Scheidsrechter veranderde de bal van richting in het nadeel van de ploeg die balbezit had. Scheidsrechtersbal naar Vitesse.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:44 schreef Ramboetan het volgende:
Wat gebeurde er eigenlijk bij die wedstrijdbal? Handsbal Vitesse, voordeel voor Ajax. Inworp Nijhuis naar Vitesse???
Laten we maar niet lachen om Ajax tot we zelf niet met 3-0 erafgaan.quote:
wat een onzin... gewoon niet op de scheidsrechter schietenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scheidsrechter veranderde de bal van richting in het nadeel van de ploeg die balbezit had. Scheidsrechtersbal naar Vitesse.
Ah Nijhuis raakte de bal. Oké dan is het eerlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Scheidsrechter veranderde de bal van richting in het nadeel van de ploeg die balbezit had. Scheidsrechtersbal naar Vitesse.
Wat is dat voor iets achterlijks? Iets zegt mij dat Nijhuis blundert.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Woest.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat is dat voor iets achterlijks? Iets zegt mij dat Nijhuis blundert.
Iets zegt mij dat jij de regels niet kent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nadeel voor ajax en ik zou woest zijn? In welk universum leef jij?quote:
Nieuwe regel blijkbaar. Maar ik snap niet dat de bal dan naar Vitesse gaat ipv. een echte scheidsrechtersbal die beide teams kunnen pakken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het een nieuwe regel is klopt dat. Maar als dat niet zo is, slaat het nergens op.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat jij de regels niet kent.
Tegen Twente?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laten we maar niet lachen om Ajax tot we zelf niet met 3-0 erafgaan.
Het is een nieuwe regel ja.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als het een nieuwe regel is klopt dat. Maar als dat niet zo is, slaat het nergens op.
Haha... PSV heeft het niet expres weer laten lopen om daarna eraf te gaan in de eredivisie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:46 schreef RipCity het volgende:
[..]
Laten we maar niet lachen om Ajax tot we zelf niet met 3-0 erafgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |