Riedewald is verdedigend ook een dromer, zouden jullie je ook kapot aan ergeren.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef satecl het volgende:
St Juste 14 miljoen.
Karsdorp huren
Tete 6 miljoen
Riedewald 4 miljoen
Genot.
Kom maar met de haatreacties.
Ja, maar dat is zeker opvallend te noemen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
Dat gerucht rondom Tete komt toch alleen omdat opeens Feyenoord is gaan volgen op Insta?
Ja klopt. Nergens op gebaseerd eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
Dat gerucht rondom Tete komt toch alleen omdat opeens Feyenoord is gaan volgen op Insta?
Riedewald is niks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef satecl het volgende:
St Juste 14 miljoen.
Karsdorp huren
Tete 6 miljoen
Riedewald 4 miljoen
Genot.
Waarom zou hij ineens Ajax ontvolgen n Feyenoord wel gaan volgen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja klopt. Nergens op gebaseerd eigenlijk.
Zou wel okee zijn, hou je nog geld over voor een spits.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef satecl het volgende:
St Juste 14 miljoen.
Karsdorp huren
Tete 6 miljoen
Riedewald 4 miljoen
Genot.
Tja, geen idee. Maar om dat direct aan een transfer te linken vind ik wel iets te opportuun. Al zou ik erg blij zijn met Tete. Vind dat echt een hele goede rechtsback.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom zou hij ineens Ajax ontvolgen n Feyenoord wel gaan volgen?
Jullie zijn dus vooral aan het hopen op door Ajax opgeleide spelers?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:24 schreef satecl het volgende:
St Juste 14 miljoen.
Karsdorp huren
Tete 6 miljoen
Riedewald 4 miljoen
Genot.
Jullie? Ik spreek namens mezelf. En als ik dan voor mezelf aan het spreken ben: Ik hoop in deze tijd dat spelers komen waarvan ik denk dat ze beter zijn dan onze huidige spelers en in de toekomst nog wat opleveren. Al komen ze van Ajax, Oost-Duitsland of Noord-Korea. Maakt mij niet zo heel veel uit.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn dus vooral aan het hopen op door Ajax opgeleide spelers?
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jullie zijn dus vooral aan het hopen op door Ajax opgeleide spelers?
Dit was een jaar geleden, pijnlijke deja vu...quote:Op vrijdag 31 augustus 2018 11:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het scouten van Van Geel ook zo gaat...
- Martin, we hebben nog een rechtsback nodig, misschien is Janmaat een optie?
Martin: wat moet die kosten?
- Misschien een miljoen aan salaris en een huurvergoeding?
Martin: ik heb hem wel eens een verkeerde pass zien geven op de training.
- Ok, dan doen we hem niet.
Martin: Linssen is wel ok tijdens Studio Sport, die dan maar doen?
- Is dat een rechtsback?
Martin: Nee, maar wel een koopje.
- Ok doen we Linssen.
Het beleid waren vooral spelers zonder restwaarde. Dat zie je nu.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:31 schreef Elan het volgende:
Zie liever helemaal niet dat we nu uit alle hoeken en gaten mislukte joden gaan oppikken of weer oud-spelers. Precies vanwege dit beleid werd Van Geel nog compleet afgemaakt vorig seizoen.
Kom eens met verrassende namen, scout zelf eens wat leuks. Verzin wat.
Echt hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dit was een jaar geleden, pijnlijke deja vu...
Kenny Tete is 24. Lekker 2 jaar bij ons ballen en als hij het goed doet dan voor een miljoenenbedrag naar het buitenland. Janmaat is een goede speler, maar totaal geen restwaarde.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:31 schreef Elan het volgende:
Zie liever helemaal niet dat we nu uit alle hoeken en gaten mislukte joden gaan oppikken of weer oud-spelers. Precies vanwege dit beleid werd Van Geel nog compleet afgemaakt vorig seizoen.
Kom eens met verrassende namen, scout zelf eens wat leuks. Verzin wat.
Oh het zal uiteindelijk best kunnen werken, maar het blijft wel een beetje pijnlijk allemaal dat je de mislukkelingen van je grootste rivaal oppikt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Kenny Tete is 24. Lekker 2 jaar bij ons ballen en als hij het goed doet dan voor een miljoenenbedrag naar het buitenland. Janmaat is een goede speler, maar totaal geen restwaarde.
speelt Glen Loovens nog?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh het zal uiteindelijk best kunnen werken, maar het blijft wel een beetje pijnlijk allemaal dat je de mislukkelingen van je grootste rivaal oppikt.
Nog even Bruma benaderen en de verdediging is weer rond.
Ik heb even gemist hoe dat is gegaan dan hoor, maar was Tete daadwerkelijk een mislukking bij Ajax? Ik vond dat altijd een hele goede rechtsback eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh het zal uiteindelijk best kunnen werken, maar het blijft wel een beetje pijnlijk allemaal dat je de mislukkelingen van je grootste rivaal oppikt.
Nog even Bruma benaderen en de verdediging is weer rond.
Neuh, Haps, Tapia, Ayoub, en Larsson ook wel (van de vervangbare spelers).quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nuja. Prima als er iema s klaar staat. Er moet toch eerst geld binnenkomen om broodnodige versterkingen te halen. Naast Berghuis is St. Juste de enige met wat marktwaarde op het moment.
Het schijnt dat er niet zoveel met de opties van de scouting wordt gedaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:38 schreef Elan het volgende:
Blijkbaar is er geen eigen jeugd of scoutingnetwerk die met iets beters kunnen komen. Vrij armoedig.
Vind ik niet. Blijkbaar was Lyon de enige club die hij op dit moment volgt. Ook dat ie Feyenoord eerst wel volgt en dan weer ontvolgt, en het feit dat ie ineens enkele Feyenoord-spelers volgt (zoals Narsingh en, ironisch genoeg, stJuste), lijkt mij te betekenen dat er wel iets speelt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja klopt. Nergens op gebaseerd eigenlijk.
Daar krijg je echt niet meer als 5 mil voor hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Neuh, Haps, Tapia, Ayoub, en Larsson ook wel (van de vervangbare spelers).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |