Jones?!?! Die kreeg de bal in zijn laatste seizoen bij uittrappen amper de middenlijn over. Iedere week nog blij dat hij weg is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:47 schreef satecl het volgende:
We hadden Brad Jones ook nooit weg moeten doen. Wat een kut keeper is die Vermeer toch ook. Snap ECHT niet wat mensen in die onzekere negert zien.
Tapia niet, want die heeft nog nauwelijks minuten gemaakt. Denk eerder Geertruida.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:57 schreef fetX het volgende:
Benieuwd wat Stam doet voor donderdag. Wellicht toch maar weer Tapia. Of toch Geertruida?
Ik ben meestal nogal pessimistisch of conservatief met mijn verwachtingen vind ik zelf.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:56 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ja idd, ik had dat laatste ook wel verwacht. Had die @:Tomatenboer toch gelijk vorige week
Ach ja..
Op naar donderdag!
Hopelijk speelt die dan een dijk van een pot.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tapia niet, want die heeft nog nauwelijks minuten gemaakt. Denk eerder Geertruida.
Ben wel benieuwd naar Geertruida.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:59 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Tapia niet, want die heeft nog nauwelijks minuten gemaakt. Denk eerder Geertruida.
Een heel nieuw elftal zal je bedoelen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 18:05 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Een rechtsback en LCV zou echt zoveel schelen...
Dat was toch allang bekend dacht ik?quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
Huiberts heeft dus 'nee' gezegd tegen Feyenoord.
Oh, dan snap ik niet waarom Hans het zo graag daarover willen hebben maar heb ik niks gezegd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat was toch allang bekend dacht ik?
Geen idee wie dat isquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:16 schreef maxi-mus het volgende:
Huiberts heeft dus 'nee' gezegd tegen Feyenoord.
Ja, volgens mij zat Huiberts tussen die 4 of 5 namen die zijn benaderd om Martin van Geel op te volgen als technisch directeur en die stuk voor stuk Feyenoord allemaal 'nee' hebben verkocht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oh, dan snap ik niet waarom Hans het zo graag daarover willen hebben maar heb ik niks gezegd.
Ik denk dat de gemiddelde NBA basketballer 10 keer meer keeperstalent heeft dan Alisson Becker, en al helemaal dan de gemiddelde eredivisiekeeper. Jullie hadden 15 jaar geleden Francisco Elson moeten omscholen!quote:
Benieuwd wie speelt, Tapia of Geertruidaquote:Op zondag 4 augustus 2019 19:52 schreef Tomatenboer het volgende:
Onze tegenstander komende donderdag speelt op dit moment ook een stadsderby tegen Locomotive Tbilisi.
Bij rust staat Dinamo Tbilisi met 0-4 voor.
Dat scorend vermogen zit wel goed bij die ploeg.
Dat belooft wat donderdag.
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:32:1354 - Steven Berghuis scored or assisted 54 Eredivisie goals since the start of 2017-18, no player has been involved in more goals (Hakim Ziyech also 54). Extension. https://t.co/vntLHKZfEN reageer retweet
Is ook gewoon een heel goede speler die bij Ajax ook niet zou misstaan. Mooi voor Feijenoord en goed voor de eredivisie dat jullie die hebben kunnen behouden.quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:09 schreef Caland het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:32:1354 - Steven Berghuis scored or assisted 54 Eredivisie goals since the start of 2017-18, no player has been involved in more goals (Hakim Ziyech also 54). Extension. https://t.co/vntLHKZfEN reageer retweet
Vond het vooral wel humor dat ze bij PSV dachten hem wel even binnen te hengelen. Wat hebben ze precies te bieden behalve een iets hoger salaris?quote:Op zondag 4 augustus 2019 20:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Is ook gewoon een heel goede speler die bij Ajax ook niet zou misstaan. Mooi voor Feijenoord en goed voor de eredivisie dat jullie die hebben kunnen behouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |