We spelen gewoon thuis deze weekquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Het is toch schandalig dat de nummer 3 van Nederland met het poep in de broek naar Tbilisi afreist.
Uiteraard, neemt niet weg dat de loting nu gunstig zat is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Feyenoord gaat dit natuurlijk weer verkloten.
Tering, wat dom ditquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Het is toch schandalig dat de nummer 3 van Nederland met het poep in de broek naar Tbilisi afreist.
Utrecht is al uitgeschakeld.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Ik ben erbij, dan winnen we wel joh.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerst donderdag maar, dat wordt lastig genoeg denk ik.
Eens.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:00 schreef GGMM het volgende:
Eenvoudiger dan Trencin ga je ze de komende 10 jaar niet meer tegenkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard, neemt niet weg dat de loting nu gunstig zat is.
En dan te bedenken dat Tbilisi nog 119 plaatsen lager staat dan Trencin. Zegt niet alles natuurlijk, maar wel wat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Eenvoudiger dan Trencin ga je ze de komende 10 jaar niet meer tegenkomen.
Ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:04 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Norrkping of Hapoel winnen is groepsfase toch?
Serieus ja?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:05 schreef fetX het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Tbilisi nog 119 plaatsen lager staat dan Trencin. Zegt niet alles natuurlijk, maar wel wat.
Ze hebben hun generale in elk geval wel (met 6-0) gewonnen van de stadsgenoot, dat zal ze ongetwijfeld vertrouwen geven.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De vorige keer verloren we 3-0 bij Tbilisi he, wordt lastig!!
https://www.uefa.com/memb(...)kings/club/#/yr/2019quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Serieus ja?Dacht dat die gasten het wel wat beter hadden gedaan, voorrondes CL gespeeld enz.
Roy Makaay was daar, zag ik op zijn insta. Als er 40-45 toeschouwers waren dan is dat een vrij ruime schatting. Weet niet echt hoe serieus je dat niveau moet nemen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben hun generale in elk geval wel (met 6-0) gewonnen van de stadsgenoot, dat zal ze ongetwijfeld vertrouwen geven.
Gelukkig zit De Kuip altijd vol zodat de mensen tenminste een fatsoenlijk niveau te zien krijgen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Roy Makaay was daar, zag ik op zijn insta. Als er 40-45 toeschouwers waren dan is dat een vrij ruime schatting. Weet niet echt hoe serieus je dat niveau moet nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 15:38 schreef satecl het volgende:
Tjah, ik zie het echt niet voor me. Maar wat zou het toch lekker zijn als donderdag gewoon even alles lukt. Hoppa, 5-0. Geen gezeik.En dan de volgende ronde er hard vanaf gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Denk dat de volgende tegenstanders makkelijker zijn dan Tbilisie.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nörrkopping of Hapoël Beer Sheva.
Voor het tweede jaar op rij hebben we niks te klagen met de loting. Eigenlijk hebben we geen excuses dus, zelfs niet met deze verdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |