je vind echt dat feyenoord en psv op een vergelijkbaar niveau zitten?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het vooral wel humor dat ze bij PSV dachten hem wel even binnen te hengelen. Wat hebben ze precies te bieden behalve een iets hoger salaris?
Middenvelders die hem wel in stelling kunnen brengen met een splijtende... oh wacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond het vooral wel humor dat ze bij PSV dachten hem wel even binnen te hengelen. Wat hebben ze precies te bieden behalve een iets hoger salaris?
Het is een klein stapje omhoog/zijwaarts. Waarom zou je dat als speler willenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je vind echt dat feyenoord en psv op een vergelijkbaar niveau zitten?
okquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is een klein stapje omhoog/zijwaarts. Waarom zou je dat als speler willen
Dat niet, maar je speelt bij beide clubs geen CL en beide clubs hebben wat issues. Zeker als bij PSV Bergwijn en Lozano ook nog weggaan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:27 schreef Adames het volgende:
[..]
je vind echt dat feyenoord en psv op een vergelijkbaar niveau zitten?
Beetje veel man op links.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sinatra-------------------------------------Berghuis-------------------------------Narsin
-----------------------------------------------Larssen----------------------------------------
---------------------------Kokchu----------------------------- Burger----------------------------
Haps-----------Malacia----------------------------------Geertruiaan-------------- st justin
------------------------------------------Vermeer---------------------------------------------
Beetje vreemd dat Frank Sinatra en Narsingh op dezelfde plek staanquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:29 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Sinatra-------------------------------------Berghuis-------------------------------Narsin
-----------------------------------------------Larssen----------------------------------------
---------------------------Kokchu----------------------------- Burger----------------------------
Haps-----------Malacia----------------------------------Geertruiaan-------------- st justin
------------------------------------------Vermeer---------------------------------------------
Sinatra moet dus links en narsin rechts, Berghuis in de spits als noodoplossing met Vente red je het simpelweg nietquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje vreemd dat Frank Sinatra en Narsingh op dezelfde plek staan
Oh oke nee dan snap ik het welquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sinatra moet dus links en narsin rechts, Berghuis in de spits als noodoplossing met Vente red je het simpelweg niet
Hoe vond je Sinisterra spelen trouwens? Je ziet de potentie maar soms nog iets te wild. En had natuurlijk moeten afgeven, maar snap wel dat hij de bal niet aan Vente wil gevenquote:
Sinatra is dood, dus die kunnen we helaas niet opstellen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Sinatra moet dus links en narsin rechts, Berghuis in de spits als noodoplossing met Vente red je het simpelweg niet
Ik roep al een paar jaar dat er tenminste op 1 flank diepgang moet zijn. Ik vind het dus niet zo zeer de verdienste van Sinisterra. Larsson én Berghuis gaat gewoon nooit werken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hoe vond je Sinisterra spelen trouwens? Je ziet de potentie maar soms nog iets te wild. En had natuurlijk moeten afgeven, maar snap wel dat hij de bal niet aan Vente wil geven
Taapgod gaat donderdag zijn kans grijpenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Er moet gewoon een fucking spits, een aanspeelpunt, bij, en 1, maar liever nog 2 verdedigers.
Geen gehannes met het schuiven van spelers naar posities waar ze eigenlijk niet horen te spelen.
Desnoods moeten die "vrienden van Feyenoord" maar weer hun portemonnee trekken oid.
Ja, eens. Maar wel redelijk creatief denk ik, komt wel een hoop voorbij. Alleen in de afronding net iets te wildquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik roep al een paar jaar dat er tenminste op 1 flank diepgang moet zijn. Ik vind het dus niet zo zeer de verdienste van Sinisterra. Larsson én Berghuis gaat gewoon nooit werken.
CV is belangrijk maar ook doelpunten. Je had vandaag dik gewonnen met Jorgenson in de spits, dan hadden die 2 tegendoelpunten niet eens uitgemaakt.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:40 schreef Haringkop het volgende:
Belangrijkste prioriteit is wel een CV, wat een bagger loopt daar bij ons rond. Geen van opties heeft daar ook maar een beetje niveau.
Met Bannis kan je voorin al helemaal geen bal vasthouden, die is nog veel te licht in de duels.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:43 schreef fetX het volgende:
Waarom niet gewoon Bannis proberen? Met Vente speel je hoe dan ook met 10 man.
Allemaal leuk en aardig, maar met Bannis ga je het ook niet redden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:43 schreef fetX het volgende:
Waarom niet gewoon Bannis proberen? Met Vente speel je hoe dan ook met 10 man.
Ayoub geloof ik ook nog, en Larsson net terug van een blessure.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Naja, Vente is nu gewoon geblesseerd dus laat dat maar.
Denk dat Bannis nog wel een eindje tekort komt op dit moment, dus dan zie ik het liefste Berghuis als spits. Dan lever je het minste kwaliteit in.
Tevens, Bijlow, Verdonk, vBeek, Botteghin, Nieuwkoop, Toornstra, Vente en Jørgensen dus geblesseerd. We zijn één wedstrijd onderweg
Van de 3 verdedigers die we hebben 2 geblesseerdquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Denk dat Bannis nog wel een eindje tekort komt op dit moment, dus dan zie ik het liefste Berghuis als spits. Dan lever je het minste kwaliteit in.
Tevens, Bijlow, Verdonk, vBeek, Botteghin, Nieuwkoop, Toornstra, Vente en Jørgensen dus geblesseerd. We zijn één wedstrijd onderweg
Ik vind Berghuis geen spits. Die loopt altijd bijna overal, behalve op zijn positie. En dat is ook juist zijn kracht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Spelers niet gewend aan hard trainenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Perspectief?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Die vroege trainingen van Jaap werpen zijn vruchten af.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zal maandag wel nieuws komenquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het met al die blessures wel vreemd dat Haps nog fit is.
Ik ben erbij donderdagquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Tbilisi heeft trouwens vandaag met 0-6 gewonnen. Dus die hebben wat vertrouwen getankt alvast.
Altijd leuk, zo'n goed scorende ploeg tegenover onze onneembare muur.
NETTEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben erbij donderdag![]()
Nog achter het doel ook
Ze hebben anders een vrij matig doelsaldo voor een koploper. Maar goed, we treffen ze in goede doen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Tbilisi heeft trouwens vandaag met 0-6 gewonnen. Dus die hebben wat vertrouwen getankt alvast.
Altijd leuk, zo'n goed scorende ploeg tegenover onze onneembare muur.
Nou die liep vandaag de 50 meter in 10 minuten. Dan Malacia maar daar, maakt onnodige fouten maar loopt er niet als een trage koala bij.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het met al die blessures wel vreemd dat Haps nog fit is.
Wut?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nou die liep vandaag de 50 meter in 10 minuten. Dan Malacia maar daar, maakt onnodige fouten maar loopt er niet als een trage koala bij.
Je had dat laseren beter even kunnen uitstellen tot vrijdag.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
OeiOgen vrijdag gelasered dus moet ook nog druppelen daar, gaat wat worden dan
Oogaidsquote:Op zondag 4 augustus 2019 20:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
OeiOgen vrijdag gelasered dus moet ook nog druppelen daar, gaat wat worden dan
Ja toen ik de afspraak inplande wist ik nog niet dat we speelde, maar komt goed.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je had dat laseren beter even kunnen uitstellen tot vrijdag.
Blind een tientje.quote:Op zondag 4 augustus 2019 21:12 schreef Tomatenboer het volgende:
Je krijgt trouwens 11 of 12 keer je inzet als Dinamo wint van Feyenoord.
Lijkt me een gokje waard in dit geval.
Van dat hele rijtje zijn er twee die je écht mist in het team en alleen Jørgensen kan echt het verschil maken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Botteghin en Van Beek allebei geblesseerd zijn mis je die ook wel, hoe slecht ze ook zijnquote:Op zondag 4 augustus 2019 21:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Van dat hele rijtje zijn er twee die je écht mist in het team en alleen Jørgensen kan echt het verschil maken.
Toch kan je niet verwachten dat we elke wedstrijd 4x moeten scoren omdat we niet kunnen verdedigen...quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
CV is belangrijk maar ook doelpunten. Je had vandaag dik gewonnen met Jorgenson in de spits, dan hadden die 2 tegendoelpunten niet eens uitgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |