Komt omdat er mensen zijn die betaald krijgen om zich hiermee bezig te houden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom achterlijke regel. Werkt weer discussies in de hand.
Wat was er mis met de oude regel? Nou net iets waar volgens mij nog NOOIT iemand over heeft geklaagd. En dan gaan ze uitgerekend dat veranderen.
En wel chips gevroren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben prima in vorm.
6 weken niet naar de gym geweest
Hij en Schone in FIFA altijd heerlijke afstandschoten.quote:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 18:59 schreef SamCooke het volgende:
Bij Real gaat vd Beek op die manier binnen no-time op de bank belanden
Samen bij Willem IIquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn speler bij Drizzt aangemeld maatDat wordt genieten!
Ik heb er echt ongelofelijk veel zin in!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb mijn speler bij Drizzt aangemeld maatDat wordt genieten!
Goed spandoek weltwitter:vtbl twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 18:52:17De supporters van FC Emmen zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen! 🔥💪⚽ #EMMGRO #VTBL https://t.co/DaTWYFqLfC reageer retweet
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:03 schreef RipCity het volgende:
Goed spandoek weltwitter:vtbl twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 18:52:17De supporters van FC Emmen zijn helemaal klaar voor het nieuwe seizoen! 🔥💪⚽ #EMMGRO #VTBL https://t.co/DaTWYFqLfC reageer retweet
Ik kan ook centraal achterin, mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
En samen op het middenveld.
Willem II kampioen, dat kan niet meer fout.
VARchildquote:
ze krijgen voetbal les uit Amsterdamquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef leolinedance het volgende:
Hoe speelt Vitesse? Weer kut als altijd?
Dat doen we ook met hem erbij. Nijhuis gaf een betere pass, maar toen werd het een scheidsrechterbalquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 19:13 schreef Mortaxx het volgende:
Die dolbergvolgens mij kun je nog beter met 10 man spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |