Het zou kunnen hoor. En wat mij betreft helemaal prima. Ik vind het een goede rechtsback. Verdedigend in ieder geval (veel) sterker dan St Juste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind ik niet. Blijkbaar was Lyon de enige club die hij op dit moment volgt. Ook dat ie Feyenoord eerst wel volgt en dan weer ontvolgt, en het feit dat ie ineens enkele Feyenoord-spelers volgt (zoals Narsingh en, ironisch genoeg, stJuste), lijkt mij te betekenen dat er wel iets speelt.
Heel slim inderdaad. Een verdediger weg doen en er niks voor terug halen. Onze verdediging is tenslotte al zo sterk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:44 schreef Idisrom het volgende:
Ik zou de miljoenen van St Juste gebruiken om de Vrienden van Feyenoord verder uit te kopen.
Voor 8 miljoen euro kun je hun belang in Feyenoord onder een derde deel krijgen. Daarmee heeft de VvF in de toekomst ook geen blokkerende stem meer.
Na Haps de enige degelijke optie achterin.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Benieuwd wat we er voor gaan krijgen.. Mainz is nou niet echt de rijkste club die ik kan bedenken. St. Juste vind ik geen geweldenaar dus toedeledokie en tot ziens zullen we maar zeggen.
Dan zou ik hem echt lekker houden.quote:
Dan kan je nog beter op Facebook kijken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit ook maar op FR12 te kijken allen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit ook maar op FR12 te kijken allen.
Facebook, trage kut websites.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter op Facebook kijken.
aardige bronquote:tommentor 13:54 schijnt om 74 miljoen te gaan
Dat is zijn marktwaarde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
https://www.fussballeck.c(...)sel-zu-bundesligist/
7,5 miljoen.
Wilde 'm al plaatsen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:07 schreef satecl het volgende:
https://www.fussballeck.c(...)sel-zu-bundesligist/
7,5 miljoen.
Lijkt mij ook, ja. Tijd voor de koopjes mag weleens voorbij zijn. 22 jaar, 2-jarig contract, prima RB. Mag je wel minstens 10 voor vragen.quote:
Ja..maar ik ga er vanuit dat er een degelijke vervanger komt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:51 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Na Haps de enige degelijke optie achterin.
Inderdaad, lees het nu ook. Niet z'n transfersom (als het überhaupt rond komt natuurlijk).quote:
Op basis van het jarenlange trackrecord van goede (vervangende) transfers?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:11 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja..maar ik ga er vanuit dat er een degelijke vervanger komt.
Op zich zijn Haps en St Juste wel kwalitatief (w)aardige vervangers voor Karsdorp en Kongolo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Op basis van het jarenlange trackrecord van goede (vervangende) transfers?
Haps ligt in elk geval wel net zo vaak in de lappenmand als die laatste 2.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich zijn Haps en St Juste wel kwalitatief (w)aardige vervangers voor Karsdorp en Kongolo.
quote:Dinsdagmiddag maakte Voetbal International bekend dat Jeremiah St. Juste in de belangstelling staat van FSV Mainz 05. De Duitse club zou de verdediger graag willen overnemen van Feyenoord.
Het management van St. Juste heeft tegenover het Algemeen Dagblad gereageerd op de geruchten. ,,Er is verregaande interesse van die club, ja”, aldus het management tegen het Algemeen Dagblad. De Duitse club is niet de enige club die interesse heeft. Ook andere clubs in de Bundesliga en uit de Franse competitie hebben interesse in de verdediger van Feyenoord.
Klopt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:27 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Haps ligt in elk geval wel net zo vaak in de lappenmand als die laatste 2.
Hmmm. True, behalve dat St Juste geen vervanger voor Karsdorp was maar een centrale verdediger.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Op zich zijn Haps en St Juste wel kwalitatief (w)aardige vervangers voor Karsdorp en Kongolo.
Nee hoor, deed het zeker niet slecht. Maar Bosz gaf op een gegeven moment de voorkeur aan Veltman.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb even gemist hoe dat is gegaan dan hoor, maar was Tete daadwerkelijk een mislukking bij Ajax? Ik vond dat altijd een hele goede rechtsback eigenlijk.
Ik denk dat Dirk het serieus zou doen als je hem vraagt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:47 schreef satecl het volgende:
Kunnen we van Persie niet even bellen om te vragen of hij nog een wedstrijdje mee wilt doen?
Ah, dank.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, deed het zeker niet slecht. Maar Bosz gaf op een gegeven moment de voorkeur aan Veltman.Daar was ik toen woedend over.Niet voor niks dat Lyon hem kocht natuurlijk, en ook nog een redelijk bedrag betaalde voor een bankzitter van Ajax. (rond de 5 miljoen dacht ik) Bij Lyon ook nog wel redelijke wedstrijden gespeeld, zou zeker een goede versterking zijn in mijn ogen.
Pagina niet gevonden genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Tete welcome
https://www.feyenoord.nl/teams/feyenoord-1/selectie/kenny-tete
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:50 schreef jorienvdherik het volgende:
Tete welcome
https://www.feyenoord.nl/teams/feyenoord-1/selectie/kenny-tete
Speelt meer niet dan wel daar hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor, deed het zeker niet slecht. Maar Bosz gaf op een gegeven moment de voorkeur aan Veltman.Daar was ik toen woedend over.Niet voor niks dat Lyon hem kocht natuurlijk, en ook nog een redelijk bedrag betaalde voor een bankzitter van Ajax. (rond de 5 miljoen dacht ik) Bij Lyon ook nog wel redelijke wedstrijden gespeeld, zou zeker een goede versterking zijn in mijn ogen.
Ik snap niet helemaal hoe dit op mijn post ingaat maar je hebt wel gelijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Speelt meer niet dan wel daar hoor.
Anders kom je toch ook niet met hangende pootjes terug om voor Feyenoord van alle clubs te spelen op je 24e? Is zowel sportief als financieel toch helemaal geen vooruitgang meer man.
Hij kwam vooral voetballend het één en ander tekort, maar heeft wel een goede tackle in huis ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat vond/vind ik van Veltman ook. Ik vond/vind hem verdedigend beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kwam vooral voetballend het één en ander tekort, maar heeft wel een goede tackle in huis ja.
Dat mag ik wel hopen. Ik vind Veltman niet zoveel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja klopt maar dat vond/vind ik van Veltman ook. Ik vond/vind hem verdedigend beter.
Eens.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen. Ik vind Veltman niet zoveel.
Volgens mij, maar jij weet dit ongetwijfeld beter gold hij op een gegeven moment als een heel groot talent bij Ajax. Samen met nog 2 jongens (Bazoer en Riedewald?) Haalde het NL elftal ook, maar bij Ajax kreeg hij inderdaad niet de voorkeur. Dat kan gebeuren, toen is hij op stel en sprong weggegaan en bij OL terecht gekomen, zit daar vervolgens ook veel op de bank (de nummer 5 van Frankrijk) en uit beeld bij Oranje. Dan ben je toch eigenlijk gewoon mislukt als je kijkt naar wat voor potentieel hem toedichte?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal hoe dit op mijn post ingaat maar je hebt wel gelijk.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar god, waar hebben we het over. Werkelijk het enige wat Tete aan Feyenoord linkt is dat volgen van Feyenoord op fucking Instagram.
90+5 #neverforgetquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat mag ik wel hopen. Ik vind Veltman niet zoveel.
Wel een talent ja, hoewel ik daar altijd wat voorzichtiger mee ben dan de meeste Ajacieden. Riedewald zag ik het meer in zitten, dat is er ook niet helemaal uitgekomen. Maar Fetx vroeg of hij mislukt was bij Ajax, dat vind ik niet. Hij heeft behoorlijk wat gespeeld, het Nederlands Elftal gehaald (12 interlands) en een transfer naar Lyon afgedwongen ondanks dat de trainer het niet in hem zag zitten. Een bondscoach (Blind?) bleef hem ook opstellen terwijl hij op de bank zat, dat zegt ook wel iets. (ook dat we weinig alternatieven hadden) Maar in de vijver van <10 miljoen is het gewoon lastig vissen, dan kom je of bij een talent uit die nog weinig heeft bewezen of bij een oudere speler die weer geen restwaarde heeft. Wat dat betreft zou ik het wel een logische keuze vinden, hoewel ik ook snap dat je liever een 'onbekende' speler hebt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Volgens mij, maar jij weet dit ongetwijfeld beter gold hij op een gegeven moment als een heel groot talent bij Ajax. Samen met nog 2 jongens (Bazoer en Riedewald?) Haalde het NL elftal ook, maar bij Ajax kreeg hij inderdaad niet de voorkeur. Dat kan gebeuren, toen is hij op stel en sprong weggegaan en bij OL terecht gekomen, zit daar vervolgens ook veel op de bank (de nummer 5 van Frankrijk) en uit beeld bij Oranje. Dan ben je toch eigenlijk gewoon mislukt als je kijkt naar wat voor potentieel hem toedichte?
Dat gezegd hebbende wil ik daarmee absoluut niet hoog van de toren blazen door te roepen dat het geen versterking zou kunnen zijn voor dit Feyenoord verder. Maar het is imo wel een beetje een armoedige en voor de hand liggende keuze zeg maar.
Het gaat ook niet per se over het poppetje Tete maar ook over het te volgen beleid.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:02 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Maar god, waar hebben we het over. Werkelijk het enige wat Tete aan Feyenoord linkt is dat volgen van Feyenoord op fucking Instagram.
Jij en je gesprekspartner ja. Ik niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 15:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het gaat ook niet per se over het poppetje Tete maar ook over het te volgen beleid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |