te vinden?
pi_205995591
Zelf nooit gehoord van dat soort feestjes, maar even googlend lijken het vooral lak en leer evenementen met een dwingend kledingadvies.
Maar een verplichting welke soort kleding je aan moet is voor mij sowieso al een no-go (nog even los van het feit dat wij niet in de lak en leer scène zitten).
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  Moderator zondag 9 oktober 2022 @ 13:25:14 #171
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_206290565
Gaaf om te horen dat het jullie bevallen is.
Maar ik begrijp dat de Showboat dus nog gewoon open is, was een tijdje twijfelachtig of ze Corona overleefd hadden.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  Moderator woensdag 12 oktober 2022 @ 09:02:51 #173
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_206293782
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2022 21:10 schreef Sakura het volgende:
Gaaf om te horen dat het jullie bevallen is.
Maar ik begrijp dat de Showboat dus nog gewoon open is, was een tijdje twijfelachtig of ze Corona overleefd hadden.
Ja, die is nog gewoon open.
Volgende week vrijdag gaan we PartyPlayers ontdekken.
  maandag 17 oktober 2022 @ 15:24:08 #174
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_206352935
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2022 09:02 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ja, die is nog gewoon open.
Volgende week vrijdag gaan we PartyPlayers ontdekken.
Ben benieuwd naar je ervaring daar :)

Wij zijn aan het rondkijken naar een leuke club voor een eerste ervaring. Misschien een probeeravond of iets dergelijks of anders een beginnervriendelijke club. Alle suggesties zijn welkom :)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator maandag 17 oktober 2022 @ 16:18:01 #175
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_206353541
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 15:24 schreef sanger het volgende:

[..]
Ben benieuwd naar je ervaring daar :)

Wij zijn aan het rondkijken naar een leuke club voor een eerste ervaring. Misschien een probeeravond of iets dergelijks of anders een beginnervriendelijke club. Alle suggesties zijn welkom :)
Waar kom je vandaan?

Wij hebben iemand leren kennen die ons mee heeft genomen. Dat maakte de drempel al wat lager.
Anders eventueel in DM.
pi_206353840
Parenclub Mistique kan ik ook erg aanraden, vooral de vrijdagavonden, dan is het wat rustiger dan andere avonden. Wel even opletten wat voor thema avond er is. Vrijdag 4 november is er bijvoorbeeld de probeer avond, dat zou een leuke eerste kennismaking met parenclubs kunnen zijn.

Wel zoals al eerder gezegd, maak samen goede afspraken en hou je daar op de avond ook absoluut aan, ondanks wat de opwinding op die avond misschien zou dicteren.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
  maandag 17 oktober 2022 @ 18:00:24 #177
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_206354473
quote:
3s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:18 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Waar kom je vandaan?

Wij hebben iemand leren kennen die ons mee heeft genomen. Dat maakte de drempel al wat lager.
Anders eventueel in DM.
Geen geheim hoor, staat ook gewoon in mijn profiel :P Maar woon regio Alkmaar/Haarlem. Maar we willen liever iets verder weg omdat we (zeker niet tijdens de eerste keer) buren ofzo tegen willen komen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  maandag 17 oktober 2022 @ 18:01:22 #178
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_206354491
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 16:51 schreef Sakura het volgende:
Parenclub Mistique kan ik ook erg aanraden, vooral de vrijdagavonden, dan is het wat rustiger dan andere avonden. Wel even opletten wat voor thema avond er is. Vrijdag 4 november is er bijvoorbeeld de probeer avond, dat zou een leuke eerste kennismaking met parenclubs kunnen zijn.

Wel zoals al eerder gezegd, maak samen goede afspraken en hou je daar op de avond ook absoluut aan, ondanks wat de opwinding op die avond misschien zou dicteren.
Die afspraken zijn er inderdaad al en die hebben we bv op de Kamasutrabeurs ook gehanteerd. Kort gezegd beslist zij hoever op dat moment, wel zo makkelijk :P
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_206395748
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2022 18:01 schreef sanger het volgende:

[..]
Die afspraken zijn er inderdaad al en die hebben we bv op de Kamasutrabeurs ook gehanteerd. Kort gezegd beslist zij hoever op dat moment, wel zo makkelijk :P
Niet bang dat ze uiteindelijk met 6 mannen in de dark room beland met wanneer jij drank haalt? Ik zou het te weinig vinden. Ik zou duidelijk afspreken waar ieders grenzen liggen nu jullie niets gedronken hebben en niet opgewonden. Dan is er nog de op dat moment grens ook. Wie weet spreek je nuchter af dat alles kan en mag en voelt het dan voor jullie niet goed. Heb je bijvoorbeeld besproken hoe het zit met veiligheid en wie in de gaten houdt of er een jasje overheen gaat.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 10:02:17 #180
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_206396701
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:11 schreef Nico987 het volgende:

[..]
Niet bang dat ze uiteindelijk met 6 mannen in de dark room beland met wanneer jij drank haalt? Ik zou het te weinig vinden. Ik zou duidelijk afspreken waar ieders grenzen liggen nu jullie niets gedronken hebben en niet opgewonden. Dan is er nog de op dat moment grens ook. Wie weet spreek je nuchter af dat alles kan en mag en voelt het dan voor jullie niet goed. Heb je bijvoorbeeld besproken hoe het zit met veiligheid en wie in de gaten houdt of er een jasje overheen gaat.
Ik zei de korte versie ;)
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:19:49 #181
53151 T42
Pinball Wizard
pi_206410035
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2022 12:41 schreef Professor_Makamba het volgende:
Binnenkort voor het eerst naar een parenclub. Ik zit alleen een beetje met schoeisel als de dress code is ingegaan. Slippers vind ik ordi, maar wat zijn de alternatieven. iemand ideeën?
Ik loop gewoon op hakken maatje 50
pi_206454486
Gewoon op blote voeten (als man dan)
Zie ook veel gasten met zware schoenen aan rondlopen, dat vind ik dan weer gevalletje "ik loop voor lul"
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_207152630
Vrijdagavond weer eens naar Mystique naar de kerstborrel :D
We hebben er weer zin in
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_207828809
quote:
3s.gif Op zondag 9 oktober 2022 13:25 schreef Armani XL het volgende:
Gisteren voor de eerste keer naar Showboat geweest. Was niet al te druk maar voor ons prima voor een eerste keer. Wij zijn hooked!
Vind Showboat ook erg leuk. Verder ga ik af en toe naar Erofeestjes. Een echte parenclub is minder mijn ding,omdat dat toch wel echt meer op paren gericht is. Verklaart de naam misschien ook.
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 12:28:09 #185
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_207831346
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 08:24 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Vind Showboat ook erg leuk. Verder ga ik af en toe naar Erofeestjes. Een echte parenclub is minder mijn ding,omdat dat toch wel echt meer op paren gericht is. Verklaart de naam misschien ook.
Wij komen er nog steeds regelmatig. Zo om de twee weken gaan we naar een club en heel af en toe op de woensdag ook 😉
Eind deze maand hebben we ons eerste thuisfeestje. Eerst naar de club met twee stellen en daarna afterparty bij 1 stel thuis. Erg spannend.

[ Bericht 0% gewijzigd door Armani XL op 03-02-2023 21:27:30 ]
pi_207831443
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:28 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Wij komen er nog steeds regelmatig. Zo om de twee weken gaan we naar een club en heel af en toe op de woensdag ook 😉
Eind deze maand hebben we ons eerste thuisgestuurd. Eerst naar de club met twee stellen en daarna afterparty bij 1 stel thuis. Erg spannend.
Ah leuk zeg! Ik ga vooral naar Erofeestjes en soms naar Showboat. Meestal één keer per maand. Welke avonden gaan jullie naar Showboat?
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 12:43:16 #187
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_207831535
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:34 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Ah leuk zeg! Ik ga vooral naar Erofeestjes en soms naar Showboat. Meestal één keer per maand. Welke avonden gaan jullie naar Showboat?
Showboat eigenlijk altijd op zaterdag. We zijn er alleen op een andere dag met tweede kerstdag geweest.
Maar meestal gaan we vrijdagmiddag vroeg al naar Party Players en doen van 15.00 tot 03.00. Hebben we tenminste waar voor ons geld :P
pi_207831687
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:43 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Showboat eigenlijk altijd op zaterdag. We zijn er alleen op een andere dag met tweede kerstdag geweest.
Maar meestal gaan we vrijdagmiddag vroeg al naar Party Players en doen van 15.00 tot 03.00. Hebben we tenminste waar voor ons geld :P
Ah okay, ik als ik ga op vrijdag:) Ben in een paar andere clubs geweest, maar als 99% hetero single dame vind ik dat gewoon minder leuk. Maar kan me goed voorstellen dat het voor stellen erg leuk is:)
  Moderator vrijdag 3 februari 2023 @ 21:26:52 #189
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_207838765
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 12:58 schreef CharlyHighnoise het volgende:

[..]
Ah okay, ik als ik ga op vrijdag:) Ben in een paar andere clubs geweest, maar als 99% hetero single dame vind ik dat gewoon minder leuk. Maar kan me goed voorstellen dat het voor stellen erg leuk is:)
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaan ;)
pi_207849333
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaan ;)
Meestal wel, soms met een FWB. Het is trouwens niet zo dat ik niet in gesprek raak met mensen ofzo hoor, maar meer dat wat ik zoek een beetje lastig is op een standaard stellenavond. Paren zijn (in mijn ervaring) vooral op zoek naar andere paren of een vrouw erbij. Kan zeker leuk zijn, maar ik ben zelf eigenlijk meer van meerdere mannen. Bij veel clubs zijn single mannen op gewone avonden niet welkom en dat maakt het voor mij dus toch een stuk minder interessant. Nouja, ieder zijn/haar ding. In ieder geval bedankt voor het aanbod!
pi_208448180
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 februari 2023 21:26 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ga je alleen dan? Moet je een keertje met ons mee gaan ;)
Deze signature ruimte is te huur
  Moderator zondag 19 maart 2023 @ 12:51:09 #192
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_209390422
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
  zondag 18 juni 2023 @ 16:04:10 #194
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209555658
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:04 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
Hoe was het?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_209569340
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2023 18:05 schreef CharlyHighnoise het volgende:Paren zijn (in mijn ervaring) vooral op zoek naar andere paren of een vrouw erbij. Kan zeker leuk zijn, maar ik ben zelf eigenlijk meer van meerdere mannen. Bij veel clubs zijn single mannen op gewone avonden niet welkom en dat maakt het voor mij dus toch een stuk minder interessant. Nouja, ieder zijn/haar ding. In ieder geval bedankt voor het aanbod!
Wij 'zoeken' juist meestal een vrouw of een ander paar om als man bij aan te sluiten. Mijn vrouw wil in een parenclub liever kijken naar mij met anderen dan zelf meedoen met anderen. Maar dat is vaak nog verdomd lastig in een parenclub, dus vaak wordt het uiteindelijk met z'n tweeën tussen anderen maar niet samen met anderen.
Eén keer kwamen we een stel tegen waarbij de vrouw een andere man zocht en de man juist wilde toekijken, precies omgekeerd als bij ons, maar daar moet je maar net toevallig tegenaan lopen.
  dinsdag 20 juni 2023 @ 18:52:19 #196
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209582884
quote:
0s.gif Op maandag 19 juni 2023 16:52 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Wij 'zoeken' juist meestal een vrouw of een ander paar om als man bij aan te sluiten. Mijn vrouw wil in een parenclub liever kijken naar mij met anderen dan zelf meedoen met anderen. Maar dat is vaak nog verdomd lastig in een parenclub, dus vaak wordt het uiteindelijk met z'n tweeën tussen anderen maar niet samen met anderen.
Eén keer kwamen we een stel tegen waarbij de vrouw een andere man zocht en de man juist wilde toekijken, precies omgekeerd als bij ons, maar daar moet je maar net toevallig tegenaan lopen.
Is dit ook lastig te vinden via sdc? Het zal moeilijker te regelen zijn dan 'normale' koppels maar het lijkt mij niet heel uitzonderlijk toch?

Ondanks dat ik daar niet naar opzoek ben had ik laatst ook contact met een koppel via sdc waarbij de man vooral geinteresseerd was om zijn vriendin hard genomen te zien worden.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zaterdag 24 juni 2023 @ 04:14:31 #197
53151 T42
Pinball Wizard
pi_209625500
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 juni 2023 19:04 schreef Aardbeienmeisje het volgende:
Ik (F) ga de 12de met mijn partner (m) en wat vrienden (F, M, f, f) naar Steamworks. Dit is de eerste keer voor de meeste van ons op steamworks. Ik heb alleen verhalen gehoord over de kinkyavonden. Heeft iemand ervaring met de maandagen bij steamworks?
Moet die ook nog keer doen
pi_209636387
quote:
1s.gif Op zondag 18 juni 2023 16:04 schreef embedguy het volgende:

[..]
Hoe was het?
Het was heel erg leuk en steam works komt absoluut op mijn herhaal lijst. Het was vrij rustig, het personeel was vriendelijk. Iedereen bleef respectvol op een afstandje ''met zichzelf bezig'' tenzij ik aangaf dat het wel mocht. Ook wat mensen aan overgehouden met wie ik nu contact heb. Al met al een hele geslaagde dag
pi_209641645
Zo, kloon afgestoft.

Mijn vriend en ik (vrouw) houden van geile praat tijdens de seks. Dit komt altijd neer op fantasieën over ik met meerdere mannen. Ik ben dan onderdanig en de mannen zijn erg dominant en vernederend.

Ik ben in het verleden in meerdere clubs geweest; hij nog nooit.

Het uitvoeren van deze fantasie vinden we echter (te) spannend. We hebben een fijne, stabiele relatie en zijn bang dat het in de praktijk brengen van deze fantasie onze relatie zal schaden. Dwz: ik ben vooral bang dat hij me na een dergelijke ervaring anders zal bekijken. Hijzelf kan dat ook nog niet voorspellen. We hebben een stabiele relatie met twee kinderen van mij en mijn ex waar hij heel goed mee is die we absoluut niet op het spel willen zetten.

We hinken dus een beetje op twee benen: is de fantasie enkel berust op geile praat tussen ons twee samen in de slaapkamer en moeten we het daarbij laten of zouden we het irl ook heel geil vinden? En is dit het risico waard?

We hebben hierop besloten om een keer op een zondagmiddag naar de Fun te gaan met de duidelijke afspraak dat we niets met anderen doen. Óók niet in het heetst van de strijd. Op deze manier kunnen we de sfeer proeven en achteraf zonder (geile) emoties evalueren en wellicht beter voorspellen hoe een eventuele vervolgstap zou voelen.

Wat zijn jullie gedachten hierover? En hebben jullie nog tips?
  zondag 25 juni 2023 @ 17:00:57 #200
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209644175
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 21:54 schreef Aardbeienmeisje het volgende:

[..]
Het was heel erg leuk en steam works komt absoluut op mijn herhaal lijst. Het was vrij rustig, het personeel was vriendelijk. Iedereen bleef respectvol op een afstandje ''met zichzelf bezig'' tenzij ik aangaf dat het wel mocht. Ook wat mensen aan overgehouden met wie ik nu contact heb. Al met al een hele geslaagde dag
Super fijn!

Als ik het goed heb was het dus op een gemengde dag met ook single mannen? Hoe ging dat? Heb je daar gewoon een of meerdere mannen uitgekozen die je aantrekkelijk vond en die er vervolgens erbij uitgenodigd?

Een tijdje terug was ik in een sexsauna met een vriendin. Ik vond het heel erg 'bijzonder' om te ervaren dat al die single mannen zo op mijn vriendin aan het azen waren en openlijk zichzelf aan het aftrekken waren op haar. Haha. We voelde ons er niet helemaal prettig erbij maar uiteindelijk hebben we een hele leuke avond gehad door alleen met elkaar te spelen. Eigenlijk wel jammer want we gingen er wel heen om sex met anderen te hebben. Wij willen ook zeker nog een keer terug gaan alleen dan op een stelletjes-avond. Dat lijkt ons een prettigere sfeer.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_209913526
quote:
1s.gif Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef Rose_Danjou het volgende:
Zo, kloon afgestoft.

Mijn vriend en ik (vrouw) houden van geile praat tijdens de seks. Dit komt altijd neer op fantasieën over ik met meerdere mannen. Ik ben dan onderdanig en de mannen zijn erg dominant en vernederend.

Ik ben in het verleden in meerdere clubs geweest; hij nog nooit.

Het uitvoeren van deze fantasie vinden we echter (te) spannend. We hebben een fijne, stabiele relatie en zijn bang dat het in de praktijk brengen van deze fantasie onze relatie zal schaden. Dwz: ik ben vooral bang dat hij me na een dergelijke ervaring anders zal bekijken. Hijzelf kan dat ook nog niet voorspellen. We hebben een stabiele relatie met twee kinderen van mij en mijn ex waar hij heel goed mee is die we absoluut niet op het spel willen zetten.

We hinken dus een beetje op twee benen: is de fantasie enkel berust op geile praat tussen ons twee samen in de slaapkamer en moeten we het daarbij laten of zouden we het irl ook heel geil vinden? En is dit het risico waard?

We hebben hierop besloten om een keer op een zondagmiddag naar de Fun te gaan met de duidelijke afspraak dat we niets met anderen doen. Óók niet in het heetst van de strijd. Op deze manier kunnen we de sfeer proeven en achteraf zonder (geile) emoties evalueren en wellicht beter voorspellen hoe een eventuele vervolgstap zou voelen.

Wat zijn jullie gedachten hierover? En hebben jullie nog tips?
Laat ik mezelf eens quoten. :')

Vanmiddag gaan we naar de Fun!
  zondag 16 juli 2023 @ 10:41:21 #202
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_209913642
quote:
0s.gif Op zondag 16 juli 2023 10:31 schreef Rose_Danjou het volgende:

[..]
Laat ik mezelf eens quoten. :')

Vanmiddag gaan we naar de Fun!
Have Fun!
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_209913720
quote:
1s.gif Op zondag 16 juli 2023 10:41 schreef embedguy het volgende:

[..]
Have Fun!
Dank!
pi_209927514
Het was heel gezellig. Maar niet erotisch. Gek genoeg was de sfeer dat ook niet. Mensen dansten, kletsen, aten en dronken, maar zaten nauwelijks aan elkaar. Paar keer boven geweest maar daar waren max vier stelletjes bezig in hun eigen bubbel. Helemaal goed natuurlijk, maar de ambiance zoals ik me die herinnerde, vond ik gisteren niet.

Mensen waren ook niet heel erg sexy tbh. Stonden in hun doordeweeks setje, bh en string, te dansen met dikke sportschoenen eronder.
  maandag 21 augustus 2023 @ 11:39:50 #205
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_210364944
Ik (M 39) wil binnenkort met mijn vriendin (33) naar een parenclub. We fantaseren er al langer over en gaan nu eindelijk de stoute schoenen aantrekken. In dit topic zie ik een paar aanbevelingen qua clubs voorbij komen, o.a. Mystique en Showboat. Zelf neigen we naar Fata Morgana omdat hun site (en de bijbehorende foto's) er erg mooi uitzien.

Graag hoor ik jullie ervaringen met clubs en eventuele aanraders. We zijn niet van plan om meteen aan volledige partnerruil te doen maar we willen graag naar een club waar veel interactie is en er niet alleen maar gekeken wordt naar elkaar.
pi_210366253
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 11:39 schreef Steve_Stifler het volgende:
Ik (M 39) wil binnenkort met mijn vriendin (33) naar een parenclub. We fantaseren er al langer over en gaan nu eindelijk de stoute schoenen aantrekken. In dit topic zie ik een paar aanbevelingen qua clubs voorbij komen, o.a. Mystique en Showboat. Zelf neigen we naar Fata Morgana omdat hun site (en de bijbehorende foto's) er erg mooi uitzien.

Graag hoor ik jullie ervaringen met clubs en eventuele aanraders. We zijn niet van plan om meteen aan volledige partnerruil te doen maar we willen graag naar een club waar veel interactie is en er niet alleen maar gekeken wordt naar elkaar.
Het hangt er natuurlijk ook helemaal vanaf wat je wilt, maar wij zijn bij Fata Morgana en de laatste jaren vooral bij Fun4Two geweest. Onlangs weer een keer bij Fata Morgana, maar toen was het heel rustig en vonden we het toch minder gezellig, dus de volgende keer wordt weer 'gewoon' Fun4Two.
  maandag 21 augustus 2023 @ 14:56:10 #207
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_210367473
Ik had ergens gelezen dat Fun4Two een beetje vergane glorie was, maar ik begrijp nu van jou dat dat niet zo is?

Waarom springt Fun4Two er bij jou/jullie uit?
pi_210406422
quote:
0s.gif Op maandag 21 augustus 2023 14:56 schreef Steve_Stifler het volgende:
Ik had ergens gelezen dat Fun4Two een beetje vergane glorie was, maar ik begrijp nu van jou dat dat niet zo is?

Waarom springt Fun4Two er bij jou/jullie uit?
Wij vinden het er mooi en sfeervol uitzien en het is groot genoeg dat er diverse leuke plekken te vinden zijn, en het is er zelden zo rustig dat er niets te beleven is (Bij speciale thema avonden soms wel juist te druk naar onze zin, maar dat is waar je van houdt)
Wat wij ook prettig vinden ten opzichte van Fata Morgana, wij gaan meestal op vrijdag en op vrijdag is Fata Morgana maar gedeeltelijk open, zo is bijv de zolder dicht en ook één van de grote zithoeken is dicht. Bij Fun4Two is gewoon alles open.
Wat op vrijdag ook wel aardig is, is dat er iedere vrijdag van de maand een ander soort thema is. Zo kun je op de 2e vrijdag gratis een extra vriendin meenemen en op de 4e vrijdag is sex overal toegestaan (behalve in het restaurant uiteraard, maar wel op bijv de dansvloer of verzin het maar)
Wat ik soms wel hoor over Fun4Two is dat er bij veel bezoekers een ons-kent-ons cultuur zou hangen. Nou zal ik niet ontkennen dat dat voor sommige bezoekers zo is, maar wij hebben daar nooit echt last van gehad.
pi_210408233
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 13:44 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Wij vinden het er mooi en sfeervol uitzien en het is groot genoeg dat er diverse leuke plekken te vinden zijn, en het is er zelden zo rustig dat er niets te beleven is (Bij speciale thema avonden soms wel juist te druk naar onze zin, maar dat is waar je van houdt)
Wat wij ook prettig vinden ten opzichte van Fata Morgana, wij gaan meestal op vrijdag en op vrijdag is Fata Morgana maar gedeeltelijk open, zo is bijv de zolder dicht en ook één van de grote zithoeken is dicht. Bij Fun4Two is gewoon alles open.
Wat op vrijdag ook wel aardig is, is dat er iedere vrijdag van de maand een ander soort thema is. Zo kun je op de 2e vrijdag gratis een extra vriendin meenemen en op de 4e vrijdag is sex overal toegestaan (behalve in het restaurant uiteraard, maar wel op bijv de dansvloer of verzin het maar)
Wat ik soms wel hoor over Fun4Two is dat er bij veel bezoekers een ons-kent-ons cultuur zou hangen. Nou zal ik niet ontkennen dat dat voor sommige bezoekers zo is, maar wij hebben daar nooit echt last van gehad.
Bedankt voor je heldere uitleg. De Fata valt inmiddels voor ons af vanwege wat slechte recensies. We twijfelen nu nog tussen Monique en Fun4Two, maar ik gok zo dat het de Fun gaat worden.
pi_210541030
quote:
0s.gif Op donderdag 24 augustus 2023 16:40 schreef Steve_Stifler het volgende:

[..]
Bedankt voor je heldere uitleg. De Fata valt inmiddels voor ons af vanwege wat slechte recensies. We twijfelen nu nog tussen Monique en Fun4Two, maar ik gok zo dat het de Fun gaat worden.
Monique zijn wij ook een paar keer geweest, maar dat is echt jaaaaaaren geleden.
Dat was de eerste club waar we heen gingen, nadat we een paar keer op de Kama Sutra Beurs hadden gesnuffeld.
We vonden het een nette verzorgde club, qua eten eenvoudiger dan bijv een Fun4Two of Fata Morgana en de gemiddelde leeftijd lag, voor ons althans, vrij hoog. Maar nogmaals, ik praat nu over zeker 10 jaar geleden.
Omdat het voor ons ook niet echt naast de deur lag, zijn we na 2 of 3 keer naar de Fata Morgana gegaan en daar zijn we met plezier een aantal jaar heen gegaan, totdat we er een beetje uitgekeken raakten en ook nieuwsgierig werden naar de Fun4Two, omdat dit destijds samen met de Fata 'de beste clubs van Nederland' zouden zijn.
De laatste jaren zijn eigenlijk altijd naar de Fun geweest, en met veel plezier. Onlangs weer 1x naar de Fata voor de afwisseling, maar dat viel ons zoals eerder gezegd een beetje tegen.
pi_210544822
Kent iemand de sauna club azzurra?
Is dat vergelijkbaar met een paren club? Of is het meer een sauna waarbij je meer mag?
  woensdag 6 september 2023 @ 01:51:20 #212
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_210545860
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:27 schreef Nico987 het volgende:
Kent iemand de sauna club azzurra?
Is dat vergelijkbaar met een paren club? Of is het meer een sauna waarbij je meer mag?
Het is een gay sauna met dagen dat het ook voor niet homo's open is.

Tip; zorg dat je op een stellen-dag gaat. Tenzij je graag sex hebt met een zwerm aan rukkende mannen om je heen die je vriendin intens aankijken (been there).

Ik heb nog geen ervaring met de stellen-dag.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  woensdag 6 september 2023 @ 16:19:58 #213
202014 JJH
Knetter. O+
pi_210550587
quote:
1s.gif Op woensdag 6 september 2023 01:51 schreef embedguy het volgende:

[..]
Het is een gay sauna met dagen dat het ook voor niet homo's open is.

Tip; zorg dat je op een stellen-dag gaat. Tenzij je graag sex hebt met een zwerm aan rukkende mannen om je heen die je vriendin intens aankijken (been there).

Ik heb nog geen ervaring met de stellen-dag.
Dat laatste dekt de lading. :Y
pi_210555574
Bestaan ze wel voor hetero's?
  zondag 17 september 2023 @ 14:34:15 #215
410916 Steve_Stifler
The Stiffmeister
pi_210662116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 16:58 schreef XYZ8 het volgende:

[..]
Monique zijn wij ook een paar keer geweest, maar dat is echt jaaaaaaren geleden.
Dat was de eerste club waar we heen gingen, nadat we een paar keer op de Kama Sutra Beurs hadden gesnuffeld.
We vonden het een nette verzorgde club, qua eten eenvoudiger dan bijv een Fun4Two of Fata Morgana en de gemiddelde leeftijd lag, voor ons althans, vrij hoog. Maar nogmaals, ik praat nu over zeker 10 jaar geleden.
Omdat het voor ons ook niet echt naast de deur lag, zijn we na 2 of 3 keer naar de Fata Morgana gegaan en daar zijn we met plezier een aantal jaar heen gegaan, totdat we er een beetje uitgekeken raakten en ook nieuwsgierig werden naar de Fun4Two, omdat dit destijds samen met de Fata 'de beste clubs van Nederland' zouden zijn.
De laatste jaren zijn eigenlijk altijd naar de Fun geweest, en met veel plezier. Onlangs weer 1x naar de Fata voor de afwisseling, maar dat viel ons zoals eerder gezegd een beetje tegen.
Bedankt voor de tip! We zijn uiteindelijk op zaterdagavond naar de Fun geweest en hebben echt een top avond gehad. Inderdaad echt een mooie club met leuke en gezellige mensen en erg vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
pi_210703837
quote:
0s.gif Op zondag 17 september 2023 14:34 schreef Steve_Stifler het volgende:

[..]
Bedankt voor de tip! We zijn uiteindelijk op zaterdagavond naar de Fun geweest en hebben echt een top avond gehad. Inderdaad echt een mooie club met leuke en gezellige mensen en erg vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.
Goed om te horen.
Wij gaan vrijdag 24 november weer (toevallig mijn verjaardag), we kijken al naar uit.
pi_210703913
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 september 2023 22:27 schreef Nico987 het volgende:
Kent iemand de sauna club azzurra?
Is dat vergelijkbaar met een paren club? Of is het meer een sauna waarbij je meer mag?
Vreselijk, ik ben er een keer met mijn ex vriendin geweest, veel gasten die het woord nee niet kennen
  Moderator woensdag 22 november 2023 @ 09:49:33 #218
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_211378284


Komend weekend gaan wij voor het eerst naar Club Paradise in Amsterdam. Normaal gaan we eigenlijk altijd naar Party Players of de Showboat dus dit is voor ons weer eens een nieuwe club.
pi_211522248
Goedemorgen,

voor nieuwelingen tips om ergens het meest toegankelijk en fijn kijkje in de keuken van parenclubs te hebben.. Zijn er soort van intro's op dagen in het weekend, zodat het misschien wat drukker is? Met de vrouw dit toegevoegd aan de bucketlist voor 2024.. Dus eens gaan orienteren, en dus hulp kan handig zijn bij deze experts op dit forum :)...

Liefst in Brabant/Limburg/Gelderland... Maar we willen wel een stukje rijden indien nodig...
pi_211628792
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:54 schreef Tinus_81 het volgende:
Goedemorgen,

voor nieuwelingen tips om ergens het meest toegankelijk en fijn kijkje in de keuken van parenclubs te hebben.. Zijn er soort van intro's op dagen in het weekend, zodat het misschien wat drukker is? Met de vrouw dit toegevoegd aan de bucketlist voor 2024.. Dus eens gaan orienteren, en dus hulp kan handig zijn bij deze experts op dit forum :)...

Liefst in Brabant/Limburg/Gelderland... Maar we willen wel een stukje rijden indien nodig...
Ook wij zijn nieuwelingen en zowel ik als mijn vrouw zijn op zoek naar een plekje waar we wat contacten kunnen leggen of laat ons zeggen een intro kunnen krijgen zonder meer.

Ben nieuwsgierig naar locaties in zuid-Nederland of Vlaanderen.
  zaterdag 16 december 2023 @ 11:02:24 #221
53151 T42
Pinball Wizard
pi_211636160
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:54 schreef Tinus_81 het volgende:
Goedemorgen,

voor nieuwelingen tips om ergens het meest toegankelijk en fijn kijkje in de keuken van parenclubs te hebben.. Zijn er soort van intro's op dagen in het weekend, zodat het misschien wat drukker is? Met de vrouw dit toegevoegd aan de bucketlist voor 2024.. Dus eens gaan orienteren, en dus hulp kan handig zijn bij deze experts op dit forum :)...

Liefst in Brabant/Limburg/Gelderland... Maar we willen wel een stukje rijden indien nodig...
beek en donk ultimate dreams kan ik aan raden
pi_211654877
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 december 2023 11:02 schreef T42 het volgende:

[..]
beek en donk ultimate dreams kan ik aan raden
Goedemorgen, wat is er zo goed dat je deze aanbeveeld? Ben je er zelf vaak gewees/ervaringen?

Alvast merci!
pi_211896129
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 december 2023 09:54 schreef Tinus_81 het volgende:
Goedemorgen,

voor nieuwelingen tips om ergens het meest toegankelijk en fijn kijkje in de keuken van parenclubs te hebben.. Zijn er soort van intro's op dagen in het weekend, zodat het misschien wat drukker is? Met de vrouw dit toegevoegd aan de bucketlist voor 2024.. Dus eens gaan orienteren, en dus hulp kan handig zijn bij deze experts op dit forum :)...

Liefst in Brabant/Limburg/Gelderland... Maar we willen wel een stukje rijden indien nodig...
Bij de clubs waar ik zelf tot nu toe geweest ben (Fun4Two en Fata Morgana) kan je als je nieuw bent een rondleiding krijgen. Ik denk dat dat bij de meeste clubs wel zo is. Verder weet ik dat je ook clubs hebt met speciale 'beginnersavonden'. Mijn eerste keer was gewoon op een zaterdag naar de Fun. Ik vond dat direct heel erg leuk. Het was druk, lekkere muziek en leuke mensen :Y
pi_212321643
Maak als beginners wel zeer goexe afspraken hoever je wilt gaan op die avond en hou je absoluut aan die afspraak. Laat je op de avond zelf door de opwinding niet gaan en ga nooit verder dan de eerder gemaakte afspraken. Dat kan dodelijk zijn voor je relatie. Eenmaal sex met een ander kan immers niet teruggedraaid worden.

Na die eerste keer weer thuis kan je samen bespreken wat je allemaal gezien en aan opwinding gevoeld hebt. Dan kan je in je veilige thuisomgeving weer nieuwe afspraken maken voor een volgend bezoek.

En als het jullie allebei bevalt en je beide verder wilt gaan kan het een enorme verrijking en verdieping van je relatie zijn.

Wij zijn lang geleden ook zo begonnen en genieten er nog steeds van.
Vrijdag de 16 a.s. gaan we weer naar de Showboat naar de gangbang avond waar we beide weer heerlijk met anderen aan de gang hopen te gaan (en miss Sakura natuurlijk hoopt op een hoop single mannen 😋)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sakura op 06-02-2024 18:18:55 (Typo) ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212343263
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:17 schreef Sakura het volgende:
Maak als beginners wel zeer goexe afspraken hoever je wilt gaan op die avond en hou je absoluut aan die afspraak. Laat je op de avond zelf door de opwinding niet gaan en ga nooit verder dan de eerder gemaakte afspraken. Dat kan dodelijk zijn voor je relatie.
Klopt. Bespreek beiden tot hoever jullie gaan? Enkel toe kijken, of gaan jullie ook betasten en kussen? Willen jullie seks hebben met een ander?
Weet dat een man niet terugtrekt als hij op z'n hoogtepunt komt. En vooral doe het veilig, ik draag ook vaak een condoom bij mijn eigen vrouw.

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 februari 2024 18:17 schreef Sakura het volgende:
Vrijdag de 16 a.s. gaan we weer naar de Showboat naar de gangbang avond waar we beide weer heerlijk met anderen aan de gang hopen te gaan (en miss Sakura natuurlijk hoopt op een hoop single mannen 😋)
Hoe zijn jullie hiermee begonnen? Ik heb er wel al eens over gefantaseerd maar ik denk niet dat ik die stap durf zetten om mijn vrouw in een gangbang te zien...
Als partner heb je toch totaal geen controle meer en zeker niet als er enkele mannen zijn die geen 'nee' kennen?
pi_212345298
Wij zijn ooit met partnerruilthuis begonnen met in ons achterhoofd dat we dan beide sex met een ander hebben gehad en er onmogelijk een scheve jaloezie zou kunnen ontstaan. Uiteraard na veel gepraat voor we die eerste stap namen.
Daarna ook regelmatig trio's mvm thuis gedaan.
Uiteindelijk parenclubs opgezocht voor partneruil en om eens met b.v. 2 extra mannen.
En uiteindelijk zo nu en dan gangbang avonden bezocht. En ook ik heb daar meegedaan met andere dames die daar voor de gangbang waren.

En over mannen die niet weten dat nee echt nee is, die worden onmiddelijk terecht gewezen door de overige (zowel mannelijke als vrouwelijke) bezoekers van de parenclub. Of ze worden door de clubeigenaars de club uitgezet om nooit meer terug te mogen komen.
Zelfde geld voor condoom gebruik. Iedereen let op elkaar.
Je kan gerust stellen dat een vrouw veel veiliger is in een parenclub dan in welke kroeg of disco dan ook.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212348027
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 12:58 schreef Sakura het volgende:

En over mannen die niet weten dat nee echt nee is, die worden onmiddelijk terecht gewezen door de overige (zowel mannelijke als vrouwelijke) bezoekers van de parenclub. Of ze worden door de clubeigenaars de club uitgezet om nooit meer terug te mogen komen.
Zelfde geld voor condoom gebruik. Iedereen let op elkaar.
Je kan gerust stellen dat een vrouw veel veiliger is in een parenclub dan in welke kroeg of disco dan ook.
Of verschilt dat per club? Want je hoort toch genoeg verhalen over clubs waar alleengaande mannen voor flink geld naar binnen mogen en waar de club een oogje dicht knijpt, want het zijn wel de mannen die het geld opleveren.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  donderdag 8 februari 2024 @ 16:45:27 #228
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_212348195
quote:
0s.gif Op donderdag 8 februari 2024 16:30 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Of verschilt dat per club? Want je hoort toch genoeg verhalen over clubs waar alleengaande mannen voor flink geld naar binnen mogen en waar de club een oogje dicht knijpt, want het zijn wel de mannen die het geld opleveren.
Dit is denk ik het verschil tussen een parenclub en een sexclub/nachtclub.

En verschil per soort avond.

Op sommige avonden zijn alleenstaande mannen wel welkom.
Mercedes weet wat mijn beperking is
Groene zeep op je rug, en af laten glijden
pi_212349056
We hebben al zeer veel verschillende parenclubs bezocht en nog nooit meegemaakt dat mannen meer dan 1 keer proberen opdringerig te zijn. Ze worden echt in elke parenclub onmiddellijk terecht gewezen of voor goed uit de club gezet.

Sowieso zal je op avonden waar uitsluiten paren welkom zijn al helemaal geen last hebben van opdringerige mannen. Op veel clubs mag op uitsluitend parenavonden een man ook niet zonder zijn partner de erotische ruimtes opzoeken.
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212739280
Mijn vrouw en ik hebben het over een parenclub gehad, we zijn ergens wel nieuwsgierig.
Zijn er mensen die een goeie referenties hebben in België of Nederland? Waar fatsoenlijke mensen heen gaan en waar er veel mogelijkheden zijn (bv. donkere kamers, toe kijken, speeltjes, ...)
pi_212862558
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 september 2022 19:25 schreef Sakura het volgende:
Gisteravond zijn we overigens weer geweest, was de beroemde gangbang avond. Erg druk en gezellig. Wel wat meer gejaagde sfeer door de vele aanwezige single mannen. Maar omdat alle aanwezige stellen en dames daar juist voor kiezen, zeer aktief. Monique zorgt er ook altijd voordat het aantal dames en heren in een redelijk goede verhouding is.

Laten we zeggen dat miss Sakura een erg drukke avond had in de gynacologenstoel en later in de swing 😅
Ben je dan niet eerder een 'gebruiksvoorwerp' i.p.v. een dame waar je gewoon seks mee hebt? Is er een groot verschil tussen pakweg 2 mannen of 5 mannen? En hoe staat je partner er tegenover?
Ergens intrigeert het me wel en zou ik mijn vrouw wel eens willen bezig zien in groep maar tot op heden staat ze daar zelf niet zo voor open.

2 mannen tegelijk is bij haar op dit moment wel het maximum. Het is ook niet dat mijn vrouw vraagt om meer mannen. En op zijn tijd eens een trio is voor mij ook prima.

Wij hebben wel plannen om eens naar een parenclub te gaan. Als een gangbang zich voordoet, zal ik toch wel eens kijken :7
  zondag 17 maart 2024 @ 23:54:46 #232
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_212867564
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2024 11:37 schreef Vanky het volgende:
Mijn vrouw en ik hebben het over een parenclub gehad, we zijn ergens wel nieuwsgierig.
Zijn er mensen die een goeie referenties hebben in België of Nederland? Waar fatsoenlijke mensen heen gaan en waar er veel mogelijkheden zijn (bv. donkere kamers, toe kijken, speeltjes, ...)
Speeltjes mag je zelf meenemen (die regelt een club sowieso niet voor je, want hygiene), toekijken kan overal.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_212881850
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Vanky het volgende:

[..]
Ben je dan niet eerder een 'gebruiksvoorwerp' i.p.v. een dame waar je gewoon seks mee hebt? Is er een groot verschil tussen pakweg 2 mannen of 5 mannen? En hoe staat je partner er tegenover?
Ergens intrigeert het me wel en zou ik mijn vrouw wel eens willen bezig zien in groep maar tot op heden staat ze daar zelf niet zo voor open.

2 mannen tegelijk is bij haar op dit moment wel het maximum. Het is ook niet dat mijn vrouw vraagt om meer mannen. En op zijn tijd eens een trio is voor mij ook prima.

Wij hebben wel plannen om eens naar een parenclub te gaan. Als een gangbang zich voordoet, zal ik toch wel eens kijken :7
De vrouw is wel het middelpunt uiteraard en de mannen zijn dan best wel een beetje gebruiksvoorwerp van de dames. Die willen immers met meerdere mannen achter elkaar (of soms tegelijk) sex hebben, soms zelfs geblindoekt waardoor het echt alleen om de pik gaat 😁.

Op een gangbang avond is een tiental mannen achter elkaar is geen uitzondering. En na een beetje rust en een drankje natuurlijk bij voorkeur weer van vooraf beginnen.

Als man heb je het voordeel dat je met meerdere vrouwen sex kan hebben zonder al te veel poespas. En ook dat is absoluut genieten voor de mannen.

En hoe ik er tegenaan kijk? Er is echt niets mooiers en opwindenders dan je eigen partner door meerdere mannen genomen te zien worden.
Als monogaam zal je je er misschien geen voorstelling van kunnen maken, maar elk ganbang bezoekend stel zal dit zeer overtuigend bevestigen.

Maar ook ik sluit mij op zo'n avond meestal wel een keer aan bij een andere rij en laat dan mijn vrouw even achter bij de andere mannen. (ik kan dan alleen even niet haar score voor die avond bijhouden 😂)
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_212892727
Wij willen ooit wel eens een parenclub/swingersclub bezoeken maar we zijn nogal van het voorzichtige type. Onze ervaring beperkt zich nu tot trio's met mannen van Redlights. Het voordeel is dat wij kunnen kiezen welke man we selecteren in een club is dat minder het geval.

Bij de gedachte aan een parenclub is mijn eerste gedachte altijd 'één grote orgie', toen ik las dat jij je wel eens aan gangbang waagt vond ik het ergens wel boeiend. Ik heb wel eens samen met mijn vrouw gangbang porno bekeken maar zelf zijn we nog blue op dat gebied. Maar ik schiet het idee ook niet meteen af.
Het is tenslotte maar seks (staat los van liefde) en bij een gangbang is het fysiek contact eerder vluchtig, volgens mij komt meer dan de helft van die mannen ook niet klaar (enerzijds door de beperkte tijd en anderzijds door de prestatiedruk). Ik weet zelfs niet of ik het zou kunnen bij mijn vrouw, laat staan bij een andere vrouw?
Ik mag het proberen maar ik moet het achteraf wel zeggen of het gelukt was zegt ze dan. Misschien sluit ik me ooit eens aan misschien gebeurd het nooit...

Wat jij beschrijft over het zien genieten en het opwindend vinden, daar kan ik me bij aansluiten. In onze relatie hebben wij ook al mannen uitgenodigd die op seksueel vlak veel meer ervaring hadden dan ik, dat merk je wel meteen. Er zijn ook mannen die liever beffen en zelfs niet overgaan tot penetratie. Er zijn er ook die tegenvielen hoor (is voor mij ook niet echt leuk omdat je het toch doet om er plezier uit te halen).
Ieder heeft zijn eigen voorkeur en talent en ik vind dat wel fijn. Ik kan evengoed genieten van 1 op 1 seks als in een trio. En ik laat mijn vrouw zeker niet bij elke vrijpartij klaarkomen maar als iemand anders haar een orgasme kan bezorgen is het wel fijn.
En tenslotte ligt ze 's avonds wel bij mij in bed en doen we de dag, week, maand er na samen leuke dingen (dat is liefde/relatie).
  woensdag 20 maart 2024 @ 15:12:50 #235
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_212893090
Een parenclub/swingersclub is iig zeker niet 'één grote orgie', al zijn er soms wel orgies aanwezig.

Je hebt op zich wel de mogelijkheid om zelf de mannen uit te kiezen in een swingersclub. Ik heb het zelf nooit geprobeerd (tot nu toe alleen ervaring met koppeltjes en heb de single mannen op een afstand gehouden) maar ik verwacht eigenlijk dat praktisch elke man bij een club wel bereid is om een drankje te doen en bij goedkeuring je vrouw te nemen. Tenzij je alleen open staat voor de super aantrekkelijke mannen, en je vrouw minder in de smaak valt, maar zelfs dan is er wel wat mogelijk denk ik als je vrouw enigszins gemiddeld is.


Waarom denk je dat je bij een swingersclub minder de mogelijkheid hebt om de man te selecteren (ik=benieuwd)?
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_212894294
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:12 schreef embedguy het volgende:
Waarom denk je dat je bij een swingersclub minder de mogelijkheid hebt om de man te selecteren (ik=benieuwd)?
Online is het natuurlijk wel makkelijk en is de vijver om uit te kiezen groot (tientallen pagina's).
Als we beiden zin hebben in een trio, dan gaan we samen (of ik alleen) eens door de profielen en leggen we contact. En dan baseren we ons alleen maar op uiterlijk.
Als er interesse is, van zijn kant. Dan bellen we elkaar ff via Whatsapp en als we er dan een goed gevoel bij hebben spreken we af. Soms blijft het enkel bij een drankje, vaak gebeurt er nadien ook wat meer maar dan moet mijn vrouw ook wel de seksuele klik voelen. (En het moet voor mij ook goed voelen).
Creepy guys of mannen die gewoon willen 'neuken' zeg maar vallen eigenlijk af bij ons. Net zoals opdringerige kerels.

Ik kan me niet voorstellen dat er in een club zo'n uitgebreide keuze is? Dat we daar ons gaan baseren op uiterlijk is wel een feit. Mijn vrouw ziet er wel aantrekkelijk uit en valt nog best in de smaak bij de mannen.
We willen ook liever iemand ervaren dan een amateur. Online is het ook wel leuk omdat éénmaal je iemand gevonden hebt, dat we soms ook terug beroep doen op zijn diensten. Bij een vaste partner valt ook een bepaalde rem weg waardoor het gemoedelijker gaat en je min of meer weet wat je mag verwachten en dat voelt voor ons ook wel wat fijner.
In een club is dat misschien niet het geval als jullie elkaar niet meer tegen het lijf lopen?

Het is niet dat we die man in huis gaan nemen maar er moet toch wel zeker een aantrekkingskracht zijn waarbij zowel ik als mijn vrouw zich goed voelt.
Maar haar eens lekker uitgeput zien geraken lijkt me wel leuk O+
  woensdag 20 maart 2024 @ 17:52:12 #237
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_212894952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 14:27 schreef Vanky het volgende:
Wij willen ooit wel eens een parenclub/swingersclub bezoeken maar we zijn nogal van het voorzichtige type. Onze ervaring beperkt zich nu tot trio's met mannen van Redlights. Het voordeel is dat wij kunnen kiezen welke man we selecteren in een club is dat minder het geval.

Bij de gedachte aan een parenclub is mijn eerste gedachte altijd 'één grote orgie', toen ik las dat jij je wel eens aan gangbang waagt vond ik het ergens wel boeiend. Ik heb wel eens samen met mijn vrouw gangbang porno bekeken maar zelf zijn we nog blue op dat gebied. Maar ik schiet het idee ook niet meteen af.
Het is tenslotte maar seks (staat los van liefde) en bij een gangbang is het fysiek contact eerder vluchtig, volgens mij komt meer dan de helft van die mannen ook niet klaar (enerzijds door de beperkte tijd en anderzijds door de prestatiedruk). Ik weet zelfs niet of ik het zou kunnen bij mijn vrouw, laat staan bij een andere vrouw?
Ik mag het proberen maar ik moet het achteraf wel zeggen of het gelukt was zegt ze dan. Misschien sluit ik me ooit eens aan misschien gebeurd het nooit...

Wat jij beschrijft over het zien genieten en het opwindend vinden, daar kan ik me bij aansluiten. In onze relatie hebben wij ook al mannen uitgenodigd die op seksueel vlak veel meer ervaring hadden dan ik, dat merk je wel meteen. Er zijn ook mannen die liever beffen en zelfs niet overgaan tot penetratie. Er zijn er ook die tegenvielen hoor (is voor mij ook niet echt leuk omdat je het toch doet om er plezier uit te halen).
Ieder heeft zijn eigen voorkeur en talent en ik vind dat wel fijn. Ik kan evengoed genieten van 1 op 1 seks als in een trio. En ik laat mijn vrouw zeker niet bij elke vrijpartij klaarkomen maar als iemand anders haar een orgasme kan bezorgen is het wel fijn.
En tenslotte ligt ze 's avonds wel bij mij in bed en doen we de dag, week, maand er na samen leuke dingen (dat is liefde/relatie).
Ohh, en je regelt die mannen dan via de belgische website 'redlights'?

Ik kende redlights niet dus ik dacht dat je bedoelde dat je het red light district bezocht en dan daar wat uitkiest.

Nee owke; online heb je inderdaad vele male meer keuze dan in een club. Eventueel zou je via sdc met een man in contact kunnen komen en dan vervolgens daarmee afspreken in een club. Via sdc kun je ook zien of die man al ervarener is door te kijken naar zijn ontvangen reviews en dan heb je ook ontzettend veel keuze. Mocht de man tegenvallen dan heb je iig een keer een club ervaren, en mocht het wel iets zijn maar je vrouw heeft nog zin in een toetje dan loopt er misschien nog wel iets anders leuks in de club :)


Als je in een club een leuke ervaring hebt dan is het gebruikelijk om je sdc account te delen zodat je vervolgens via die weg met elkaar in contact kunt blijven.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_212895337
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:52 schreef embedguy het volgende:

[..]
Ohh, en je regelt die mannen dan via de belgische website 'redlights'?

Ik kende redlights niet dus ik dacht dat je bedoelde dat je het red light district bezocht en dan daar wat uitkiest.

Nee owke; online heb je inderdaad vele male meer keuze dan in een club. Eventueel zou je via sdc met een man in contact kunnen komen en dan vervolgens daarmee afspreken in een club. Via sdc kun je ook zien of die man al ervarener is door te kijken naar zijn ontvangen reviews en dan heb je ook ontzettend veel keuze. Mocht de man tegenvallen dan heb je iig een keer een club ervaren, en mocht het wel iets zijn maar je vrouw heeft nog zin in een toetje dan loopt er misschien nog wel iets anders leuks in de club :)

Als je in een club een leuke ervaring hebt dan is het gebruikelijk om je sdc account te delen zodat je vervolgens via die weg met elkaar in contact kunt blijven.
Ja, wij regelen via de Belgische Redligts site. Maar we kiezen niet de eerste de beste hoor, we zijn nogal kieskeurig.

SDC ken ik niet.

Ik weet dat ik in zo'n club van haar eens mag deelnemen aan een gangbang maar het moet met condoom zijn wat uiteraard begrijpelijk is (1. het moet van de club, 2. het moet van mijn vrouw en 3. geen zin in een soa). Sowieso eis ik dat ook van haar contacten dus is ook wel een vorm van respect naar haar toe. Ze weet dat ze me ook wel kan vertrouwen op dat vlak (en ik haar).
+ Ze wil weten of ik kon komen in zo'n situatie.

Ik zou eigenlijk niet weten of ik zou kunnen klaarkomen. Vermoedelijk is de groepsdruk te hoog waarbij het niet zou lukken (denk ik).
Geen idee wat jullie ervaringen zijn?

Zij heeft in elk geval niet meteen de drang om met meer dan 2 mannen seks te hebben. '2 tegelijk is genoeg zegt ze'. Maar ik sluit alvast niets uit, als de behoefte er is om te experimenteren dan zijn we daar op zich ook wel heel open in.
  woensdag 20 maart 2024 @ 22:39:36 #239
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_212899546
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:26 schreef Vanky het volgende:

[..]

SDC ken ik niet.
Sdc is een swingersapp. Zo een beetje elke swinger (of iig de meeste) zitten daar. Er zitten ook veel single mannen, ook worden daar regelmatig gangbangs gepost.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
pi_212899805
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 14:27 schreef Vanky het volgende:
Wij willen ooit wel eens een parenclub/swingersclub bezoeken maar we zijn nogal van het voorzichtige type. Onze ervaring beperkt zich nu tot trio's met mannen van Redlights. Het voordeel is dat wij kunnen kiezen welke man we selecteren in een club is dat minder het geval.

Bij de gedachte aan een parenclub is mijn eerste gedachte altijd 'één grote orgie', toen ik las dat jij je wel eens aan gangbang waagt vond ik het ergens wel boeiend. Ik heb wel eens samen met mijn vrouw gangbang porno bekeken maar zelf zijn we nog blue op dat gebied. Maar ik schiet het idee ook niet meteen af.
Het is tenslotte maar seks (staat los van liefde) en bij een gangbang is het fysiek contact eerder vluchtig, volgens mij komt meer dan de helft van die mannen ook niet klaar (enerzijds door de beperkte tijd en anderzijds door de prestatiedruk). Ik weet zelfs niet of ik het zou kunnen bij mijn vrouw, laat staan bij een andere vrouw?
Ik mag het proberen maar ik moet het achteraf wel zeggen of het gelukt was zegt ze dan. Misschien sluit ik me ooit eens aan misschien gebeurd het nooit...

Wat jij beschrijft over het zien genieten en het opwindend vinden, daar kan ik me bij aansluiten. In onze relatie hebben wij ook al mannen uitgenodigd die op seksueel vlak veel meer ervaring hadden dan ik, dat merk je wel meteen. Er zijn ook mannen die liever beffen en zelfs niet overgaan tot penetratie. Er zijn er ook die tegenvielen hoor (is voor mij ook niet echt leuk omdat je het toch doet om er plezier uit te halen).
Ieder heeft zijn eigen voorkeur en talent en ik vind dat wel fijn. Ik kan evengoed genieten van 1 op 1 seks als in een trio. En ik laat mijn vrouw zeker niet bij elke vrijpartij klaarkomen maar als iemand anders haar een orgasme kan bezorgen is het wel fijn.
En tenslotte ligt ze 's avonds wel bij mij in bed en doen we de dag, week, maand er na samen leuke dingen (dat is liefde/relatie).
Wij waren ook nieuwsgierig. Zijn er heen gegaan om gewoon te kijken. Wij hebben meer ervaren als uitgaan in lingerie. Maar iedereen heeft zijn eigen ding. Zo kwamen wij binnen te gelijk met een Belgisch koppel. Na even iets eten, deden we een rondje. En daar stond dat koppel al vol in het zicht te seksen. Die lieten er geen gras over groeien. Andere zaten rustig een wijntje in de launch te drinken of elkaar wat te masseren.
Er zijn allerlei plekken om te seksen, van kamertjes waar de deur op slot kan tot een bed naast het zwembad, donkere kamers en ruimte etc etc. Zelf vond ik vanuit het bubbelbad kijken naar trio erg geil. Op wat zoenen en vingeren na hebben we het m bij elkaar gehouden. Ook geil. Terwijl boven het wel een orgie was, maar dat trok ons niet.
pi_213253497
Aanstaande vrijdag (19 april) zijn wij in ieder geval weer in de showboat te vinden :)

https://www.showboat.eu/gangbang

[ Bericht 1% gewijzigd door Sakura op 19-04-2024 12:56:11 ]
Wie is jouw favoriete sprookjesfiguur, Sinterklaas, Hans en Grietje, Roodkapje, of Jezus?
pi_213268351
quote:
14s.gif Op donderdag 18 april 2024 21:40 schreef Sakura het volgende:
Aanstaande vrijdag (19 april) zijn wij in ieder geval weer in de showboat te vinden :)

https://www.showboat.eu/gangbang
Leuk :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')