Helaas, kan niet langskomen op zaterdagquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd of het niet seizoensafhankelijk is of dat je ze year round kan blijven melken.
GVR's
Ah bummerquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas, kan niet langskomen op zaterdag. Enkel de woensdagen zijn ze geopend. Jammer.
Ja. Ik snap t wel, maar alsnog wel jammerquote:
Wie weet volgend jaar beter?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik snap t wel, maar alsnog wel jammer.
hey duppie!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier toch een partij kapsones zeg
Ik mag blijkbaar blij zijn met de term halfje.quote:
Gc lijkt me fantastischquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen hier toch een partij kapsones zeg
ik ben stiekem wel een liefje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Gelukkig ben je ook altijd erg complimenteus tegen mij
Dankquote:
Waar moet ik zijn?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
Topic over vastgoedknakker met zijn vriendin die wil samenwonen gelezen. Hardop gelachen. Fok ten voeten uit![]()
Linkje!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
Topic over vastgoedknakker met zijn vriendin die wil samenwonen gelezen. Hardop gelachen. Fok ten voeten uit![]()
Deze is ook wel vermakelijk: GC / Russin naar NL laten komenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
Die kerel die geen relatie had maar zelf dacht van wel met die hippie drugs vriendin is ook voor een 2e topic gegaan hequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:13 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Deze is ook wel vermakelijk: GC / Russin naar NL laten komen
jezus, mis ik weer alle fun.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vriendin wil samenwonen, ging helegaar nergens meer over dus is dichtgegooid.
Zag het ja, niet geheel verrast moet ik zeggen..quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:14 schreef Allures het volgende:
[..]
Die kerel die geen relatie had maar zelf dacht van wel met die hippie drugs vriendin is ook voor een 2e topic gegaan he
Ow Ja maar die ts is toch nepquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:14 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vriendin wil samenwonen, ging helegaar nergens meer over dus is dichtgegooid.
Hij promoot ook zo'n baggerblogquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Harmankardon het volgende:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh er zit ook een webwinkel vast aan dat blogLekker een kek kettinkje aan je meisje geven van HoeVrouwenJeZiekMaken
Dat je je vriendje vraagt om samen te wonen en hij aangeeft dat je hem niks te bieden hebt en hem van zijn werk/doelen houdtquote:
Ton per jaar, netto. Makkelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Scary_Mary het volgende:
Oh er zit ook een webwinkel vast aan dat blogLekker een kek kettinkje aan je meisje geven van HoeVrouwenJeZiekMaken
Echte liefde.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:31 schreef rival het volgende:
[..]
Dat je je vriendje vraagt om samen te wonen en hij aangeeft dat je hem niks te bieden hebt en hem van zijn werk/doelen houdt
Moet je dat eerst wel door hebben en hij is natuurlijk wel megadruk met business hèquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:31 schreef Allures het volgende:
Serieus waarom zou je daar mee gaan als vrouw...
als je dat mist in je partner verdien je het ookquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 12:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Moet je dat eerst wel door hebben en hij is natuurlijk wel megadruk met business hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |