abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 oktober 2019 @ 19:42:01 #51
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189672621
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:34 schreef YT123 het volgende:

[..]
Mensen zullen Game of Thrones nu vooral herinneren om het slechte einde.
Niet iedereen, gelukkig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 28 oktober 2019 @ 20:05:52 #52
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189673087
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Niet iedereen, gelukkig.
Dit.

Was prima tevreden met de laatste seizoenen. Hadden her en der wat issues, maar die zijn er bij elke serie wel. Negativiteit is online makkelijker te vinden, helemaal bij zo'n grote globale hit waar iedereen zijn of haar eigen theorieėn/wensen heeft/had. Waar de verwachtingen door de lange breaks ook wel erg hoog lagen. Haalt niet weg dat bepaald commentaar gewoon terecht is en dat iedereen recht heeft op een eigen mening natuurlijk, maar ik vind de negativiteit in het algemeen soms wel wat jammer ja. Zal de serie persoonlijk anders herinneren.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_189674194
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:34 schreef Slayage het volgende:

[..]

Lijkt me sterk dat dit echt is.
Ik geloofde het totdat er over de baby stond dat ze: kept filming his penis
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189674837
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:05 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit.

Was prima tevreden met de laatste seizoenen. Haalt niet weg dat bepaald commentaar gewoon terecht is en dat iedereen recht heeft op een eigen mening natuurlijk, maar ik vind de negativiteit in het algemeen soms wel wat jammer ja. Zal de serie persoonlijk anders herinneren.
Mooi dat het niet voor iedereen verpest is dan! :)

Binnen mijn vriendenkring is iedereen heel anders naar de hele serie gaan kijken door het laatste seizoen. Zoveel onafgeronde verhaallijnen en onbeantwoorde vragen. Ik zal altijd teleurgesteld blijven helaas, ondanks dat ik de serie ooit heel goed vond.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 oktober 2019 @ 21:26:01 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189674960
Sterker nog, ik ben hem weer helemaal opnieuw aan het kijken, met m'n vriendin dit keer - die normaal echt niks met series en films over gekke monsters en zombies en dingen heeft, maar dit tof vindt. Gelukkig kijkt ze gewoon en zit ze niet zich helemaal in van alles te verdiepen, ik heb zo'n vermoeden dat de casual kijker (aflevering kijken, klaar, ipv boeken lezen/discussiėren/wiki's lezen etc) er een stuk minder moeite mee heeft.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189676543
Is deze ellende nog niet dood.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189677611
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:26 schreef heywoodu het volgende:
Sterker nog, ik ben hem weer helemaal opnieuw aan het kijken, met m'n vriendin dit keer - die normaal echt niks met series en films over gekke monsters en zombies en dingen heeft, maar dit tof vindt. Gelukkig kijkt ze gewoon en zit ze niet zich helemaal in van alles te verdiepen, ik heb zo'n vermoeden dat de casual kijker (aflevering kijken, klaar, ipv boeken lezen/discussiėren/wiki's lezen etc) er een stuk minder moeite mee heeft.
Haha ja maar dat is juist het punt. Ik kan me zelfs voorstellen dat de casual kijker seizoen 8 zelfs heel goed vond, want spectaculair was het zeker. Maar zodra je naar de details gaat kijken vallen de problemen pas echt op.

Ik denk dat jij bij deze rewatch ook wel een verschil zal merken tussen de kwaliteit van de dialogen in seizoen 1 en seizoen 8. Op het einde praten ze gewoon modern Engels en gebruiken ze zelfs hedendaagse uitdrukkingen en scheldwoorden die in dat universum nergens op slaan. Je merkt gewoon dat het voor een ander publiek geschreven is. Maar dat zijn dingen die een casual kijker nooit zouden opvallen.

[ Bericht 2% gewijzigd door YT123 op 29-10-2019 02:15:48 ]
pi_189677742
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:26 schreef heywoodu het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat de casual kijker (aflevering kijken, klaar, ipv boeken lezen/discussiėren/wiki's lezen etc) er een stuk minder moeite mee heeft.
Ik ben echt een casual kijker en de mensen in mijn omgeving ook, en het is voor iedereen echt wel heel duidelijk dat de laatste paar seizoenen van veel lagere kwaliteit zijn. En dat het laatste seizoen eigenlijk gewoon nergens op slaat. Het was allemaal nog steeds heel vermakelijk om te kijken, maar totaal niet te vergelijken met het begin.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 05:02:01 #59
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189677764
ik was er eerlijk gezegd na die matige moordpartij op die bruiloft eigenlijk al wel klaar mee, daarna was het gewoon kijken om het kijken tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189679312
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 05:02 schreef sp3c het volgende:
ik was er eerlijk gezegd na die matige moordpartij op die bruiloft eigenlijk al wel klaar mee, daarna was het gewoon kijken om het kijken tbh
Welke bruiloft?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189679326
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 22:41 schreef LordVoldermort het volgende:
Is deze ellende nog niet dood.
Trauma, Dude, trauma.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189679516
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:21 schreef YT123 het volgende:

[..]

Mooi dat het niet voor iedereen verpest is dan! :)

Binnen mijn vriendenkring is iedereen heel anders naar de hele serie gaan kijken door het laatste seizoen. Zoveel onafgeronde verhaallijnen en onbeantwoorde vragen. Ik zal altijd teleurgesteld blijven helaas, ondanks dat ik de serie ooit heel goed vond.
Ik zal niet zeggen dat de serie verpest is door het laatste seizoen, maar de serie kan ik niet meer in 1 adem normen naast series als sopranos en Breaking Bad die na jaren wel een waardige einde kregen.

Daarnaast kan ik me wel voorstellen dat het heel anders gaat kijken wanneer je de serie opnieuw bekijkt, omdat je weet waar het allemaal naartoe gaat leiden. Namelijk naar bran The broken en zijn slap stick small counsel met bronn. Hoewel ik dat ook wil nuanceren. Ik vind bv dat hoe Sansa, Arya wel goed en hoe jon eindigt niet perse slecht, maar de manier waarop is niet altijd even bevredigend gegaan.

Ik denk dat als je niet bezig bent met het einde wanneer je naar seizoen 1 kijkt dat serie nog steeds degelijk zal kijken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189680050
Die twee stoppen gewoon met hun star wars project ^O^

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68469
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:25:54 #64
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189680052
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Welke bruiloft?
deze
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189680077
quote:
Grapjas. Seizoen drie was slechts de helft van a storm of swords.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:31:18 #66
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189680117
ow ja nee dan vond ik het wel goed en geloofwaardig enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189680264
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef Slayage het volgende:
Die twee stoppen gewoon met hun star wars project ^O^

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68469
Ach, zo goed zijn ze ook weer niet. Toen ze met Game of Thrones de boeken van GGM volgden, was de show geweldig. Toen was het materiaal op en moesten ze zelf verhaallijnen schrijven, met het sneue laatste seizoen als resultaat. :P
pi_189680516
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:40 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ach, zo goed zijn ze ook weer niet. Toen ze met Game of Thrones de boeken van GGM volgden, was de show geweldig. Toen was het materiaal op en moesten ze zelf verhaallijnen schrijven, met het sneue laatste seizoen als resultaat. :P
Na seizoen 4 werd het minder. Met als beste seizoenen drie en vier, die gebaseerd waren op het beste boek, a storm of swords.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189680543
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:31 schreef sp3c het volgende:
ow ja nee dan vond ik het wel goed en geloofwaardig enzo
Ik denk dat je bezig bent met revisionisme ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189680956
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:54 schreef Slayage het volgende:

[..]

Na seizoen 4 werd het minder. Met als beste seizoenen drie en vier, die gebaseerd waren op het beste boek, a storm of swords.
:)

Het erge is dat ik in eerste instantie was gestopt met Game of Thrones omdat ik eerst de boeken had gelezen en eerst op het nieuwe deel van de boekenreeks wilde wachten. Uiteindelijk toch maar af gekeken omdat het zo lang duurde allemaal.

Ik wacht nu nog steeds op het boek. :')
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:22:58 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189681020
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:56 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ik denk dat je bezig bent met revisionisme ;)
van mijn mening :?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189681053
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:19 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

:)

Het erge is dat ik in eerste instantie was gestopt met Game of Thrones omdat ik eerst de boeken had gelezen en eerst op het nieuwe deel van de boekenreeks wilde wachten. Uiteindelijk toch maar af gekeken omdat het zo lang duurde allemaal.

Ik wacht nu nog steeds op het boek. :')
Je bent niet de enige. Hele volksstammen :p ik ben bang dat hij niet in staat zal zijn om de boeken af te makken, omdat hij simpelweg niet weet waar hij exact naar toe wil. Daarom is hij ook altijd bezig met allemaal andere projecten. Nu ook weer met die nieuwe series van HBO
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189681115
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:22 schreef sp3c het volgende:

[..]

van mijn mening :?
Ja hoor das niks geks. Mensen die helemaal wegliepen met de serie komen nu opeens tot de conclusie dat de hele serie opeens kut is omdat het laatste seizoen kut is. Dat is revisionisme.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:30:32 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189681168
g
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja hoor das niks geks. Mensen die helemaal wegliepen met de serie komen nu opeens tot de conclusie dat de hele serie opeens kut is omdat het laatste seizoen kut is. Dat is revisionisme.
het ding is dat ik nooit helemaal weg liep met de serie, dat ik het niet opeens kut vind en dat ik het laatste seizoen ook niet zo kut vond

je zit er nu allemaal dingen bij te verzinnen die nergens op slaan ... wat in een reeks over de tv serie van Game of Thrones niet helemaal offtopic is
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189681609
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:30 schreef sp3c het volgende:
g
[..]

het ding is dat ik nooit helemaal weg liep met de serie, dat ik het niet opeens kut vind en dat ik het laatste seizoen ook niet zo kut vond

je zit er nu allemaal dingen bij te verzinnen die nergens op slaan ... wat in een reeks over de tv serie van Game of Thrones niet helemaal offtopic is
Dit topic kunnen nu net zo goed sluiten als we het alleen maar on topic zouden houden ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:01:30 #76
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189681672
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Hele volksstammen :p ik ben bang dat hij niet in staat zal zijn om de boeken af te makken, omdat hij simpelweg niet weet waar hij exact naar toe wil. Daarom is hij ook altijd bezig met allemaal andere projecten. Nu ook weer met die nieuwe series van HBO
Precies waarom ik niet snap dat mensen nu nog aan die boeken gaan beginnen. Je wilt er toch in elk geval een beetje redelijk vanuit kunnen gaan dat er ooit een normaal einde komt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189681748
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Precies waarom ik niet snap dat mensen nu nog aan die boeken gaan beginnen. Je wilt er toch in elk geval een beetje redelijk vanuit kunnen gaan dat er ooit een normaal einde komt?
De kwaliteit van de eerste drie boeken staan nog steeds als een huis. De boeken lezen voor datie specifieke boeken zal al bevredigend zijn. Dus het beginnen aan de boeken is helemaal zo gek nog niet.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:07:41 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189681785
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

De kwaliteit van de eerste drie boeken staan nog steeds als een huis. De boeken lezen voor datie specifieke boeken zal al bevredigend zijn. Dus het beginnen aan de boeken is helemaal zo gek nog niet.
Dan nog zou ik een einde willen. Geweldige eerste helft in het voetbal is leuk, maar als de wedstrijd dan gestaakt wordt heb je er nog niks aan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:14:56 #79
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189681911
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef Slayage het volgende:
Die twee stoppen gewoon met hun star wars project ^O^

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/68469
Die zijn er dus gewoon afgehaald door Disney.

Net als dat ze eerst een serie zouden maken voor HBO over een wereld waarin de slavernij niet is afgeschaft (lol), maar daar zijn ze ook mee afgehaakt.
Oh.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:26:53 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189682097
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die zijn er dus gewoon afgehaald door Disney.

Net als dat ze eerst een serie zouden maken voor HBO over een wereld waarin de slavernij niet is afgeschaft (lol), maar daar zijn ze ook mee afgehaakt.
Helaas, daar gaat de Essos-spinoff.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189682525
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:24 schreef Slayage het volgende:

[..]

Je bent niet de enige. Hele volksstammen :p ik ben bang dat hij niet in staat zal zijn om de boeken af te makken, omdat hij simpelweg niet weet waar hij exact naar toe wil. Daarom is hij ook altijd bezig met allemaal andere projecten. Nu ook weer met die nieuwe series van HBO
Ik heb de hoop opgegeven in ieder geval. Die man schrijft drie woorden per dag of zo, dus dat duurt nog wel even. :')

En inderdaad, volgens mij weet ie het zelf ook allemaal niet meer. _O-
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:04:00 #82
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189682646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik heb de hoop opgegeven in ieder geval. Die man schrijft drie woorden per dag of zo, dus dat duurt nog wel even. :')

En inderdaad, volgens mij weet ie het zelf ook allemaal niet meer. _O-
Of hij wou eerst kijken hoe zijn originele einde ontvangen zou worden door fans (de serie) om vervolgens een poging te doen om dat einde te verbeteren en hij achteraf kan roepen dat dat altijd het originele plan was :P
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_189682814
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 13:04 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Of hij wou eerst kijken hoe zijn originele einde ontvangen zou worden door fans (de serie) om vervolgens een poging te doen om dat einde te verbeteren en hij achteraf kan roepen dat dat altijd het originele plan was :P
Dat kan ook, ja. _O- _O-
pi_189682910
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:27 schreef Slayage het volgende:

[..]

Ja hoor das niks geks. Mensen die helemaal wegliepen met de serie komen nu opeens tot de conclusie dat de hele serie opeens kut is omdat het laatste seizoen kut is. Dat is revisionisme.
Ik vind het wel een beetje typisch dat bijna iedereen seizoen 7 eerst echt fantastisch vond (waar ik het toen al niet mee eens was, maar goed) en dat nu met terugwerkende kracht dat seizoen volledig wordt afgekraakt. :')

Vanwege die goede recencies en reacties op dat seizoen was er voor HBO geen reden om in te grijpen bij seizoen 8.
pi_189685962
Voor wie trouwens nog twijfelde over die tweets, er is nu ook audio beschikbaar van het panel:
Stuk over de baby penis rond 44 minuten..
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:00:49 #86
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189685979
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 16:58 schreef YT123 het volgende:
Voor wie trouwens nog twijfelde over die tweets, er is nu ook audio beschikbaar van het panel:
Stuk over de baby penis rond 44 minuten..
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:24:40 #87
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189686229
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:57 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dit topic kunnen nu net zo goed sluiten als we het alleen maar on topic zouden houden ;)
punt is dat je me geen woorden in de mond moet leggen slimmerik 8)7
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_189686299
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:14 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die zijn er dus gewoon afgehaald door Disney.

Net als dat ze eerst een serie zouden maken voor HBO over een wereld waarin de slavernij niet is afgeschaft (lol), maar daar zijn ze ook mee afgehaakt.
Dat die slavernij serie voor discussie zou zorgen hadden ze moeten weten. In een tijd waarin politieke correctheid uit zijn voegen barst kan zo'n serie natuurlijk niet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189686329
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:54 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Ik heb de hoop opgegeven in ieder geval. Die man schrijft drie woorden per dag of zo, dus dat duurt nog wel even. :')

En inderdaad, volgens mij weet ie het zelf ook allemaal niet meer. _O-
Hij geeft zelf aan dat er twee soorten schrijvers zijn, de architecten en de tuinders. De architecten weten precies wat er allemaal gaat gebeuren nog voordat ze beginnen met het tikken van het boek. En de tuinders die verzinnen het verhaal terwijl ze bezig zijn. Hij geeft zelf aan dat hij een gardener is. Echter is het probleem dus dat zijn garden zo groot en rijk is geworden bdat hij niet meer weet hoe hij het allemaal moet afronden.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_189686343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

punt is dat je me geen woorden in de mond moet leggen slimmerik 8)7
Geen idee waar je op doelt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:52:41 #91
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_189686530
deze gast :')

lamaar joh _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 18:59:33 #92
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_189687603
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 17:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

Dat die slavernij serie voor discussie zou zorgen hadden ze moeten weten. In een tijd waarin politieke correctheid uit zijn voegen barst kan zo'n serie natuurlijk niet
Dat ligt natuurlijk puur aan de uitwerking, maar D&D kennende had dat niks geworden.
Oh.
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:08:07 #93
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189689856

Prequel Game of Thrones gaat onverwacht niet door


HBO schrapt de prequel van hitserie Game of Thrones die gepland stond. Dat meldt The Hollywood Reporter vandaag. De pilot van de serie met onder anderen actrice Naomi Watts in de hoofdrollen was al opgenomen.

De spin-off zou zich afspelen duizenden jaren vóór Game of Thrones. Het verhaal zou het verval van de wereld tijdens het gouden tijdperk der helden beschrijven. Het idee voor een prequel van Game of Thrones was afkomstig van de Britse scenarioschrijver Jane Goldman en Game of Thrones-schrijver George R.R. Martin.

Het was niet duidelijk welke rol Watts speelde. Het is ook nog niet bekend waarom deze prequel exact is geschrapt. Een andere prequel-serie, die George R.R. Martin ook aan het ontwikkelen is, lijkt overigens wel door te gaan. Volgens The Hollywood Reporter worden hier binnenkort de contracten voor getekend. Ook deze prequel, die meer zou teruggrijpen op het origineel, zou te zien moeten zijn bij HBO, die ook de oorspronkelijke reeks met de Nederlandse acteurs Carice van Houten en Michiel Huisman in belangrijke bijrollen, uitzond.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:24:40 #94
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189690090
Verdorie -O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_189690149
Robert's Rebellion wooo
Conscience do cost.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:32:34 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_189690221
Dat ze eens iets maken over het verre oosten, of juist Sothoryos :9~

Nou is een groot deel van de charme natuurlijk ook het mysterie en onbekende, maar toch :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:43:20 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189690383
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:08 schreef Momo het volgende:

Prequel Game of Thrones gaat onverwacht niet door


HBO schrapt de prequel van hitserie Game of Thrones die gepland stond. Dat meldt The Hollywood Reporter vandaag. De pilot van de serie met onder anderen actrice Naomi Watts in de hoofdrollen was al opgenomen.

De spin-off zou zich afspelen duizenden jaren vóór Game of Thrones. Het verhaal zou het verval van de wereld tijdens het gouden tijdperk der helden beschrijven. Het idee voor een prequel van Game of Thrones was afkomstig van de Britse scenarioschrijver Jane Goldman en Game of Thrones-schrijver George R.R. Martin.

Het was niet duidelijk welke rol Watts speelde. Het is ook nog niet bekend waarom deze prequel exact is geschrapt. Een andere prequel-serie, die George R.R. Martin ook aan het ontwikkelen is, lijkt overigens wel door te gaan. Volgens The Hollywood Reporter worden hier binnenkort de contracten voor getekend. Ook deze prequel, die meer zou teruggrijpen op het origineel, zou te zien moeten zijn bij HBO, die ook de oorspronkelijke reeks met de Nederlandse acteurs Carice van Houten en Michiel Huisman in belangrijke bijrollen, uitzond.
Opvallend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  Moderator dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:46:54 #98
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_189690454
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Opvallend.
Zeker omdat er al was opgenomen met topacteurs. Paar maanden terug werden alle acteurs met poeha aangekondigd voor de prequels.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 21:51:02 #99
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_189690527
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef Momo het volgende:

[..]

Zeker omdat er al was opgenomen met topacteurs. Paar maanden terug werden alle acteurs met poeha aangekondigd voor de prequels.
In een markt met steeds meer concurrentie, zou je zeggen dat iets met veel naamsbekendheid als dit door zou gaan.
Ik vermoed dat de testscores onthutsend waren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_189690614
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:08 schreef Momo het volgende:

Prequel Game of Thrones gaat onverwacht niet door


HBO schrapt de prequel van hitserie Game of Thrones die gepland stond.
Why though?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')