Ik heb vooralsnog ook niet de indruk dat hij heel erg goed is in zijn werk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:04 schreef PIETR het volgende:
[..]
Waarom niet? Die gast is echt niet debiel hoor.
Zonder geld is het lastig zaken doen genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog ook niet de indruk dat hij heel erg goed is in zijn werk.
Kelly was de standaard-even-de-trainer-pleasen-aankoop, maar verder doet hij weinig verkeerd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:07 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik heb vooralsnog ook niet de indruk dat hij heel erg goed is in zijn werk.
Heeft in de tweede seizoenshelft alles gespeeld bij Watford afgelopen seizoen, op een paar wedstrijden na. Voetballend sterker dan Dumfries en lijkt mij ook een betere verdediger. Dumfries heeft meer power en snelheid.quote:
Kelly is onbegrijpelijk toch. Die kerel had niet het niveau voor de 6de klasse hequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kelly was de standaard-even-de-trainer-pleasen-aankoop, maar verder doet hij weinig verkeerd.
Watford alles naar voren pompen allen. Janmaat kan er geen reet van.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:09 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Heeft in de tweede seizoenshelft alles gespeeld bij Watford afgelopen seizoen, op een paar wedstrijden na. Voetballend sterker dan Dumfries en lijkt mij ook een betere verdediger. Dumfries heeft meer power en snelheid.
Veltman is denk ik verdedigend wat sterker maar aanvallend vraag ik me af.
Klopt. Totaal overbodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kelly is onbegrijpelijk toch. Die kerel had niet het niveau voor de 6de klasse he
Eens jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kelly was de standaard-even-de-trainer-pleasen-aankoop, maar verder doet hij weinig
Oneens. Ik heb echter niet het idee dat hij ons met veel lange-termijn rotzooi opzadelt zoals vGeel deed de afgelopen seizoenen (laat staan Bosz vroegah).quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:09 schreef PIETR het volgende:
[..]
Kelly was de standaard-even-de-trainer-pleasen-aankoop, maar verder doet hij weinig verkeerd.
vreemd toch wel dat trainers die fout maken, Ten Hag met Labyad, Van Bommel met die Ozzies, Jaap met Kellyquote:
8 miljoen zou echt lachwekkend zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Kelly kwam transfervrij dus dat is niet zo'n ramp, vreet alleen salarisbudget.
Ik lees her en der geruchten dat St Juste zou gaan voor een bedrag van ongeveer 8 miljoen. Weet iemand waar ze dat vandaan halen
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik lees her en der geruchten dat St Juste zou gaan voor een bedrag van ongeveer 8 miljoen. Weet iemand waar ze dat vandaan halen
Hij is waarschijnlijk nog niet eens afbetaaldquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
krijgt Heerenveen ook nog een % van
Hun dikke duim. Al zal het waarschijnlijk niet heel veel hoger liggen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Voor 8 miljoen zou ik het niet doen, maar ik neem aan dat ze geld nodig hebben om wat te halen. Toch zou ik het jammer vinden, want ik vind St Juste helemaal geen slechte speler. Maar goed, als je er een waardige RB en LCV voor kunt halen moeten we dat natuurlijk doen. Dat is echt een must.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:14 schreef Tomatenboer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |