SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Juist niet. Scheids wees meteen naar de middenstip.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zonder VAR was deze sowieso afgekeurd.Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
TadicOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Zelfs als Dolberg hem op een presenteerblaadje krijgt weigert hij er iets mee te doen. Doe maar Huntelaar of Tadic in de spits.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hoe hij die bal ook 'meeneemt'. Dat kan ik beter en ik speel in de zevende klasse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef Monolith het volgende:
Zelfs als Dolberg hem op een presenteerblaadje krijgt weigert hij er iets mee te doen. Doe maar Huntelaar of Tadic in de spits.![]()
Het gaat nooit meer goed komen met Dolberg.. de lul doet mij ook continue denken aan Tottenham-thuishhhhh![]()
Wanneer verdwijnt Dolberg uit de spits?
Tegen Tottenham was het al niets. Maar nu ook weer grote kansen missen.
Zet huntelaar gewoon in de basis..Love is in the air!![]()
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Mij dus ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:08 schreef DaveDave09 het volgende:
Het gaat nooit meer goed komen met Dolberg.. de lul doet mij ook continue denken aan Tottenham-thuis
Met the Hunter had het team energie gekregen...Love is in the air!![]()
2?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?Love is in the air!![]()
Vorig jaar hadden we finale champions league moeten staan. Kan me niet meer opladen voor dit soort zaad potjes. Sorry ....
.
De pijn blijft.Love is in the air!![]()
Paar stuivers hoogstens.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?![]()
Zonde van Dolberg. Mocht Beek nog verkocht worden moeten we echt een spits kopen.Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!![]()
Minstens 60.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
We zoeken toevallig nog een spits.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef FireFox1 het volgende:
Hoeveel zal die Dolberg nog waard zijn? 5 miljoen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: