Helaas, kan niet langskomen op zaterdagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd of het niet seizoensafhankelijk is of dat je ze year round kan blijven melken.
GVR's
Ah bummerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas, kan niet langskomen op zaterdag. Enkel de woensdagen zijn ze geopend. Jammer.
Ja. Ik snap t wel, maar alsnog wel jammerquote:
Wie weet volgend jaar beter?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik snap t wel, maar alsnog wel jammer.
hey duppie!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier toch een partij kapsones zeg
Ik mag blijkbaar blij zijn met de term halfje.quote:
Gc lijkt me fantastischquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier toch een partij kapsones zeg
ik ben stiekem wel een liefje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook altijd erg complimenteus tegen mij
Dankquote:
Waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
Topic over vastgoedknakker met zijn vriendin die wil samenwonen gelezen. Hardop gelachen. Fok ten voeten uit![]()
Linkje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
Topic over vastgoedknakker met zijn vriendin die wil samenwonen gelezen. Hardop gelachen. Fok ten voeten uit![]()
Deze is ook wel vermakelijk: GC / Russin naar NL laten komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die kerel die geen relatie had maar zelf dacht van wel met die hippie drugs vriendin is ook voor een 2e topic gegaan hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deze is ook wel vermakelijk: GC / Russin naar NL laten komen
jezus, mis ik weer alle fun.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vriendin wil samenwonen, ging helegaar nergens meer over dus is dichtgegooid.
Zag het ja, niet geheel verrast moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Die kerel die geen relatie had maar zelf dacht van wel met die hippie drugs vriendin is ook voor een 2e topic gegaan he
Ow Ja maar die ts is toch nepquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vriendin wil samenwonen, ging helegaar nergens meer over dus is dichtgegooid.
Hij promoot ook zo'n baggerblogquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh er zit ook een webwinkel vast aan dat blogLekker een kek kettinkje aan je meisje geven van HoeVrouwenJeZiekMaken
Dat je je vriendje vraagt om samen te wonen en hij aangeeft dat je hem niks te bieden hebt en hem van zijn werk/doelen houdtquote:
Ton per jaar, netto. Makkelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh er zit ook een webwinkel vast aan dat blogLekker een kek kettinkje aan je meisje geven van HoeVrouwenJeZiekMaken
Echte liefde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je je vriendje vraagt om samen te wonen en hij aangeeft dat je hem niks te bieden hebt en hem van zijn werk/doelen houdt
Moet je dat eerst wel door hebben en hij is natuurlijk wel megadruk met business hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:31 schreef Allures het volgende:
Serieus waarom zou je daar mee gaan als vrouw...
als je dat mist in je partner verdien je het ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je dat eerst wel door hebben en hij is natuurlijk wel megadruk met business hè
lastig dat hij dan zo weinig zelf om handen heeft dat een vriendin daar zoveel invloed op heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je je vriendje vraagt om samen te wonen en hij aangeeft dat je hem niks te bieden hebt en hem van zijn werk/doelen houdt
Ach, zou niet de eerste of de laatste zijn die weinig weet heeft van wat er achter de rug om of op the interwebz uitgekraamd wordt.. En zij was ook al een stuk simpeler, dus dan heeft hij ook wel enige verantwoording vind ik..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:35 schreef Allures het volgende:
[..]
als je dat mist in je partner verdien je het ook
Wat een topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
nee maar los van internet weet je toch wel een beetje hoe je partner in het leven staat etcquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:37 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ach, zou niet de eerste of de laatste zijn die weinig weet heeft van wat er achter de rug om of op the interwebz uitgekraamd wordt.. En zij was ook al een stuk simpeler, dus dan heeft hij ook wel enige verantwoording vind ik..
Als je niet zo snugger bent of erop vertrouwt dat de ander je bepaalde dingen wel mee zou delen.. Of als je partner een workaholic is en je in die zes maanden verkering ook weinig met de vrienden- en familiekring te maken hebt gehad. Etc.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:37 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar los van internet weet je toch wel een beetje hoe je partner in het leven staat etc
Like I said. Dan verdien je het dusquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je niet zo snugger bent of erop vertrouwt dat de ander je bepaalde dingen wel mee zou delen.. Of als je partner een workaholic is en je in die zes maanden verkering ook weinig met de vrienden- en familiekring te maken hebt gehad. Etc.
Op het Viva forum hebben ze er dan vaak al kinderen meegemaakt tegen de tijd dat ze zich zulke dingen realiseren.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:40 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Als je niet zo snugger bent of erop vertrouwt dat de ander je bepaalde dingen wel mee zou delen.. Of als je partner een workaholic is en je in die zes maanden verkering ook weinig met de vrienden- en familiekring te maken hebt gehad. Etc.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Op het Viva forum hebben ze er dan vaak al kinderen meegemaakt tegen de tijd dat ze zich zulke dingen realiseren.
Altijd de beste timing.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Op het Viva forum hebben ze er dan vaak al kinderen meegemaakt tegen de tijd dat ze zich zulke dingen realiseren.
LOL, de hyena-wijven van het Viva-forumquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
Omdat je te goed van vertrouwen, te onervaren en niet al te snugger kan zijn? Nee, dat gaat me ondanks stokpaardje van eigen verantwoordelijkheid wat te ver..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Like I said. Dan verdien je het dus
Als je er anderen in gaat betrekken gaat het me wel sneller te ver. Aan de andere kant is kinderen krijgen soms ook moeilijk in te schatten, hoe zo een impact valt. Neemt niet weg dat er vast vaak mensen posten die niet snappen waarom een eigen kindje dan ook niet de moeite waard lijkt om meer voor te doenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:43 schreef Chia het volgende:
[..]
als je in 6 maanden tijd geen inhoudelijke gesprekken met elkaar hebt gevoerd heb je er vast ook geen problemen mee als hij zo is.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat je te goed van vertrouwen, te onervaren en niet al te snugger kan zijn? Nee, dat gaat me ondanks stokpaardje van eigen verantwoordelijkheid wat te ver..
Omdat je ook wel eens inhoudelijk met je partner moet pratenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Omdat je te goed van vertrouwen, te onervaren en niet al te snugger kan zijn? Nee, dat gaat me ondanks stokpaardje van eigen verantwoordelijkheid wat te ver..
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:48 schreef gcjoel het volgende:
[..]
als je in 6 maanden tijd geen inhoudelijke gesprekken met elkaar hebt gevoerd heb je er vast ook geen problemen mee als hij zo is.
Denk niet dat alleen erover lullen altijd voldoende duidelijkheid geeft. Kijkend naar bepaalde internetridders op het forum, durf ik twijfels te zetten bij hoe ze irl thuis tegen de partner praten. Indien aanwezig natuurlijk ja.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:48 schreef Allures het volgende:
[..]
Omdat je ook wel eens inhoudelijk met je partner moet praten
Hij verkoopt kettinkjes...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:51 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
[..]
Denk niet dat alleen erover lullen altijd voldoende duidelijkheid geeft. Kijkend naar bepaalde internetridders op het forum, durf ik twijfels te zetten bij hoe ze irl thuis tegen de partner praten. Indien aanwezig natuurlijk ja.
Daarnaast is erover praten één ding, maar de praktijk soms een ander..
Ik raak in de war. Wie zet her even op een rijquote:
Het is sowieso vaker voorbij gekomen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik raak in de war. Wie zet her even op een rij
De gozer wiens blog het is, is wel een fokker toch? Ik herinner me de spam
Ja, had ook dezelfde poststijl als die TS.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
geen cakejes trouwens. Oven heeft nu al kuren en ik heb geen zin in ruzie met dat kreng. Sorryquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:57 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Het is sowieso vaker voorbij gekomen.
Ja er was ook een ander account dat die blog spamde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:56 schreef Allures het volgende:
[..]
Geeft niet, beter voor mijn pensquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:59 schreef Allures het volgende:
[..]
geen cakejes trouwens. Oven heeft nu al kuren en ik heb geen zin in ruzie met dat kreng. Sorry
Ik wilde gewoon toast
Oh ja.quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:22 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
[..]
Ik weet het niet eens meeriets met harlekijn.
Dit riekt na 'na de kut praten'.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wij zijn hier vet goed in natuurlijk, dit is de Relatie SC.
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:15 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
[..]
Hoi, nou ik ontmoette de liefde van mijn leven en dat veranderde me in een man zonder ballen en waardigheid. Maar als je het allemaal wil volgen zal je toch m'n blog moeten lezen(link in signature).
Native toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dit riekt na 'na de kut praten'.
Fat shamingquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
Relnichtjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens je oude account wel, vreemd is dat.
Als we dan toch bijdehand gaan doen daar staat juist dat vet goed isquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:03 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Fat shamingShaming in general zijn we ook wel goed in hier ja
Mary is uiteraard de slimste.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
ik durf niet meerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef Allures het volgende:
Over vet gesproken. Ik eet alleen maar chocotofs deze week. En friet gisteren
Dus ik moest voor straf op de weegschaal vanmorgen. Ook even shamen
1.5 kilo er af![]()
Tnx kut weegschaal
Heb al weer 3 chocotofs op
Spierafbraakquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef Allures het volgende:
Over vet gesproken. Ik eet alleen maar chocotofs deze week. En friet gisteren
Dus ik moest voor straf op de weegschaal vanmorgen. Ook even shamen
1.5 kilo er af![]()
Tnx kut weegschaal
Heb al weer 3 chocotofs op
Nou vooruit dan maar weerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef rival het volgende:
[..]
Als we dan toch bijdehand gaan doen daar staat juist dat vet goed is
ja ik durfde ook echt nietquote:
ik moet gewoon echt uit die bore-out. Ik heb echt nergens energie voor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:08 schreef Allures het volgende:
[..]
ja ik durfde ook echt nietduurde ook even voor ik mezelf gedwongen had
Maar ik heb mezelf ook de laatste dagen gedwongen overal heen te lopen in een poging te compenseren. Misschien heeft dat geholpen
Disneyquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik moet gewoon echt uit die bore-out. Ik heb echt nergens energie voor.
Ik moet over 1,5 maand hardlopen in disney, hoe dan???
Ja ik ook. Maar het zomer rooster in de sportschool helpt ook gewoon niet. Allemaal kut instructeurs op mijn vaste tijden en lessen die uitvallen en zoquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:09 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik moet gewoon echt uit die bore-out. Ik heb echt nergens energie voor.
Ik moet over 1,5 maand hardlopen in disney, hoe dan???
Ik heb die drang ook weleens. Ik heb zojuist nanotape besteld.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:10 schreef CherryLips het volgende:
Zin om onzinnige meuk te kopen. Maar dan heb ik ook een extra huis nodig om het in te stoppen.
Uitpuilende zwembadenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:10 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar het zomer rooster in de sportschool helpt ook gewoon niet. Allemaal kut instructeurs op mijn vaste tijden en lessen die uitvallen en zo
De rest doen hun best tegen beter weten in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:09 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zeg ik al jaren. Blij dat het meer opvalt.
Wist niet dat je de rest was.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De rest doen hun best tegen beter weten in.
3edgy5mequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:13 schreef scrupuleus het volgende:
Slim over willen komen vind ik niet al te geniaal
270k?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
De Noweestraat![]()
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-40144439-noweestraat-8/
nowee dat ik dat zou kopenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:17 schreef CherryLips het volgende:
De Noweestraat![]()
https://www.funda.nl/koop/wageningen/huis-40144439-noweestraat-8/
Omdat ik nu in Ede woon.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:20 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom zou je in wageningen willen wonen
Beter zichtpunt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:18 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)nietenweg-74/#foto-4
Waarom moest meneer hurken voor deze foto.
Gewoon ook naar Nijmegen verhuizen joh.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon ook naar Nijmegen verhuizen joh.
Kom ook naar Nijmegen! Dan kunnen we samen chocomel drinken in de winter!quote:
ohquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon ook naar Nijmegen verhuizen joh.
Ja wordt het tenminste nog leuk daar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Hebben we een clustertje leuk in het oosten.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja wordt het tenminste nog leuk daar.
Valt niet te ontkennenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankzij mij komen jullie allemaal hierheen, en nu geen grapjes over aantrekkingskracht en massa van een paar stervende zonnen aub
Wormgaten etc etcquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dankzij mij komen jullie allemaal hierheen, en nu geen grapjes over aantrekkingskracht en massa van een paar stervende zonnen aub
ziet er leuk uitquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)1767-lankforst-5642/
Dit is wel wat
Is dat wel groot genoeg voor al je zooi?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)1767-lankforst-5642/
Dit is wel wat
Balkon is wel klein.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Is dat wel groot genoeg voor al je zooi?
oh met dat raam is mooi! Maar best duur zegquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)5-wolfskuilseweg-24/
Die is gaafquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:32 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)5-wolfskuilseweg-24/
Het huis van m'n buurman stond niet voor veel minder op Fundaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef Allures het volgende:
[..]
oh met dat raam is mooi! Maar best duur zeg
Welkom buiten Limburg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef Ivo1986 het volgende:
Vind het wel veul geld voor een 90m2 appartementje
Hier zit je aan bijna een ton minder voor dezelfde m2quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het huis van m'n buurman stond niet voor veel minder op FundaVraag me af of hij dat er ook voor gekregen heeft.
Ze even aan elkaar voorstellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:36 schreef Californium het volgende:
Computernerd!
Mijn harde schijf wordt niet herkend door mijn laptop... Hoe te fixen?
Even m'n kristallen bol erbij pakken hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:36 schreef Californium het volgende:
Computernerd!
Even opnieuw aansluiten?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:36 schreef Californium het volgende:
Computernerd!
Laptop uit het raam tyfenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:36 schreef Californium het volgende:
Computernerd!
Hoeeeee?quote:
Werkt nietquote:
Te vroeg voor deze optiequote:
Gedaan en jaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:41 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Herstart?, draait de schijf wel (hoor je hem) als er stroom op staat?
Niets!quote:
Helpt niet. Doet het wel op mijn week pcquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Gebruik eens een andere USB ingang.
Zijn we weer allemaal Cali aan het helpen.
Doen andere apparaten het wel op die aansluiting? misschien is de aansluiting defect of staat die niet actief in de bios.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Helpt niet. Doet het wel op mijn week pc
Maar maar maarquote:
Ja doen het welquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Doen andere apparaten het wel op die aansluiting? misschien is de aansluiting defect of staat die niet actief in de bios.
Ja, ik ga zo even mijn voormalig date vragen en anders is hosti mijn student aan huisquote:
Ja was mijn idee ook.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:58 schreef rival het volgende:
[..]
Dan ben ik wel ff uitgegokt zo van afstand
Hoho het gaat om.aandacht niet een oplossing bieden waar je eerst nog iets voor moet doen.quote:
Ik heb de niewste windows. Hij Kent geen 'schijfbeheer'quote:
Dan zoek je de uitleg voor windows 10.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de niewste windows. Hij Kent geen 'schijfbeheer'
Laptop van het werk?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb de niewste windows. Hij Kent geen 'schijfbeheer'
Al vaker gezegd, niet mijn blog. Heb wel met die blog te maken en er onder andere in geïnvesteerd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Volgens je oude account wel, vreemd is dat.
Had een liedje in m'n hoofd.quote:
Hahaha. Echt, wat een bullshit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:57 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, had ook dezelfde poststijl als die TS.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:06 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Hahaha. Echt, wat een bullshit.
Lees nog maar even mijn posts en die van dat account
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:22 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:15 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
[..]
Hoi, nou ik ontmoette de liefde van mijn leven en dat veranderde me in een man zonder ballen en waardigheid. Maar als je het allemaal wil volgen zal je toch m'n blog moeten lezen(link in signature).
Soms wel eens de neiging om fotootje van mijn Rabobank rekening te maken met een briefje met Harlekien erbij. Maar dan ga ik mee in dit verhaaltje.quote:
Lees de posts even.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:09 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Waar zie jij dezelfde poststijl dan?
Ik zou er in mee gaan hoor. Wat is er mis meequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:08 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Soms wel eens de neiging om fotootje van mijn Rabobank rekening te maken met een briefje met Harlekien erbij. Maar dan ga ik mee in dit verhaaltje.
Ik vind het heerlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 13:05 schreef CherryLips het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)f-van-40-graden.html
Even naar huizen in noord-Noorwegen kijken, brb.
Ja lekker makkelijk. Zeggen zelfde poststijl maar dan met wat kulquotes aan komen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:09 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik neem aan dat je het verband tussen de inhoud wel kunt leggen zonder verdere toelichting.
Waarin je zelf zegt dat het je blog en je naam is...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:11 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk. Zeggen zelfde poststijl maar dan met wat kulquotes aan komen.
Dit doe ik wel eens om mijn handjes weer eens te gebruiken en zonder nadenken lekker een half dagje werken in de vakanties en zaterdags.quote:
Ja en die persoon heeft toevallig hetzelfde oude account als jijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:04 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Al vaker gezegd, niet mijn blog. Heb wel met die blog te maken en er onder andere in geïnvesteerd.
Persoon achter die blog is overigens wel een FOK!er (en niet met dat account) (en nog actief)
quote:Op dinsdag 30 oktober 2018 17:22 schreef Hoevrouwenjeziekmaken het volgende:
[..]
Puur toeval.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en die persoon heeft toevallig hetzelfde oude account als jij
[..]
Teringquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:12 schreef Allures het volgende:
Waarom heb ik spierpijn in mijn armen? Ik til alleen kopjes thee en chocotofs
Mwah, goede bekende van mij. Heel goed zelfs.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja en die persoon heeft toevallig hetzelfde oude account als jij
[..]
niet realistisch voor jouquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:13 schreef Harlekien het volgende:
Ook best grappig dat mensen niet geloven dat ik een ton per jaar maak, zegt wel iets over hoe jullie zelf in het leven staan. Als jullie een ton per jaar verdienen als niet-realistisch beschouwen heb ik meelijden met jullie.![]()
Nou hup hup, weer even klagen over de herfstcollectie bij de Action en alle onzinnige prut. Dat doen jullie toch altijd hier.
Mensen die echt een ton per jaar binnenharken maken zich niet druk wat andere mensen over hun inkomen zeggen op fok.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:13 schreef Harlekien het volgende:
Ook best grappig dat mensen niet geloven dat ik een ton per jaar maak, zegt wel iets over hoe jullie zelf in het leven staan. Als jullie een ton per jaar verdienen als niet-realistisch beschouwen heb ik meelijden met jullie.![]()
Nou hup hup, weer even klagen over de herfstcollectie bij de Action en alle onzinnige prut. Dat doen jullie toch altijd hier.
Ik heb het nooit over geld gehad Mike. Vind het gewoon geinig hoe jij je in allerlei bochten wringt vanwege dat baggerblogquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:13 schreef Harlekien het volgende:
Wanneer je al jaren keihard voor iets werkt, en het wordt niet erkend dan kan dat wel eens vervelend zijn ja. Maar klopt, heb me daar in mee laten slepen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:14 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Mensen die echt een ton per jaar binnenharken maken zich niet druk wat andere mensen over hun inkomen zeggen op fok.
Haha 1 tonnetje maar?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:13 schreef Harlekien het volgende:
Erkenning zoeken op internet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:15 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Wanneer je al jaren keihard voor iets werkt, en het wordt niet erkend dan kan dat wel eens vervelend zijn ja. Maar klopt, heb me daar in mee laten slepen.
Je voelt je wel aangesproken? Want ik reageerde helemaal niet op jou, anders had ik je wel gequote. Nogmaals, niet mijn blog. Wel in geïnvesteerd (moeilijk hé, lezen?)quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over geld gehad Mike. Vind het gewoon geinig hoe jij je in allerlei bochten wringt vanwege dat baggerblog
of je hebt echt een heel slechte relatie met je naastenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Erkenning zoeken op internet.Zielige aandachtshoer ben je dan.
moeilijk recht trekken hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken? Want ik reageerde helemaal niet op jou, anders had ik je wel gequote. Nogmaals, niet mijn blog. Wel in geïnvesteerd (moeilijk hé, lezen?)
Ik wil graag mijn werkmeuk op mijn prive laptop bekijken. Aandacht is wel het laatste waar ik me mee bezig houquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hoho het gaat om.aandacht niet een oplossing bieden waar je eerst nog iets voor moet doen.
Zo'n goede bekende dat jullie dezelfde naam hadden. Geloofwaardig.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:13 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Mwah, goede bekende van mij. Heel goed zelfs.
Nee ik houd gewoon van stoken op internet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:16 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken? Want ik reageerde helemaal niet op jou, anders had ik je wel gequote. Nogmaals, niet mijn blog. Wel in geïnvesteerd (moeilijk hé, lezen?)
Ben je ook wel expert in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik houd gewoon van stoken op internet.
Puur toevallig dat die goede bekende min of meer de oude foknaam van hem dropte begrijp ik nu.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:17 schreef Allures het volgende:
[..]
moeilijk recht trekken he
Je hebt het toch echt eerst zelf gepost
Nee, je hele hebben en houdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Erkenning zoeken op internet.Zielige aandachtshoer ben je dan.
Nee.quote:
Zelfs een koffersjouwer die 2.5 ton per jaar krijgt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha 1 tonnetje maar?
Moeten we giro 555 voor je openen?
We hebben hier een vertaler die is inmiddels miljonair.
Jij begon toch zelf over de Action?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, je hele hebben en houden
"Herfstcollectie bij de action"
"Spierpijn want kopjes optillen"
in een SC bespreken met een stel onbekenden bespreken is de shit.
Ook nog denken dat je hier een scoup mee hebt, terwijl ik niet eens achter de blog zit.
Maar prima, free advertisement. Daarom ook die link in m'n signature omdat ik altijd hoop dat mensen erover beginnen. Thanks
Nee, daar was CL schuldig aan. Aangezien ze uit d'r appartement barst als joel bij een all you can eat buffet.quote:
Ik hoef niets recht te trekken, ik wordt hier ff gequote dus kom ff m'n verhaaltje doen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:17 schreef Allures het volgende:
[..]
moeilijk recht trekken he
Je hebt het toch echt eerst zelf gepost
Hoe is spierpijn je hele hebben en houdenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:18 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Nee, je hele hebben en houden
"Herfstcollectie bij de action"
"Spierpijn want kopjes optillen"
in een SC bespreken met een stel onbekenden bespreken is de shit.
Ook nog denken dat je hier een scoup mee hebt, terwijl ik niet eens achter de blog zit.
Maar prima, free advertisement. Daarom ook die link in m'n signature omdat ik altijd hoop dat mensen erover beginnen. Thanks
En dan mij zielig noemen. Kijk eens in de spiegel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:18 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee ik houd gewoon van stoken op internet.
Je bent echt gefascineerd door die herfstcollectie hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:20 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik hoef niets recht te trekken, ik wordt hier ff gequote dus kom ff m'n verhaaltje doen.
Dat jullie dat uiteindelijk niet geloven doet me eigenlijk niet zo veel. Maar dan lees ik stukjes over de herfstcollectie van de action en over spierpijn van kopjes tillen en dan bedenk ik me eigenlijk hoe zielig deze hele SC is.
I feel for you.
het doet je zo weinig dat je helemaal hier komt mopperen en probeert iedereen persoonlijk aan te vallenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:20 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Ik hoef niets recht te trekken, ik wordt hier ff gequote dus kom ff m'n verhaaltje doen.
Dat jullie dat uiteindelijk niet geloven doet me eigenlijk niet zo veel. Maar dan lees ik stukjes over de herfstcollectie van de action en over spierpijn van kopjes tillen en dan bedenk ik me eigenlijk hoe zielig deze hele SC is.
I feel for you.
Pardon, dis jij mij hier nu?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:20 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Nee, daar was CL schuldig aan. Aangezien ze uit d'r appartement barst als joel bij een all you can eat buffet.
Kijk hier met alle vaste posters van deze SC even na, en ga dan even goed bedenken waar jullie met je leven mee bezig zijn.quote:
don't we all?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
Wel apart dat je zegt "keihard te werken", maar wel tijd hebt om op FOK! te posten...
zie ik net voorbij komen. Ik ben gefascineerdquote:
Hoe?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
don't we all?
Nja behalve ik. Ik ben vooral bezig mijn vriend ziek te maken
Bedankt, ik had net even een wake up call nodig tussen het uitzoeken van appartementen in.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Kijk hier met alle vaste posters van deze SC even na, en ga dan even goed bedenken waar jullie met je leven mee bezig zijn.
Jij hapt. En jij laat je hele topic offtopic gaan vanwege je ego als men over je bedrijfjes begint.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:20 schreef Harlekien het volgende:
[..]
En dan mij zielig noemen. Kijk eens in de spiegel.
Ik ben gefascineerd door mensen die in zo'n SC zulke dingen delen. Boeit niemand ene flikker, maar je voelt je er waarschijnlijk beter door.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent echt gefascineerd door die herfstcollectie hè
Het doet me weinig dat jullie me niet geloven, het fascineert me wel hoe mensen hier zijn. Zie het als een lok in dit topic en er achter komen wat hier allemaal gebeurt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Allures het volgende:
[..]
het doet je zo weinig dat je helemaal hier komt mopperen en probeert iedereen persoonlijk aan te vallen
Je bent wel goed vermaak
momenteel mij verbazen over jou en bedenken wat we vanavond etenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Kijk hier met alle vaste posters van deze SC even na, en ga dan even goed bedenken waar jullie met je leven mee bezig zijn.
Hij had vakantie of zo. Lees gewoon heel R&P ff bijquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
Wel apart dat je zegt "keihard te werken", maar wel tijd hebt om op FOK! te posten...
Heb vakantie van mijn vaste baanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb iets over de action gezegd. Dat ze nu al met hersftmeuk komen. Ik weet niet zo goed waar dit allemaal over gaat of wat ii heb misdaanquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:19 schreef Chia het volgende:
[..]
Jij begon toch zelf over de Action?
Edit: dat niet, maar je hebt het er wel het meest over gehad van iedereen![]()
Lekker kettinkjes aan het verkopen en fokken nuquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Heb vakantie van mijn vaste baan
Ben druk met een bepaalde user in toom proberen te houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Hij had vakantie of zo. Lees gewoon heel R&P ff bij
Altijd jouw schuld CLquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets over de action gezegd. Dat ze nu al met hersftmeuk komen. Ik weet niet zo goed waar dit allemaal over gaat of wat ii heb misdaan
je vergooit duidelijk je leven!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iets over de action gezegd. Dat ze nu al met hersftmeuk komen. Ik weet niet zo goed waar dit allemaal over gaat of wat ii heb misdaan
Niksquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik een mooi topic lopen in SEX.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben druk met een bepaalde user in toom proberen te houden.
Sla hem!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ben druk met een bepaalde user in toom proberen te houden.
ah ja ik woon al zo lang samen, hij is een zombie. Ik zal zo zijn infuus eens vervangenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil samenwonen en hem tegenhouden in zijn ambities
Het is heel triest om dat in een sc te delen. Je moet het hebben over wat voor een succesvolle ondernemer je bent en de hele tijd veren in je eigen reet steken en ranten over hoe men je niet gelooft. Dan ben je niet sneu. Als je over de Action begint wel.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het houd niet op, niet vanzelfquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Volgens mij zie ik een mooi topic lopen in SEX.
Eindelijk weer een relletje en ik heb er m'n best niet eens voor gedaan. Nou alsjeblieft. Graag gedaan?quote:
Wat pas zielig is is dit hele forum zo fucking serieus nemenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:20 schreef Harlekien het volgende:
[..]
I feel for you.
Ja, dat is het hele probleem.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:25 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Die user is ook wel een pareltje.
Ik heb het gister nog over m'n mooie facturen gehad. Valt verder weinig meer over te vertellenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:25 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is heel triest om dat in een sc te delen. Je moet het hebben over wat voor een succesvolle ondernemer je bent en de hele tijd veren in je eigen reet steken en ranten over hoe men je niet gelooft. Dan ben je niet sneu. Als je over de Action begint wel.
Welke kettinkjes?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:24 schreef Chia het volgende:
[..]
Lekker kettinkjes aan het verkopen en fokken nu
Spannondquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:26 schreef Allures het volgende:
Oeh jurkje is er! Ik heb hem maar gewoon aan genomen want met die 2 ton per jaar geen zin om moeilijk te doen over die paar tientjes sale
jawel bedragen noemen. 3 ton!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het gister nog over m'n mooie facturen gehad. Valt verder weinig meer over te vertellen
Netto, bruto is voor butjes.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Moet die ton per jaar netto of bruto zijn? #goals
Ik heb de sleutels van vier huizen. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:27 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel bedragen noemen. 3 ton!
Hoeveel huizen heb je?
Lijkt me... bijzonder...quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:22 schreef Allures het volgende:
[..]
zie ik net voorbij komen. Ik ben gefascineerd
Ik durf het bijna niet meer te zeggen want het is wel heel prive om toe te geven
Ik heb 4 sleutels van mij eigen huis. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de sleutels van vier huizen. Telt dat ook?
Ik had laatst een ton contant geld in mijn handen, mag ik ook meedoen?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de sleutels van vier huizen. Telt dat ook?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb 4 sleutels van mij eigen huis. Telt dat ook?
heerlijk lijkt me dat!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:25 schreef Allures het volgende:
[..]
ah ja ik woon al zo lang samen, hij is een zombie. Ik zal zo zijn infuus eens vervangen
uit eten toch met als die mad moneyz die je hebtquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Harlekien het volgende:
Bloemkool of spruitjes vanavond?
Het is tenslotte vrijdag.
Vrijdag is frietdag natuurlijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Harlekien het volgende:
Bloemkool of spruitjes vanavond?
Het is tenslotte vrijdag.
Je zult het niet geloven, maar ik ben vrij zuinig op mijn geldquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Allures het volgende:
[..]
uit eten toch met als die mad moneyz die je hebt
de blog is niet van heeheeemmmmquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Of je vrouwtje laten koken zodat ze weet wat haar plek is
Of snap ik dan de blog niet. Ik heb niet geklikt natuurlijk
Als je denkt dat het een anti-vrouwen blog is, dan zit je er goed naast.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:35 schreef Allures het volgende:
Of je vrouwtje laten koken zodat ze weet wat haar plek is
Of snap ik dan de blog niet. Ik heb niet geklikt natuurlijk
Zit Cali niet zo te pesten.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 14:21 schreef Vinniiee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |