Israël.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:00 schreef Gerard-Joling het volgende:
Weet iemand wat de locatie is waar de semi finale en finale in de film is opgenomen? Lijkt de stage van vorig jaar wel?
De shots vanuit het publiek waren duidelijk voor en na de show geschoten. Misschien zelfs wel alleen de rehearsals. Waar je gejuich hoorde, zag je de mensen vooral met elkaar praten en hoogstens een paar mensen wat fanatiek bewegen. Dat was wel grappig om te zien.quote:Op maandag 29 juni 2020 23:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Israël.
Ze zeiden dat de shots mochten opnemen omdat ze niet 900 figuranten konden nemen.
In dit filmpje (rond 2:25) zegt ze ook dat het publiek niet super enthousiast was hahaquote:Op dinsdag 30 juni 2020 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
De shots vanuit het publiek waren duidelijk voor en na de show geschoten. Misschien zelfs wel alleen de rehearsals. Waar je gejuich hoorde, zag je de mensen vooral met elkaar praten en hoogstens een paar mensen wat fanatiek bewegen. Dat was wel grappig om te zien.
twitter:Miranda_ESF twitterde op woensdag 01-07-2020 om 12:08:08Oké oké ik ga het hardop toegeven: "Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga" is veel minder erg dan ik vooraf dacht. Ja het is flauw, ja er kloppen dingen niet qua Eurovisie, maar potver het is feelgood en even lekker ontsnappen uit deze idiote tijd. So there. #FireSaga https://t.co/K9hoZNfYcu reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. best leuke momentjes.
Alleen alles tussen Sigrit en Lars en ook wel de andere acteurs had ik zo willen skippen. Scènes die veel te lang doorgaan, flauw, raar geacteerd (zal zijn stijl verder wel zijn, had geloof ik nog nooit een film van hem gezien).
Maar goed, soms wel gelachen.
5,5/10
[ Bericht 1% gewijzigd door Guanabana op 01-07-2020 23:10:21 ]Koel en donker bewaren
JA!quote:Op woensdag 1 juli 2020 12:17 schreef Greys het volgende:
Ik heb het hardop durven zeggen.twitter:Miranda_ESF twitterde op woensdag 01-07-2020 om 12:08:08Oké oké ik ga het hardop toegeven: "Eurovision Song Contest: The Story of Fire Saga" is veel minder erg dan ik vooraf dacht. Ja het is flauw, ja er kloppen dingen niet qua Eurovisie, maar potver het is feelgood en even lekker ontsnappen uit deze idiote tijd. So there. #FireSaga https://t.co/K9hoZNfYcu reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Koel en donker bewaren
Als ik de comments zo lees, dan kijk ik al uit naar het Eurovisie Songfestival, waar bij elk slecht optreden het publiek massaal PLAY JA JA DING DONG NOW roept.quote:
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben trouwens zo'n nepfan dat ikZe veranderen ook met de jaren, dus niet zo gek. Ik herkende Jamala niet. Ze had ook een andere tekst dan in de filmpjes van haar die ik normaal kijk LET ME ASK YOU UNCOMFORTABLE QUESTION.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga 'm zo aanslingeren.
Ze moeten dat nummer tijdens het stemmen ofzo spelen!quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik de comments zo lees, dan kijk ik al uit naar het Eurovisie Songfestival, waar bij elk slecht optreden het publiek massaal PLAY JA JA DING DONG NOW roept.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Haha ja dat kan nog best een soort meme wordenquote:Op woensdag 1 juli 2020 23:24 schreef speknek het volgende:
[..]
Als ik de comments zo lees, dan kijk ik al uit naar het Eurovisie Songfestival, waar bij elk slecht optreden het publiek massaal PLAY JA JA DING DONG NOW roept.
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik moest ook best lachen omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben trouwens zo'n nepfan dat ikAls troost: die waren me ook niet opgevallenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Aangezien de double trouble remix van Tiësto is, zou het dan kunnen dat hij vaker bij het ESF betrokken zou willen zijn ?quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:57 schreef Greys het volgende:
UPDATE 2/7/2020:
iTunes UK Singles:
Husavik #6
Double Trouble #22
Jaja Ding Dong #30
Song-a-Long #36
Volcano Man #56
Double Trouble (Remix) #118
In The Mirror #138
Lion Of Love #199
The soundtrack is #3 on the iTunes UK Albums chart
Bizar!quote:Op donderdag 2 juli 2020 13:57 schreef Greys het volgende:
UPDATE 2/7/2020:
iTunes UK Singles:
Husavik #6
Double Trouble #22
Jaja Ding Dong #30
Song-a-Long #36
Volcano Man #56
Double Trouble (Remix) #118
In The Mirror #138
Lion Of Love #199
The soundtrack is #3 on the iTunes UK Albums chart
quote:Op woensdag 1 juli 2020 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik moest ook best lachen omDat was samen met die ontploffende boot de beste grap van de film jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Hij zal ondertussen wel een pil ala lord of the rings hebben geschreven.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar!
Net bij Boulevard trouwens de reden waarom Duncan niet in de film zit: pastte niet in zijn schema.
Was natuurlijk te druk bezig met schrijven
quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar!
Net bij Boulevard trouwens de reden waarom Duncan niet in de film zit: pastte niet in zijn schema.
Nee Mans ontbreekt... Wel John Lundvik. Vind die Moldavische van 2019 echt de meest random gecaste artieste... Misschien hebben ze haar gevraagd omdat Duncan niet konquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:08 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik moet ‘m nog kijken, maar Mans zit er zeker ook niet in?hoe is het mogelijk!
Dan nog maar een keer kijken. Want haar heb ik dan gemist. #nepfan (die Estlandse trouwens ook)quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Mans ontbreekt... Wel John Lundvik. Vind die Moldavische van 2019 echt de meest random gecaste artieste... Misschien hebben ze haar gevraagd omdat Duncan niet kon
Ja dat dacht ik ook al toen ik dat filmpje langs zag komenquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee Mans ontbreekt... Wel John Lundvik. Vind die Moldavische van 2019 echt de meest random gecaste artieste... Misschien hebben ze haar gevraagd omdat Duncan niet kon
Voor John vond ik het wel sympathiek. Hij heeft een fijne stem en zo kan het publiek m anders herinneren dan die teleurstelling in zijn gezichtquote:Op donderdag 2 juli 2020 19:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2020 19:33 schreef molloot200 het volgende:
Moldavië 2019 had toch dat cliché lied met een gejatte act met een zandkunstenaar en een clichématig oostblokballad? Was er echt niemand andersZe kwam niet eens in de finale
Z’n piano zat er gelukkig wel in.quote:Op donderdag 2 juli 2020 18:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bizar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zie je dat Ferrell getrouwd is met een Zweedse en al 20 jaar groot fan van de show is, en het verhaal ook geschreven heeft als een homage, en ja dan kan ik het toch wel waarderen.They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |