Komen ze 3 sec achter Hamquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Justevo het volgende:
Je moet nu kiezen als Red Bull zijnde.. pitten of doorrijden.
Pitten is nu al te laat. Verstappen moet doen wat hij goed kan, bandenmanagement. Dan moet het geen probleem zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:23 schreef Justevo het volgende:
Je moet nu kiezen als Red Bull zijnde.. pitten of doorrijden.
VSC.quote:
Rondje later pitten had Hamilton er al voor gezeten, verschil was groot in eerste rondje.quote:
40 redden ze wel, zie Vettel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Hoeveel rondjes gaan de gele bandjes mee? 25?
MAx in verkeerquote:
22-30rondjes gaan ze mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:24 schreef Nober het volgende:
Zin in de laatste rondes, die gele band is ook op na 20 rondes?
Vrees het ook. Verdedigen gaat niet meer lukken met deze banden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef Red_85 het volgende:
Ham gaat winnen. Zit echt te trappen als een malle en heb straks betere banden tijdens een actie.
Jammer dit.
Ik denk dat t niet eens tot n gevecht komt. Lewis rijdt m fluitend voorbijquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef Henno het volgende:
Dat wordt nog een erg leuk gevecht zometeen...
VSC zou heel gunstig zijn.quote:
Weet ik niet zo net nog nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef Red_85 het volgende:
Ham gaat winnen. Zit echt te trappen als een malle en heb straks betere banden tijdens een actie.
Jammer dit.
En Max z'n band(en) niet instorten..quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Hij moet minimaal 1 sec winnen per ronde, dan mogen de banden niet instorten en moet hij er ook nog voorbij.
Als lewis dit blijft rijden zijn de banden na 15 rondes goed naar de getverquote:
Hamilton had zijn banden opgeblazenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Mansjester het volgende:
Toch snap ik de strategie van Mercedes niet. Op hard kwam ie weer hard dichterbij en zou die Max snel kunnen inhalen
Ja, vreemde keuze.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Mansjester het volgende:
Toch snap ik de strategie van Mercedes niet. Op hard kwam ie weer hard dichterbij en zou die Max snel kunnen inhalen
in theorie welquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Gremen het volgende:
Wanneer was max pit? Houden die witte het wel vol?
Ja tenzij je gaat pushen. Of van de baan af gaat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Gremen het volgende:
R26 ergens?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Gremen het volgende:
Enige optie die ze hadden waarschijnlijk, enige manier om Max voorbij te komen was de banden helemaal oproken waardoor er sowieso nog een stop moest komen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik snap het idee achter de keuze wel maar als de master bandenmanagement voor je rijdt dan gaat het misschien niet werken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:28 schreef Mansjester het volgende:
Stelling:Mercedes had niet naar binnen moeten gaan
Lijkt er op. Als banden van Max niet helemaal dood gaan moet het kunnen.quote:
Waarom? Hij was sneller maar heeft Max niet ingehaald, geen pole niks. Sainz of russel verdienen het meer naar mijn mening.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:29 schreef Gruj0 het volgende:
IMO is Lewis wel DOTD. Ook al ben ik niet voor Lewis.
Ric en Magnussen... die 2 zorgen voor een SC nogquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:30 schreef marcodej het volgende:
Alleen als zn banden ineens extreem droppen of bij een SC, gaat het mis.
Hadden natuurlijk ook genoegen kunnen nemen met een P2 voor Hamilton, die ligt toch nog genoeg voor op Max.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Enige optie die ze hadden waarschijnlijk, enige manier om Max voorbij te komen was de banden helemaal oproken waardoor er sowieso nog een stop moest komen.
Laat maar komen. Max noor Soft danquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Ric en Magnussen... die 2 zorgen voor een SC nog
Dit houdt hij geen 6 laps vol hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ronde 65 zit Hamilton er achter hoor
nu ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Bij een SC gaat Max stoppen, lijkt mequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:30 schreef marcodej het volgende:
Alleen als zn banden ineens extreem droppen of bij een SC, gaat het mis.
Vraag is hoe lang Hamilton deze snelheid vast kan houden.quote:
Thanksquote:
Hangt ook van de positie op de baan afquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij een SC gaat Max stoppen, lijkt me
Gewoon op de velgenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
Max heeft nul rubber over in de laatste rondes aldus Merc.
Ik zou er niet zo zeker van zijn nog...quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:33 schreef Nijdas het volgende:
11 rondjes en 13 seconden, dat gaat niet lukken.
Lewis ookquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
Dit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Max is wel een koning qua banden natuurlijk
Ja dat.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:35 schreef Zorro het volgende:
Hamilton blijft deze tijden niet rijden, ook zijn banden gaan minder worden.
Paar kb.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:35 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel dataverkeer dat kost
Dat probleem heeft Lewis ook, die sloopt ze ook op deze manierquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:35 schreef Greys het volgende:
Komt niet binnen de secondequote:Op zondag 4 augustus 2019 16:36 schreef wdn het volgende:
rondje 68 zit Hamilton binnen de seconde denk ik.
Denk het welquote:
1.5 ondertussenquote:
Niet ineens. Al jaren heeft hij tegenstand. Jullie vergeten Vettel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:36 schreef RAVW het volgende:
Ham moet nu eens gaan rijden voor zijn geld
Egoquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom pakt HAM niet gewoon P2 ipv risico op uitvallen
Raam open gezet om je TV eruit te smijten?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef hmmmz het volgende:
Nootjes aan de kant
Afstandsbediening in het laatje
Nope, hij moet sneller en ham moet inleveren, alleen dan red hij hetquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef TAV74 het volgende:
Verdedigen kan echt niet meer, dat is het grootste probleem.
Die loopt al 15 rondes alles te sparenquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef BorisDeLul het volgende:
Nu hopen dat Max banden aan het sparen is
Omdat hij duidelijk snel genoeg is om P1 aan te vallen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef Protoplanet het volgende:
Waarom pakt HAM niet gewoon P2 ipv risico op uitvallen
Dat was waarschijnlijk vanaf het begin al hun plan: hopen dat Max door de druk gekke dingen gaat doen, en bijvoobeeld z'n eigen banden op blaast, of een bocht neemt alsof de banden net 6 rondjes oud zijn, en grip verliest.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze zijn nu aan het bidden voor een kapotte band bij Max
Vettel is nooit echt een dreiging geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet ineens. Al jaren heeft hij tegenstand. Jullie vergeten Vettel.
Nee hoezo?quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Raam open gezet om je TV eruit te smijten?
Voorbij met de banden is ook geen probleemquote:
Dat wou ik zeggen. Niet verkeerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef Gezicht het volgende:
Banden Max zien er op het oog nog wel oké uit
Ik quote hem nog even.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Paar jaar geleden ging hij aan kop bij de zomerstop.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Vettel is nooit echt een dreiging geweest.
Ze verwarren hem met Leclercquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:38 schreef Loei het volgende:
[..]
Dat was waarschijnlijk vanaf het begin al hun plan: hopen dat Max door de druk gekke dingen gaat doen, en bijvoobeeld z'n eigen banden op blaast, of een bocht neemt alsof de banden net 6 rondjes oud zijn, en grip verliest.
Hij blaast wel verdomd hard door nu.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef Zorro het volgende:
Ik moet zeggen dat Hamilton wel stabiel de 18.5 - 18.6 vasthoudt
Nee hoorquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Hij zit al de hele race achter hem.
Vettel ging hem doorgaans vrij soepel voorbij als de auto enigzins vergelijkbaar was.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Niet ineens. Al jaren heeft hij tegenstand. Jullie vergeten Vettel.
Omdat hij twee pits heeft gehad en Max eentje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom ligt HAM achter terwijl hij snellere rondjes rijdt??
2 keer pitstopquote:Op zondag 4 augustus 2019 16:39 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom ligt HAM achter terwijl hij snellere rondjes rijdt??
Nu overdrijf je.quote:Op zondag 4 augustus 2019 16:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Vettel ging hem doorgaans vrij soepel voorbij als de auto enigzins vergelijkbaar was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |