Norris naar #1quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef Justevo het volgende:
Norris op softs achter Gasly, dat wordt huilen.
En bier!quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vergeet de nootjes niet
(Ik ben hopelijk niet te laat)
Zélfs dan kunnen ze misschien nog wel iets met strategie, bandenmanagement etc ofzo. Houd hoop.quote:
Daar leek het inderdaad wel opquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:10 schreef Gezicht het volgende:
Bottas kwam al beter weg bij het wegrijden van de grid voor de formation lap
We zullen niet voor je spoilerenquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Snert, Skystream loopt flink achyer op Ziggo app... Maar ik kijk liever Sky
Nou hij laat echt niemand uitpraten, zo irritant... is wel beter als er niemand aanwezig is waar hij zich door overklast voelt, dus met Hiddink en Tung valt het vandaag wel mee.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Meestal degene die het meest zinnig is daar. Al kijk ik de voorbeschouwing al tijden niet meer.
Neem ff een valiumpje andersquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:11 schreef vosss het volgende:
Ik ben zo bang dat Max afslaat en er eentje achterop klapt
Maar ja, dat telt niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 15:10 schreef Gezicht het volgende:
Bottas kwam al beter weg bij het wegrijden van de grid voor de formation lap
Uiteraard. Nieuwe fles los getrokken netquote:
Zolang Hamilton er maar niet afgaatquote:Op zondag 4 augustus 2019 15:11 schreef vosss het volgende:
Ik ben zo bang dat Max afslaat en er eentje achterop klapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |