Haps-Tapia-JanArie-Geertruida kan ook nogquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wie gaat er dan rechtsback staan? Speel je straks met Haps-Tapia/Geertruida-Arie en?
Dat verwacht ik niet zo snel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als stJuste vertrekt loopt Karsdorp of Janmaat morgen binnen.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps-Tapia-JanArie-Geertruida kan ook nog
Zal waarschijnlijk al wel bijna rond zijn.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
als die niet clubloos zijn lijkt het me stug
Middelmaat genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als stJuste vertrekt loopt Karsdorp of Janmaat morgen binnen.
Janmaat vond het onlangs nog een zooitjequote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk al wel bijna rond zijn.
Lekker weer middelmaat binnenhalen. Op naar de 6de plaats allen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:02 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Ik zou Janmaat wel prettig vinden, ook veel ervaring in de achterhoede. Heb het gevoel dat hij betrouwbaarder is dan een Karsdorp, die ook wel blessuregevoelig is.
Is het ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Janmaat vond het onlangs nog een zooitje
Scherp.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Rocket Ride het volgende:
Nu snap ik het Tete-verhaal wat beter. Kom er maar in.
Zo, jij hebt wel heel veel vertrouwen in Sjakie.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:01 schreef PIETR het volgende:
[..]
Zal waarschijnlijk al wel bijna rond zijn.
Alsof Janmaat onder doet voor een Dumfries of Veltman op de rechtsback.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker weer middelmaat binnenhalen. Op naar de 6de plaats allen.
Met twee verdedigers die amper nog minuten hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Haps-Tapia-JanArie-Geertruida kan ook nog
Ja dat doet hij inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:04 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Alsof Janmaat onder doet voor een Dumfries of Veltman op de rechtsback.
Waarom niet? Die gast is echt niet debiel hoor.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zo, jij hebt wel heel veel vertrouwen in Sjakie.
Tete is wat mij betreft wel welkom.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:03 schreef Rocket Ride het volgende:
Nu snap ik het Tete-verhaal wat beter. Kom er maar in.
Karsdorp blessa genotquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:04 schreef Ludachrist het volgende:
Roma wilde Karsdorp wel verkopen, toch? Misschien dat ze de St. Juste miljoenen daar voor gaan gebruiken.
😂quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 13:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Iedereen: koop verdedigers
Sjaak: Oke ik verkoop een verdediger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |