Klinkt gek, maar ik zie dan nog liever Toornstra rechtsback. Bij gebrek aan beter.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Met de verdediging zonder St. Juste is echt fucking Haps de enige die normaal in de basis zou staan.
Beter spelen we gewoon zonder verdediging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Dan moeten ze wel 2 spelers vinden die dat niveau hebben en ook nog willen komen. Blijkt in de praktijk vaak lastig zat in deze prijscategorie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:47 schreef Elan het volgende:
Als er een mooi bedrag tegenover staat lijkt het me meer dan prima. Voor 12 miljoen koop je normaal gesproken toch 2 spelers van niveau Haps/St Juste terug. Broodnodige versterkingen.
Het is te hopen dat het minimaal 12 miljoen is en dat er meteen 2 of 3 verdedigers worden gehaald.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:45 schreef satecl het volgende:
12 miljoen afgewezen vorig jaar. Zal het dan nu meer zijn dan 12 miljoen? Dan snap ik het wel. Europees kunnen we overigens wel stoppen. Gewoon niet spelen donderdag.
Van kroonprins in Engeland naar de geraniums in Kampen met de kerstquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb medelijden met Jaap Stam inmiddels.
Ajax en PSV shoppen ook regelmatig in die prijscategorie. Zo'n Tagliafico bijvoorbeeld 4.5 miljoen. Nou hoeven we niet op daadwerkelijk grote talenten te rekenen, maar er moet voor zulke bedragen toch wel iets te halen zijn. Haps en St Juste zaten ook in die prijsklasse.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel 2 spelers vinden die dat niveau hebben en ook nog willen komen. Blijkt in de praktijk vaak lastig zat in deze prijscategorie.
Als het bedrag in de buurt komt van 10 miljoen en ze dus de selectie kunnen versterken doet Sjaak prima zaken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Het is te hopen dat het minimaal 12 miljoen is en dat er meteen 2 of 3 verdedigers worden gehaald.
Anders #Sjaakout.
Dat gaat natuurlijk ook wel gebeuren. Sjaak is niet gek.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit hebben we nu nog:
Nieuwkoop, Van Beek, St Juste, Haps, Van der Heijden, Malacia, Verdonk, Botteghin, Geertruida.
Van dat lijstje voldoen alleen St. Juste en Haps. Van der Heijden wil weg, St. Juste gaat weg.
Het is achterin echt om te janken, je bent 2 CV's nodig en een rechtsback. De enige positie waar ik niets wil zien is linksback.
Dat was wel een buitenkansje, voor één zo'n Tagliafico staat normaal gesproken ook een paar Magallans tegenover. Buiten dat heeft Ajax de scouting natuurlijk heel goed op orde daar en is het ook iets aantrekkelijker voor spelers. Hoewel Tagliafico ook is aangeboden bij Feyenoord maar toen stond de club er wel iets beter voor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajax en PSV shoppen ook regelmatig in die prijscategorie. Zo'n Tagliafico bijvoorbeeld. Nou hoeven we niet op daadwerkelijk grote talenten te rekenen, maar er moet voor zulke bedragen toch wel iets te halen zijn.
En minder dan wat er nu staat kan het simpelweg niet worden. Vond dat Gijp dat aardig verwoordde gisteren in VI
Ja, maar donderdag...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook wel gebeuren. Sjaak is niet gek.
Sjaak doet maar wat...quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk ook wel gebeuren. Sjaak is niet gek.
Wellicht kun je nu wel kijken voor een Karsdorp of een Janmaat. Qua centrum kan het gewoon niet minder. Zelfs een categorie Ajax-miskoop als Magallan of Kristensen is enorme verbetering met wat er nu bij ons staat. Dat is echt lachwekkend slecht.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat was wel een buitenkansje, voor één zo'n Tagliafico staat normaal gesproken ook een paar Magallans tegenover. Buiten dat heeft Ajax de scouting natuurlijk heel goed op orde daar en is het ook iets aantrekkelijker voor spelers. Hoewel Tagliafico ook is aangeboden bij Feyenoord maar toen stond de club er wel iets beter voor.
Zo serieus neemt Feyenoord de EL...,quote:
als die niet clubloos zijn lijkt het me stugquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als stJuste vertrekt loopt Karsdorp of Janmaat morgen binnen.
Haps-Tapia-JanArie-Geertruida kan ook nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie gaat er dan rechtsback staan? Speel je straks met Haps-Tapia/Geertruida-Arie en?
Dat verwacht ik niet zo snel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps-Tapia-JanArie-Geertruida kan ook nog
Zal waarschijnlijk al wel bijna rond zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die niet clubloos zijn lijkt het me stug
Middelmaat genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Janmaat vond het onlangs nog een zooitjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk al wel bijna rond zijn.
Lekker weer middelmaat binnenhalen. Op naar de 6de plaats allen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou Janmaat wel prettig vinden, ook veel ervaring in de achterhoede. Heb het gevoel dat hij betrouwbaarder is dan een Karsdorp, die ook wel blessuregevoelig is.
Is het ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Janmaat vond het onlangs nog een zooitje
Scherp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Rocket Ride het volgende:
Nu snap ik het Tete-verhaal wat beter. Kom er maar in.
Zo, jij hebt wel heel veel vertrouwen in Sjakie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk al wel bijna rond zijn.
Alsof Janmaat onder doet voor een Dumfries of Veltman op de rechtsback.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker weer middelmaat binnenhalen. Op naar de 6de plaats allen.
Met twee verdedigers die amper nog minuten hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps-Tapia-JanArie-Geertruida kan ook nog
Ja dat doet hij inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsof Janmaat onder doet voor een Dumfries of Veltman op de rechtsback.
Waarom niet? Die gast is echt niet debiel hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, jij hebt wel heel veel vertrouwen in Sjakie.
Tete is wat mij betreft wel welkom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Rocket Ride het volgende:
Nu snap ik het Tete-verhaal wat beter. Kom er maar in.
Karsdorp blessa genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:04 schreef Ludachrist het volgende:
Roma wilde Karsdorp wel verkopen, toch? Misschien dat ze de St. Juste miljoenen daar voor gaan gebruiken.
😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen: koop verdedigers
Sjaak: Oke ik verkoop een verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |