Niet iedereen, gelukkig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:34 schreef YT123 het volgende:
[..]
Mensen zullen Game of Thrones nu vooral herinneren om het slechte einde.
Dit.quote:
Ik geloofde het totdat er over de baby stond dat ze: kept filming his penisquote:
Mooi dat het niet voor iedereen verpest is dan!quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit.
Was prima tevreden met de laatste seizoenen. Haalt niet weg dat bepaald commentaar gewoon terecht is en dat iedereen recht heeft op een eigen mening natuurlijk, maar ik vind de negativiteit in het algemeen soms wel wat jammer ja. Zal de serie persoonlijk anders herinneren.
Haha ja maar dat is juist het punt. Ik kan me zelfs voorstellen dat de casual kijker seizoen 8 zelfs heel goed vond, want spectaculair was het zeker. Maar zodra je naar de details gaat kijken vallen de problemen pas echt op.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Sterker nog, ik ben hem weer helemaal opnieuw aan het kijken, met m'n vriendin dit keer - die normaal echt niks met series en films over gekke monsters en zombies en dingen heeft, maar dit tof vindt. Gelukkig kijkt ze gewoon en zit ze niet zich helemaal in van alles te verdiepen, ik heb zo'n vermoeden dat de casual kijker (aflevering kijken, klaar, ipv boeken lezen/discussiėren/wiki's lezen etc) er een stuk minder moeite mee heeft.
Ik ben echt een casual kijker en de mensen in mijn omgeving ook, en het is voor iedereen echt wel heel duidelijk dat de laatste paar seizoenen van veel lagere kwaliteit zijn. En dat het laatste seizoen eigenlijk gewoon nergens op slaat. Het was allemaal nog steeds heel vermakelijk om te kijken, maar totaal niet te vergelijken met het begin.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:26 schreef heywoodu het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat de casual kijker (aflevering kijken, klaar, ipv boeken lezen/discussiėren/wiki's lezen etc) er een stuk minder moeite mee heeft.
Welke bruiloft?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 05:02 schreef sp3c het volgende:
ik was er eerlijk gezegd na die matige moordpartij op die bruiloft eigenlijk al wel klaar mee, daarna was het gewoon kijken om het kijken tbh
Trauma, Dude, trauma.quote:
Ik zal niet zeggen dat de serie verpest is door het laatste seizoen, maar de serie kan ik niet meer in 1 adem normen naast series als sopranos en Breaking Bad die na jaren wel een waardige einde kregen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:21 schreef YT123 het volgende:
[..]
Mooi dat het niet voor iedereen verpest is dan!
Binnen mijn vriendenkring is iedereen heel anders naar de hele serie gaan kijken door het laatste seizoen. Zoveel onafgeronde verhaallijnen en onbeantwoorde vragen. Ik zal altijd teleurgesteld blijven helaas, ondanks dat ik de serie ooit heel goed vond.
dezequote:
Grapjas. Seizoen drie was slechts de helft van a storm of swords.quote:
Ach, zo goed zijn ze ook weer niet. Toen ze met Game of Thrones de boeken van GGM volgden, was de show geweldig. Toen was het materiaal op en moesten ze zelf verhaallijnen schrijven, met het sneue laatste seizoen als resultaat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef Slayage het volgende:
Die twee stoppen gewoon met hun star wars project![]()
https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68469
Na seizoen 4 werd het minder. Met als beste seizoenen drie en vier, die gebaseerd waren op het beste boek, a storm of swords.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ach, zo goed zijn ze ook weer niet. Toen ze met Game of Thrones de boeken van GGM volgden, was de show geweldig. Toen was het materiaal op en moesten ze zelf verhaallijnen schrijven, met het sneue laatste seizoen als resultaat.
Ik denk dat je bezig bent met revisionismequote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:31 schreef sp3c het volgende:
ow ja nee dan vond ik het wel goed en geloofwaardig enzo
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
Na seizoen 4 werd het minder. Met als beste seizoenen drie en vier, die gebaseerd waren op het beste boek, a storm of swords.
van mijn meningquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ik denk dat je bezig bent met revisionisme
Je bent niet de enige. Hele volksstammen :p ik ben bang dat hij niet in staat zal zijn om de boeken af te makken, omdat hij simpelweg niet weet waar hij exact naar toe wil. Daarom is hij ook altijd bezig met allemaal andere projecten. Nu ook weer met die nieuwe series van HBOquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:19 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Het erge is dat ik in eerste instantie was gestopt met Game of Thrones omdat ik eerst de boeken had gelezen en eerst op het nieuwe deel van de boekenreeks wilde wachten. Uiteindelijk toch maar af gekeken omdat het zo lang duurde allemaal.
Ik wacht nu nog steeds op het boek.
Ja hoor das niks geks. Mensen die helemaal wegliepen met de serie komen nu opeens tot de conclusie dat de hele serie opeens kut is omdat het laatste seizoen kut is. Dat is revisionisme.quote:
het ding is dat ik nooit helemaal weg liep met de serie, dat ik het niet opeens kut vind en dat ik het laatste seizoen ook niet zo kut vondquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:27 schreef Slayage het volgende:
[..]
Ja hoor das niks geks. Mensen die helemaal wegliepen met de serie komen nu opeens tot de conclusie dat de hele serie opeens kut is omdat het laatste seizoen kut is. Dat is revisionisme.
Dit topic kunnen nu net zo goed sluiten als we het alleen maar on topic zouden houdenquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:30 schreef sp3c het volgende:
g
[..]
het ding is dat ik nooit helemaal weg liep met de serie, dat ik het niet opeens kut vind en dat ik het laatste seizoen ook niet zo kut vond
je zit er nu allemaal dingen bij te verzinnen die nergens op slaan ... wat in een reeks over de tv serie van Game of Thrones niet helemaal offtopic is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |