SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Greta was hier.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Da's waar, en dat siert jequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:10 schreef ato het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb wel iets om over te stressen af en toe![]()
Daarentegen ben ik een positief ingesteld mens hoor.
Wat denk je wel niet dat ik gedaan had met die volledig onbekende gasten? Zo easy ben ik echt nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt kans dat er ook kinderen in de buurt varen hè dus je moet dan toch uitkijken
Ik neem aan bier drinken? Maar dat vind ik een slecht voorbeeld voor kinderen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat ik gedaan had met die volledig onbekende gasten? Zo easy ben ik echt niet
Die kids gaan later ook bier drinken hoor. Ik acht de kans klein dat ik dé aanstichtster ga zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem aan bier drinken? Maar dat vind ik een slecht voorbeeld voor kinderen.
Wat dacht jij dan dat ik bedoelde?
Wel een handige TT. Hebben we nog wat aan!quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Het was voor mij ook een verrassing
Boh.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar wacht, mods zijn mensen!? Nee Krees, dat ga je mij niet wijsmaken hoor
Oh wacht, ik was er zelf één
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet dat ik gedaan had met die volledig onbekende gasten? Zo easy ben ik echt niet
Ze zijn er nog wel, maar je moet ze wel echt opzoekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Echt veel restaurants zijn tegenwoordig met een of ander 'concept' hè. Echt bijna nergens kun je gewoon nog 'een bord warrem ete' (thumbs up voor degene die deze ref herkent) krijgen, maar is het shared, of krijg je allemaal hapjes, of 'wat de pot schaft' of wat dan ook.
En het is duur.
Ik herken de refquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Echt veel restaurants zijn tegenwoordig met een of ander 'concept' hè. Echt bijna nergens kun je gewoon nog 'een bord warrem ete' (thumbs up voor degene die deze ref herkent) krijgen
Gewoon een kwestie van zoeken, lijkt me. Er zijn wel degelijk gewoon wel restaurants waar je aanschuift, wat bestelt en dan vervolgens weer opbokt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
maar is het shared, of krijg je allemaal hapjes, of 'wat de pot schaft' of wat dan ook.
En het is duur.
Ik ga morgen in EYE eten in Amsterdam (ook omdat ik dan daar aansluitend naar de film ga). Niet echt heel goedkoop verder, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 18:58 schreef Guanabana het volgende:
Maar goed, helpt misschien ook niet mee dat ik in Amsterdam zit te zoeken
Alweer naar Amsterdam?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ga morgen in EYE eten in Amsterdam (ook omdat ik dan daar aansluitend naar de film ga). Niet echt heel goedkoop verder, maar wel lekker.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:09 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 19:09 schreef Kreator het volgende:
Wat zouden jullie doen. Relatievraagje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |