SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdat wij de bollen niet vergeten:
Gaat Superman hier winnen? Of Maai-ka? Of iemand anders?
Hoeveel etappes gaan Ackermann en Gaviria pakken?
[ Bericht 0% gewijzigd door Momo op 02-08-2019 22:39:16 ]
Nee.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:39 schreef El-Stinho het volgende:
Gaat Gaviria in de buurt komen van de Ackermann-index?
Schuld van Beppe. Zo lang hij ademt en met het Lampre-virus mensen aansteekt, heb ik er geen vertrouwen in. Om het af te maken krijgt hij Consonni mee als loods ook, dan weet je het wel.quote:
De anderen hebben ook geen fatsoenlijk treintje, maar ik denk dat ook dat het voor Akkermans gaat zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Schuld van Beppe. Zo lang hij ademt en met het Lampre-virus mensen aansteekt, heb ik er geen vertrouwen in. Om het af te maken krijgt hij Consonni mee als loods ook, dan weet je het wel.
Treintjes zijn verleden tijd, timing is zoveel belangrijker. En dan denk ik niet dat er heel veel betere opties zijn dan Rudi Seliger.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 17:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
De anderen hebben ook geen fatsoenlijk treintje, maar ik denk dat ook dat het voor Akkermans gaat zijn.
Z’n leadouts waren al heel vroeg opgerookt, kon niet zoveel anders dan dit doen. Kwam daarna veel te laat op snelheid, maar had sowieso nooit meegedaan om winst. Jakobsen had dat wel gekund met een betere leadout..quote:
Jakobsenquote:
Maar zat wel ver genoeg van voren om Jakobsequote:Op zondag 4 augustus 2019 18:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Degenkolb komt echt niet vooruit (lol)
Dat is inderdaad een gevalletje 'zien om te geloven'.quote:Op zondag 4 augustus 2019 19:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mezgec die Gaviria en Ackermannetje eruit sprint?
Wtf
quote:Although official records do not exist for high-speed sprints in WorldTour events, Mezgec, 31, said he was told by the race, which organised a competition for the fastest rider with 200 metres to go, that he had clocked more than 82 km/h on his downhill blast to victory.
Mezgec’s time is 1.2 km/h faster than the previous best time for Katowice, which reports say was recorded by Jonas Van Genechten in 2014. Marcel Kittel's speed in 2010 was the previous fastest at 78.3 km/h.
quote:Op maandag 5 augustus 2019 16:54 schreef NathanCT het volgende:
Den Bjorg is gevallen en inmiddels in het ziekenhuis. Jammer, want dit was een leuk rondje voor hem.
Met de heli zelfs.twitter:Tour_de_Pologne twitterde op maandag 05-08-2019 om 16:57:50We're very sad to report a serious crash of @bjorg_lambrecht of @Lotto_Soudal who needed helicopter transport to a hospital following emergency reanimaton.We'll report when we know more but we hope it's nothing too serious and are wishing fast recovery #tdp2019 reageer retweet
Kan me ook voorstellen dat er iets mis is gegaan met de vertaling naar het Engels en ze niet letterlijk reanimatie bedoelen, maar het staat er sowieso heel krom ja.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
"Nothing too serious" en "emergency reanimation" zijn niet meteen compatibele termen.
Translate zegttwitter:Sport247PL twitterde op maandag 05-08-2019 om 17:19:03Bjorg Lambrecht miał poważny wypadek podczas trzeciego etapu Tour de Pologne. Kolarz uderzył głową w betonowy przepust i po długiej reanimacji, został przetransportowany karetką do szpitala 😞#tourdepologne #cyclist https://t.co/KJjRtwusbu reageer retweet
quote:Bjorg Lambrecht had een ernstig ongeluk tijdens de derde etappe van de Tour de Pologne. De fietser sloeg zijn hoofd in de betonnen duiker en na een lange reanimatie werd hij per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd 😞
#tourdepologne #cyclist
Dit klinkt niet goedquote:Op maandag 5 augustus 2019 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Translate zegttwitter:Sport247PL twitterde op maandag 05-08-2019 om 17:19:03Bjorg Lambrecht miał poważny wypadek podczas trzeciego etapu Tour de Pologne. Kolarz uderzył głową w betonowy przepust i po długiej reanimacji, został przetransportowany karetką do szpitala 😞#tourdepologne #cyclist https://t.co/KJjRtwusbu reageer retweet
[..]
Of hopelijk iets mis gegaan in communicatie en valt het mee? (het beste scenario)quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:47 schreef Felagund het volgende:
Tweet is inmiddels verwijderd, misschien vonden ze het toch wat ongepast.
Nee, de ploeg heeft het verhaal al bevestigd (maar kan nog geen verdere informatie geven)quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:49 schreef Momo... het volgende:
[..]
Of hopelijk iets mis gegaan in communicatie en valt het mee? (het beste scenario)
quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, de ploeg heeft het verhaal al bevestigd (maar kan nog geen verdere informatie geven)
Hoofdletsel is icm met reanimatie wel héél erg zorgwekkend.quote:Op maandag 5 augustus 2019 17:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Nee, de ploeg heeft het verhaal al bevestigd (maar kan nog geen verdere informatie geven)
Dat klinkt slecht inderdaad. Hopen dat het goed komt met Bjornquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Hoofdletsel is icm met reanimatie is het wel héél erg zorgwekkend.
Man man man. #werkenbijsporzaquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede banner van Sporza
[ afbeelding ]
Veel beterschapswensen van andere mensen/ploegen. Dit klinkt niet zo best
Die jongen ligt te creperen en dit is het eerste waar je aan denkt?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Fuck ik had Bjorg bij mijn Firstcycling league.
Bah, wat triest.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:29 schreef Pino112 het volgende:
https://dziennikzachodni.(...)ionce/ar/c2-14328407
Dit is niet goed.
https://translate.google.(...)e%2Far%2Fc2-14328407
Gastquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Hoezo zou een lokale krant dat eerder weten?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Dit is niet goed.
'Doe normaal. Idioot'.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Je zal het ze maar moeten vertellen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:34 schreef Momo... het volgende:
Rare momenten altijd dit, maar die renners weten natuurlijk ook niet wat er gebeurd is
Ik denk dat eerst de familie ingelicht wordt voordat Lotto of Sporza er over berichten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:31 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hoezo zou een lokale krant dat eerder weten?
quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Dit is niet goed.
WTF, Lambrecht overleden? De tering.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:29 schreef Pino112 het volgende:
Dit is niet goed.
Absoluut nog niet zeker. Dit meldt alleen deze site.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:40 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
WTF, Lambrecht overleden? De tering.
Laten we hopen dat dit een heel onbetrouwbare bron is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:40 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
WTF, Lambrecht overleden? De tering.
twitter:Brat_Navasa twitterde op maandag 05-08-2019 om 18:42:35@Rasmp42 @_jovervecken @BrunoEulaerts @bjorg_lambrecht He passed away during operation.Hospital confirmed
reageer retweet
twitter:denbokkerijder twitterde op zondag 04-08-2019 om 10:39:10Na de zege gisteren van @EvenepoelRemco veel lijstjes zien verschijnen met namen van jonge beloftevolle renners, maar in geen enkel stond de naam @bjorg_lambrecht . Zet hem er maar bij, geloof me. #captainsofcycling reageer retweet
Ongeveer 24u geleden....twitter:johnlelangue twitterde op zondag 04-08-2019 om 22:29:44Totally agree with you, @bjorg_lambrecht is one of the most talented young rider I have seen for GC and hilly races. Proud to have him @Lotto_Soudal https://t.co/e1HghmssXB reageer retweet
twitter:geertjanhahn twitterde op maandag 05-08-2019 om 18:49:33Poolse media melden op gezag van de arts in het ziekenhuis dat de Belgische wielrenner Bjorg Lambrecht is overleden. Hij werd gereanimeerd tijdens de Ronde van Polen na een crash. https://t.co/0BQNDBcRTG reageer retweet
Totaal onbelangrijk, onbegrijpelijk ook dat de organisatie vrolijk verder twittert over de koersquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:51 schreef Madhouse11 het volgende:
Gedeklasseerd, niets tegen in te brengen.
Toch niet netjes dat lokale media het weet voordat de familie en alles er omheen is ingelicht.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:57 schreef franklop het volgende:
Laten we eerst de definitieve bevestiging afwachten.. Maar damn, wat een nieuws, alweer.
gebeurt tegenwoordig steeds vaker door middel van social mediaquote:Op maandag 5 augustus 2019 18:58 schreef Momo... het volgende:
[..]
Toch niet netjes dat lokale media het weet voordat de familie en alles er omheen is ingelicht.
Staat nog niks op sporza, daar zal nog niks gemeld worden buiten zijn val alleenquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:00 schreef Faraday01 het volgende:
Journaal op één begint over 1 minuut
Alleen zware val en dat hij gereanimeerd is inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat nog niks op sporza, daar zal nog niks gemeld worden buiten zijn val alleen
Damn.twitter:Lotto_Soudal twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:00:56The biggest tragedy possible that could happen to the family, friends and teammates of Bjorg has happened… Rest in peace Bjorg... ❤️ https://t.co/9u9LZkp2Rt reageer retweet
Staat nu wel op Sporza.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:01 schreef franklop het volgende:
[..]
Staat nog niks op sporza, daar zal nog niks gemeld worden buiten zijn val alleen
Teringquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:02 schreef H.Vviv het volgende:
Zijn ploeg heeft het overlijden van Lambrecht bevestigt
Aii dat gaat je kosten.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
Demoitie, Goolaerts, Myngheer, Loos, Lambrecht, daarnaast ook nog de val van Broeckxquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:04 schreef franklop het volgende:
Het (Belgische) wielrennen wordt weinig bespaard de laatste jaren zeg..
Inderdaad,quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:04 schreef franklop het volgende:
Het (Belgische) wielrennen wordt weinig bespaard de laatste jaren zeg..
Eerder nog o.a. Weylandt en Pauwels. Heb een paar dagen geleden nog de Holland Sport aflevering over Dimtri De Fauw teruggekeken. Dat is ook een triest verhaal.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Demoitie, Goolaerts, Myngheer, Loos, Lambrecht, daarnaast ook nog de val van Broeckx
Weylandt, Goris, Goddaert...quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:09 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Demoitie, Goolaerts, Myngheer, Loos, Lambrecht, daarnaast ook nog de val van Broeckx
Wie is dat op die foto dan?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Goede banner van Sporza
[ afbeelding ]
Veel beterschapswensen van andere mensen/ploegen. Dit klinkt niet zo best
The show must go on...quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Belgosome het volgende:
Zo'n wedstrijd kan je toch niet laten doorgaan bij zo'n dodelijk ongeval?
Wat moet je dan? Wellicht morgen geneutraliseerde etappe, maar veel zal ook afhankelijk zijn van wat de ploeg/familie wil.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Belgosome het volgende:
De Fauw bedoel je? O.a. vanwege de nasleep van een ander dodelijk ongeluk op de wielerbaan. Maar dat is al een tijd terug dat hij zelfmoord pleegde, 2009 volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie was die bekende Belgische renner ook alweer die een tijd terug zelfmoord heeft gepleegd?
Dat blijft altijd lastig, zeker als je niet weet hoe zwaar de verwondingen precies zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Belgosome het volgende:
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:15:28Zeg alsjeblieft dat het niet waar is. We leerden je vorige week zaterdag nog kennen als een hele lieve, respectvolle en dankbare jongen. Kan toch niet waar zijn 😢 #RIPBjorg #indieperouw https://t.co/GyRBSDMmmv reageer retweet
twitter:HansenAdam twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:15:51I remember picking up his wallet as he would leave it many times at coffee shops, I remember trying to locate his lost iPhone when he left it behind somewhere .... now Matchbox leaves us behind... he was a good kid... https://t.co/TKaU7JOWmh reageer retweet
Zelfs de Tour ging door in 1967 en 1995.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:13 schreef Belgosome het volgende:
Nee.. recenter. Een flamboyant figuur dat nogal eens in opspraak is geweestquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:17 schreef Felagund het volgende:
[..]
De Fauw bedoel je? O.a. vanwege de nasleep van een ander dodelijk ongeluk op de wielerbaan. Maar dat is al een tijd terug dat hij zelfmoord pleegde, 2009 volgens mij.
Frank Vandenbroucke?quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:18 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee.. recenter. Een flamboyant figuur dat nogal eens in opspraak is geweest
Nee. longembolie was datquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ja klopt.. hij heeft toch zelfmoord gepleegd uiteindelijk?
Niet helemaal mee eens, die organisatie kan verder (hoe triest ook) niet iets doen voor Lambrecht, dan kunnen ze net zo goed zorgen dat er gewoon zo rap mogelijk een uitslag is zodat dat in elk geval afgerond is.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:54 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Totaal onbelangrijk, onbegrijpelijk ook dat de organisatie vrolijk verder twittert over de koers
Hmm ik lees het net. Overleden in 2009..dacht dat het veel recenter was. Ook wel een triest verhaal van die man. Belgische wielrennen zit er vol mee.quote:
Aanrader inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:25 schreef Zwansen het volgende:
Beetje off-topic, maar heel indrukwekkend om eens te luisteren is de podcast van ‘In het wiel’ met Michiel Elijzen over de dood van Michael Goolaerts.
Daar vertelt Elijzen hoe die dag was als ploegleider en de bizarre keuzes die hij moest maken.
Kan best een geneutraliseerde koers worden morgen, net zoals met Weylandt in de Giro toen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
The show must go on...
Ik verwacht morgen een minuut stilte voor de start en daarna zal het weer gewoon koers zijn.
Dit ja. Je moet als organisatie ook gewoon de boel in goede banen blijven leiden. Daarbij zijn ze ook nog eens verantwoordelijk voor de andere 100+ renners en zullen zij ook niet meer hebben geweten over de toestand van Lambrecht op dat moment. Uit veiligheidsoverwegingen lijkt me doorgaan ook gewoon het beste, je zag ik ook in de Tour hoe een chaos het is als je de boel afblaast, en vergeet niet dat de ASO heel wat meer gewend is en meer middelen tot zijn beschikking heeft dan de organisatie in Polen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, die organisatie kan verder (hoe triest ook) niet iets doen voor Lambrecht, dan kunnen ze net zo goed zorgen dat er gewoon zo rap mogelijk een uitslag is zodat dat in elk geval afgerond is.
Morgen moet er immers ook weer gekoerst worden, hoewel dat wellicht geneutraliseerd zal zijn of iets dergelijks.
Het zal aan mij liggen maar ik vind die klap en feest smileys in de Twitter berichten nogal ongepastquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, die organisatie kan verder (hoe triest ook) niet iets doen voor Lambrecht, dan kunnen ze net zo goed zorgen dat er gewoon zo rap mogelijk een uitslag is zodat dat in elk geval afgerond is.
Morgen moet er immers ook weer gekoerst worden, hoewel dat wellicht geneutraliseerd zal zijn of iets dergelijks.
Je hebt 40 minuten om met een reactie van 240 tekens te komen en zelfs die kun je niet foutloos krijgentwitter:Tour_de_Pologne twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:32:34There are no words to describe this tragedy. Bjorg Lambrecht passed away during following an accident on today’s stage. Our thoughts are with His Family, Friends, Team and the whole cycling community.#tdp2019 reageer retweet
Ja ok, dat wel. Ik had het ook niet gezien verder.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:32 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het zal aan mij liggen maar ik vind die klap en feest smileys in de Twitter berichten nogal ongepast
Ik denk dat ze daar ook niet weten wat ze moeten doen... het is geen aso die het organiseertquote:Op maandag 5 augustus 2019 19:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Je hebt 40 minuten om met een reactie van 240 tekens te komen en zelfs die kun je niet foutloos krijgentwitter:Tour_de_Pologne twitterde op maandag 05-08-2019 om 19:32:34There are no words to describe this tragedy. Bjorg Lambrecht passed away during following an accident on today’s stage. Our thoughts are with His Family, Friends, Team and the whole cycling community.#tdp2019 reageer retweet
Dan kan een normaal zinnetje typen nog niet zo moeilijk zijn toch? Laat het ff door iemand naast je bekijken ofzo...maar ja, ook niet belangrijk verder.quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook niet weten wat ze moeten doen... het is geen aso die het organiseert
Doel meer op during following ;-)quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:35 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar ook niet weten wat ze moeten doen... het is geen aso die het organiseert
Dat was ook erg heftig ja...quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Herinner me de dood van Rob Gooris nog en hoe respectvol Karl Vannieuwkerke daar op Vive le Velo op inspeelde en Yevgueni een bestaand nummer ombouwde zodat t op hem van toepassing was
quote:Op maandag 5 augustus 2019 19:31 schreef Scorpion_17 het volgende:
Herinner me de dood van Rob Gooris nog en hoe respectvol Karl Vannieuwkerke daar op Vive le Velo op inspeelde en Yevgueni een bestaand nummer ombouwde zodat t op hem van toepassing was
Overleef je het wel?quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:22 schreef Mani89 het volgende:
2 dagen terugtwitter:Lotto_Soudal twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 13:18:47@Tour_de_Pologne Second time @Tour_de_Pologne for @bjorg_lambrecht, let's discover his expectations going into the race ?. #TDP19 https://t.co/1Cejp0La2i reageer retweet
Wat de fuck.quote:Op maandag 5 augustus 2019 18:46 schreef Doevelaer het volgende:
twitter:Brat_Navasa twitterde op maandag 05-08-2019 om 18:42:35@:Rasmp42 @:_jovervecken @:BrunoEulaerts @:bjorg_lambrecht He passed away during operation.Hospital confirmed
reageer retweet
Ik hoop dat deze man waar wat roept
Sorry ik zat mobiel tijdens een wandeling en las dat het niet zo ernstig was.quote:
Jammer dat je deze panklare voorzet naast weet te koppen voor open doel.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sorry ik zat mobiel tijdens een wandeling en las dat het niet zo ernstig was.
Ik weet nog dat Karl zei tegen Bjorg (na een oud fragment van die 60 jarige andere tafelgast zijn carrière vroeger): "Over 30 jaar spelen ze misschien bij Vive le vélo ook je prachtigste momenten uit jouw carrière terug".quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt bizar. Een week geleden nog bij Vive de Velo vol enthousiasme over al zijn plannen en ambities komend seizoen. In één klap weg, onwerkelijk.
Goede kans dat ze dat nu volgend jaar al gaan doenquote:Op maandag 5 augustus 2019 21:26 schreef Belgosome het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Karl zei tegen Bjorg (na een oud fragment van die 60 jarige andere tafelgast zijn carrière vroeger): "Over 30 jaar spelen ze misschien bij Vive le vélo ook je prachtigste momenten uit jouw carrière terug".
Het zou ook wat vreemd zijn om de hele ronde nu af te gelasten..quote:
twitter:simo_necessario twitterde op maandag 05-08-2019 om 20:40:12Masakra...😢😢😢😢 https://t.co/VDcCuZ1v5z reageer retweet
quote:A local rider who did not want to be identified told Polish reporters after the stage that Lambrecht had put his arm up and been calling for a director shortly before crashing, but that nobody had any idea why he had actually fallen.
Ook wel gewoon pure pech dan..quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lambrecht zou in een gracht zijn gevallen en vrij frontaal op een betonnen duiker terecht zijn gekomen.
Sorry ik snap hem niet.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jammer dat je deze panklare voorzet naast weet te koppen voor open doel.
twitter:jaroslawmarycz twitterde op maandag 05-08-2019 om 21:44:36Tour de Pologne Stage 4 neutralized. Riders go from start to the finish and there will do only one lap. No racing.If Lotto - Soudal start tomorrow they will pass the finish line in front of the peleton. reageer retweet
twitter:jaroslawmarycz twitterde op maandag 05-08-2019 om 21:44:36Tour de Pologne Stage 4 neutralized. Riders go from start to the finish and there will do only one lap. No racing.If Lotto - Soudal start tomorrow they will pass the finish line in front of the peleton. reageer retweet
Dat vindt Sunweb ook. Ofzo.quote:Op maandag 5 augustus 2019 21:57 schreef superniger het volgende:
[..]
De ronde van Polen wacht op niemand.
Dit boeit nu toch echt niemand man.twitter:TeamSunweb twitterde op maandag 05-08-2019 om 22:19:38🗣"We chose to wait and come late to the front but in the end we lacked the power to execute it fully. Max still did a very strong last 2km and in the end finished in 5th place." Team Sunweb coach Marc Reef on today's #TDP2019🇵🇱 stage👇🏻💻https://t.co/mMhWGvLgMi https://t.co/zuUCHcKODw reageer retweet
Kniekneuzen.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vindt Sunweb ook. Ofzo.Dit boeit nu toch echt iemand man.twitter:TeamSunweb twitterde op maandag 05-08-2019 om 22:19:38🗣"We chose to wait and come late to the front but in the end we lacked the power to execute it fully. Max still did a very strong last 2km and in the end finished in 5th place." Team Sunweb coach Marc Reef on today's #TDP2019🇵🇱 stage👇🏻💻https://t.co/mMhWGvLgMi https://t.co/zuUCHcKODw reageer retweet
Sunwebquote:Op maandag 5 augustus 2019 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vindt Sunweb ook. Ofzo.Dit boeit nu toch echt niemand man.twitter:TeamSunweb twitterde op maandag 05-08-2019 om 22:19:38🗣"We chose to wait and come late to the front but in the end we lacked the power to execute it fully. Max still did a very strong last 2km and in the end finished in 5th place." Team Sunweb coach Marc Reef on today's #TDP2019🇵🇱 stage👇🏻💻https://t.co/mMhWGvLgMi https://t.co/zuUCHcKODw reageer retweet
Het is wat allemaal.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat vindt Sunweb ook. Ofzo.Dit boeit nu toch echt niemand man.twitter:TeamSunweb twitterde op maandag 05-08-2019 om 22:19:38🗣"We chose to wait and come late to the front but in the end we lacked the power to execute it fully. Max still did a very strong last 2km and in the end finished in 5th place." Team Sunweb coach Marc Reef on today's #TDP2019🇵🇱 stage👇🏻💻https://t.co/mMhWGvLgMi https://t.co/zuUCHcKODw reageer retweet
Staat gewoon in Het Protocol: tweetje na de wedstrijd over de wedstrijd.quote:Op maandag 5 augustus 2019 22:51 schreef heywoodu het volgende:
Nou zijn wat reacties op Twitter daar ook wel wat overdreven hoor, mensen reageren alsof Sunweg Lambrecht die gracht in heeft geduwd...
Behoorlijk onhandig, ja. Schandalig en bizar, dat nou ook weer niet.
Pff idd ja. Schrik er echt van, het is zo eindig en betrekkelijk allemaal.😕quote:Op maandag 5 augustus 2019 20:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
Echt bizar. Een week geleden nog bij Vive de Velo vol enthousiasme over al zijn plannen en ambities komend seizoen. In één klap weg, onwerkelijk.
Geen duiker dus, maar gewoon een rechtopstaand muurtje. Auw.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 01:31 schreef Bonken het volgende:
Dit meisje was getuige van het drama en wijst de plek aan waar Lambrecht lag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
twitter:Lotto_Soudal twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 10:51:49As a tribute to Bjorg, Lotto Soudal will take the start in the neutralised stage four of the @Tour_de_Pologne today. reageer retweet
quote:Verder zou elke deelnemende ploeg over een afstand van zeven kilometer op kop van het peloton fietsen om Bjorg Lambrecht gepast te kunnen eren. Ook Lotto-Soudal zal van start gaan, als eerbetoon aan Lambrecht. Zijn ploegmakkers zullen als eerste gezamenlijk de aankomstlijn overschrijden.
Hij was in voorbereiding op de Vuelta en dit rondje was niet écht een doel, volgens mij, maar normaal gesproken zijn dit aankomsten die hem heel goed lagen ja..quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 11:22 schreef heywoodu het volgende:
En dat in een etappe waar Lambrecht als ik me niet vergis een best wel grote kans op de winst had.
twitter:elkeweylandt twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 12:31:35Ben ik vandaag tegelijkertijd mijn bureau en onze voorraadkast aan het opruimen terwijl ik ondertussen de koelkast uitwas, aan het koken en aan het afwassen ben, omdat ik met mezelf geen blijf weet? Dat zou zomaar eens kunnen. 😢 reageer retweet
Kan een mod de TT en OP wijzigen idd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:29 schreef TLC het volgende:
Lambrecht ook nog genoemd in de OP van dit topic, wat ontzettend treurig allemaal
Speciale boog voor hemtwitter:SzKepka twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 14:49:00Meta w #kocierz przygotowana na minutę ciszy i przejazd peletonu #tdp19. Na ostatnich metrach transparenty z napisem 143 - to numer startowy #BjorgLambrecht #Lambrecht. Organizatorzy zadbali o zdjęcie kolorowych logotypów i reklam. Na mecie ponura muzyka i oczekiwanie na kolarzy https://t.co/c3qbkqLYvr reageer retweet
Mensen zijn sterfelijk dus kunnen ze doodgaanquote:Op dinsdag 6 augustus 2019 16:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tranen in de ogen heb ik. Ik ben zo triestig, waarom gebeurt dit???
twitter:Lotto_Soudal twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 22:32:09After intense consultation and delibaration between our riders and staff, and with the external advice of a trauma specialist, who emphasized the importance of the collective mourning process, the riders got the free choice to take the start. (1/2) https://t.co/Kow2wmmRrR reageer retweet
twitter:Lotto_Soudal twitterde op dinsdag 06-08-2019 om 22:32:33(2/2) Most of them want to start in stage 5, but they are free to decide tomorrow morning. #RIPBjorg reageer retweet
Wat mij betreft hoeft Lambrechts naam niet uit de OP te worden verwijderd. Het was terecht dat hij werd genoemd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2019 14:44 schreef Momo... het volgende:
[..]
Kan een mod de TT en OP wijzigen idd?ik kan er niet meer bij
twitter:Lotto_Soudal twitterde op woensdag 07-08-2019 om 11:25:13It has been decided that all our Lotto Soudal riders will start in stage five of the @Tour_de_Pologne today and will ride for Bjorg. Start will be around 12h45. https://t.co/1gxqhHi068 reageer retweet
Raakt hij wel iemand? Rutkiewicz (die er vlak achter reed) zegt dat hij de controle verloor.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 11:33 schreef franklop het volgende:
Ziet er vreemd uit. Renner die hem raakte zou zich wel ontzettend kut voelen natuurlijk, ondanks dat dit soort dagelijkse kost zijn in het wielrennen. Wel met een betere afloop dan uiteraard
Al die toeschouwers die uit alle macht staan te zwaaien om wat voor auto dan ook maar te laten stoppen..quote:
Dat was mijn eerste idee, swieper kan komen (en daarmee verlies controle) als je iemands achterwiel raakt natuurlijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 14:47 schreef wimderon het volgende:
[..]
Raakt hij wel iemand? Rutkiewicz (die er vlak achter reed) zegt dat hij de controle verloor.
triest iddquote:
Wat was er?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Het was Contreras, die zetten we nu op een shitlist.
Wallays deed er alles aan om de bergpunten te pakken om op het podium te komen, werd teruggepakt. Ook Vanhoucke en Hagen vielen aan. Maar Contreras snoepte de punten uiteindelijk net weg voor Hagen. Dom Colombiaantje.quote:
Heel goed. Life goes on, geen cadeautjes, geen medelijden.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:02 schreef Slobeend het volgende:
Het was Contreras, die zetten we nu op een shitlist.
Voorspelbaar dit, heel voorspelbaar. Vlaggetjesaids.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heel goed. Life goes on, geen cadeautjes, geen medelijden.
Weinig empathisch.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:06 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wallays deed er alles aan om de bergpunten te pakken om op het podium te komen, werd teruggepakt. Ook Vanhoucke en Hagen vielen aan. Maar Contreras snoepte de punten uiteindelijk net weg voor Hagen. Dom Colombiaantje.
Maar dit zegt hij helemaal niet vanuit het vlaggetje.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Voorspelbaar dit, heel voorspelbaar. Vlaggetjesaids.
Ga je Koffieplanter weer verdedigen? Laat hem dat zelf doen.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:09 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dit zegt hij helemaal niet vanuit het vlaggetje.
Hij heeft gelijk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je Koffieplanter weer verdedigen? Laat hem dat zelf doen.
Vanwaar deze vinnige reactie? Ik spreek wel eens met mensen buiten de topics om, dus genoeg om te weten dat hij absoluut niet uit het vlaggetje redeneert. Mag ik dan niet mijn mening geven?quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ga je Koffieplanter weer verdedigen? Laat hem dat zelf doen.
Dat moet ik dan maar geloven. Maar het gaat om een fucking bergtrui voor één dag, je snapt toch ook wel dat het mooi zou zijn als er een Lotto Soudal renner op het podium komt?quote:
Ja, prachtig, maar ik ben daar niet zo sentimenteel in. Ze hebben besloten verder te koersen, dan moet de koers ook de koers blijven.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar geloven. Maar het gaat om een fucking bergtrui voor één dag, je snapt toch ook wel dat het mooi zou zijn als er een Lotto Soudal renner op het podium komt?
Dit inderdaad. Als het nu om de etappeoverwinning ofzo gaat, maar dit had die Lotto renner toch wel mogen hebbenquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat moet ik dan maar geloven. Maar het gaat om een fucking bergtrui voor één dag, je snapt toch ook wel dat het mooi zou zijn als er een Lotto Soudal renner op het podium komt?
Fantastisch dat je mensen buiten het topic om spreekt. Hij redeneert meestal niet vanuit het vlaggetje maar ik bespeur soms wel een voordeel voor zijn Colombiaantjes. Ga nou niet doen alsof je altijd objectiviteit kan bewaren.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanwaar deze vinnige reactie? Ik spreek wel eens met mensen buiten de topics om, dus genoeg om te weten dat hij absoluut niet uit het vlaggetje redeneert. Mag ik dan niet mijn mening geven?
Opnieuw een onnodig vinnige reactie terwijl ik in vrede reageer. Alsof hij hierop zou willen scoren met 'het vlaggetje'. Dat weet jij ook best wel; zo smakeloos is hij ook niet.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Fantastisch dat je mensen buiten het topic om spreekt. Hij redeneert meestal niet vanuit het vlaggetje maar ik bespeur soms wel een voordeel voor zijn Colombiaantjes. Ga ga nou niet doen alsof je altijd objectiviteit kan bewaren.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jongens, even voor de duidelijkheid, ik ben niet een van de mensen die Stijn buiten dit topic spreekt.
Woedendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zijn jullie ook weer een stel voorspelbare kleuters, de tering zeg. Alsof niet de helft van dit topic R_R nodig heeft om een mening te hebben over de Yates-broertjes of wie dan ook. Flikker een eind op.
Ziedendquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zijn jullie ook weer een stel voorspelbare kleuters, de tering zeg. Alsof niet de helft van dit topic R_R nodig heeft om een mening te hebben over de Yates-broertjes of wie dan ook. Flikker een eind op.
Kom op, je bent zelf zo nu en dan ook een enorme volksmenner a la RRquote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Slovenen, Colombianen en Nederlanders. What else is new.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is ineens weer heel goed. Apart.
Ik wacht even op de mening van RR voordat ik me hierin meng.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
Gelukkig waren er wel een paar die zich onttrokken aan het zwaar onterechte Pau-bashen tijdens de Tour.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wel waar natuurlijk dat jullie allemaal mijn mening nodig hebben.
Je zal altijd mensen houden die er niets van snappen inderdaad.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Gelukkig waren er wel een paar die zich onttrokken aan het zwaar onterechte Pau-bashen tijdens de Tour.
Beetje zoals jij de avond na dat ongeluk.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:53 schreef Mani89 het volgende:
Heb je dat hoofd van Conteras wel eens bekeken? Ik sluit niet uit dat hij totaal geen weet heeft van wat er is gebeurd.
Fijn dat je hier een beetje zelfkennis tentoonspreidtquote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je zal altijd mensen houden die er niets van snappen inderdaad.
Met ♥ ketonen, vermoed ik zo.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die is ineens weer heel goed. Apart.
Danny Van Poppel is momenteel de snelste op de vreselijke strook Carrefour de l'Arbre. Met een gemiddeld vermogen van 482 watt ramde Van Poppel op de donderdag voor Parijs-Roubaix in 2.51 minuten over de strook van 1,97 kilometer. Daarmee was hij zeven seconden sneller dan Van Hooydonck, die het record sinds 2017 had. In de top-20 van dat KOM-klassement staat maar één renner uit de daadwerkelijke Parijs-Roubaix in 2019; Mike Teunissen op plek achttien.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
116 VAN POPPEL Danny Team Jumbo-Visma 6:47
Weer net niet voor Dannie.
quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:05 schreef Szura het volgende:
[..]
Fijn dat je hier een beetje zelfkennis tentoonspreidt
Zoals training? En hier legt de teamarts van Bora uitgebreid uit hoe het in een koers effect kan hebben:quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat je daar vooral wat aan had bij lange inspanningen.
Terwijl dit de ritten zijn waar hij echt mee zou kunnen doen voor winst.. (waar in normale massasprints er altijd wel iemand sneller is)quote:Op woensdag 7 augustus 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
116 VAN POPPEL Danny Team Jumbo-Visma 6:47
Weer net niet voor Dannie.
Toen na de dood van Scarponi kreeg LL Sanchez de prijs op de Mortirolo van Fraile (?). Dat was mooier.quote:Op woensdag 7 augustus 2019 16:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ziet er paranormaal uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |