abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:05:25 #26
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188311521
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Gullit had een aardig borreltje op toen hij die wedstrijd keek.
Met 3 Liverpool verdedigers van dik boven de ¤50 miljoen vind ik de vergelijking wat tricky.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_188311524
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 09:56 schreef Lyrebird het volgende:
Er is een aardig topic in POL over het consumeren van nieuws. In dat topic stel ik het volgende:
[..]

De persoon die een goed antwoord heeft op die vraag, gaat verder voor de ijskast.
Ik denk niet dat je PSV op zijn Ajax moet laten spelen. Het is jammer, want steeds komt die discussie over alsof PSV steeds de bus parkeert. Als je afgelopen jaren de statistieken bekijkt blijkt dat PSV steeds de aanval zoekt.

Het probleem blijft de opbouw die ontbreekt waardoor je steeds die balletjes breed ziet. Dat heeft met kwaliteit te maken waardoor een trainer mogelijk deze keuzes maakt.

Maar het kan zijn dat van Bommel niet de gave heeft om zijn spelers zonder angst of druk te laten spelen. Maar dat is moeilijk te zeggen. Natuurlijk is hij ook verantwoordelijk voor de resultaten.

Maar PSV kan zich spelers zoals Stam, Romario, Heinzte, Vanenburg, Koeman, van Bommel(als speler :) ), Robben om er maar een paar te benoemen, helaas in deze tijd waar alles om geld draait niet meer permitteren. Je bent nu afhankelijk dat je wat geluk moet hebben met een bepaalde generatie talenten die plots doorbreken.

Als je straks weer in een goede flow zit spreekt men weer totaal anders.
pi_188311661
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 10:39 schreef RipCity het volgende:
PSV liet in de eerste speelronde van de eredivisie direct punten liggen bij promovendus FC Twente. Toch is niet iedereen alleen maar kritisch op het spel van de Eindhovenaren. Ruud Gullit zag juist positieve punten en verwacht veel van de rood-witten. "PSV kan zich ontwikkelen tot het Nederlandse Liverpool."

Dat schrijft Gullit in zijn column in De Telegraaf.. De oud-voetballer was positief verrast. "PSV stemde mij positief en die drie in de voorhoede zijn echt goed. In jongens als Steven Bergwijn, Donyell Malen en Bruma zit verschrikkelijk veel potentie. Terwijl Van Bommel daarachter nog de beschikking heeft over Sam Lammers, Hirving Lozano en Cody Gakpo. Uitstekende aanvallers, stuk voor stuk."

Gullit durft het huidige PSV zelfs te vergelijken met het Liverpool van Jürgen Klopp. "PSV heeft iets in huis wat het misschien zelfs niet eens wist, maar wat ik tegen FC Twente wel gezien heb. PSV kan zich ontwikkelen tot het Nederlandse Liverpool. De aanval vertoont pure Liverpool-trekjes. Jürgen Klopp heeft met Mané, Salah en Firmino drie toppers voorin lopen, die elke wedstrijd het verschil kunnen maken. Daarachter speelt het complete team in dienst van dit supertrio. Zo moeten ze het bij PSV ook aanpakken."
Je vraagt je af wat Gullit gerookt heeft. Bovendien noemt hij een aantal spelers op die mogelijk nog vertrekken bij PSV want zelfs Malen heeft nog niet getekend en die zie ik ook nog wel naar Italië, Spanje of Engeland vertrekken. En Bergwijn zie ik ook nog wel vertrekken.
pi_188311697
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:05 schreef Perrin het volgende:

[..]

Met 3 Liverpool verdedigers van dik boven de ¤50 miljoen vind ik de vergelijking wat tricky.
'Liverpool heeft 3 goede aanvallers. PSV heeft ook 3 goede aanvallers. PSV kan het Liverpool van Nederland worden'

Het is toch godsgeklaagd dat deze kerel nog wel eens als deskundige wordt uitgenodigd :D .
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:25:24 #30
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_188311717
Heracles-PSV op zondag 18 augustus gaat ook naar 20.00 uur.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:25:41 #31
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188311719
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:23 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

'Liverpool heeft 3 goede aanvallers. PSV heeft ook 3 goede aanvallers. PSV kan het Liverpool van Nederland worden'

Het is toch godsgeklaagd dat deze kerel nog wel eens als deskundige wordt uitgenodigd :D .
Idd. :N

Een van dé redenen dat de Liverpool-aanval zo effectief is, is dat Liverpool de boel achterin zo goed voor elkaar heeft.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_188311747
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:25 schreef Perrin het volgende:

[..]

Idd. :N

Een van dé redenen dat de Liverpool-aanval zo effectief is, is dat Liverpool de boel achterin zo goed voor elkaar heeft.
Ik zou toch meer benadrukken dat de ideeën over voetbal van Klopp en Van Bommel nogal ver uit elkaar liggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:44:20 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188311919
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:05 schreef Cherni het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je PSV op zijn Ajax moet laten spelen. Het is jammer, want steeds komt die discussie over alsof PSV steeds de bus parkeert. Als je afgelopen jaren de statistieken bekijkt blijkt dat PSV steeds de aanval zoekt.

Het probleem blijft de opbouw die ontbreekt waardoor je steeds die balletjes breed ziet. Dat heeft met kwaliteit te maken waardoor een trainer mogelijk deze keuzes maakt.

Maar het kan zijn dat van Bommel niet de gave heeft om zijn spelers zonder angst of druk te laten spelen. Maar dat is moeilijk te zeggen. Natuurlijk is hij ook verantwoordelijk voor de resultaten.

Maar PSV kan zich spelers zoals Stam, Romario, Heinzte, Vanenburg, Koeman, van Bommel(als speler :) ), Robben om er maar een paar te benoemen, helaas in deze tijd waar alles om geld draait niet meer permitteren. Je bent nu afhankelijk dat je wat geluk moet hebben met een bepaalde generatie talenten die plots doorbreken.

Als je straks weer in een goede flow zit spreekt men weer totaal anders.
sowieso wat is op z'n Ajax? Wat je als trainer moet doen is aan de hand van je selectie bepalen hoe je speelt, dat heeft Ten Hag vorig seizoen heel goed gedaan alleen duurde dat wel tot in september voor het zover was en dat met 2 middenvelders voorin en 2 middenvelders achterin.
Nu kan hij weer opnieuw beginnen.

Bij PSV heb je het talent voorin alleen moet Van Bommel nog een weg vinden om die sneller te bereiken, dat lukt nog niet echt mede door het gebrek aan voetballend vermogen achterin en daar ook nog eens de verdedigende onzekerheid bovenop.

Een keertje met 1-0 voorkomen is ook wel prettig voor het vertrouwen
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 11:46:51 #34
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188311955
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou toch meer benadrukken dat de ideeën over voetbal van Klopp en Van Bommel nogal ver uit elkaar liggen.
Ook dat, Van Bommel is veel te veel Bert
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:00:18 #35
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_188312127
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 11:30 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ik zou toch meer benadrukken dat de ideeën over voetbal van Klopp en Van Bommel nogal ver uit elkaar liggen.
Klopp zou met de huidige PSV-selectie er ook geen Brabantse versie van Liverpool van kunnen smeden?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:02:12 #36
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_188312149
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 12:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Klopp zou met de huidige PSV-selectie er ook geen Brabantse versie van Liverpool van kunnen smeden?
Ik zou niet weten waarom niet, de Brabantse versie van het YNWA is er immers al

VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_188312161
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet, de Brabantse versie van het YNWA is er immers al

:D
pi_188312217
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 12:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Klopp zou met de huidige PSV-selectie er ook geen Brabantse versie van Liverpool van kunnen smeden?
Klopp zou het team best kunnen laten (proberen te) voetballen als Liverpool, natuurlijk. Dat is zijn stijl. Of dat gaat werken met een mindere selectie is een tweede.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 12:11:08 #39
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188312247
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 12:07 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Klopp zou het team best kunnen laten (proberen te) voetballen als Liverpool, natuurlijk. Dat is zijn stijl. Of dat gaat werken met een mindere selectie is een tweede.
je weet het antwoord toch al :) maar dat betekent niet dat het niet beter kan dan ze nu laten zien
pi_188315808
Als Lato deze week niet meer speelt ga ik rellen bij de Herdgang :(

Wie doet mee?
pi_188315899
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 16:58 schreef Longcat. het volgende:
Als Lato deze week niet meer speelt ga ik rellen bij de Herdgang :(

Wie doet mee?
Ik vind het wel grappig dat er maanden naar een linksback is gezocht, we Lato huren en Boscagli kopen. Maar dat lievelingtje Sadilek prima linksback speelde in een oefenpotje dus wat Mark denkt is hey dit is een fantastisch idee. En vervolgens speelt Sadilek de vier opvolgende wedstrijden super kut op linksback _O- Maar dit zal wel weer de volgende eigenwijze principe dingetje worden van Mark.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 17:12:32 #42
131800 Tarado
capô de fusca
pi_188316018
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:04 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik vind het wel grappig dat er maanden naar een linksback is gezocht, we Lato huren en Boscagli kopen. Maar dat lievelingtje Sadilek prima linksback speelde in een oefenpotje dus wat Mark denkt is hey dit is een fantastisch idee. En vervolgens speelt Sadilek de vier opvolgende wedstrijden super kut op linksback _O- Maar dit zal wel weer de volgende eigenwijze principe dingetje worden van Mark.
als hij Lato op linksback zet is de kans groot dat hij Sadilek doorschuift naar de plek van Guti, ga dat maar eens uitleggen in de walmart, zoveel vrienden zal je daar al niet meer hebben nu Mark Chucky al bijna heeft weggepest
pi_188316200
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:12 schreef Tarado het volgende:

[..]

als hij Lato op linksback zet is de kans groot dat hij Sadilek doorschuift naar de plek van Guti, ga dat maar eens uitleggen in de walmart, zoveel vrienden zal je daar al niet meer hebben nu Mark Chucky al bijna heeft weggepest
Pablo en Juan vinden Mark een "pendejo" en daar ben ik het wel mee eens.
Land of the free. Home of the brave.
pi_188316311
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 12:02 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet, de Brabantse versie van het YNWA is er immers al

Werkelijk prachtig nummer zeg
pi_188316523
We worden kampioen met dit team hoor. :{w
pi_188316525
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:26 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Pablo en Juan vinden Mark een "pendejo" en daar ben ik het wel mee eens.
Ik vlieg morgen naar Mexico. Ik zal het eens vragen 🤪
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188316587
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:51 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Ik vlieg morgen naar Mexico. Ik zal het eens vragen 🤪
Business or pleasure?
pi_188316640
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 17:57 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Business or pleasure?
Business met plezier
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_188316673
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Business met plezier
Geniet van de big booty latinas.
Land of the free. Home of the brave.
  dinsdag 6 augustus 2019 @ 18:10:02 #50
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_188316744
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2019 18:02 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Business met plezier
8th street Latinas.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')