Fijn dat je me steunt man. Heb ik echt even nodig. Al die losse schroeven ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef Lospedrosa het volgende: [..] We hopen het allemaal voor je..hang in there GCJoel!!
![]()
Nu je het zegtquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef Chia het volgende:
Al een tijdje niks gelezen over PJR en zijn Virgien
Het zegt me niet zoveel, maar ik was ook als kind al niet zo van de nederlandse meukquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Geef nooit op, ben je daar te oud voor?
Geen dank, als je tips wil dan weet je de app te vinden hé.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Fijn dat je me steunt man. Heb ik echt even nodig. Al die losse schroeven ik weet soms niet waar ik het zoeken moet.
Ja is goed.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen dank, als je tips wil dan weet je de app te vinden hé.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Waarom appen als ze ook ff langs kan komen?quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:53 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja sorry, ik en mijn relatie problemen ook weer.
Ik voel me hier gelijk thuisquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
![]()
Wat willen we in dit topic:
o Slowchat
o Offtopic
o De werkdag doorkomen
o Praten over eten
o Klagen (met mate)
o Bier
o Slapen
[ afbeelding ]
Ah net als jullie vandaag.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:52 schreef Elvi het volgende:
Ik kijk de docu Enter the Anime en ik dacht dat het goed zou zijn maar ik ben nu 5 minuten verder en deze mensen zijn stront vervelend.
Ja nu je het zegt. Even face to face is altijd fijner.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom appen als ze ook ff langs kan komen?
Je weet nu waar hij woont.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nu je het zegt. Even face to face is altijd fijner.
Zeker, vaak zijn het groepje CL,Elfje, GC en jurkjes mevrouw best lief. Maar vandaag samen ongesteld denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Alleen vandaag, dat is nog complimenteus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |