SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hij scoort tegen Norwich. Incredible, build a statue.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij scoort tegen Norwich. Incredible, build a statue.
Het is ook wel knullig hoe beide goals tot stand komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:24 schreef Mykonos het volgende:
In balbezit is Norwich af en toe wel aardig met die combinaties alleen die verdediging is vrij naïef.
Lol, nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
laat Van Dijk maar beste speler verkiezing winnen
@:koffieplanter @:el-stinho
Overigens wil ik wel even lachen om de UCL-awards waar Tadic niet eens een nominatie heeft gekregen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
laat Van Dijk maar beste speler verkiezing winnen
@:koffieplanter @:el-stinho
De transferwindow is al dicht in Engeland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Waarom koopt Liverpool eigenlijk geen extra buitenspeler?
Eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens wil ik wel even lachen om de UCL-awards waar Tadic niet eens een nominatie heeft gekregen.
In Spanje loopt er een freak rond die iedere vier/vijf dagen zijn team draagt en zo nu en dan met 10/10-performances strooit.quote:
Klein Duits gedeelte, ze vieren daar ook gewoon het Oktoberfest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens
Becker is toch geen Braziliaanse naam? wtf?
Klopp verwacht veel van Shaqiri dit jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Waarom koopt Liverpool eigenlijk geen extra buitenspeler?
En de goal van Schöne niet verkozen is tot de mooiste goal van het seizoen #wanbeleidquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens wil ik wel even lachen om de UCL-awards waar Tadic niet eens een nominatie heeft gekregen.
We gaan dit even factchecken.quote:[img]https:[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klein Duits gedeelte, ze vieren daar ook gewoon het Oktoberfest.
Dat zullen we nooit, maar dan ook nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de goal van Schöne niet verkozen is tot de mooiste goal van het seizoen #wanbeleid
Brazilië, Chili dat soort contreien zit vol met gevluchte Duitsers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens
Becker is toch geen Braziliaanse naam? wtf?
Duitse immigranten. Meer: https://nos.nl/artikel/22(...)el-bij-brazilie.htmlquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan dit even factchecken.
@:koffieplanter ?
Daar kan ik wel mee leven. Bij die goal van Messi heb ik de hele boel bij elkaar geschreeuwd van genot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de goal van Schöne niet verkozen is tot de mooiste goal van het seizoen #wanbeleid
Inclusief het commentaar van Sierd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit, maar dan ook nooit meer vergeten
Bij die goal van Schone ook mag ik hopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Bij die goal van Messi heb ik de hele boel bij elkaar geschreeuwd van genot.
Bij die goal van Schöne toch iets meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Bij die goal van Messi heb ik de hele boel bij elkaar geschreeuwd van genot.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Duitse immigranten. Meer: https://nos.nl/artikel/22(...)el-bij-brazilie.html
Dit wist ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brazilië, Chili dat soort contreien zit vol met gevluchte Duitsers.
Sowieso Sierd die potquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inclusief het commentaar van Sierd.
Alleen bij Ajax v Benfica en Ajax v PSV uit mijn plaat gegaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij die goal van Schone ook mag ik hopen.
Wat dacht je van Rochemback?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Dit wist ik niet. Thanks.
Zo leer ik nog wel eens wat op de vrijdagavond.
Ik bij elke kool in de ko fase wel, geholpen door wat alcoholische versnaperingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax v Benfica en Ajax v PSV uit mijn plaat gegaan.
Even een tweet met de goaltjes + commentaar Sierd opgezocht, kippenvelgenotquote:
Eens in de zoveel tijd kijk ik de samenvatting van die wedstrijd nog eens terug, met commentaar uit verschillende landen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even een tweet met de goaltjes + commentaar Sierd opgezocht, kippenvelgenot
Ajax v Benfica en Ajax v PSV waren season defining en spannende wedstrijden die iedere seconde de andere kant op konden. Had Ajax v Benfica niet gewonnen, was het maar de vraag hoe het in de wedstrijden daarna ging; had Ajax v PSV niet gewonnen, was je geen kampioen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bij elke kool in de ko fase wel, geholpen door wat alcoholische versnaperingen.
Ojaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De transferwindow is al dicht in Engeland.
KOFFIEPLANTEREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat -ED echt verschrikkelijk.
Die goal van Viergever was echt genot, toen had ik alle hoop al opgegeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax v Benfica en Ajax v PSV waren season defining en spannende wedstrijden die iedere seconde de andere kant op konden. Had Ajax v Benfica niet gewonnen, was het maar de vraag hoe het in de wedstrijden daarna ging; had Ajax v PSV niet gewonnen, was je geen kampioen.
Daar zit het gevalletje spanning denk ik in. Al het andere is dan bonus. Bij Lyon v Ajax twee jaar terug heb ik mezelf wel stevig ingezopen om die tweede helft te overleven.
Eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
CAVALIEREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
@Zipportalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het ED ook een kutkrant.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Rikkert moet alleen even uitzoeken of Bergwijn daadwerkelijk zijn contract verlengt bij PSV.quote:
Geen kwaad woord over Mike, hij heeft mij onlangs geunblocked.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Er zijn ook clubwatchers die dat niet zijn.
Misschien kan Frank Lammers hem even bellenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rikkert moet alleen even uitzoeken of Bergwijn daadwerkelijk zijn contract verlengt bij PSV.
ik vraag me af of @GGMM de laatste tijd door iemand op Twitter is geunblockedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Mike, hij heeft mij onlangs geunblocked.
Mij ook, maar na zijn aandachtszieke gedoe van de week heb ik hem zelf maar geblokkeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deed hij waarschijnlijk alleen voor de BREAKING 1 en BREAKING 2. Die man is een zorgwekkende narcist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb GGMM deze avond nog niet gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af of @:ggmm de laatste tijd door iemand op Twitter is geunblocked
#dtv
Smeerkeesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef KingRoland het volgende:
ik ben wel een keer door een meisje geblocked op whatsapp
Lachwekkend ja. Ik ben met Freek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deed hij waarschijnlijk alleen voor de BREAKING 1 en BREAKING 2. Die man is een zorgwekkende narcist.
Ik heb gehoord dat GGMM wat tijd aan het besteden is met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb GGMM deze avond nog niet gezien.
Vrij ongeloofwaardig uiteraardquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat GGMM wat tijd aan het besteden is met zijn vrienden.
@:dj_day-v
@:onlogisch
Stop eens met al dat gemention.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat GGMM wat tijd aan het besteden is met zijn vrienden.
@:dj_day-v
@:onlogisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |