SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook dit jaar belooft de Premier League dus spektakel en vuurwerk. De rechten zijn in Nederland nog steeds exclusief in handen van Ziggo Sport. Ik zit er in ieder geval al klaar voor en kan niet wachten tot het weer begint. Hey, tell you what. Football's back!
Fixtures
Match of the Day
Fantasy Premier League
Programma Ziggo
[ Bericht 62% gewijzigd door #ANONIEM op 09-08-2019 11:27:14 ]
Moet je wel een mod inschakelen want je kunt maar 48 uur je post edittenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef Bolasie het volgende:
OP komt rond Deadline Day. Nog even wat laatste geweld afwachten komende week.
Hebben ze ook eens wat te doen (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Moet je wel een mod inschakelen want je kunt maar 48 uur je post editten
Narsingh 2.0quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:22 schreef Tagliano het volgende:
Sterling moet geen tijd hebben om na te denken
Jubileumpjequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:39 schreef franklop het volgende:
City sponsorloos vandaag, speciale reden voor?
Dat vond ik ook beter ja.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:56 schreef borisz het volgende:
Jammer dat de ABBA-methode niet door de testfase is gekomen.
twitter:JoshuaMLaw twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:07:5512th min of added time in Club Always Ready's game vs. Bolívar in Bolivian top flight y'day. After talking to 4th official, ref makes VAR sign, points to his ear and gives penalty to Always Ready.One problem - there is no VAR in the Bolivian league.https://t.co/u13z2fpsac reageer retweet
Geen last van met het Engelse commentaar volgens mijquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:01 schreef franklop het volgende:
Dat het geluid iets voor loopt is wel vervelend
dank voor de tipquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Geen last van met het Engelse commentaar volgens mij
quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:00 schreef Tagliano het volgende:
In het kader van curieuze penalty'stwitter:JoshuaMLaw twitterde op zondag 04-08-2019 om 16:07:5512th min of added time in Club Always Ready's game vs. Bolívar in Bolivian top flight y'day. After talking to 4th official, ref makes VAR sign, points to his ear and gives penalty to Always Ready.One problem - there is no VAR in the Bolivian league.https://t.co/u13z2fpsac reageer retweet
Ik kijk uit naar Everton, lijkt me goed ploegje nu. Mooie transfers.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:10 schreef Bolasie het volgende:
Aanstaande vrijdag Liverpool tegen Norwich City om 21:00. Zet het uw in agenda en zeg alles af. We gaan weer beginnen.
twitter:honigstein twitterde op zondag 04-08-2019 om 18:10:54Sane mit bandagiertem rechten Knie nach Abpfiff auf dem Rasen, humpelt. reageer retweet
Zal wel weer gewoon onder de top-6 worden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar Everton, lijkt me goed ploegje nu. Mooie transfers.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef Bolasie het volgende:
Walker lijkt van een afstand wel erg op Pep.
Al je hele spaarrekening op de tegenstander van Feyenoord gezet?quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:10 schreef Bolasie het volgende:
Aanstaande vrijdag Liverpool tegen Norwich City om 21:00. Zet het uw in agenda en zeg alles af. We gaan weer beginnen.
Weer gratis geld deze week.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:20 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Al je hele spaarrekening op de tegenstander van Feyenoord gezet?
Odd van 11. Wat. Een. Grap.quote:
@ 12 zelfs. X2 ook op @ 4. Ik ga meerdere plaatsen.quote:
Doe ik ook. Zelfs handicap levert nog veel op.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@ 12 zelfs. X2 ook op @ 4. Ik ga meerdere plaatsen.
Erg goedkoop bedrag ook, maar snap Juve sowieso niet meer. Hele slechte transferperiode.quote:
Ongetwijfeld, neemt niet weg dat ze wel eens goed voetbal op mat kunnen leggen en daar kijk ik graag naar ipv geschutter van Arsenal of zoquote:Op zondag 4 augustus 2019 18:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zal wel weer gewoon onder de top-6 worden.
Ik heb ze vorig jaar niet zoveel gezien eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, neemt niet weg dat ze wel eens goed voetbal op mat kunnen leggen en daar kijk ik graag naar ipv geschutter van Arsenal of zo
Wat vind jij hiervan @Bolasietwitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 11:12:15Iedereen die zegt dat Harry Maguire beperkt is aan de bal, lult uit z’n nek. Die mensen hebben hem waarschijnlijk weinig zien spelen. Dat is namelijk precies waar hij goed in is. https://t.co/LnJdGHZvic reageer retweet
Suleyman Ozturk waardeer ik normaliter wel maar dit is lachwekkend. Alhoewel je in Engeland al snel goed lijkt te kunnen voetballen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Wat vind jij hiervan @:Bolasietwitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 11:12:15Iedereen die zegt dat Harry Maguire beperkt is aan de bal, lult uit z’n nek. Die mensen hebben hem waarschijnlijk weinig zien spelen. Dat is namelijk precies waar hij goed in is. https://t.co/LnJdGHZvic reageer retweet
Mhoah, hij kan op zich niet slecht voetballen als centrale verdediger hoor. Het is zeker geen Van Dijk, maar iedereen zet hem - mede vanwege zijn prijskaartje natuurlijk - af als een soort Phil Jones die de bal meteen wegpeert. Zijn snelheid is een veel groter probleem dan zijn voetballende kwaliteiten. Het is gewoon een aanwinst voor dit United, ze hebben nu voor het eerst sinds de post-Fergie era een degelijke verdediging staan. Geen wereldklasse, daar heb je meer voor nodig.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:33 schreef Slobeend het volgende:
Wat vind jij hiervan @:Bolasietwitter:SuleyOzturk twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 11:12:15Iedereen die zegt dat Harry Maguire beperkt is aan de bal, lult uit z’n nek. Die mensen hebben hem waarschijnlijk weinig zien spelen. Dat is namelijk precies waar hij goed in is. https://t.co/LnJdGHZvic reageer retweet
quote:De afgelopen weken werd Leroy Sané meer dan geregeld in verband gebracht met een overstap naar Bayern München. Een megatransfer van de 23-jarige vleugelaanvaller lijkt nu echter in het water te vallen. The Athletic weet te melden dat er bij Manchester City gevreesd wordt dat Sané in de wedstrijd tegen Liverpool om de Community Shield schade aan de voorste kruisband van rechterknie zou hebben opgelopen.
Everton goed voetbal ha.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, neemt niet weg dat ze wel eens goed voetbal op mat kunnen leggen en daar kijk ik graag naar ipv geschutter van Arsenal of zo
Mijn posts kloppen altijd.quote:Op donderdag 8 augustus 2019 21:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En nu nog controleren of het klopt?
quote:Op donderdag 8 augustus 2019 18:40 schreef maxi-mus het volgende:
Sané heeft zijn kruisbanden gescheurd. Lekker dan.
Bij Manchester United spreek je over komende zomer. Dat is raar omdat de zomer al een tijdje bezig is.quote:
Dank, ik pas het aan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 11:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Bij Manchester United spreek je over komende zomer. Dat is raar omdat de zomer al een tijdje bezig is.
Verder wel een goede OP trouwens.![]()
Sympathiek beleid.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:07 schreef El-Stinho het volgende:
Nog een aardig stukje over Norwich, wel uit het vorig seizoen met een kleine update na deadlineday.
Verstandig beleid met slechts 4,17 miljoen euro aan uitgaven.
https://www.vi.nl/pro/ove(...)ity/share/9f463264b5
Zin in welquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:22 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Speelronde 1 met de wedstrijden die te zien zijn via Ziggo kanaal 14.
Broek uitquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 12:22 schreef Bolasie het volgende:
[ afbeelding ]
Speelronde 1 met de wedstrijden die te zien zijn via Ziggo kanaal 14.
twitter:MarkyMBryans twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 18:22:31#AFC statement: "Mesut Ozil and Sead Kolasinac will not be part of the squad for our opening match against Newcastle United following further security incidents which are being investigated by the police." reageer retweet
Serieus?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarkyMBryans twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 18:22:31#AFC statement: "Mesut Ozil and Sead Kolasinac will not be part of the squad for our opening match against Newcastle United following further security incidents which are being investigated by the police." reageer retweet
Zoals het er nu uitziet geen Pépé, Lacazette en Özil in de aanval dit weekend. Wel goed nieuws voor Willock en Nelson, lijkt mij.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MarkyMBryans twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 18:22:31#AFC statement: "Mesut Ozil and Sead Kolasinac will not be part of the squad for our opening match against Newcastle United following further security incidents which are being investigated by the police." reageer retweet
Huh, hier begrijp ik niets vanquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 18:32 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Huh, hier begrijp ik niets van
Begrijpelijk, wel. Er is meer in het leven dan voetbal.twitter:charles_watts twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 19:33:03Understand Ozil and Kolasinac are both safe and unharmed - but they have been targeted more than once, in separate incidents over the past couple of days. reageer retweet
Welk verhaal zit daarachter?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]Begrijpelijk, wel. Er is meer in het leven dan voetbal.twitter:charles_watts twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 19:33:03Understand Ozil and Kolasinac are both safe and unharmed - but they have been targeted more than once, in separate incidents over the past couple of days. reageer retweet
Sneu weer. Dacht dat het eenmalig was.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]Begrijpelijk, wel. Er is meer in het leven dan voetbal.twitter:charles_watts twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 19:33:03Understand Ozil and Kolasinac are both safe and unharmed - but they have been targeted more than once, in separate incidents over the past couple of days. reageer retweet
Die zogenaamde gang die hen eerder aanvielen kwamen op beeld en ik denk dat ze daardoor uit zijn op pay back. Iets met het herstellen van je imago in dat criminele wereldje.quote:
twitter:charles_watts twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 19:46:37Ozil now has private security deployed at his home. Can’t imagine the whole situation was helped by TV cameras being camped outside beaming pictures of his house across the world for all to see after the initial attack. reageer retweet
Hij heeft het geluk gehad dat ie een teamgenoot uit de Balkan hadquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:48 schreef Bolasie het volgende:
twitter:charles_watts twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 19:46:37Ozil now has private security deployed at his home. Can’t imagine the whole situation was helped by TV cameras being camped outside beaming pictures of his house across the world for all to see after the initial attack. reageer retweet
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 19:57 schreef El-Stinho het volgende:
@:Bolasie
Hebben we nog een FPL-team?
https://i.gyazo.com/550e7567f8c7d044096e3a1535293eb9.png
Wan-Bissaka op de bank hierquote:
Ik sta volledig achter Teemu Pukki. Eerst Liverpool uit en twee wedstrijden later Chelsea uit.quote:
Goed dat Krul mag blijven keepen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Probeerstier @:JR-Style-93
Cantwell voetbalde twee seizoenen geleden volgens mij ook nog bij Fortuna. Grappig hoe het kan gaan.quote:
Ook wat zooi uit de 2. Bundesliga. Het is een bij elkaar geraapt zooitje wat blijkbaar goed kan functioneren.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cantwell voetbalde twee seizoenen geleden volgens mij ook nog bij Fortuna. Grappig hoe het kan gaan.
Wel knap dat ze van die hele zak geld slechts 4 miljoen hebben uitgegeven. Geen jeukende handjes of iets daar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:06 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ook wat zooi uit de 2. Bundesliga. Het is een bij elkaar geraapt zooitje wat blijkbaar goed kan functioneren.
Precies het tegenovergestelde van Villa. Leuk om die twee uitersten te gaan volgen dit seizoen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel knap dat ze van die hele zak geld slechts 4 miljoen hebben uitgegeven. Geen jeukende handjes of iets daar.
Aston Villa koopt een hele ongecontroleerde shitload, ja. Heb wel het idee dat je Norwich zijnde ook met slim en gericht scouten zonder het elftal overhoop te gooien íets meer had gekund. Maar met name Norwich en Sheffield wel interessant om te volgen denk ik.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:09 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde van Villa. Leuk om die twee uitersten te gaan volgen dit seizoen.
Ik denk dat van de vele aankopen Wesley en Nakamba sowieso wel gaan slagen bij Villa, ik zag ze soms wel eens spelen bij Brugge en dat kan hier wel mee. Sheffield verwacht ik niet veel van, beetje het nieuwe Stoke met Brexit voetbal.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Aston Villa koopt een hele ongecontroleerde shitload, ja. Heb wel het idee dat je Norwich zijnde ook met slim en gericht scouten zonder het elftal overhoop te gooien íets meer had gekund. Maar met name Norwich en Sheffield wel interessant om te volgen denk ik.
Ik vind Scholletje de minst slechte analist van het hele stel. Don't @ me.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:21 schreef Bolasie het volgende:
Ziggo is al live. Het duo Bas en Youri hebben we stiekem toch gemist.
Zie nu pas Atléti bij hemquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit betekent dat we Van der Vaart vaker terug gaan zien.
[ afbeelding ]
@Koffieplanter vindt dit leuk.quote:
PUKKIEDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Probeerstier @:JR-Style-93
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
Zin in het eerste VAR-moment of een moment waar de VAR naar had moeten kijken en de explosie op Engels voetbaltwitter van paniek en woede.
Allemaal voorspel voor WHU v City morgen.quote:
3-5.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Allemaal voorspel voor WHU v City morgen.
Hoe doet Jong Ajax het?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:00 schreef Tagliano het volgende:
De Keukenkampioen Divisie en Liverpool op 1 scherm, eens zien hoe dat tempootje verschilt
Weinig van gezien, behalve dat goaltje van Ossquote:
Hopelijk gaat Taylor shinen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Weinig van gezien, behalve dat goaltje van Oss
Ietwat ongelukkig van Scherpen laten we het daar maar op houden
Ook maar op Engels gezet.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:01 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op Sierd na heb ik zelden Nederlands commentaar op bij Ziggy.
De god begint langzaam weer met trainen.twitter:Calteck10 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 21:09:08I’m backkkkkk🤪🔥 https://t.co/VSvYV2gxiV reageer retweet
wiequote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:10 schreef Bolasie het volgende:
De god begint langzaam weer met trainen.twitter:Calteck10 twitterde op vrijdag 09-08-2019 om 21:09:08I’m backkkkkk🤪🔥 https://t.co/VSvYV2gxiV reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Hij scoort tegen Norwich. Incredible, build a statue.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij scoort tegen Norwich. Incredible, build a statue.
Het is ook wel knullig hoe beide goals tot stand komen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:24 schreef Mykonos het volgende:
In balbezit is Norwich af en toe wel aardig met die combinaties alleen die verdediging is vrij naïef.
Lol, nee.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
laat Van Dijk maar beste speler verkiezing winnen
@:koffieplanter @:el-stinho
Overigens wil ik wel even lachen om de UCL-awards waar Tadic niet eens een nominatie heeft gekregen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:30 schreef KingRoland het volgende:
laat Van Dijk maar beste speler verkiezing winnen
@:koffieplanter @:el-stinho
De transferwindow is al dicht in Engeland.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Waarom koopt Liverpool eigenlijk geen extra buitenspeler?
Eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens wil ik wel even lachen om de UCL-awards waar Tadic niet eens een nominatie heeft gekregen.
In Spanje loopt er een freak rond die iedere vier/vijf dagen zijn team draagt en zo nu en dan met 10/10-performances strooit.quote:
Klein Duits gedeelte, ze vieren daar ook gewoon het Oktoberfest.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens
Becker is toch geen Braziliaanse naam? wtf?
Klopp verwacht veel van Shaqiri dit jaar.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:34 schreef Slobeend het volgende:
Waarom koopt Liverpool eigenlijk geen extra buitenspeler?
En de goal van Schöne niet verkozen is tot de mooiste goal van het seizoen #wanbeleidquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Overigens wil ik wel even lachen om de UCL-awards waar Tadic niet eens een nominatie heeft gekregen.
We gaan dit even factchecken.quote:[img]https:[quote][img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Klein Duits gedeelte, ze vieren daar ook gewoon het Oktoberfest.
Dat zullen we nooit, maar dan ook nooit meer vergetenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de goal van Schöne niet verkozen is tot de mooiste goal van het seizoen #wanbeleid
Brazilië, Chili dat soort contreien zit vol met gevluchte Duitsers.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Trouwens
Becker is toch geen Braziliaanse naam? wtf?
Duitse immigranten. Meer: https://nos.nl/artikel/22(...)el-bij-brazilie.htmlquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We gaan dit even factchecken.
@:koffieplanter ?
Daar kan ik wel mee leven. Bij die goal van Messi heb ik de hele boel bij elkaar geschreeuwd van genot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En de goal van Schöne niet verkozen is tot de mooiste goal van het seizoen #wanbeleid
Inclusief het commentaar van Sierd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zullen we nooit, maar dan ook nooit meer vergeten
Bij die goal van Schone ook mag ik hopen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Bij die goal van Messi heb ik de hele boel bij elkaar geschreeuwd van genot.
Bij die goal van Schöne toch iets meer.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daar kan ik wel mee leven. Bij die goal van Messi heb ik de hele boel bij elkaar geschreeuwd van genot.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Duitse immigranten. Meer: https://nos.nl/artikel/22(...)el-bij-brazilie.html
Dit wist ik niet. Thanks.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Brazilië, Chili dat soort contreien zit vol met gevluchte Duitsers.
Sowieso Sierd die potquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Inclusief het commentaar van Sierd.
Alleen bij Ajax v Benfica en Ajax v PSV uit mijn plaat gegaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bij die goal van Schone ook mag ik hopen.
Wat dacht je van Rochemback?quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Dit wist ik niet. Thanks.
Zo leer ik nog wel eens wat op de vrijdagavond.
Ik bij elke kool in de ko fase wel, geholpen door wat alcoholische versnaperingen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Alleen bij Ajax v Benfica en Ajax v PSV uit mijn plaat gegaan.
Even een tweet met de goaltjes + commentaar Sierd opgezocht, kippenvelgenotquote:
Eens in de zoveel tijd kijk ik de samenvatting van die wedstrijd nog eens terug, met commentaar uit verschillende landen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Even een tweet met de goaltjes + commentaar Sierd opgezocht, kippenvelgenot
Ajax v Benfica en Ajax v PSV waren season defining en spannende wedstrijden die iedere seconde de andere kant op konden. Had Ajax v Benfica niet gewonnen, was het maar de vraag hoe het in de wedstrijden daarna ging; had Ajax v PSV niet gewonnen, was je geen kampioen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik bij elke kool in de ko fase wel, geholpen door wat alcoholische versnaperingen.
Ojaquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De transferwindow is al dicht in Engeland.
KOFFIEPLANTEREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind dat -ED echt verschrikkelijk.
Die goal van Viergever was echt genot, toen had ik alle hoop al opgegeven.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax v Benfica en Ajax v PSV waren season defining en spannende wedstrijden die iedere seconde de andere kant op konden. Had Ajax v Benfica niet gewonnen, was het maar de vraag hoe het in de wedstrijden daarna ging; had Ajax v PSV niet gewonnen, was je geen kampioen.
Daar zit het gevalletje spanning denk ik in. Al het andere is dan bonus. Bij Lyon v Ajax twee jaar terug heb ik mezelf wel stevig ingezopen om die tweede helft te overleven.
Eens.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
CAVALIEREDquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
@Zipportalquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik vind het ED ook een kutkrant.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:42 schreef Koffieplanter het volgende:
Rikkert moet alleen even uitzoeken of Bergwijn daadwerkelijk zijn contract verlengt bij PSV.quote:
Geen kwaad woord over Mike, hij heeft mij onlangs geunblocked.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt.
Er zijn ook clubwatchers die dat niet zijn.
Misschien kan Frank Lammers hem even bellenquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Rikkert moet alleen even uitzoeken of Bergwijn daadwerkelijk zijn contract verlengt bij PSV.
ik vraag me af of @GGMM de laatste tijd door iemand op Twitter is geunblockedquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geen kwaad woord over Mike, hij heeft mij onlangs geunblocked.
Mij ook, maar na zijn aandachtszieke gedoe van de week heb ik hem zelf maar geblokkeerd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Deed hij waarschijnlijk alleen voor de BREAKING 1 en BREAKING 2. Die man is een zorgwekkende narcist.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb GGMM deze avond nog niet gezien.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ik vraag me af of @:ggmm de laatste tijd door iemand op Twitter is geunblocked
#dtv
Smeerkeesquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef KingRoland het volgende:
ik ben wel een keer door een meisje geblocked op whatsapp
Lachwekkend ja. Ik ben met Freek.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deed hij waarschijnlijk alleen voor de BREAKING 1 en BREAKING 2. Die man is een zorgwekkende narcist.
Ik heb gehoord dat GGMM wat tijd aan het besteden is met zijn vrienden.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:46 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb GGMM deze avond nog niet gezien.
Vrij ongeloofwaardig uiteraardquote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat GGMM wat tijd aan het besteden is met zijn vrienden.
@:dj_day-v
@:onlogisch
Stop eens met al dat gemention.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hij is vrij druk in het FM topic van Drizzt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2019 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |