Ze zouden dat Ajax helemaal niet uit moeten zenden. Kutclub.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze zouden dat Ajax helemaal niet uit moeten zenden. Kutclub.Ga lekker je subtopvriendjes aanmoedigen, wahahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Waarom niet? Vitesse heeft een matige defensie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hup Ajax. Ben er niet helemaal gerust op.
Gaat Ajax de laatste jaren wel vrij gemakkelijk af tegen Vitesse, toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
Hup Ajax. Ben er niet helemaal gerust op.
Vorig jaar maar één keer thuis verloren. (weliswaar ruim van Ajax maar toch)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom niet? Vitesse heeft een matige defensie.
Die jaren van Bony verloren ze regelmatig in ieder geval.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat Ajax de laatste jaren wel vrij gemakkelijk af tegen Vitesse, toch?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:42 schreef GGMM het volgende:
Ik ben benieuwd wie het grootste doek van de avond heeft.
Doe eens lekker gek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef fetX het volgende:
Makkers, ik ga gewoon een gokje wagen. Gekker wordt het niet.
Vitesse 0 - 2 Ajax
Twente 2 - 2 PSV
1-1, 1-3quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:54 schreef fetX het volgende:
Makkers, ik ga gewoon een gokje wagen. Gekker wordt het niet.
Vitesse 0 - 2 Ajax
Twente 2 - 2 PSV
17 jaar tijdens het EK 88. Ik had hem veel ouder geschat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:14 schreef PSVCL het volgende:
Die rus heeft het alweer opgegeven tegen ajax,slijmbal
hij is toch niet aan het drummen he?quote:
Monaco 70 miljoen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:38 schreef Mortaxx het volgende:
Hebben ze nou niemand kunnen vinden ipv die dolberg
Scheidsrechter veranderde de bal van richting in het nadeel van de ploeg die balbezit had. Scheidsrechtersbal naar Vitesse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:44 schreef Ramboetan het volgende:
Wat gebeurde er eigenlijk bij die wedstrijdbal? Handsbal Vitesse, voordeel voor Ajax. Inworp Nijhuis naar Vitesse???
Laten we maar niet lachen om Ajax tot we zelf niet met 3-0 erafgaan.quote:
wat een onzin... gewoon niet op de scheidsrechter schietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scheidsrechter veranderde de bal van richting in het nadeel van de ploeg die balbezit had. Scheidsrechtersbal naar Vitesse.
Ah Nijhuis raakte de bal. Oké dan is het eerlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scheidsrechter veranderde de bal van richting in het nadeel van de ploeg die balbezit had. Scheidsrechtersbal naar Vitesse.
Wat is dat voor iets achterlijks? Iets zegt mij dat Nijhuis blundert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets achterlijks? Iets zegt mij dat Nijhuis blundert.
Iets zegt mij dat jij de regels niet kent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nadeel voor ajax en ik zou woest zijn? In welk universum leef jij?quote:
Nieuwe regel blijkbaar. Maar ik snap niet dat de bal dan naar Vitesse gaat ipv. een echte scheidsrechtersbal die beide teams kunnen pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het een nieuwe regel is klopt dat. Maar als dat niet zo is, slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij de regels niet kent.
Tegen Twente?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laten we maar niet lachen om Ajax tot we zelf niet met 3-0 erafgaan.
Het is een nieuwe regel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het een nieuwe regel is klopt dat. Maar als dat niet zo is, slaat het nergens op.
Haha... PSV heeft het niet expres weer laten lopen om daarna eraf te gaan in de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laten we maar niet lachen om Ajax tot we zelf niet met 3-0 erafgaan.
Achterlijke regel. Scheids was gewoon dood punt. Nu krijg je weer subjecteive oordelen.quote:
Ik dacht dat jij dit seizoen geen voetbal meer ging kijkenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JALALALALALALALAAAAAAAA
AJAX ROTTERDAM
ROTTERDAM WIE KENT ZE NIET ROTTERDAM ROTTERDAM EN DE HELFT IS AJACIEDquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JALALALALALALALAAAAAAAA
AJAX ROTTERDAM
Doet ie ook niet, daarom kijkt hij ajaxquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit seizoen geen voetbal meer ging kijken
haha roflolquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Doet ie ook niet, daarom kijk hij ajax
Doe ik ook niet. Heb geen fox meer. Ik vernam via de APP dat ajax achter stond.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dit seizoen geen voetbal meer ging kijken
Ik las er overheenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lach gewoon om de domme fout die ik maak, ok?
Daar is @GGMM ook benieuwd naar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Benieuwd wat er dan gebeurd als de aanvallende partij in balbezit per ongeluk de scheids raakt maar daardoor wel in balbezit blijft, ga je dan ook affluiten?... wat een onzin
Dat vragen @onlogisch en ik ons ook af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:52 schreef Themeparktommy het volgende:
Benieuwd wat er dan gebeurd als de aanvallende partij in balbezit per ongeluk de scheids raakt maar daardoor wel in balbezit blijft, ga je dan ook affluiten?... wat een onzin
Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vragen @:onlogisch en ik ons ook af.
Daarom achterlijke regel. Werkt weer discussies in de hand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:52 schreef Themeparktommy het volgende:
🥴🥴🥴quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
JALALALALALALALAAAAAAAA
AJAX ROTTERDAM
Komt omdat er mensen zijn die betaald krijgen om zich hiermee bezig te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom achterlijke regel. Werkt weer discussies in de hand.
Wat was er mis met de oude regel? Nou net iets waar volgens mij nog NOOIT iemand over heeft geklaagd. En dan gaan ze uitgerekend dat veranderen.
En wel chips gevroren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben prima in vorm.
6 weken niet naar de gym geweest
Hij en Schone in FIFA altijd heerlijke afstandschoten.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:59 schreef SamCooke het volgende:
Bij Real gaat vd Beek op die manier binnen no-time op de bank belanden
Samen bij Willem IIquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn speler bij Drizzt aangemeld maatDat wordt genieten!
Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn speler bij Drizzt aangemeld maatDat wordt genieten!
Goed spandoek weltwitter:vtbl twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 18:52:17De supporters van FC Emmen zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen! 🔥💪⚽ #EMMGRO #VTBL https://t.co/DaTWYFqLfC reageer retweet
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:03 schreef RipCity het volgende:
Goed spandoek weltwitter:vtbl twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 18:52:17De supporters van FC Emmen zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen! 🔥💪⚽ #EMMGRO #VTBL https://t.co/DaTWYFqLfC reageer retweet
Ik kan ook centraal achterin, mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En samen op het middenveld.
Willem II kampioen, dat kan niet meer fout.
VARchildquote:
ze krijgen voetbal les uit Amsterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef leolinedance het volgende:
Hoe speelt Vitesse? Weer kut als altijd?
Dat doen we ook met hem erbij. Nijhuis gaf een betere pass, maar toen werd het een scheidsrechterbalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Die dolbergvolgens mij kun je nog beter met 10 man spelen
De ironie kills mequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Briljant, eerst een reclame over dat er teveel plastic is en we er alles aan moeten doen om 1 dag alles op te ruimen, en daarna een reclame over de nieuwe fastfooddoorbraak van KFC, geleverd in plastic
Genietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Briljant, eerst een reclame over dat er teveel plastic is en we er alles aan moeten doen om 1 dag alles op te ruimen, en daarna een reclame over de nieuwe fastfooddoorbraak van KFC, geleverd in plastic
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:28 schreef Themeparktommy het volgende:
Doe even normaal zeg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
@:Drizzt_DoUrden
Het kan weer. Hup Twente.
Lang niet gezien in dit topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:31 schreef Jojoortje het volgende:
Commentaar van Sjaak Swart, geen zorgen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:37 schreef RipCity het volgende:
Hebben ze in Zeist ook het commentaar van Leo driessen aan trouwens? Of zonder commentaar?
WAT EEN TOEVALquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:41 schreef Zorro het volgende:
Lees ik hier over penaltymoment, dus ga ik even kijken of ik er nog wat van kan meepikken, SCOORT VITESSE NET OP DAT MOMENT!
Wat een genot
Nee hoor. Dat komt omdat ik keek. Dat ga ik straks nog een keer doen.quote:
Allemaal verkocht inderdaad. Want de Jong en de Ligt waren te houden natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Al je goede spelers verkopen en dan slecht spelen.
Je verwacht het niet.
De wedstrijd duurt nog een half uur. Ajax wint dit wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:49 schreef fetX het volgende:
Traditiegetrouw verspeelt Ajax vroeg in ‘t seizoen (eventueel) punten.
janlul.comquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit mag niet, maar iemand een stream?
Dit mag nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Dit mag niet, maar iemand een stream?
Voorlopig lijkt het, op een paar minuten na in de eerste helft, helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De wedstrijd duurt nog een half uur. Ajax wint dit wel.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:59 schreef DonDruiper het volgende:
Hoeveel uren per week krijgt Vitesse eigenlijk acteerles?
Ja bij een lijn van 20 centimeter was het inderdaad 1 lijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
Als je een beetje een dikke lijn trekt, dan was dit gewoon op 1 lijn.
Woedend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax geholpen door de arbitrage, groen gras, ronde bal en meer van dat soort pleonasmes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |