Die had zich waarschijnlijk kapot geschaamd als ze mee had gemaakt hoe je iemand veel meer operaties toewenstquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:19 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die zou dus waarschijnlijk liever zo een operatie hebben gehad, en was er dan nog?
Zodat timm haar kon opzoeken en zien kon of ze leuk is/was.
Met zijn nieuwe gekleurde stappers ben ik nog vergeten!
Wat heb ik nu weer verkeerd gezegd?quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mannen haat?
mannen zegt ze tochquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 23:22 schreef Yasmin23 het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik mannen haat?
iedereen haat Peter Rquote:
Oh ja sorry, las het verkeerd.quote:
LTVDK is inmiddels niet meer half man half robot, hij is weer gedevolueert naar mentquote:
ga wegquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:26 schreef john2406 het volgende:
EEn goed verstaander behoeft maar een half woord hoor, echter er zijn ook doof stomme, daar helpt totaal geen woord.
Geen terminator meerquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
LTVDK is inmiddels niet meer half man half robot, hij is weer gedevolueert naar ment
Daar moet ik geloof ik nog steeds het laatste seizoen van kijken, vervelend dat dat geen Netflix serie is.quote:
dat is zonder o, ik had het over dat lied van styxquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet ik geloof ik nog steeds het laatste seizoen van kijken, vervelend dat dat geen Netflix serie is.
volgens mij moet ik de volgende weer werkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:31 schreef sp3c het volgende:
die schoenen zijn vanaf nu awesome
sjoelen, wanneer, wat?
kan wel, greus is tegenwoordig blond, das lachenquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
https://www.nelson.nl/lor(...)lauw-1116761359.html
je kan een dame niet laten zoeken sp3c
O. Ben toch liever een terminatorquote:Op zondag 4 augustus 2019 23:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
dat is zonder o, ik had het over dat lied van styx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |