Bij mij idem. 1 konijn doet al t werk en de ander kijkt 'r aan van je bent niet goed bijnje hoofd.quote:Op donderdag 31 oktober 2019 13:04 schreef Hupje het volgende:
Ik had ook ooit een konijn wat mega goed was in tunnels graven. Wij zeiden altijd dat ze weer op weg was naar ChinaEn ons andere konijn zat er dan op een afstandje vol afschuw naar te kijken, net of hij wilde zeggen: doe niet zo gek, daar wordt je vies én moe van!
De dierenarts vond mijn konijn (inclusief gebit) er prima uit zien en ziet voorlopig geen reden voor het weinig eten. Dus nu gaan we Science Selective proberen.
Ik heb hier zo'n goed beeld van voor me nuquote:Op woensdag 6 november 2019 09:40 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Bij mij idem. 1 konijn doet al t werk en de ander kijkt 'r aan van je bent niet goed bijnje hoofd.
Heb nu overal tegels ingegraven op 20-30cm diepte, dat zou ze voorlopig wel tegen moeten houden.
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:28 schreef kalinhos het volgende:
Mn konijnen leven nu samen met 2 kleine kippen. Was de eerste week wennen voor alle 4 maar nu zitten ze van tijd tot tijd in elkaars hok elkaars voer op te eten![]()
Eerste keer o&n voor ze?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef kalinhos het volgende:
Ben benieuwd hoe de konijnen de vuurwerkperiode doorkomen. De achtertuin grenst aan een brandgang en vorig jaar waren daar best wat knallen. Binnen zetten twijfel ik over maarja das voor die beesten ook een heel gedoe.
Ze hebben met de kerstdagen (wellicht hebben ze ook van Flappie gehoord) alvast een eigen schuilgang gegraven:
[ afbeelding ]
![]()
De een heeft een paae jaar binnen 3 hoog achter in Rotterdam gewoond, volgens mij was t daar wel rustig. De ander heb ik dit jaar uit t asiel dus geen idee eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Eerste keer o&n voor ze?
Hier staat het een en ander waar je mogelijk iets aan hebt: https://www.bunnybunch.nl/informatie/konijnen-en-vuurwerk/
Ik hoop wel dat ze niet onder de schuttingen door kunnen? Met zulke graversquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:57 schreef kalinhos het volgende:
Ben benieuwd hoe de konijnen de vuurwerkperiode doorkomen. De achtertuin grenst aan een brandgang en vorig jaar waren daar best wat knallen. Binnen zetten twijfel ik over maarja das voor die beesten ook een heel gedoe.
Ze hebben met de kerstdagen (wellicht hebben ze ook van Flappie gehoord) alvast een eigen schuilgang gegraven:
[ afbeelding ]
![]()
Langs de schutting zit overal steen ingegraven en waar niet heb ik ong 15cm diep zo'n groen plastic ding wat eigenlijk gebruikt wordt om tuinen te scheiden. Voorlopig zijn ze daar aan die schutting überhaupt nog niet begonnen dus ik gok erop dat dat ook niet gebeurt. En die konijnen komen als ze graven dat groene plastic tegen, weten zij veel eat dat maar 15cm diep is...quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:35 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze niet onder de schuttingen door kunnen? Met zulke gravers![]()
Hier zitten Molly en Ben binnen op 5 hoog. Dat is zo'n beetje op knalhoogte, maar not a single fuck is given. Ik schrik er harder van dan zij
Wat voor plastic is dat? De echt stevige/dikke soort? Want die krengen gaan bijna overal doorheen als ze de kans krijgen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:39 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Langs de schutting zit overal steen ingegraven en waar niet heb ik ong 15cm diep zo'n groen plastic ding wat eigenlijk gebruikt wordt om tuinen te scheiden. Voorlopig zijn ze daar aan die schutting überhaupt nog niet begonnen dus ik gok erop dat dat ook niet gebeurt. En die konijnen komen als ze graven dat groene plastic tegen, weten zij veel eat dat maar 15cm diep is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Ben heeft een bedje gekregenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat irritant dat jouw rammetje zo blijft kwakkelen...maar ja, zolang ie hooi eet, is het goed, toch? Misschien is ie gewoon kieskeurig, wat voor brokken geef je?
Hier zijn het allebei notoire wc-gooiers. Bij voorkeur om 03:45 uur of zo
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
Welke regio?quote:Op donderdag 27 februari 2020 19:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik kreeg van iemand de vraag of ik interesse had in drie konijntjes. De kinderen kijken er niet naar om (verrassing) en ze zitten buiten en er komen muizen en ratten op af. Mijn herberg zit vol met cavia's maar vind het wel onwijs zielig. Het zijn volgens mij drie voedsters tussen de vier en twee jaar oud (kan ernaast zitten). Maar hebben jullie tips? Ik heb ze naar twee opvangen in de regio verwezen maar dan zijn ze honderd euro aan afstandsgeld kwijt en dat zien ze volgens mij ook niet zitten.
(Ik ben bijna geneigd ze hier op het balkon te zettenmaar alles schreeuwt dat dat geen goed idee is.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |