Ik denk dat iedereen hem wel bovengemiddeld vindt, maar velen niet meer dan dat en terecht. Ook nu laat hij weer vooral zien hoe goed Mercedes is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:44 schreef Breekfast het volgende:
Iedereen die Hamilton een gemiddelde coureur vond is wel even de mond gesnoerd.
Hij is geen stresskip.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij dat kon...de stresskip.
Mercedes bedoel je. Hamilton heeft die call niet gemaakt, de stresskip was het er niet eens mee eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Breekfast het volgende:
Eerlijk is eerlijk, fantastische race van Hamilton.
Neuh. Briljante zet van Mercedes vooral, ze stonden eigenlijk direct voor het blok.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:45 schreef Cattivo het volgende:
Dat was echt amateuristisch van Red Bull om te denken dat je kan winnen tegen nieuwe banden
harder rijdenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef superniger het volgende:
Wat had Red Bull anders moeten doen?
#dtv
Niks met goed te maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef Pedroso het volgende:
Wel flinke stappen gemaakt bij Red Bull maar Mercedes en Lewis zijn nog te goed. Het is wachten dat Lewis met pensioen gaat.
Ook direct pitten na pit van HAM, nu te laat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef superniger het volgende:
#dtv
Als je dat niet kunt wordt je in de beste auto ook niet vijf keer kampioen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij dat kon...de stresskip.
Eerste stop later moeten doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef superniger het volgende:
#dtv
Met Ham mee moeten gaan bij Pit 2quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef superniger het volgende:
#dtv
Voor Mercedes de beslissing te pitten maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef superniger het volgende:
#dtv
Tweede pit als eerste denk ik.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:46 schreef superniger het volgende:
#dtv
Hij twijfelde en max twijfelde ook.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mercedes bedoel je. Hamilton heeft die call niet gemaakt, de stresskip was het er niet eens mee eens.
Hamilton laat gewoon een hele strakke racepace zien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mercedes bedoel je. Hamilton heeft die call niet gemaakt, de stresskip was het er niet eens mee eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |