En Sjonnie Heitinga dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd.
Als hij het goed doet gaat hij Ten Hag waarschijnlijk opvolgen, al is het maar dankzij zijn kapsel.
Waar is Winter ook alweer heen?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is dan de assistent in de Aron Winter-rol.
Van 't Schip en Griekenland.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Naar Griekenland met From the Ship.
Jaaaaaquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:32 schreef Hallojo het volgende:
Dit wordt een vrij gemakkelijke overwinning voor Utrecht.
Gewoon 0,0 techniek zonder El Khayati.quote:
Tegen wie dan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
ADO gaat weer 2x per jaar pieken
@kwartiertje_haagsquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt Haags kwartiertje nou. Wie tagt um
Wonnen we er vorig jaar niet twee keer van met 1-5?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ajax natuurlijk. Niet dat ze dan winnen of zo
@haags_kwartiertje je wordt KAPOET gemacht hier.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:35 schreef Paul het volgende:
Wanneer komt Haags kwartiertje nou. Wie tagt um
Jep en als El Khayati nog weggaat is het helemaal niks daar. Beetje lange ballen naar Kramer of zoquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wonnen we er vorig jaar niet twee keer van met 1-5?
Beugelsdijk - Immers - Kramer, wat een asquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jep en als El Khayati nog weggaat is het helemaal niks daar. Beetje lange ballen naar Kramer of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kunnen beter alvast wat tonnen opzij zetten om alle kaarten te betalenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beugelsdijk - Immers - Kramer, wat een as
Befbekje is een baas.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef De_Kraam het volgende:
O ja. N1ek- moet ook terugkomen. Dan is het debielenfeest compleet.
Je hebt maar weinig trainers die goed om kunnen gaan met zulke spelers.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Altijd rustig gebleven en dit is het resultaat.
eensquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Na dat echec (leuk woord) tegen die Bosniërs is dat voorlopig van kracht.
Alweer een slag verloren in Bosnië.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begint niet bepaald lekker bij zijn nieuwe club.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:58 schreef Harlekien het volgende:
Overigens triest dat Cerny zit te balen op de bank terwijl zijn ploeg net van 2-0 naar 2-3 gaat
Al de tweede mislukte buitenspeler van Ajax die dit overkomt dit weekend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begint niet bepaald lekker bij zijn nieuwe club.
Ook gewoon hele matige speler. Helaas beseft die dat zelf nog niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij begint niet bepaald lekker bij zijn nieuwe club.
Nunnely deed het dan wel weer aardig.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Al de tweede mislukte buitenspeler van Ajax die dit overkomt dit weekend.
Ja eens hoor, heeft geen overzicht of techniek. Vond hem nooit zo bijzonder.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:02 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ook gewoon hele matige speler. Helaas beseft die dat zelf nog niet.
Is dat trouwens huur of (ver)koop?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nunnely deed het dan wel weer aardig.
(ver)koopquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat trouwens huur of (ver)koop?
Verkoop volgens mij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dat trouwens huur of (ver)koop?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:06 schreef Paul het volgende:
Ik zei het met venema erbij komt het goed. Dames en heren je ziet hier de kampioen aan het werk
Jij zou hem bij PSV willen zien ja?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:07 schreef tompsv18 het volgende:
Kerk is een goede speler. Vond ik vorig seizoen al. Die kan nog wel een stapje hogerop maken.
Om dan weer na 2 wedstrijden uitgespeeld te zijn in Europa. Leuk vooruitzicht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:06 schreef Paul het volgende:
Ik zei het met venema erbij komt het goed. Dames en heren je ziet hier de kampioen aan het werk
PSV heeft al tig buitenspelers, dus dat niet neequote:Op zondag 4 augustus 2019 18:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij zou hem bij PSV willen zien ja?
Dankzij Ajax gaat de kampioen dit seizoen direct de CL in ;-)quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:08 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Om dan weer na 2 wedstrijden uitgespeeld te zijn in Europa. Leuk vooruitzicht.
oh fuckquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:09 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dankzij Ajax gaat de kampioen dit seizoen direct de CL in ;-)
Bedoelde meer qua niveau (en als Lozano en Bergwijn zo zijn verkocht).quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
PSV heeft al tig buitenspelers, dus dat niet nee
Tussenstapje bij Feyenoord zou hem goed doenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bedoelde meer qua niveau (en als Lozano en Bergwijn zo zijn verkocht).
@El-Stinhotwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 17:50:24Ongelofelijk dat de vuile klootzak Dolan van de erg sympathieke Harris heeft gewonnen in de halve finale van PC22. Ik gunde Harris 1000x meer een finaleplaats dan Dolan. Ik hoop dat Dolan snel door iets in een levenslange coma komt want de klootzak Dolan verdient dat #rtl7darts reageer retweet
YANNICKEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:16 schreef Zipportal het volgende:
@:el-stinhotwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 17:50:24Ongelofelijk dat de vuile klootzak Dolan van de erg sympathieke Harris heeft gewonnen in de halve finale van PC22. Ik gunde Harris 1000x meer een finaleplaats dan Dolan. Ik hoop dat Dolan snel door iets in een levenslange coma komt want de klootzak Dolan verdient dat #rtl7darts reageer retweet
Eén grote act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:19 schreef Themeparktommy het volgende:
Dat Haagse kwartiertje bestaat niet meer
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:29 schreef -Chakotay- het volgende:
kijk je naar Utrecht.. en denk je... hmmm.. best lelijk kutvoetbal
maar dan kijk je vervolgens naar Ado... dan ga je bijna respect krijgen voor vrouwenvoetbal
Moet hij weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:zipportal, Yannick verwijdert net een post waarin hij oproept Dilan te laten vermoorden.
bepaal jij nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:zipportal, Yannick verwijdert net een post waarin hij oproept Dilan te laten vermoorden.
Dan is Feyenoord veilig!quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef aTypisch het volgende:
ik hoop dat alle clubs met kunstgras degraderen
Moet jij wetenquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef aTypisch het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef aTypisch het volgende:
Misschien kunnen we de kunstgrasclubs aanklagen voor fraude aangezien hen dat een geldvoordeel oplevert ten opzichte van de BVO's die wel een mooi perkje gras kunnen onderhouden.quote:
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef aTypisch het volgende:
Dat doet hij wel vaker.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 18:29:57Het doet mij erg pijn dat Wattimena met 8-5 van de vuile klootzak Dolan heeft verloren in de finale van PC22. Wattimena was het gezien zijn ranking en zijn huidige vorm aan zijn stand verplicht om van Dolan te winnen #rtl7darts reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 18:35:06Het is te schandalig voor woorden dat de erg irritante klootzak Dolan in het revolutionaire dartjaar 2019 nog een PC kan winnen. Ik wens niemand de dood toe maar ik maak door Dolan zijn prestatie vandaag een uitzondering voor hem en ik hoop dat hij snel gaat sterven #rtl7darts reageer retweet
Waarom worden hier constant tweets van die zwakzinnige debiel gepost? #dtvquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:44 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 18:29:57Het doet mij erg pijn dat Wattimena met 8-5 van de vuile klootzak Dolan heeft verloren in de finale van PC22. Wattimena was het gezien zijn ranking en zijn huidige vorm aan zijn stand verplicht om van Dolan te winnen #rtl7darts reageer retweet
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 18:35:06Het is te schandalig voor woorden dat de erg irritante klootzak Dolan in het revolutionaire dartjaar 2019 nog een PC kan winnen. Ik wens niemand de dood toe maar ik maak door Dolan zijn prestatie vandaag een uitzondering voor hem en ik hoop dat hij snel gaat sterven #rtl7darts reageer retweet
Doe er wat aanquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom worden hier constant tweets van die zwakzinnige debiel gepost? #dtv
Dat lijkt me wel ja.quote:
Het is nog altijd geen Kishna die met 88 ging spelen bij Lazioquote:
Hoeveel daarvan spreken Nederlands?quote:
Ik zag een spandoek van mensen die het daar niet mee eens leken te zijn.quote:
Voor het publiek in het stadion is het wel kutter ja. Zo op de bank is het prima.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zag een spandoek van mensen die het daar niet mee eens leken te zijn.
Volgende week PSV - ADO om 20.00u (al mis ik die) en week erna kan Heracles - PSV ook nog na dat tijdstip las ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah als La Liga begint geef ik dat vaak wel de voorkeur op zondagavond.
Volgende week ook.quote:
Moeten jullie wel winnenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Volgende week PSV - ADO om 20.00u (al mis ik die) en week erna kan Heracles - PSV ook nog na dat tijdstip las ik
Is toch geen tijdquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zondagavondpotjes leven wel hier.
Maar toen hebben ze hem van de grond geraapt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi hoor, maar is Ricksen niet al 5 jaar bezig met doodgaan?
Nja is gewoon wennen denk ik.quote:
Maar toen hebben ze hem van de grond geraapt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mooi hoor, maar is Ricksen niet al 5 jaar bezig met doodgaan?
Lijkt me wel chill in het stadion.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die zondagavondpotjes leven wel hier.
Daar werken ze toch nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja is gewoon wennen denk ik.
In Portugal en Spanje hebben ze wel eens hun toppers op zondagavond.
En ze eten daar om 20u.quote:
Zoals de KKK?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Slot gaat zo een kampvuur maken en dan moeten ze allemaal in een kringetje eromheen staan.
Rozenkransen mee?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Slot gaat zo een kampvuur maken en dan moeten ze allemaal in een kringetje eromheen staan.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Morgen maar eens op AZ TV kijken dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:59 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
GrandWizard Eenhoorn met een brandend kruis voor Stengs
- Het waait weer eens hardquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:00 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Morgen maar eens op AZ TV kijken dan.
In Nederland eten we om 18u.quote:
Geen Tom genotquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Over een uurtje Studio Voetbal allen.
Dan kan Studio Sport Eredivisie ook wel later in de avond zodat de 20u pot meegenomen kan worden.quote:
Feyenoord wil hun technische leiding hebbenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ wilde toch die Diemers halen als vervanger van Til?
Wie zitten er?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:12 schreef Zipportal het volgende:
Over een uurtje Studio Voetbal allen.
Altijd readyquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:07 schreef Zipportal het volgende:
ADO is toch een kut club, en @:Paul is altijd aanwezig in het topic.
Ja die Huiberts bakt er weinig van.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Feyenoord wil hun technische leiding hebben
Heel hard gelachen
nu hoef je bij az ook niet foutloos te spelenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ wilde toch die Diemers halen als vervanger van Til?
Wel als ze de top willen aanvallen (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:14 schreef Adames het volgende:
[..]
nu hoef je bij az ook niet foutloos te spelen
Arno en bolle Theo sowieso.quote:
Net als Martin van Geel . Aankopen moeten vooral kut zijn en niks kosten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja die Huiberts bakt er weinig van.
Al kan hij wel goed verkopen.
feyenoord komt vooral naar hun toequote:Op zondag 4 augustus 2019 21:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als ze de top willen aanvallen (lol)
©Zipportal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arno en bolle Theo sowieso.
Rafael van der Vaart
Pierre van Hooijdonk
Theo Jansen
Arno Vermeulen
VTBL ON TOUR.
Ah Theo Janssen heeft zijn volgende plekje gevonden na VTBL.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Arno en bolle Theo sowieso.
Rafael van der Vaart
Pierre van Hooijdonk
Theo Jansen
Arno Vermeulen
VTBL ON TOUR.
Ja gokjes halen bij degradatiekandidaten (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:15 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als Martin van Geel . Aankopen moeten vooral kut zijn en niks kosten.
Vond AZ donderdag wel sterk, heb daar wel vertrouwen in. Een stuk meer dan in Feyenoord.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hopelijk is dat Mariupol donderdag ook zo slecht als Fortuna.
De tegenstander van Feyenoord schijnt wel scorend vermogen te hebben.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond AZ donderdag wel sterk, heb daar wel vertrouwen in. Een stuk meer dan in Feyenoord.
Er is nog geen Feyenoord topic. Ik wil hier niks mee zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vond AZ donderdag wel sterk, heb daar wel vertrouwen in. Een stuk meer dan in Feyenoord.
quotering van 12.00 lolquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tegenstander van Feyenoord schijnt wel scorend vermogen te hebben.
Dat wordt weer Comedy Capers
Ook nog geen Ajax topic maar dat was ik wel van plan. Hoe laat moet Feyenoordquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is nog geen Feyenoord topic. Ik wil hier niks mee zeggen.
TotVTBL.
Had er tot vanmiddag wel vertrouwen in eigenlijk. Die verdediging van ons zou toch wel stand moeten houden tegen zulke teams, maar als je dat dan ziet vanmiddagquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De tegenstander van Feyenoord schijnt wel scorend vermogen te hebben.
Dat wordt weer Comedy Capers
Er is een algemeen topic voor alle Nederlandse ploegen in Europa.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Er is nog geen Feyenoord topic. Ik wil hier niks mee zeggen.
TotVTBL.
Die derde voorronde is nog wel te doen. Hopelijk hebben ze dan een beetje geluk met de loting van de play-offs. Ajax, PSV en AZ in de groepsfase zou alleraardigst zijn. Feyenoord kun je wel afschrijven denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgelopen week deden we volgens mij ook aparte topics.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Er is een algemeen topic voor alle Nederlandse ploegen in Europa.
19:30.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ook nog geen Ajax topic maar dat was ik wel van plan. Hoe laat moet Feyenoord
Echt bizar, misschien hebben ze gewoon wat spelers waarop ze wachten tot die een keuze hebben gemaakt zoals Karsdorp.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:21 schreef fetX het volgende:
[..]
Had er tot vanmiddag wel vertrouwen in eigenlijk. Die verdediging van ons zou toch wel stand moeten houden tegen zulke teams, maar als je dat dan ziet vanmiddag![]()
Maar nee hoor. Gewoon geen verdediger halen
Ja maar toen was dat algemene topic er nog niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afgelopen week deden we volgens mij ook aparte topics.
Zo zonde, want voetballend loopt het middenveld wel aardig. De aanval ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt bizar, misschien hebben ze gewoon wat spelers waarop ze wachten tot die een keuze hebben gemaakt zoals Karsdorp.
Maakt mij niet uit verder hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar toen was dat algemene topic er nog niet.
En er zijn toch wedstrijden tegelijkertijd dan.
Flopshow.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh PSV en AZ beginnen om 19:00 en Feyenoord om 19:30
Leuk zeg
Meer zin in Ajax.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakt mij niet uit verder hoor.Wel zin in die potjes.
Muah aanvallend hebben jullie al geen spits en is die Sinisterra een blinde, en op het middenveld Burger en Fer die er niet bijster veel van kunnen. Dus alleen Berghuis en Kokcu waar je dan nog wat aan hebt in die linies.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo zonde, want voetballend loopt het middenveld wel aardig. De aanval ook.
Maar het lijkt erop dat ze daar op wachten, maar goed dan is het seizoen alweer afgelopen.
Oh vast wel met ook nog wat fouten achterin omdat de afstemming nog niet helemaal goed is, maar winst moet wel lukken.quote:
ik ga er gewoon weer vanuit dat onze topclubs geen moeite hebben tegen de stukadoors en loodgieters van het oostblokquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh PSV en AZ beginnen om 19:00 en Feyenoord om 19:30
Leuk zeg
moet het verdedigend wel beter staan, kansen creëren lukt al welquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vast wel met ook nog wat fouten achterin omdat de afstemming nog niet helemaal goed is, maar winst moet wel lukken.
Afstemming met Marin is ook nog niet ideaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh vast wel met ook nog wat fouten achterin omdat de afstemming nog niet helemaal goed is, maar winst moet wel lukken.
Ja ik ga wel uit van een tegendoelpunt daar, maar als we maar minimaal twee uitgoals scoren moet het wel lukken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet het verdedigend wel beter staan, kansen creëren lukt al wel
PSV ga ik wel uit van een bloedeloos gelijkspel in een wedstrijd die niet om aan te gluren is, al maken ze het dan thuis wel af.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ik ga er gewoon weer vanuit dat onze topclubs geen moeite hebben tegen de stukadoors en loodgieters van het oostblok
Ja die heeft moeite met het verdedigende aspect, al heb ik het gisteren niet heel goed kunnen zien op mijn telefoon (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Afstemming met Marin is ook nog niet ideaal.
afmaken van dolberg is ook nog wel voor verbetering vatbaarquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet het verdedigend wel beter staan, kansen creëren lukt al wel
Vind dat je Burger echt tekort doet. Die doet het best aardig. Sinisterra is ook niet verkeerd. Had een paar goede acties. Spits is wel écht een probleem ja. Speel je gewoon met 10 man.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Muah aanvallend hebben jullie al geen spits en is die Sinisterra een blinde, en op het middenveld Burger en Fer die er niet bijster veel van kunnen. Dus alleen Berghuis en Kokcu waar je dan nog wat aan hebt in die linies.
Dolberg is klaar bij Ajax.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
afmaken van dolberg is ook nog wel voor verbetering vatbaar
die jongen heeft net zo veel vertrouwen als gasly momenteel
ik denk niet dat hij speelt dinsdagquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
afmaken van dolberg is ook nog wel voor verbetering vatbaar
die jongen heeft net zo veel vertrouwen als gasly momenteel
Dolberg overnemen? De laatste keer dat jullie spits overnamen van Ajax kan ik nog wel herinneren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Vind dat je Burger echt tekort doet. Die doet het best aardig. Sinisterra is ook niet verkeerd. Had een paar goede acties. Spits is wel écht een probleem ja. Speel je gewoon met 10 man.
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Jong meedoen heeft geen zin voor hem, daar gaan Traoré/Danilo/Brobbey spelen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:34 schreef Adames het volgende:
[..]
mag die dit jaar weer meedoen met jong?
anders maar verhuren. dit is voor niemand leuk.
mehquote:
Feyenoord heeft meer behoefte aan een balvaste spits, maar dat Dolberg 10x beter is dan Vente lijkt me duidelijkquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dolberg overnemen? De laatste keer dat jullie spits overnamen van Ajax kan ik nog wel herinneren.
Een begrijpelijke hype gezien zijn momenten, maar als je dat nooit doorzet tot iets structureels heb je er weinig aan.quote:
1 seizoen is niet lang genoegquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:35 schreef Adames het volgende:
[..]
meh
net als bij een fischer heeft die lang genoeg op een goed niveau gespeeld
alleen daarna ging het alsnog mis.
Maxim.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
AZ heeft toch ook een jonge Gullit?
Boadu is toch structureel goed?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een begrijpelijke hype gezien zijn momenten, maar als je dat nooit doorzet tot iets structureels heb je er weinig aan.
Gelukkig is Boadu nu de nieuwe hype.
Geen idee, maar bij AZ kan je ook zo vijf wedstrijden op rij als een draak spelen en heeft niemand het erover.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Boadu is toch structureel goed?
Ja, vorige maand nog zien spelen voor Jong AZ.quote:
Potentie voor het eerste?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, vorige maand nog zien spelen voor Jong AZ.
Was aanwezig bij zijn debuut.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, vorige maand nog zien spelen voor Jong AZ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |