Hij mag van mij wel 1 maken vanavond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Krijg geen trek van deze OP
Houd je smoul dicht flapdorlquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jouw posts om te janken zijn.
Mooi manquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:25 schreef Jojoortje het volgende:
Goed goed!
@:haags_kwartiertje
M’n dochter is een luid grietje aan het worden met een STERK eigen willetje. Zelfs mijn zoontje kijkt haar af en toe aan zo van WTF
Zeker, was een top vakantie!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Oh.
OH.![]()
Kleine meid genoten? Gaat naar school straks of niet?
Lekker zeg. Vast aan toe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zeker, was een top vakantie!
Ze gaat 3 sept naar school. 😮
Kan jij de rest bij mijn speler niet aanvullen? Heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@:el-stinho wil jij geen speler in FM worden? GAM / [Football Manager] Het FOK! als speler topic #1
Even checken, je staat idd nog niet op het forum.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Kan jij de rest bij mijn speler niet aanvullen? Heb er de kracht niet meer voor.
Dit is zéér pijnlijk voor je en viel mij ook direct op ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:jojoortje
Ondanks dat er bij mijn naam geen hartje staat.
ah nice, voortaan ook gewoon spits nemen zodat het voorbeeld account te volgen isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goffetomme, je staat al wel in de database, maar nog niet op het forum
edit: had zo te zien ook een reden, een aantal skills klopten niet, maar ben ze voor je aan het wijzigen zodat je speler klopt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit is zéér pijnlijk voor je en viel mij ook direct op ja.
Desalniettemin gefeliciteerd @:Jojoortje
Den Haag is groot vriend.quote:Op zondag 4 augustus 2019 17:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik begin het vermoeden te krijgen dat jij helemaal niet in Den Haag woont
Valt wel meequote:Op zondag 4 augustus 2019 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Den Haag is groot vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |