Ok thanksquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef Maria. het volgende:
[..]
.vandaag is red je eigen reet dag....dat betekend dat iedereen maar wat zelf moet doen in de keuken...
wie is hij?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:42 schreef Bramenstruik het volgende:
Maris heeft zich jaren lang gered zonder kerelpowerwoman, alle geld aan hem uitgegeven en hij betaalt nu 50 euro per maand af
ik heb een vermoeden (Gert-Jan) maar dat is echt een aanname van mij hoor, de rest van het verhaal klopt, heeft ze zelf verteldquote:
sorry quote mezelf, dan klopt het natuurlijk nog niet, maar.....................quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden (Gert-Jan) maar dat is echt een aanname van mij hoor, de rest van het verhaal klopt, heeft ze zelf verteld
Tja ze heeft ook van n vriendin 'n nier gehad.......... al dan niet gebakkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden (Gert-Jan) maar dat is echt een aanname van mij hoor, de rest van het verhaal klopt, heeft ze zelf verteld
kan best.....gj...postte een keer....dat maris zooveel voor hem deed.....( misschien wel geld idd )...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Wat heb je nu weer gerookt?quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
sorry quote mezelf, dan klopt het natuurlijk nog niet, maar.....................
dat is al rechtgezet, ze had over een of andere celebrityquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tja ze heeft ook van n vriendin 'n nier gehad.......... al dan niet gebakken
Ze loopt nu ook niet bepaald over van schoonheid moet ik zeggen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:43 schreef 5thencounter het volgende:
Ohhw.. De Wijven hoeven ineens niets meer, geen ventjes, als het niet iets gewéldigs is.. Dre niet en NaarGeest óók niet, heeft ze járen lang al gedaan met niets.. ik geloof haar ineens, dat geen vent dat gedrocht wil ja...
Oke dan heb ik helemaal niets gezegdquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat is al rechtgezet, ze had over een of andere celebrity
Nou gebakken gaat die via je mond Mariaquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:47 schreef Maria. het volgende:
[..]
dan moet je toch een lidteken zien...denk ik?? buik of rug ?
nee dank je wel.. ik sla over....niertje en levertjes...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nou gebakken gaat die via je mond Maria
van de week vertelde ze dus, Jessie zat over zn bitcoins te mekkeren, Maris: ik wil ook investeren, maar krijg nog veel geld van iemand, hij betaalt nu 50 euro per maand af, en dat schiet niet op (dat was het letterlijk)quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:46 schreef Maria. het volgende:
[..]
kan best.....gj...postte een keer....dat maris zooveel voor hem deed.....( misschien wel geld idd )...
die weet ook niet waar ze is......en jessie weet donders goed wie ze bedoelt...quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
van de week vertelde ze dus, Jessie zat over zn bitcoins te mekkeren, Maris: ik wil ook investeren, maar krijg nog veel geld van iemand, hij betaalt nu 50 euro per week af, en dat schiet niet op (dat was het letterlijk)
Waarom moeten daar nou weer kinderachtige bloemetjes en zo op geschilderd worden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
De zinloosheid.. sociale werk plaats, vrouwengevangenis, verveling verdrijven.. al dat maar het nut is ver te zoeken.. ik krijg een vreselijke Lotus dejevu met BoomhutPaalplakken met schors
[ afbeelding ]
precies datquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef Maria. het volgende:
[..]
die weet ook niet waar ze is......en jessie weet donders goed wie ze bedoelt...har foutje van 6 maanden...
Precies, ze hebben geen zak te doen, roller er overeen met buitenbeitsquote:Op zondag 4 augustus 2019 17:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Waarom moeten daar nou weer kinderachtige bloemetjes en zo op geschilderd worden.
Gewoon mooi opschuren en het blanke hout aflakken is toch veel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |