Ik niet en ik heb toch een koophuis omg waar doet ze het vanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:35 schreef Harlekien het volgende: [..] Je zult het niet geloven, maar ik ben vrij zuinig op mijn geld
Jij hebt een zombie in huis die dat betaald.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb toch een koophuis omg waar doet ze het van [ afbeelding ] Zonder een seminar te bezoeken
Owja shit vergeten. Hij zat even heel stil, dan vergeet ik hem wel eensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Jij hebt een zombie in huis die dat betaald.
Waarschijnlijk niet van de hele dag over jurkjes posten in een SC.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:37 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik niet en ik heb toch een koophuis omg waar doet ze het van [ afbeelding ] Zonder een seminar te bezoeken
Allures is instagram influencerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:38 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet van de hele dag over jurkjes posten in een SC.
Samenvatting? Heb weleens een stukje geprobeerd te lezen, maar de scholieren schrijfstijl staat me teveel tegen. Verder was het in het algemeen erg stroperig en weinig kernachtig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:36 schreef Harlekien het volgende: [..] Als je denkt dat het een anti-vrouwen blog is, dan zit je er goed naast. Don't judge a book by its cover.
die zijn te koop via mijn snap duhquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Harlekien het volgende:
Ook wonderbaarlijk dat nog niemand om pics heeft gevraagd in dat jurkje
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de blog zit als je dacht.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Chia het volgende:
[..]
Samenvatting? Heb weleens een stukje geprobeerd te lezen, maar de scholieren schrijfstijl staat me teveel tegen. Verder was het in het algemeen erg stroperig en weinig kernachtig.
harde schijf zit al vol met haar foto'squote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Harlekien het volgende:
Daar hebben we de kutnijd app voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:39 schreef Harlekien het volgende:
natuurlijk welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de blog zit als je dacht.
Nee ik probeer antwoord op mijn vraag te krijgen. En jij weet kennelijk wel heel goed waar het allemaal over gaat. Dan kun je wel allemaal dingen op mijn vraag gaan projecteren, maar dat is nog steeds geen antwoord.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de blog zit als je dacht.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Het feit dat je me hiermee probeert te raken en een reactie probeert uit te lokken geeft wel aan dat je toch niet zo overtuigd bent dat ik achter de mijn blog zit als je dacht.
De uitgelokte reactie quote ik nu dus er ging wel iets goed.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:40 schreef Harlekien het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe tegenwoordig mindfulness. Echt fantastisch.
Alsof dat werkt bij spelfoutenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
pakketjes in te pakken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef Harlekien het volgende:
I'm out btw.
Tijd om weer wat nuttigs te doen.
Succes met het posten over jullie jurkje, de herfstcollectie van de action en over jullie spierpijntjes.
Ik snap dat wie er achter de blog zit het hoogtepunt van de dag voor jullie is, maar ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik ben het niet.
Nou hup hup, gauw bespreken met elkaar wat de pot schaft vanavond en wat de buurman vanmiddag zei.
![]()
![]()
![]()
![]()
Lol basic. Echt sneu dat je dat hier postquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh een concreet antwoord over de inhoud van de blog is teveel gevraagd. Erg jammer weer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef Harlekien het volgende:
I'm out btw.
Succes met het posten over jullie jurkje, de herfstcollectie van de action en over jullie spierpijntjes.
Ik snap dat wie er achter de blog zit het hoogtepunt van de dag voor jullie is, maar ik moet jullie helaas teleurstellen. Ik ben het niet.
Nou hup hup, gauw bespreken met elkaar wat de pot schaft vanavond en wat de buurman vanmiddag zei.
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kettinkjes vliegen over de toonbank.
Ja, al die exposure in dit topic. Genoeg basic bitches die wel eentje willen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:46 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Kettinkjes vliegen over de toonbank.
Mijn buurman zei hoi.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:45 schreef Harlekien het volgende:
I'm out btw.
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor 63 cent op Ali te koop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, al die exposure in dit topic. Genoeg basic bitches die wel eentje willen.
Die Telegraafnieuwsberichten van jou dan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Over die jurkjes heeft hij gelijk. Dat boeit echt niemand.
Als het niet van die obesitas modellen zijn is het soms wel leuk om te zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Over die jurkjes heeft hij gelijk. Dat boeit echt niemand.
Ik heb een nieuwe buurman, heb hem nog niet gesproken. Maar zag dat hij aan het klussen was in een Ajax shirt dus moet een goeie gast zijn.quote:
Ja dat is het probleem ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Als het niet van die obesitas modellen zijn is het soms wel leuk om te zien.
Sorry hoorquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
Wat doet die bosmongool hier eigenlijk?
Werd gequote op basis van zichzelf tegenspreken, maar dat bleek op puur toeval te berusten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
gedurfd van je!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Zat laatst op zo'n verjaardag met bijna alleen maar vrouwen toen het gesprek uitkwam op body positivity etc. Was even bang dat m'n hoofd afgebeten zou worden toen ik begon.
Chai d'r schuld met die lokquotes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:52 schreef HostiMeister het volgende:
Goede kennis ditdatquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Werd gequote op basis van zichzelf tegenspreken, maar dat bleek op puur toeval te berusten.
Ik ben ook een vet varken en positief over mijn body. Come at me.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Zat laatst op zo'n verjaardag met bijna alleen maar vrouwen toen het gesprek uitkwam op body positivity etc. Was even bang dat m'n hoofd afgebeten zou worden toen ik begon.
Ben jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:54 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik ben ook een vet varken en positief over mijn body. Come at me.
Haal de volgende keer het userprofielnummer wel uit de quote. Dan komt er geen melding.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:53 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Chai d'r schuld met die lokquotes.
Vooral niet doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:55 schreef Chia het volgende:
[..]
Haal de volgende keer het userprofielnummer wel uit de quote. Dan komt er geen melding.
Jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:56 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar gcjoel, ga je nu toch naar Nimma ja?
nee ik was altijd terughoudend maar samenwonen was wel altijd de bedoeling uiteindelijk. Want ik ga niet blijven latten. Bij mij wonen is niet echt een optie dus was het of Nijmegen of hem dumpen. Dus ja, dan moet je het maar gewoon proberen hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Vanaf wanneer? Je was zo stellig
Nou tof heurquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee ik was altijd terughoudend maar samenwonen was wel altijd de bedoeling uiteindelijk. Want ik ga niet blijven latten. Bij mij wonen is niet echt een optie dus was het of Nijmegen of hem dumpen. Dus ja, dan moet je het maar gewoon proberen he
Werk is nu weer kut dus wilde nieuw werk dus nu een goed moment dan meteen daar te zoeken.
dus ik verwacht 1 oktober. Heb al wat sollicitaties gehad en nog gepland staan dus zit vast iets tussen.
Werken is toch altijd kut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
nee ik was altijd terughoudend maar samenwonen was wel altijd de bedoeling uiteindelijk. Want ik ga niet blijven latten. Bij mij wonen is niet echt een optie dus was het of Nijmegen of hem dumpen. Dus ja, dan moet je het maar gewoon proberen he
Werk is nu weer kut dus wilde nieuw werk dus nu een goed moment dan meteen daar te zoeken.
dus ik verwacht 1 oktober. Heb al wat sollicitaties gehad en nog gepland staan dus zit vast iets tussen.
Ik weet nooit waar ik een doezoe kan vinden om mee te slapen? Moet je er nog wat mee doen ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:07 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon gaan slapen met een doezoe elke nacht en wakker worden met een ton.
Nee, ik heb dat ook gehad bij mn vorige baan. Soms echt maanden helemaal niets te doen. Daar wordt je echt diep ongelukkig van. Dan liever kapot gaan van de drukte.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mja bore out is nu wel echt serieus. Dit is echt niet leuk.
Nee, is als een stel konijnen. Gewoon even met rust laten en ze vermenigvuldigen zich vanzelf.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar ik een doezoe kan vinden om mee te slapen? Moet je er nog wat mee doen ook?
Daar zou ik diep ongelukkig van worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mja bore out is nu wel echt serieus. Dit is echt niet leuk.
ja klopt is nu wel extra rustig. Heb nu echt helemaal niks meer liggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook gehad bij mn vorige baan. Soms echt maanden helemaal niets te doen. Daar wordt je echt diep ongelukkig van. Dan liever kapot gaan van de drukte.
Hier is het nu rustig maar ja, zomervakantie he? Dan is het overal rustig.
ik ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou ik diep ongelukkig van worden.
Klinkt als een toprelatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
er staat echt niks over de relatie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Klinkt als een toprelatie.
Grijp in Dino.
Maar waar haal je anders de tijd vandaan om zoveel te fokken?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou ik diep ongelukkig van worden.
is het weer zo laat?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
Deaf and blind and dumb and born to follow.
What you need is someone strong to guide you.
Let me lay my holy hand up, hand upon you.
My God's will becomes me.
When he speaks, he speaks through me.
He has needs like I do.
We both want to rape you.
Hier is het niet rustigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat ook gehad bij mn vorige baan. Soms echt maanden helemaal niets te doen. Daar wordt je echt diep ongelukkig van. Dan liever kapot gaan van de drukte.
Hier is het nu rustig maar ja, zomervakantie he? Dan is het overal rustig.
Romantischquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:13 schreef HostiMeister het volgende:
What you need is someone strong to guide you.
Let me lay my holy hand up, hand upon you.
My God's will becomes me.
When he speaks, he speaks through me.
He has needs like I do.
We both want to rape you.
Jammerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
er staat echt niks over de relatie.
ik heb echt niks meer.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb wel genoeg te doen, maar geen zin erin
Hier is het ook helemaal op. Gelukkig werk ik thuis dus lekker op de bank liggen en met de kat kroelen.quote:
ja thuiswerken kan nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier is het ook helemaal op. Gelukkig werk ik thuis dus lekker op de bank liggen en met de kat kroelen.
is deze ook erg kort? doe je panty?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:25 schreef Allures het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik net mijn outfit gevonden
Ik ben echt helemaal verliefd
omg ik zie nu pas dat jij het bent!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Outfits.. ik had leuke dingen, maar de Zwarte Cross heeft er vlekken op gemaakt die ik er nog niet uit lijk te krijgen
Als ik naar Lowlands ga laat ik bepaalde dingen ook bewust thuis. Wel eens een paar schoenen mee naar de vernieling geholpen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Outfits.. ik had leuke dingen, maar de Zwarte Cross heeft er vlekken op gemaakt die ik er nog niet uit lijk te krijgen
euhm ja alles is kortquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:28 schreef gcjoel het volgende:
[..]
is deze ook erg kort? doe je panty?
Met Cali? Lol, maar hiquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:28 schreef gcjoel het volgende:
omg ik zie nu pas dat jij het bent!
Ik haal je altijd door elkaar met cali op een of andere manier.
Hoi!
stomerij?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:27 schreef Cue_ het volgende:
Vanish al geprobeerd?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:27 schreef Cue_ het volgende:
ik haat pantyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:29 schreef Allures het volgende:
[..]
euhm ja alles is kort
Maar ik twijfel met die roze, die is ook zo cute
Maar die is ook kort
Maar ik doe altijd een panty hoor want anders heb ik lelijke benen
NEEquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:30 schreef Allures het volgende:
Of ik ga heel braaf over de knie met bloemetjes
Ja weet niet, heb dat altijd al bij hunquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:31 schreef Allures het volgende:
[..]
concentratieboog gewoon heel kort
1 letter en klaar haha
OWw als dat voldoende is, dan snap ik hetquote:
Ga je doen?quote:
Dit snap ik nooit, klotst bij dat bedrijf het geld tegen de plinten? Dat ze iemand fulltime kunnen laten lopen zonder dat deze enig werk hoef te doen?quote:
ja dat helpt ook nietquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Bij mij altijd ok tot de eerste keer plassen
Daarna komt ie nooit meer goed omhoog of zo
zeg maar dat er nu 10 fulltimers aanwezig zijn die niks doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit, klotst bij dat bedrijf het geld tegen de plinten? Dat ze iemand fulltime kunnen laten lopen zonder dat deze enig werk hoef te doen?
Ik denk dat de meeste grote bedrijven een flink aantal van dat soort mensen hebben lopen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit snap ik nooit, klotst bij dat bedrijf het geld tegen de plinten? Dat ze iemand fulltime kunnen laten lopen zonder dat deze enig werk hoef te doen?
Je bent een shemale.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:32 schreef Allures het volgende:
[..]
Bij mij altijd ok tot de eerste keer plassen
Daarna komt ie nooit meer goed omhoog of zo
(Semi-)overheid?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:34 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zeg maar dat er nu 10 fulltimers aanwezig zijn die niks doen
Financiele dienstverlener hier en ik kan er zo 5 aanwijzen die weinig uitvoeren op een dag (mezelf niet meegerekend).quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
(Semi-)overheid?
Dat zou ik ook niet trekken. Heb ooit zo’n soort baan gehad, maar zat toen op de weg en dan doelloos beetje rijden, veeeel eten, shoarmatje hier, visje daar. Was niet goed voor mij.
De meeste dingen zijn dan ook wel leukquote:
Eens.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De meeste dingen zijn dan ook wel leuk
Je beste kleding meenemen naar een festival is ook nooit echt handig neequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ik naar Lowlands ga laat ik bepaalde dingen ook bewust thuis. Wel eens een paar schoenen mee naar de vernieling geholpen.
ook bij de wat "oudere vlekken" ?quote:
Enige weekendding dat ik uit jouw mond wil horen, daar zit het woord "Enschede" bij in, en dan niet icm "niet"quote:
Ik ken ze alleen echt van t duet van de leadzanger (Maynard) met mijn idool Tori Amosquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:39 schreef HostiMeister het volgende:
Overigens, wisten jullie dat Tool sinds vandaag eindelijk op Spotify staat?
Ligt eraan hoe oud. Laatst nog een bloedvlek van een week.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ook bij de wat "oudere vlekken" ?
En welke heb je dan.. inwrijfspul, gewoon wasmiddelidee, of .. ? Je hebt zoveel soorten volgens mij.
Little Earthquakes blijft de shit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken ze alleen echt van t duet van de leadzanger (Maynard) met mijn idool Tori Amos
Al heb ik ze volgens mij ook wel bekeken op Lowlands ooit. Vond zijn stem wel mooi.
Txn, zal er eens naar kijkenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe oud. Laatst nog een bloedvlek van een week.
Ik heb gel en van die oxy action poeder, die laatste werkt denk ik t beste op oude vlekken.
Enskedeeeequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige weekendding dat ik uit jouw mond wil horen, daar zit het woord "Enschede" bij in, en dan niet icm "niet"
Ja, fair enough.:')quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Enige weekendding dat ik uit jouw mond wil horen, daar zit het woord "Enschede" bij in, en dan niet icm "niet"
Uhuquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:42 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Little Earthquakes blijft de shit.
Kan Winter sowieso niet horen zonder natte ogen te krijgen.quote:
Haha emoties.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan Winter sowieso niet horen zonder natte ogen te krijgen.
Oquote:
Blij van. Emotiesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:04 schreef ElDinosaur het volgende:
En dan vragen we ons af waarom mannen van die emotioneel doodse wezens zijn.
Dat is ook altijd leuk. Denk ik. Moet er veel gebeuren dan? Zag er best betrekbaar uit alquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:58 schreef Californium het volgende:
[..]
O
Ik ookin Nimma. Even kijken bij nieuwe huisje. Bedenken wat voor kleur ik op de muur wil
Op t werk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag wel weer genoeg huilende mensen gezien voor de komende jaren.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:08 schreef ElDinosaur het volgende:
Vandaag wel weer genoeg huilende mensen gezien voor de komende jaren.
Oh, ja dan mag er gehuild worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, uitvaart van oud-collega die hier net weg was.
:/ nare dingen datquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Neh, uitvaart van oud-collega die hier net weg was.
Zeker als man dien je die niet te hebben.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dan ook eigenlijk niet he, emotie is zwakte.
"Snow can wait...."quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 15:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Kan Winter sowieso niet horen zonder natte ogen te krijgen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef geen fuck, ik jank als ik dat wil, want ik heb een baard en ben zeker van mijn mannelijkheid omdat ik een bovengemiddeld grote penis heb.
O hai!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Ik geef geen fuck, ik jank als ik dat wil, want ik heb een baard en ben zeker van mijn mannelijkheid omdat ik een bovengemiddeld grote penis heb.
Dat moet je er even bijzeggen he, om voor jezelf te verantwoorden dat je je emoties laat zien.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:27 schreef HostiMeister het volgende:
Jawel joh, anders krijg je t verwijt van vrouwen dat je je emoties niet toont/deelt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:24 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zeker als man dien je die niet te hebben.
Soms denk ik echt dat ik beter tegen een stoeptegel aan kan praten dan energie verspillen in dingen aan jou uitleggen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat moet je er even bijzeggen he, om voor jezelf te verantwoorden dat je je emoties laat zien.
Is dit een rant naar hetero cis mannen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jawel joh, anders krijg je t verwijt van vrouwen dat je je emoties niet toont/deelt.
Maar niet te veel he, anders gaat de wereld weer zeggen dat je een mietje bent. Dan vinden ze je te soft. Of gay.
En dan ook alleen op gepaste plekken en tijden.
Er is vast ergens een code of male emotion ethics beschikbaar op internet.
Succes!
Neequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit een rant naar hetero cis mannen?
Nee, naar de maatschappij.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Is dit een rant naar hetero cis mannen?
Uitdaging is er soms al snel weer af.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:35 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen zijn best lief. Beetje gecompliceerd maar dat is de uitdaging.
Nieuw verfje en een schoonmaakbeurt kan geen kwaad. En er moet een wasmachine en koelkast komen. Valt al met al mee hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is ook altijd leuk. Denk ik. Moet er veel gebeuren dan? Zag er best betrekbaar uit al
Niet alle vrouwen over één kam scherenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, naar de maatschappij.
En vrouwen.
To proove a point!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen over één kam scheren.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nieuw verfje en een schoonmaakbeurt kan geen kwaad. En er moet een wasmachine en koelkast komen. Valt al met al mee hoor.
Maar mochten we binnenkort borreltje willen doen moet je wel even mijn sugardaddy zijn want geld gaat snel zo
Ik moet ook maar het regent steeds en ik wil mijn jurk niet uit. Dus neem voor mij even meequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe stoelen staan al op hun plek. Zo maar even naar de supermarkt want heb niets meer in huis
Toch wel nieuwe eetkamerstoelenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuwe stoelen staan al op hun plek. Zo maar even naar de supermarkt want heb niets meer in huis
Nieuwe collectie al wel in de winkel, maar niet online? Slechte marketing.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
Yep. Van 6 naar 4 stoelen gegaan.quote:
Je kan toch ook in je jurk naar de winkel?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:03 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik moet ook maar het regent steeds en ik wil mijn jurk niet uit. Dus neem voor mij even mee
Graag een salade en brood en geraspte kaas
Oke Tnx bye
Altijd bij IKEA.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nieuwe collectie al wel in de winkel, maar niet online? Slechte marketing.
Wat doe je met de ouwequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Van 6 naar 4 stoelen gegaan.
[..]
Je kan toch ook in je jurk naar de winkel?
[..]
Altijd bij IKEA.
het is die doorschijnende. Ik denk dat ik er uit gezet wordquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Yep. Van 6 naar 4 stoelen gegaan.
[..]
Je kan toch ook in je jurk naar de winkel?
[..]
Altijd bij IKEA.
quote:
Als je ze niet kwijt raakt dan hoor ik t welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
Moet ik nog even bekijken. Vriendin van een goede vriend van me wil ze misschien wel overkopen en anders misschien maar eens op Marktplaats.
Of moeten ze op transport naar Zeeland?
Struisvogel rijden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 17:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, misschien morgen naar de struisvogelboerderij![]()
.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:09 schreef Scary_Mary het volgende:
afbeelding
Lijkt me best bizarre ervaring
Garmin is helemaal niks meer hé tegenwoordigquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Mijn pakketje is binnen.
[ afbeelding ]
Wahoo Bolt elemnt.
Is het al gelukt om CE aan te randen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:12 schreef Allures het volgende:
Nou ja wat groot is voor een kip is dat niet voor een struisvogel he
Filosofisch
Onwetende gespotquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Garmin is helemaal niks meer hé tegenwoordig
Hjb als je niks over Strava weetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:16 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Boeiend, een pot nat die ellende. Kan je zelfs met een TomTom nog
Te veel bier zekerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben beetje moe, kon maar lastig het vege lijf de berg op krijgen
Biertje en relaxen manquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben beetje moe, kon maar lastig het vege lijf de berg op krijgen
Garmin is nog wel de top op navigebied zeker op de mtb. Maar wou klein en aerodynamisch en wahoo heeft daarin een hele leuke optie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:13 schreef MCH het volgende:
[..]
Garmin is helemaal niks meer hé tegenwoordig
Paar topics geleden stond er zelfs in in de OP.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:24 schreef Scary_Mary het volgende:
Lijkt me leuk om eens een crossover te hebben hier. Dat de mannen hun mtb outfits gaan posten en bespreken
Oh echt? Helemaal gemistquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Paar topics geleden stond er zelfs in in de OP.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:30 schreef Scary_Mary het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Niet kleuren waar iedereen mee weg kan komen, dus op meerdere fronten we een gewaagde keuze
Meer tiet toch wel? Dat verandert het silhouette wel ten goedequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:33 schreef Allures het volgende:
Ik vind de kleuren serieus leuk
Zou er zelf voor gaan
En er ongeveer zo uit zien
Geeft niet, we nemen je zoals je bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:33 schreef Allures het volgende:
Ik vind de kleuren serieus leuk
Zou er zelf voor gaan
En er ongeveer zo uit zien
Ja dat is met die dragqueens serieus ook altijd wel hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:36 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Meer tiet toch wel? Dat verandert het silhouette wel ten goede
Weet niet, zie vrouwen ook wel dikke buiken hebben, al hangt dat misschien wel lager ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:38 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja dat is met die dragqueens serieus ook altijd wel he
En mannen dragen hun vet zo op hun buik of zo? Of de buik zo naar voor? Ik weet het ik niet precies
Ja bij vrouwen is het meer een uitgesmeerde plak over hun hele bovenlijfquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:41 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Weet niet, zie vrouwen ook wel dikke buiken hebben, al hangt dat misschien wel lager ja.
Tenzij zwanger, dat tekent ook wel typisch afquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:44 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja bij vrouwen is het meer een uitgesmeerde plak over hun hele bovenlijf
Bij mannen een soort druppelvorm
Trainenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Geluk heeft iedereen hier een sixpack.
En je partner dan maar kijken of je geen gekke dingen doetquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Nah, een 6-pack krijg ik zonder training ook nog wel op
Ach, daar let ie sowieso al wel een beetje op, dus afgezien van het volume waarmee ik het doe is er niet zoveel verschilquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 18:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En je partner dan maar kijken of je geen gekke dingen doet
Ja snap ik wel. No worriesquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Nieuw verfje en een schoonmaakbeurt kan geen kwaad. En er moet een wasmachine en koelkast komen. Valt al met al mee hoor.
Maar mochten we binnenkort borreltje willen doen moet je wel even mijn sugardaddy zijn want geld gaat snel zo
Water, sinaasappelsap, cola zero, bier en vodka.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:02 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, daar let ie sowieso al wel een beetje op, dus afgezien van het volume waarmee ik het doe is er niet zoveel verschil![]()
Wat drink jij zoal?
Gister gehad. Vandaag een stoommaaltijd want weer geen zin in kokenquote:
Waterquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:05 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Water, sinaasappelsap, cola zero, bier en vodka.
Buddy buddyquote:
Jan als in Hertog?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hein en Jan.
Ben niet zo van het proberen verder.
HJ niet verkeerd, maar Heineken drink ik eigenlijk nooit. Ik houd wel van uitproberen, kruidige dingetjes, fruitbier, etc. Heb o.a. Duvel en Kasteel rouge liggen nu.quote:
Thx!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je nieuwe stulpje
Laat die rommel van Kasteel eens staan en koop eens een lekkere OUDE kriek, die van Boon is wel overal verkrijgbaarquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jan als in Hertog?
[..]
HJ niet verkeerd, maar Heineken drink ik eigenlijk nooit. Ik houd wel van uitproberen, kruidige dingetjes, fruitbier, etc. Heb o.a. Duvel en Kasteel rouge liggen nu.
Dat bepaal ik toch zeker zelf welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat die rommel van Kasteel eens staan en koop eens een lekkere OUDE kriek, die van Boon is wel overal verkrijgbaar
Waar hang je ergens uit nu?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:48 schreef MCH het volgende:
[..]
Laat die rommel van Kasteel eens staan en koop eens een lekkere OUDE kriek, die van Boon is wel overal verkrijgbaar
Ja HJ.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Jan als in Hertog?
[..]
HJ niet verkeerd, maar Heineken drink ik eigenlijk nooit. Ik houd wel van uitproberen, kruidige dingetjes, fruitbier, etc. Heb o.a. Duvel en Kasteel rouge liggen nu.
Tatrasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 19:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar hang je ergens uit nu?
Mijn geest past niet in een fles.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:04 schreef Scary_Mary het volgende:
Dan is de geest misschien al uit de fles, als het niet tot je spreekt..
Dat insinueerde ik ook niet met de geest hoor, maar leuk om te weten dat je niet voor een gat te vangen bentquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Mijn geest past niet in een fles.
Heb je dromen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:12 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Dat insinueerde ik ook niet met de geest hoor, maar leuk om te weten dat je niet voor een gat te vangen bent
Leukquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn tent maar eens van zolder gehaald. Lowlands staat al bijna voor de deur.
Ja zoveel! Van de week een paar vervelende, maar laatste twee nachten gelukkig niet meer. Droom jij veel? Wat zou je nog willen bereiken ofzo?quote:
Ik kijk wel uit naar The National; Tame Impala. Hopelijk mag A$AP Rocky ook nog optreden; maar die heeft wat problemen met justitie in Zweden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
LeukGa je nog specifiek voor bepaalde bands of gewoon voor de sfeer?
Ik droom heel veel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:16 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja zoveel! Van de week een paar vervelende, maar laatste twee nachten gelukkig niet meer. Droom jij veel? Wat zou je nog willen bereiken ofzo?
Leuk zulke voorpret! En ja, The National heeft ook weer een nieuwe uit hè? Met een zangeres erbij nu ook toch? Moet eens gaan luisteren..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit naar The National; Tame Impala. Hopelijk mag A$AP Rocky ook nog optreden; maar die heeft wat problemen met justitie in Zweden.
Volgende week heb ik met vrienden een soort van pre-party; beetje luisteren wat er allemaal komt en onze route uitstippelen.
Apart hoe levensecht dromen kunnen lijken hè? Droom je dan van een verleden dat je tergt of jouw verleden?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:21 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik droom heel veel.
Veel random, of een verleden die me tergt. Vaak indrukwekkend.
Een beetje een normaal leven..
Een lieve vrouw en een paar kinderen.
Meer wens ik niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |