Dus iedere race winnen en Hamilton 2de.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Op Reddit verveelde iemand zich en heeft het uitgerekend. Verstappen moet tot het einde van het seizoen iedere race 6.3 meer punten dan Hamilton scoren om dat te kunnen doen.
Ga eens weg met die fucking onzin hier.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Been there, done that, geen succes
Als Ham >P11 eindigt gaat dat nog wat beter.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:03 schreef Gezicht het volgende:
Stelling: als Verstappen vandaag wint kan RBR in de tweede seizoenshelft nog een gooi doen naar de titel met Verstappen.
Dan wordt het wel lastig ja, maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Op Reddit verveelde iemand zich en heeft het uitgerekend. Verstappen moet tot het einde van het seizoen iedere race 6.3 meer punten dan Hamilton scoren om dat te kunnen doen. Dus in theorie kan het, maar uitgaande van een P2 van Hamilton, dan moet hij wel erg veel zeges gaan halen tot het einde van het jaar. Praktisch elke race.
Doen!!!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:04 schreef LTVDK het volgende:
Max verneukt zijn start waardoor Hamilton er vol op klapt en Vettel en Leclerc meesleurt, Bottas rijdt halverwege de race met 2 rondes voorsprong van de baan in de boarding omdat die in slaap was gevallen. Hulkenberg op 1, Kvyat op 2 en Gasly op 3.
Ik weet het, maar ik hou graag nog een beetje hoop. Waarschijnlijk tegen beter weten in maar nu al janken vind ik niks, dat doe ik wel als (!) er een paar voorbij vliegen.quote:
Goed punt, de race gaat zo beginnen. Thanks for the reminderquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef Justevo het volgende:
[..]
Ga eens weg met die fucking onzin hier.
Een win vandaag van Max en een Hamilton dnf zou een spannende tweede seizoenshelft gevenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:06 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dan wordt het wel lastig ja, maar niet onmogelijk.
Het zal afwachten zijn hoe de nieuwe package van RBR z'n mannetje staat op de hogesnelheidscircuits.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:03 schreef Gezicht het volgende:
Stelling: als Verstappen vandaag wint kan RBR in de tweede seizoenshelft nog een gooi doen naar de titel met Verstappen.
Voor het eerst applaus voor Doornbosquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Klappen bij de suggestie dat Hamilton uitvalt
Kleine pannenkoekquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:07 schreef Gezicht het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Hulkenberg ook Nederlands spreekt?
Terecht. Wel triest dat Kampmans meteen "niet dat we een hekel aan em hebben" moet zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:05 schreef franklop het volgende:
Klappen bij de suggestie dat Hamilton uitvalt
Meestal degene die het meest zinnig is daar. Al kijk ik de voorbeschouwing al tijden niet meer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Voor het eerst applaus voor Doornbos
Adres?quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef Kickinalfa het volgende:
Koud bier, kids uit huis, BBQ vlees aan het marineren, helemaal ready
Norris naar #1quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef Justevo het volgende:
Norris op softs achter Gasly, dat wordt huilen.
En bier!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vergeet de nootjes niet
(Ik ben hopelijk niet te laat)
Zélfs dan kunnen ze misschien nog wel iets met strategie, bandenmanagement etc ofzo. Houd hoop.quote:
Daar leek het inderdaad wel opquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:10 schreef Gezicht het volgende:
Bottas kwam al beter weg bij het wegrijden van de grid voor de formation lap
We zullen niet voor je spoilerenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, Skystream loopt flink achyer op Ziggo app... Maar ik kijk liever Sky
Nou hij laat echt niemand uitpraten, zo irritant... is wel beter als er niemand aanwezig is waar hij zich door overklast voelt, dus met Hiddink en Tung valt het vandaag wel mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Meestal degene die het meest zinnig is daar. Al kijk ik de voorbeschouwing al tijden niet meer.
Neem ff een valiumpje andersquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:11 schreef vosss het volgende:
Ik ben zo bang dat Max afslaat en er eentje achterop klapt
Maar ja, dat telt niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:10 schreef Gezicht het volgende:
Bottas kwam al beter weg bij het wegrijden van de grid voor de formation lap
Uiteraard. Nieuwe fles los getrokken netquote:
Zolang Hamilton er maar niet afgaatquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:11 schreef vosss het volgende:
Ik ben zo bang dat Max afslaat en er eentje achterop klapt
Weinig stress hierquote:
Hij staat achteraan zelfsquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:12 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Je moet iets al je bijna achteraan staat
quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:13 schreef Mano_ het volgende:
godver, lampen staan nog niet eens aan hier
Achter Raikonenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |