abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:40:49 #201
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_188318453
Dit is niet zo best
Snelle Egel
pi_188318454
Niks aan de hand nog
blablablabla
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:04 #203
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_188318459
Ajax is niet best.
What can change the nature of a man?
pi_188318460
Ik zie dit niet meer goed komen voor Ajax.
pi_188318463
man man man
pi_188318464
Circus Onana
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_188318466
man man man :')
pi_188318467
PAOK in de finale 2020
pi_188318470
Hagout
pi_188318471
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
ARE YOU WATCHING EINDHOVEN?
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:12 schreef S0nic het volgende:
PSV kijk en leer
Ja, zo ging het bij PSV ook :{
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:27 #211
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188318476
Mooie goal.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_188318480
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Einde van de Ajax hype?
Dat begon al met de leegroof.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:41:50 #213
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_188318483
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

[..]

Ja, zo ging het bij PSV ook :{
:{ ;(
Snelle Egel
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:05 #214
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_188318490
Ome Blind is ook niks meer zonder De Ligt
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:41 schreef Wotte het volgende:

[..]

Dat begon al met de leegroof.
De voorspelbare leegroof
RED ONS HENNIEGOD
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:07 #215
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_188318491
Niks aan de hand. Wordt nog wel gelijk.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_188318500
Typische opportunistische kutwedstrijd in zo'n heksenketel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_188318504
Uit het niets twee goals tegen...

Dit lijkt weer een beetje op het oude Ajax
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:30 #218
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_188318506
quote:
9s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Ome Blind is ook niks meer zonder De Ligt
[..]

De voorspelbare leegroof
Ome Blind speelt niet meer in verdediging als dat je ontgaan was :)
pi_188318510
Ajax wordt hier afgedroogd als ze niet oppassen.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:50 #220
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_188318517
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 19:42 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

Ome Blind speelt niet meer in verdediging als dat je ontgaan was :)
Balverliesgalore
RED ONS HENNIEGOD
  Moderator dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:42:50 #221
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_188318518
Hoeveel tegendoelpunten heeft Ajax dit seizoen al?
What can change the nature of a man?
pi_188318521
Gelukkig is het bijna rust :) @Coco.
pi_188318523
"2 - 1 is nog overkomelijk", hoorde ik zonet op Radio 1.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 19:43:04 #224
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_188318525
Feitelijk gezien is het enige verschil met vorig seizoen dat de Ligt en Frenkie niet meespelen toch?

Had niet verwacht dat dat zo’n rol zou hebben.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_188318526
Lekker juichen voor paok joh, spelen straks 2 clubs in europa na 5 voorrondes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')