We spelen gewoon thuis deze weekquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Het is toch schandalig dat de nummer 3 van Nederland met het poep in de broek naar Tbilisi afreist.
Uiteraard, neemt niet weg dat de loting nu gunstig zat is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord gaat dit natuurlijk weer verkloten.
Tering, wat dom ditquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Het is toch schandalig dat de nummer 3 van Nederland met het poep in de broek naar Tbilisi afreist.
Utrecht is al uitgeschakeld.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ben erbij, dan winnen we wel joh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst donderdag maar, dat wordt lastig genoeg denk ik.
Eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Eenvoudiger dan Trencin ga je ze de komende 10 jaar niet meer tegenkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, neemt niet weg dat de loting nu gunstig zat is.
En dan te bedenken dat Tbilisi nog 119 plaatsen lager staat dan Trencin. Zegt niet alles natuurlijk, maar wel wat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Eenvoudiger dan Trencin ga je ze de komende 10 jaar niet meer tegenkomen.
Ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Norrkping of Hapoel winnen is groepsfase toch?
Serieus ja?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Tbilisi nog 119 plaatsen lager staat dan Trencin. Zegt niet alles natuurlijk, maar wel wat.
Ze hebben hun generale in elk geval wel (met 6-0) gewonnen van de stadsgenoot, dat zal ze ongetwijfeld vertrouwen geven.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige keer verloren we 3-0 bij Tbilisi he, wordt lastig!!
https://www.uefa.com/memb(...)kings/club/#/yr/2019quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?Dacht dat die gasten het wel wat beter hadden gedaan, voorrondes CL gespeeld enz.
Roy Makaay was daar, zag ik op zijn insta. Als er 40-45 toeschouwers waren dan is dat een vrij ruime schatting. Weet niet echt hoe serieus je dat niveau moet nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben hun generale in elk geval wel (met 6-0) gewonnen van de stadsgenoot, dat zal ze ongetwijfeld vertrouwen geven.
Gelukkig zit De Kuip altijd vol zodat de mensen tenminste een fatsoenlijk niveau te zien krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Roy Makaay was daar, zag ik op zijn insta. Als er 40-45 toeschouwers waren dan is dat een vrij ruime schatting. Weet niet echt hoe serieus je dat niveau moet nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:38 schreef satecl het volgende:
Tjah, ik zie het echt niet voor me. Maar wat zou het toch lekker zijn als donderdag gewoon even alles lukt. Hoppa, 5-0. Geen gezeik.En dan de volgende ronde er hard vanaf gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat de volgende tegenstanders makkelijker zijn dan Tbilisie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nörrkopping of Hapoël Beer Sheva.
Voor het tweede jaar op rij hebben we niks te klagen met de loting. Eigenlijk hebben we geen excuses dus, zelfs niet met deze verdediging.
Ja maar dat is ook het niveau van onze verdediging, dus geen rede om daar laagdunkend over te doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb even de door Elan zo gevreesde aanvalslinie opgezocht van Tbilisi. Ze spelen op linksbuiten met Daffé, die hiervoor op het tweede niveau speelde in Iran. Op rechts speelt Shengelia, die vorig seizoen bij een Belgische amateurclub speelde (in niveau vergelijkbaar met onze Derde Divisie). En hun spits heet Kutalia, overgenomen van Torpedo Kutalsi (tja....).
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb even de door Elan zo gevreesde aanvalslinie opgezocht van Tbilisi. Ze spelen op linksbuiten met Daffé, die hiervoor op het tweede niveau speelde in Iran. Op rechts speelt Shengelia, die vorig seizoen bij een Belgische amateurclub speelde (in niveau vergelijkbaar met onze Derde Divisie). En hun spits heet Kutalia, overgenomen van Torpedo Kutalsi (tja....).
En dit ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:11 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook het niveau van onze verdediging, dus geen rede om daar laagdunkend over te doen.
Volgens mij was het jij die erg vaak hun 0-6 winst en het feit dat ze makkelijk zouden scoren aankaartte, maar ik kan het fout hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Waar zeg ik dat ik hun aanvalslinie vrees?
Ze zullen het vast serieus gaan nemen, maar ik verwacht dat Jaap Stam zal vasthouden aan zijn speelwijze en daarin is Feyenoord gewoon heel kwetsbaar in de omschakeling. Dat gevaar blijft bestaan.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij was het jij die erg vaak hun 0-6 winst en het feit dat ze makkelijk zouden scoren aankaartte, maar ik kan het fout hebben.
Maar goed, ik heb ook even de rest opgezocht. Het zijn allemaal van die spelers die door Roda gekocht hadden kunnen worden, jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik, veel spelers die ieder jaar bij een andere club spelen en die eigenlijk van het ene naar het andere vreemdelingenlegioen gaan. Puur op inschatting zou ik zeggen dat Tbilisi het niveau heeft van een middenmoter in de Jupiler League. Hun spelersmateriaal oogt in ieder geval zwakker dan, pak hem beet, AS Trencin toen we hen troffen. Het zou wel kunnen dat ze aardig lekker voetballen, maar dat is wel tegen bedenkelijke tegenstanders. Beetje vergelijkbaar met roepen dat Feyenoord Ajax wel gaat verslaan omdat ze van een paar amateurs winnen in de voorbereiding.
Gezien ons verleden hoop (en verwacht) ik dat Feyenoord het uiterst serieus neemt, maar ik blijf van mening dat de mensen zich hier veel te veel indekken wegens de angst op een nieuwe teleurstelling. Ik verwacht donderdag een rustige overwinning, 3-1 of iets dergelijks.
Ik hoop dat je gelijk krijgt, maar ik verwacht niet dat de tegenstander zoveel zwakker is dan Sparta. Al moeten we ze ook niet groter maken dan ze zijn. Ze hebben in ieder geval enorm zelfvertrouwen en je weet wat dit met een team kan doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gezien ons verleden hoop (en verwacht) ik dat Feyenoord het uiterst serieus neemt, maar ik blijf van mening dat de mensen zich hier veel te veel indekken wegens de angst op een nieuwe teleurstelling. Ik verwacht donderdag een rustige overwinning, 3-1 of iets dergelijks.
Geen speld tussen te krijgenquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..].
Ook zal Feyenoord z'n kansen eens moeten gaan afmaken.
Het ontloopt Trencin qua spelersmateriaal niet zoveel hoor, ze hebben iets meer begroting. Vergelijkbaar met dat clubje waar Utrecht er tegen uit vloog vorige week . Je praat dan over een RKC of zo (qua begroting) dus ook weer niet direct een veredelde amateurploeg.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij was het jij die erg vaak hun 0-6 winst en het feit dat ze makkelijk zouden scoren aankaartte, maar ik kan het fout hebben.
Maar goed, ik heb ook even de rest opgezocht. Het zijn allemaal van die spelers die door Roda gekocht hadden kunnen worden, jullie begrijpen wel wat ik bedoel denk ik, veel spelers die ieder jaar bij een andere club spelen en die eigenlijk van het ene naar het andere vreemdelingenlegioen gaan. Puur op inschatting zou ik zeggen dat Tbilisi het niveau heeft van een middenmoter in de Jupiler League. Hun spelersmateriaal oogt in ieder geval zwakker dan, pak hem beet, AS Trencin toen we hen troffen. Het zou wel kunnen dat ze aardig lekker voetballen, maar dat is wel tegen bedenkelijke tegenstanders. Beetje vergelijkbaar met roepen dat Feyenoord Ajax wel gaat verslaan omdat ze van een paar amateurs winnen in de voorbereiding.
Open deur hé.quote:
Verdedigend valt er helaas weinig te veranderen, maar Vente gaat natuurlijk niet spelen. Is ook geblesseerd toch?quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:35 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach met Vente niet in het veld zal het gemiddelde wat betreft kansen benutten wel omhoog gaan.
Zie nog steeds liever Larsson op 10 en Sinnestera op linksquote:Op maandag 5 augustus 2019 16:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verdedigend valt er helaas weinig te veranderen, maar Vente gaat natuurlijk niet spelen. Is ook geblesseerd toch?
Verwacht dat Feyenoord voorin zo gaat beginnen donderdag:
Larsson - Berghuis - Narsingh
Nope. Daar hoort Kokcu.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zie nog steeds liever Larsson op 10 en Sinnestera op links
Hoop dat Sinisterra speelt eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:52 schreef PIETR het volgende:
[..]
Verdedigend valt er helaas weinig te veranderen, maar Vente gaat natuurlijk niet spelen. Is ook geblesseerd toch?
Verwacht dat Feyenoord voorin zo gaat beginnen donderdag:
Larsson - Berghuis - Narsingh
Ja, ook prima.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat Sinisterra speelt eigenlijk.
Ik ook. Heel Sinisterra valt mij bijzonder mee dit seizoen. Er komt echt veel meer dreiging van hem af dan van Larsson. Hopelijk heeft Stam hem wel afgemaakt wegens dat achterlijke schot toen hij de bal terug had moeten leggen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoop dat Sinisterra speelt eigenlijk.
We vliegen er gewoon uit hoor. Met die gatenkaas achterin krijgen we het al lastig met Lubbekutteveen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
En dit ja.
Het is niet dat deze kansen er tegen ons niet in gegaan zouden zijn.
Het is gewoon te hopen dat er geen slaapmomentjes a la Trencin zijn deze keer, anders kan het zomaar weer heel snel problematisch worden allemaal.
hun topscoorder speelde vorig jaar nog op het derde niveau in belgie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:55 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
We vliegen er gewoon uit hoor. Met die gatenkaas achterin krijgen we het al lastig met Lubbekutteveen.
Vrij jonge ploeg ook, heb je tenminste ook geen last van dat cliché 'jongens tegen mannen'quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Troost hep legguh slapuh, die had goftedomme bij ons moeten spelenquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:29 schreef Adames het volgende:
[..]
hun topscoorder speelde vorig jaar nog op het derde niveau in belgie.
hierop gaan indekken is wel extreem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |