Hij mag van mij wel 1 maken vanavond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg geen trek van deze OP
Houd je smoul dicht flapdorlquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jouw posts om te janken zijn.
Mooi manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Goed goed!
@:haags_kwartiertje
M’n dochter is een luid grietje aan het worden met een STERK eigen willetje. Zelfs mijn zoontje kijkt haar af en toe aan zo van WTF
Zeker, was een top vakantie!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh.
OH.![]()
Kleine meid genoten? Gaat naar school straks of niet?
Lekker zeg. Vast aan toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, was een top vakantie!
Ze gaat 3 sept naar school. 😮
Kan jij de rest bij mijn speler niet aanvullen? Heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:el-stinho wil jij geen speler in FM worden? GAM / [Football Manager] Het FOK! als speler topic #1
Even checken, je staat idd nog niet op het forum.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jij de rest bij mijn speler niet aanvullen? Heb er de kracht niet meer voor.
Dit is zéér pijnlijk voor je en viel mij ook direct op ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:jojoortje
Ondanks dat er bij mijn naam geen hartje staat.
ah nice, voortaan ook gewoon spits nemen zodat het voorbeeld account te volgen isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, je staat al wel in de database, maar nog niet op het forum
edit: had zo te zien ook een reden, een aantal skills klopten niet, maar ben ze voor je aan het wijzigen zodat je speler klopt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is zéér pijnlijk voor je en viel mij ook direct op ja.
Desalniettemin gefeliciteerd @:Jojoortje
Den Haag is groot vriend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij helemaal niet in Den Haag woont
Valt wel meequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag is groot vriend.
@Zipportaltwitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 18:35:06Het is te schandalig voor woorden dat de erg irritante klootzak Dolan in het revolutionaire dartjaar 2019 nog een PC kan winnen. Ik wens niemand de dood toe maar ik maak door Dolan zijn prestatie vandaag een uitzondering voor hem en ik hoop dat hij snel gaat sterven #rtl7darts reageer retweet
Leuk gehad in Dortmund?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:10 schreef Caland het volgende:
Prima weekendje weer
Nu in de trein
@:annefrank
Goed te doen manquote:
I know.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Lekker, zalm is ook goed voor je huid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hè. Echt fucking vet!quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Goed te doen man
Bizar hoe het nog zo gestroomlijnd kan gaan met zoveel man
quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
I know.Mooie foto van de zalm van Char.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Drizzt
Wel iets teveel Nederlanders gezien. Was duidelijk een toeristenwedstrijdquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel iets teveel Nederlanders gezien. Was duidelijk een toeristenwedstrijd
Deed ook niemand mee toen in het SIEG inzette
Beetje jammer weer
inquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje jammer weer
Ja das altijd. Ze zitten ook echt overal. Maar de gelben wand blijft een orkaan van geweldquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje jammer weer
Zeg maar een beetje zoals Vitesse v Ajax gisteren (lol).quote:
Vooral qua aanzicht, 25k mensen op 1 tribunequote:Op zondag 4 augustus 2019 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja das altijd. Ze zitten ook echt overal. Maar de gelben wand blijft een orkaan van geweld
En hoe was de pils?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Maar dan heb je wel vandaag opeens het gevoel dat je naar een andere sport aan het kijken bent
Bayern speelde Dortmund ook echt helemaal weg, met name de eerste helft. Beetje een vreemde uitslag
Niks van gezienquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeg maar een beetje zoals Vitesse v Ajax gisteren (lol).
HEYA BVBquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Vooral qua aanzicht, 25k mensen op 1 tribune
Ajax heeft op de een of andere manier niet gewonnen, nog steeds onbegrijpelijk. PSV heeft er ook geen kut van gebakken, desondanks voeren ze een goednieuwsshow op van jewelste. Verder nog een bijzonder vroege 0-3 voorsprong voor Heerenveen.quote:
Iets van 4,20 voor 0.4 in het stadionquote:
Volgend weekend weer maximaal tanken met @hmf en @RensAjaciedquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft op de een of andere manier niet gewonnen, nog steeds onbegrijpelijk. PSV heeft er ook geen kut van gebakken, desondanks voeren ze een goednieuwsshow op van jewelste. Verder nog een bijzonder vroege 0-3 voorsprong voor Heerenveen.
Dat was alles voor dit weekend.
Heb je nog winkelwagentjes vol lege bierflesjes zien staan op de weg naar het stadion? Ook wel bijzonder.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets van 4,20 voor 0.4 in het stadion
4 euro voor een halve liter daarbuiten
Best prima te doen.
Benieuwd hoe vol dat stadion dit seizoen zit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgend weekend weer maximaal tanken met @:hmf en @:rensajacied
Niet mijn probleem. Vond eerder het LAAT ZIEN DAT JE DAT SHIRT WAARD BENT in de 40-45e minuut te kansloosquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Dat spandoek voor Fer, wat vind je daar van?
Tegenwoordig ook blikken bier met 25 cent statiegeldquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je nog winkelwagentjes vol lege bierflesjes zien staan op de weg naar het stadion? Ook wel bijzonder.
Hier flikkert men alles op de grond.
Oh, ik had het geluid uitstaan. Maar die spelers kunnen er ook niet veel aan doen dat ze met Stam zo'n 150 meter meer vooruit moeten verdedigen terwijl ze dat gewoon niet kunnen. Dat worden nog een hoop kolderieke momentjes.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet mijn probleem. Vond eerder het LAAT ZIEN DAT JE DAT SHIRT WAARD BENT in de 40-45e minuut te kansloos
Je bent feitelijk naar de puinhopen van Van Geel aan het kijken. Maar vooral de spelers gaan aanvallen. Dan snap je het,
Lekker manquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegenwoordig ook blikken bier met 25 cent statiegeld
Aardig wat knaken weggegeven daar
Ja enige discrepantie tussen het systeem wat je wil spelen en de spelers die je hebt is er welquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:37 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik had het geluid uitstaan. Maar die spelers kunnen er ook niet veel aan doen dat ze met Stam zo'n 150 meter meer vooruit moeten verdedigen terwijl ze dat gewoon niet kunnen. Dat worden nog een hoop kolderieke momentjes.
Botteghin 'sprint' dan nog terug van zijn eigen 16 terwijl Vente al op de keeper van Sparta drukzet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja enige discrepantie tussen het systeem wat je wil spelen en de spelers die je hebt is er wel
Er verandert dus niksquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Botteghin 'sprint' dan nog terug van zijn eigen 16 terwijl Vente al op de keeper van Sparta drukzet..
Dat wordt wel heel veel drinken komend jaar.
Op Ziggo om 20:00. Nu staat er in de gids dat ze om 21:00 wel eens naar Volleybal kunnen gaan, maar dat mogen ze lekker op kanaal 13 uitzenden. Volleybal is geen sport, volleybal is geen sport.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:39 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:El-Stinho
Komt dat Barcelona nog ergens op TV?
Vond je? Ik heb die wedstrijd gezien en dat viel echt reuze mee. Bayern had zeker een keer moeten scoren, maar ook Dortmund kwam er een paar keer goed uit met onder andere Sanchogod. Jammer dat het debiele uitkomen van Neuer niet werd afgestraft.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:28 schreef Caland het volgende:
Maar dan heb je wel vandaag opeens het gevoel dat je naar een andere sport aan het kijken bent
Bayern speelde Dortmund ook echt helemaal weg, met name de eerste helft. Beetje een vreemde uitslag
quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Op Ziggo om 20:00. Nu staat er in de gids dat ze om 21:00 wel eens naar Volleybal kunnen gaan, maar dat mogen ze lekker op kanaal 13 uitzenden. Volleybal is geen sport, volleybal is geen sport.
Ik had wel het idee dat Bayern ze voetballend aardig wegspeelden, al leidde dat niet tot bizar grote kansen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Vond je? Ik heb die wedstrijd gezien en dat viel echt reuze mee. Bayern had zeker een keer moeten scoren, maar ook Dortmund kwam er een paar keer goed uit met onder andere Sanchogod. Jammer dat het debiele uitkomen van Neuer niet werd afgestraft.
Hoeveel man gaat er naar Tblisi?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
Nu ook weer een vrij geniale derde helft gehad
Beter spelen we heel snel nergens meer om
Hooguit een paar honderd denk ik. Bijna niet te betalen qua reis en aardig kortdagquote:
Dortmund liet dat Bayern ook wel makkelijk voetballen om vervolgens die bal naar voren te peren met de snelheid van Sancho en Reus. Paco zoeken en die schiet ze wel binnen. Schandalig dat Kimmich trouwens maar geel kreeg terwijl ie vol op de poot van Sancho buiten de lijnen stond. En dat mét VAR.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had wel het idee dat Bayern ze voetballend aardig wegspeelden, al leidde dat niet tot bizar grote kansen.
Goal kwam Dortmund wel prima uit
Of Sofia van die confro. Word je ook vrolijk vanquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga het risico maar nemen om niet te gaan
Zal je zien dat we daarna weer Luhansk loten
quote:Seeded
1: Sparta Praha (CZE) / Trabzonspor (TUR)
2: Feyenoord (NED) / Dinamo Tbilisi (GEO)
3: AEK Larnaca (CYP) / Gent (BEL)
4: Luzern (SUI) / Espanyol (ESP)
Unseeded
5: Universitatea Craiova (ROU) / AEK Athens (GRE)
6: Rijeka (CRO) / Aberdeen (SCO)
7: CSKA Sofia (BUL) / Zorya Luhansk (UKR)
8: Norrköping (SWE) / Hapoel Beer-Sheva (ISR)
Als Feyenoord het haalt (lol)quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:45 schreef Caland het volgende:
Ik ga het risico maar nemen om niet te gaan
Zal je zien dat we daarna weer Luhansk loten
Sofia is een topstad man. Vliegt ryanair ook opquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Of Sofia van die confro. Word je ook vrolijk van
[..]
Niet meegekregen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dortmund liet dat Bayern ook wel makkelijk voetballen om vervolgens die bal naar voren te peren met de snelheid van Sancho en Reus. Paco zoeken en die schiet ze wel binnen. Schandalig dat Kimmich trouwens maar geel kreeg terwijl ie vol op de poot van Sancho buiten de lijnen stond. En dat mét VAR.
https://twitter.com/mctominayi1/status/1157974571703836673quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet meegekregen.
Wel die kamikaze-actie van Neuer. Of viel dat wel mee?
quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:21 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
I know.SmakelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Dubbelpijnquote:
Waarom is dat rondjesrijden zo populair met zelfs de F2?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:58 schreef Bolasie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat zien we op tv? Rondjes rijden. Pure oplichting.
Sinds Max Verstappen is er een walgelijke hype ontstaan voor het rondjes rijden. F1, F2, FE, whatever, iedereen boeit het opeens. Zelfs onze Guus was vanmiddag nog in de studio van Ziggy. Ik ben zo ontzettend blij dat wij daar nu een maand van af zijn vanwege de zomerstop.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is dat rondjesrijden zo populair met zelfs de F2?
Over vier weken komt het gewoon weer terug, helaas.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds Max Verstappen is er een walgelijke hype ontstaan voor het rondjes rijden. F1, F2, FE, whatever, iedereen boeit het opeens. Zelfs onze Guus was vanmiddag nog in de studio van Ziggy. Ik ben zo ontzettend blij dat wij daar nu een maand van af zijn vanwege de zomerstop.
@:Nattekat tot over een maand, lul.
Het is blijkbaar op Ziggo Voetbalquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Sinds Max Verstappen is er een walgelijke hype ontstaan voor het rondjes rijden. F1, F2, FE, whatever, iedereen boeit het opeens. Zelfs onze Guus was vanmiddag nog in de studio van Ziggy. Ik ben zo ontzettend blij dat wij daar nu een maand van af zijn vanwege de zomerstop.
Als je een ronde in zo’n auto rijdt heb je 2 weken nodig om bij te komen van de spierpijn denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarom is dat rondjesrijden zo populair met zelfs de F2?
Ze gingen er bij Ziggy blijkbaar vanuit dat de wedstrijd om 19:00 begon zodat ze 2 uur later konden overschakelen naar het altijd mensonterende volleybal, dat om 21:00 staat gepland. Nu ze er eindelijk achter zijn gekomen dat de wedstrijd niet om 19 maar 20:00 begint, laten ze liever herhalingen zien en mag het voetbal uitwijken naar het andere kanaal.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is blijkbaar op Ziggo Voetbal
waar je je druk om maaktquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
je hebt zo ondertussen 51 weken per jaar voetbal, op 12 verschillende (NLe) zenders. Het journaal opent er mee in het weekend, je krijgt push meldingen van NOS als Feyenoord van PSV wint en dan nog zeur je dat er zo heel af en toe een andere sport aandacht krijgt op een algemene sportzender.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:10 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ze gingen er bij Ziggy blijkbaar vanuit dat de wedstrijd om 19:00 begon zodat ze 2 uur later konden overschakelen naar het altijd mensonterende volleybal, dat om 21:00 staat gepland. Nu ze er eindelijk achter zijn gekomen dat de wedstrijd niet om 19 maar 20:00 begint, laten ze liever herhalingen zien en mag het voetbal uitwijken naar het andere kanaal.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:19 schreef Adames het volgende:
[..]
je hebt zo ondertussen 51 weken per jaar voetbal, op 12 verschillende (NLe) zenders. Het journaal opent er mee in het weekend, je krijgt push meldingen van NOS als Feyenoord van PSV wint en dan nog zeur je dat er zo heel af en toe een andere sport aandacht krijgt op een algemene sportzender.
Ik heb ook weinig trek in volleybal, maar ik heb sowieso geen zin om mijn hele weekend te vullen met alleen wat voetbalwedstrijdjes kijken.
ik ben het vooral eens met de kritiek van trainers als ten hag en kloppquote:
Ik heb soms het idee dat hij niet heel objectief isquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En gaat flink de mist in in het Feyenoord-topic.
Ik doelde meer op 'je vind'.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat hij niet heel objectief is
hij doelt vooral op de spelfoutquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb soms het idee dat hij niet heel objectief is
een stapjequote:Op zondag 4 augustus 2019 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Want PSV is natuurlijk wel een stap omhoog.
psv heeft nu nog bruma, bergwijn én lozano onder contractquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
Want PSV is natuurlijk wel een stap omhoog.
Lozano is volgens mij al gespot in Italië, ik neem aan dat ze daar ook op zaten te wachten. Maar goed, nu halen ze geen CL dus vindt Berghuis het ook wel best.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:32 schreef Adames het volgende:
[..]
psv heeft nu nog bruma, bergwijn én lozano onder contract
zou gekkenwerk zijn om nog berghuis erbij aan te trekken. nog steeds als een van beiden vertrekt.
geen CL zal inderdaad een reden zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lozano is volgens mij al gespot in Italië, ik neem aan dat ze daar ook op zaten te wachten. Maar goed, nu halen ze geen CL dus vindt Berghuis het ook wel best.
De oven inquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:46 schreef Caland het volgende:
Eindelijk op het eindpunt van de trein
@:annefrank
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
Heeft iemand @:onlogisch gezien?
Hij was vandaag weer eens pijnlijk afwezig
Dit zou mij dus echt niks verbazenquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:22 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://www.omroepwest.nl(...)nstratie-TNO-en-NAVO
Hij is opgepakt.
Voor nog meer leuke feitjes kun je mij altijd een DM sturen. Zoals bijvoorbeeld dat het vandaag precies 75 jaar geleden is dat Anne Drank uit huis is gehaald allen.quote:
@Slobeendquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor nog meer leuke feitjes kun je mij altijd een DM sturen. Zoals bijvoorbeeld dat het vandaag precies 75 jaar geleden is dat Anne Drank uit huis is gehaald allen.
https://www.nu.nl/weekend(...)-frank-verraden.html
TotVTBL
quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Voor nog meer leuke feitjes kun je mij altijd een DM sturen. Zoals bijvoorbeeld dat het vandaag precies 75 jaar geleden is dat Anne Drank uit huis is gehaald allen.
TotVTBL
@Slobeendquote:
Die Silberbauer speelde nog bij Utrecht toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TotVTBL
je vindquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je vind echt dat feyenoord en psv op een vergelijkbaar niveau zitten?
Zo, als je dacht dat PSV/Ajax/Feyenoord met het schaamrood op de kaken het weekend uitgaan, kijk even naar die Adamesquote:
Kut levenquote:Op maandag 5 augustus 2019 07:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Aan al het goeds komt een eind
@onlogisch was gisteren WEDEROM niet in de Kuipquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch niet zo te zien
Maar ik wel, ja! Jij ook?
Nooit niet echt denk ik.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch niet zo te zien
Maar ik wel, ja! Jij ook?
Zelfkastijding is jou klaarblijkelijk niet vreemd, mij wel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
@:onlogisch was gisteren WEDEROM niet in de Kuip
Zou er iets aan de hand zijn?
Misschien was hij in de sportschool.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat die gozer uitspookt, in de sportschool was hij in elk geval ook niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
godverdommequote:Op maandag 5 augustus 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien was hij in de sportschool.
Hahahahahahaha
20- 25 graden is prima toch.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is weer voorbij die mooie zomer
quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Ik ga vandaag weerquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer
Voor het eerst sinds 18 juni![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga mijn abo opzeggen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Het complete verval is ingezet nu je getrouwd bent.quote:
Nooit geweten dat er mensen zijn van 12+ die skeelerenquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:32 schreef Elan het volgende:
Ben ook 2 weken niet geweest of zo kan echt niet lekker trainen met die hitte. Wel veel hardgelopen en geskeelerd en gefietst.
geskeelerd?quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:32 schreef Elan het volgende:
Ben ook 2 weken niet geweest of zo kan echt niet lekker trainen met die hitte. Wel veel hardgelopen en geskeelerd en gefietst.
Gvdquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er mensen zijn van 12+ die skeeleren
Lui varken.quote:
Wil gaan hardlopen en fietsen BUITEN.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Het complete verval is ingezet nu je getrouwd bent.
Straks nog een paar kinderen uitpoepen en dan als een vette zeug de rest van je leven op de bank liggen klagen hoe kut je leven wel niet is.
en enquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:32 schreef Elan het volgende:
Lekker man.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Nooit geweten dat er mensen zijn van 12+ die skeeleren
Bouw een gym in je huis.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:35 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wil gaan hardlopen en fietsen BUITEN.
Zit heel de dag al binnen op kantoor, geen zin meer om vervolgens ook nog met obesitasmensen in een opgesloten zweetruimte te zitten.
Draag je wel een helmpje en scheenbeschermers tijdens het skeeleren?quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:39 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker man.
In de winter ook hele stukken schaatsen, als er een keer fatsoenlijk ijs ligt tenminste.
En van die knie- en elleboogbeschermersquote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Draag je wel een helmpje en scheenbeschermers tijdens het skeeleren?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Draag je wel een helmpje en scheenbeschermers tijdens het skeeleren?
Oh ja die bedoelde ik eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2019 10:41 schreef Caland het volgende:
[..]
En van die knie- en elleboogbeschermers
Halfuurtje meestalquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
goeie training wel, hoelang doe je het dan per sessie?
Wat een chaos in HK maatquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is net te kort, tenzij je nog wat anders erna doet
Wantquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is net te kort, tenzij je nog wat anders erna doet
omdat je lichaam gemiddeld een half uur nodig heeft om aan die situatie te wennen en dan pas gaat vet verbranden, dus beter plak je er nog een half uur aanquote:
Tenzij je lijf in permanente ketose zit @aTypischquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat je lichaam gemiddeld een half uur nodig heeft om aan die situatie te wennen en dan pas gaat vet verbranden, dus beter plak je er nog een half uur aan
Echtquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
omdat je lichaam gemiddeld een half uur nodig heeft om aan die situatie te wennen en dan pas gaat vet verbranden, dus beter plak je er nog een half uur aan
Dan is duursport echt het allerdomste wat je kunt doen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Tenzij je lijf in permanente ketose zit @:atypisch
Gefeliciteerd met je transfer naar Barcelonaquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:15 schreef GGMM het volgende:
Godverdomme JanCees
Dat weet toch iedereen
ja tenminste zo is dat mij altijd verteld, als je begint verbrandt je lichaam eerst de makkelijke brandstoffen voorhanden, na een halfuur kom je in een soort van cruise mode waarin het vetverbranden in verhouding groter wordtquote:
Bedankt maat.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je transfer naar Barcelona
Stiekem is het een best leuk gedoe.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat.
Het voelt nog steeds onwerkelijk
Heeft het ook niet deels met hartslagzones te maken?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja tenminste zo is dat mij altijd verteld, als je begint verbrandt je lichaam eerst de makkelijke brandstoffen voorhanden, na een halfuur kom je in een soort van cruise mode waarin het vetverbranden in verhouding groter wordt
Oh geen idee lol. Uur roeien wel heftig lolquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja tenminste zo is dat mij altijd verteld, als je begint verbrandt je lichaam eerst de makkelijke brandstoffen voorhanden, na een halfuur kom je in een soort van cruise mode waarin het vetverbranden in verhouding groter wordt
Dat is je moeder ookquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Stiekem is het een best leuk gedoe.
Stiekem?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat was toch niet meer stiekem?quote:
Nu mijn speler weg is bij Telstar wordt het echt leuk.quote:
Dat klopt ja. Nickgod.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
je kan het rustig opbouwen, of nog een ander apparaat/oefening erbij doen, crosstrainer of hardlopenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
Oh geen idee lol. Uur roeien wel heftig lol
Ik ga vandaag weer voor het eerst in 6 weken.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het rustig opbouwen, of nog een ander apparaat/oefening erbij doen, crosstrainer of hardlopen
Zal het proberen op te bouwenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan het rustig opbouwen, of nog een ander apparaat/oefening erbij doen, crosstrainer of hardlopen
dat gaat pijn doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer voor het eerst in 6 weken.
Ik verwacht morgen dood te zijn.
Ja hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Moet kunnen toch als het voor beide werkt?
wel net benen gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zeker. Ik sla het squatten nog wel even over vandaag
Ga een beetje freewheelen.
Konstantidis is naar Chelski getransfereerd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:19 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nu mijn speler weg is bij Telstar wordt het echt leuk.
Tuurlijk moet het kunnen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Moet kunnen toch als het voor beide werkt?
Ik adviseer Scrummie goed in het gareel te houden nadat hij met dom geluk de incidentele koploper van de Eredivisietoto is. Als Scrummie even ergens bovenaan staat, gaat hij meteen naast zijn schoenen lopen. En dan wordt het zorgwekkend.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:21 schreef GGMM het volgende:
Nationaliteit: Nederlands
Eventueel familielid (plus familierol): John Guidetti (broer)
Waar slaat dit op? @:scrummie2.0
'Geluk is met de domme' was nooit eerder zo van toepassing.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik adviseer Scrummie goed in het gareel te houden nadat hij met dom geluk de incidentele koploper van de Eredivisietoto is. Als Scrummie even ergens bovenaan staat, gaat hij meteen naast zijn schoenen lopen. En dan wordt het zorgwekkend.
* Dommenquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Geluk is met de domme' was nooit eerder zo van toepassing.
Geluk is met de dommequote:Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Man man man man manquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je deze week de toto hebt gewonnen ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik adviseer Scrummie goed in het gareel te houden nadat hij met dom geluk de incidentele koploper van de Eredivisietoto is. Als Scrummie even ergens bovenaan staat, gaat hij meteen naast zijn schoenen lopen. En dan wordt het zorgwekkend.
Tering wat dom.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beweer je hier nou mee dat @Scrummie2.0 niet goed bij zijn hoofd is?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als je deze week de toto hebt gewonnen ben je niet goed bij je hoofd.
lijkt me niet maar je bent wel van het onderhoud en afschrijving gezeur afquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef aTypisch het volgende:
vrienden
wat is jullie ervaring met private lease?
voordeliger dan zelf autootje kopen?
Natuurlijk niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef aTypisch het volgende:
vrienden
Gaat dat je toekomstige hypotheek niet in de weg zitten dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef aTypisch het volgende:
vrienden
Niet goedkoper maar je bent wel volledig af van gezeik. Ik vind het het geld meer dan waardquote:Op maandag 5 augustus 2019 11:52 schreef aTypisch het volgende:
vrienden
wat voor wagen heb jijquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet goedkoper maar je bent wel volledig af van gezeik. Ik vind het het geld meer dan waard
Ja, daarom neig ik er ook naar en vraag ik input.quote:Op maandag 5 augustus 2019 12:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet goedkoper maar je bent wel volledig af van gezeik. Ik vind het het geld meer dan waard
het hangt natuurlijk ook een beetje van je budget af, als je alleen een oud barrel kan kopen met de kans op veel reparaties ben je met vaste kosten wat beter af plus dat je dan nieuw rijdtquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, daarom neig ik er ook naar en vraag ik input.
Al heb ik wel 2 of 3 automonteurs in mijn omgeving, dus dat zou wat kosten kunnen besparen.
Kun je mijn DMen (of appen als je me nummer nog hebt) met jouw lease optie(s)?
me nummerquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ja, daarom neig ik er ook naar en vraag ik input.
Al heb ik wel 2 of 3 automonteurs in mijn omgeving, dus dat zou wat kosten kunnen besparen.
Kun je mijn DMen (of appen als je me nummer nog hebt) met jouw lease optie(s)?
nou precies datquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hangt natuurlijk ook een beetje van je budget af, als je alleen een oud barrel kan kopen met de kans op veel reparaties ben je met vaste kosten wat beter af plus dat je dan nieuw rijdt
Mijn DMenquote:Op maandag 5 augustus 2019 12:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
me nummer![]()
@:GGMM
@:Caland
@:Zipportal
@:maxi-mus
WIE? WAAR? WAT? VERTEL ONS ALLES.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING
Knut heeft een BN'er ontmoet
breaking is dat niet meer en hoe bn moet een bn'r zijn, ik had nog nooit van die gast gehoordquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING
In de viswinkel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:48 schreef JanCees het volgende:
waar kan ik van die blauwe visbakken kopen
Moet hij weten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING
Waarom zaag je @aTypisch niet door tweeën na die mokerdomme fouten van hem?quote:
GGMM en ik zijn druk bezig onze vriendschapsband te herstellen, geen tijd voor die spelletjes van je.quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zaag je @:aTypisch niet door tweeën na die mokerdomme fouten van hem?
Wat ben jij voor een waardeloze FA joh
Je moederquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zaag je @:aTypisch niet door tweeën na die mokerdomme fouten van hem?
Wat ben jij voor een waardeloze FA joh
Sorry, ik dacht dat ik met schokkend nieuws kwamquote:Op maandag 5 augustus 2019 13:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
breaking is dat niet meer en hoe bn moet een bn'r zijn, ik had nog nooit van die gast gehoord
Jullie zitten te keuvelen over Mariomaker?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
GGMM en ik zijn druk bezig onze vriendschapsband te herstellen, geen tijd voor die spelletjes van je.
Nee, hij heeft mijn levels nog niet gespeeldquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:31 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jullie zitten te keuvelen over Mariomaker?
Weet @Elan dan wel hoe een switch werkt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, hij heeft mijn levels nog niet gespeeld
@:Elan ook niet trouwens.
Waarschijnlijk is @Elan gewoon wat geïmponeerd door de clearrate van mijn levelsquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Weet @:Elan dan wel hoe een switch werkt?
Ik zag een man op het nieuws die 700 km achteruit liep.quote:Op maandag 5 augustus 2019 13:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
BREAKING
3 mentions bedoel je?quote:Op maandag 5 augustus 2019 14:52 schreef Elan het volgende:
3 quotes over een of ander Mario spelletje.
Peppi en kokkie hebben elkaar weer helemaal gevonden
Jazekerquote:
Fixedquote:Op maandag 5 augustus 2019 14:52 schreef Elan het volgende:
3 quotes over een of ander Mario spelletje.
Peppi en cocky hebben elkaar weer helemaal gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |