abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188248209
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_188248460
@LS o ja dat klinkt wel een beetje anders dan mijn koffierondjes ja :D Ik merk bij jongere collega's wel dat ze het stressvol vinden als ze in een hok vol managers en directeuren naar binnen moeten voor koffie, daarom sturen ze mij vaak (in ruil voor een lekker koffie, dus winwin). Iedereen is fucking beleefd en correct bij mij, dus ik snap sowieso het probleem niet, maar ze zijn ook nog eens superblij als ze een kopje (totaal niet lekkere) koffie krijgen waar ze zelf niet voor hoeven te lopen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_188248464
Ah, dat verklaart die verzameling blauwe plekken op mijn benen :P

Goedemorgen overigens!
pi_188248487
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:48 schreef Candaasje het volgende:
Ah, dat verklaart die verzameling blauwe plekken op mijn benen :P

Goedemorgen overigens!
De opvallendste bij mij komt vooral doordat de deur me irriteerde door niet open te gaan en ik dacht dat het wel zou helpen als ik er keihard met mijn knie tegen aan zou klappen.... Slot zat nog vast.... Dat was een beetje falende ooghandkniecoordinatie :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_188248516
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:LS o ja dat klinkt wel een beetje anders dan mijn koffierondjes ja :D Ik merk bij jongere collega's wel dat ze het stressvol vinden als ze in een hok vol managers en directeuren naar binnen moeten voor koffie, daarom sturen ze mij vaak (in ruil voor een lekker koffie, dus winwin). Iedereen is fucking beleefd en correct bij mij, dus ik snap sowieso het probleem niet, maar ze zijn ook nog eens superblij als ze een kopje (totaal niet lekkere) koffie krijgen waar ze zelf niet voor hoeven te lopen.
:D

Ik herken die angst voor 'de hogere heren' wel, maar dan vanuit het student zijn. En in België is de hiërarchie heel sterk aanwezig. Ik werd ongeveer bewonderend aangekeken en er werd gesproken over 'dapperheid' toen ik medestudenten vertelde dat ik even naar het kantoor van een professor (tevens hoofd faculteit) was gelopen om iets af te geven (prachtig filmpje dat binnen zijn vakgebied past en te groot was om via e-mail te verzenden.) Professor zelf was het geloof ik ook niet echt gewend, maar vond het leuk en pakte nog even speciaal een boek uit de kast om me te laten zien :D .
(Ik klopte natuurlijk wel aan (ook al stond de deur open) en vroeg of ik niet stoorde.)

Wel grappig hoe die dingen werken. Soms ook wel ingewikkeld, met al die titels en toch ook wel cultuurverschilletjes :P
pi_188248524
w/ :( :% :) :% :) :) :) >:O O~) >:O ):O ):O _O- ^O^ >:) ^O^ :( :D

groetjes van mijn grote kleine man.

Wij gaan nu naar het treinmuseum! w/ _O- :W :W
pi_188248527
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De opvallendste bij mij komt vooral doordat de deur me irriteerde door niet open te gaan en ik dacht dat het wel zou helpen als ik er keihard met mijn knie tegen aan zou klappen.... Slot zat nog vast.... Dat was een beetje falende ooghandkniecoordinatie :@
Auch :X

Ik zit altijd onder de plekken waarvan ik vaak niet eens weet waar ze nu weer vandaan komen. Ik ben gewoon enorm lomp en onhandig dus ik registreer het vaak niet eens meer als ik mijn scheen tegen een tafel ram (tenzij heel hard...)
pi_188248555
Ik vind het knap als mensen weten waar hun blauwe plekken vandaan komen. Ik heb een hele collectie op mijn knieën, schenen en heupen maar geen idee waarvan. Ze zijn in ieder geval niet op hetzelfde moment ontstaan, want ze hebben verschillende kleurtjes en pijnlijkheden :+ En dat terwijl ik al sinds de opname niet meer getraind heb bij de survival :o (okee, wel overal ingeklommen waar in te klimmen viel :') )

Er is in mijn wijk een "beweegroute" gemaakt. Die heb ik zonet gedaan. 2,5 km lopen en 15 verschillende opdrachten zoals squats, box jumps, mountainclimbers, monkeybars, traplopen. Was echt leuk om op die manier een rondje door de buurt te gaan. In een halfuur was ik wel klaar. Er is ook een verbindingsroute naar een beweegroute in een andere wijk, dus ik denk dat ik die volgende keer ga proberen. En ik kan ook andere oefeningen bedenken bij de toestellen en dingen die er onderweg staan O+ :)
pi_188248588
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:57 schreef Tele6 het volgende:
Ik vind het knap als mensen weten waar hun blauwe plekken vandaan komen. Ik heb een hele collectie op mijn knieën, schenen en heupen maar geen idee waarvan. Ze zijn in ieder geval niet op hetzelfde moment ontstaan, want ze hebben verschillende kleurtjes en pijnlijkheden :+ En dat terwijl ik al sinds de opname niet meer getraind heb bij de survival :o (okee, wel overal ingeklommen waar in te klimmen viel :') )

Er is in mijn wijk een "beweegroute" gemaakt. Die heb ik zonet gedaan. 2,5 km lopen en 15 verschillende opdrachten zoals squats, box jumps, mountainclimbers, monkeybars, traplopen. Was echt leuk om op die manier een rondje door de buurt te gaan. In een halfuur was ik wel klaar. Er is ook een verbindingsroute naar een beweegroute in een andere wijk, dus ik denk dat ik die volgende keer ga proberen. En ik kan ook andere oefeningen bedenken bij de toestellen en dingen die er onderweg staan O+ :)
Ik heb ook zo'n route voor de deur. Het ziet er erg leuk uit. Vanuit het raam. Als ik er -donutetend en kruiskrabbend- op neer kijk :@
pi_188248604
quote:

Druktemaker!
pi_188248608
waar is mijn fipo?

wie speelt er hier de baas?
pi_188248621
Moggeh. Zo eens naar Haarlem en omstreken.. :7
pi_188248632
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb ook zo'n route voor de deur. Het ziet er erg leuk uit. Vanuit het raam. Als ik er -donutetend en kruiskrabbend- op neer kijk :@
Ik heb er geen voor mijn deur, maar als ik er een had zou dat ook mij "actie" zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_188248642
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:07 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb er geen voor mijn deur, maar als ik er een had zou dat ook mij "actie" zijn.
Laten we dan een hashtag beginnen en een movement starten! #donutgirls ofzo :D
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:09:41 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188248645
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
w/ :( :% :) :% :) :) :) >:O O~) >:O ):O ):O _O- ^O^ >:) ^O^ :( :D

groetjes van mijn grote kleine man.

Wij gaan nu naar het treinmuseum! w/ _O- :W :W
Groeten terug van een iets minder kleine man ;)
Veel plezier! Waar ga je?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_188248646
quote:

Goed begin van de dag :D
pi_188248684
Dat klinkt grappig Tele! (Ik weet alleen nooit wat al die oefeningen precies inhouden :P )

Eigenlijk zou ik in Antwerpen ook vaker eens actief over het hindernisparcours moeten (stel je er niet gigantisch veel van voor, het is voor kinderen gemaakt en bestaat vooral uit evenwichtsbalken en wat 'boomstammetjes, maar doordat ze gebruik hebben gemaakt van heuveltjes/hoogteverschillen is wel leuk) maar ik vrees dat ik binnen 3x met een gebroken neus en gekneusde enkels zit :') Ik bedoel, ik heb een week met een blauwe kin rondgelopen nadat ik de "Crow' pose probeerde in huis....
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 10:18:05 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188248714
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2019 21:29 schreef fietsie het volgende:
Thnx. Zaterdag rijden we Emmer ff voorbij om daar met de Vieze Diesel Germanien in te rijden :P
Ik zag geen Umweltzone vermeld dus ga niet zo'n sticker scoren (is toch te laat ook)
Oh, lol, ik was zaterdag ook van plan te gaan :D
Geen Umweltzone, klopt, maar die kun je bij een autobedrijf vaak zo halen :Y

Als je rechtsaf moet op de B70, bij de stoplichten, daar staan veel flitskasten ;)
pi_188248792
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:14 schreef Candaasje het volgende:
Dat klinkt grappig Tele! (Ik weet alleen nooit wat al die oefeningen precies inhouden :P )

Eigenlijk zou ik in Antwerpen ook vaker eens actief over het hindernisparcours moeten (stel je er niet gigantisch veel van voor, het is voor kinderen gemaakt en bestaat vooral uit evenwichtsbalken en wat 'boomstammetjes, maar doordat ze gebruik hebben gemaakt van heuveltjes/hoogteverschillen is wel leuk) maar ik vrees dat ik binnen 3x met een gebroken neus en gekneusde enkels zit :') Ik bedoel, ik heb een week met een blauwe kin rondgelopen nadat ik de "Crow' pose probeerde in huis....
Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggen ;) ik ben ook ontelbaar vaak naar voren gekukeld voor ik het kon :')

@Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Er staan plaatjes bij alle oefeningen, dus je kunt wel zien wat je moet doen.
Box jumps zijn simpelweg dat je op een hoog ding moet springen. Mountainclimbers zijn dat je in hoge plank gaat liggen (met gestrekte armen dus) en dan om en om je knie richting je elleboog beweegt.
Squats: hurken en weer overeind komen. Voor de asportieve mensen: op een stoel gaan zitten en weer overeind komen.
Monkeybars: een hoog opgehangen horizontale ladder, waar je met je handen aan gaat hangen en dan van de ene kant naar de andere kant van de ladder door je handen te verplaatsen van stang naar stang.
pi_188248801
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 09:54 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D

Ik herken die angst voor 'de hogere heren' wel, maar dan vanuit het student zijn. En in België is de hiërarchie heel sterk aanwezig. Ik werd ongeveer bewonderend aangekeken en er werd gesproken over 'dapperheid' toen ik medestudenten vertelde dat ik even naar het kantoor van een professor (tevens hoofd faculteit) was gelopen om iets af te geven (prachtig filmpje dat binnen zijn vakgebied past en te groot was om via e-mail te verzenden.) Professor zelf was het geloof ik ook niet echt gewend, maar vond het leuk en pakte nog even speciaal een boek uit de kast om me te laten zien :D .
(Ik klopte natuurlijk wel aan (ook al stond de deur open) en vroeg of ik niet stoorde.)

Wel grappig hoe die dingen werken. Soms ook wel ingewikkeld, met al die titels en toch ook wel cultuurverschilletjes :P
Wat grappig. Ik noemde mijn profs gewoon bij de voornaam. Ben ook met ze wezen stappen tijdens seminars in Londen.
Spoilers!
pi_188248854
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Als je kraaihouding wilt leren, moet je een kussen voor je neerleggen ;) ik ben ook ontelbaar vaak naar voren gekukeld voor ik het kon :')

@:Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Box jumps zijn simpelweg dat je op een hoog ding moet springen. Mountainclimbers zijn dat je in hoge plank gaat liggen (met gestrekte armen dus) en dan om en om je knie richting je elleboog beweegt.
Squats: hurken en weer overeind komen. Voor de asportieve mensen: op een stoel gaan zitten en weer overeind komen.
Monkeybars: een hoog opgehangen horizontale ladder, waar je met je handen aan gaat hangen en dan van de ene kant naar de andere kant van de ladder door je handen te verplaatsen van stang naar stang.
Ah ja, het ging bij mij mis toen ik 'terug' wilde. Vol op mijn gezicht :') . Mijn vriend heeft er echt smakelijk om gelachen.

Die oefeningen ken ik trouwens wel zie ik nu na jouw beschrijving, alleen niet bij naam. Squatten kan ik er goed (of nouja, kon.... ik ben mijn bilspieren een beetje kwijt. Maar toen ik nog bodypumpte...), en mijn fysio ging eens uittesten hoe hoog ik kon komen met boxsprings. Dat was hoog :D
pi_188248968
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:28 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wat grappig. Ik noemde mijn profs gewoon bij de voornaam. Ben ook met ze wezen stappen tijdens seminars in Londen.
Oh tof!
Ja nee, dat is in België wel echt een dingetje hoor. :D Interactie ín de les is al een heel euvel. Belgen stellen geen vragen. Antwoorden durven ze ook nauwelijks te geven. En in een korte pauze naar de prof lopen om nog even iets na te vragen is ook echt heel erg Nederlands. Aldus mijn Vlaamse vriendin. (Dit alles ook als de prof ongeveer smeekt om een reactie en aangeeft niet verder te gaan voordat er iemand antwoord heeft gegeven, en dan ook gerust 5 minuten wacht.....)

Verder is alles hier "Professor..X...", meneer of mevrouw kennen ze niet. (Ik ben dan ook 'juffrouw X' :D ) In mijn mails begin ik ook altijd maar met 'Geachte', want hoewel ik denk dat een aantal professoren 'Beste' ook wel prima zou vinden, denk ik dat het door een aantal anderen toch minder gewaardeerd zal worden. (Hoewel ze dan soms wel weer hun mails eindigen met 'Professor voornaam (volledig uitgeschreven) achternaam' of zelfs hun titel weglaten.
.
En dan zijn er ook nog de assistent/docenten (ook allemaal PhD-ers) die zich dan wel weer met de voornaam laten aanspreken. Maar of het dan 'je/jij/gij of 'u' is ben ik nog niet over uit. Bij de professoren is het wel 'u', maar 'u' in combinatie met een voornaam kan ook wel weer als amicaal gezien worden. En als je het te overdreven gebruikt, lachen die Belgen je ook nog (stiekem) uit.
.
Verwarrend. Maar ook wel grappig.. Misschien dat het komende jaren nog wel een beetje verandert, als we niet meer met 200 man in een les zitten en het dus ietsje persoonlijker wordt.
pi_188249046
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]

@:Lonaa weet wel wat al die oefeningen inhouden denk ik.
Ik wilde het net zeggen, ik durf crow niet zonder kussentje :D ik kon het zwanger heel goed vanwege het contragewicht :D

Klinkt tof, dat parcours. Over box humos gesproken, mijn kind van 1.30 deed laatst met gemak een boxjump van 60 cm :o
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188249115
Dat klinkt net als Duitsland @Candaasje . Ik vond het zo mal dat mij lief gedurende een jaar de begeleider van haar masterthesis aansprak met u en professor.
pi_188249156
Hai. :W
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188249209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:51 schreef Clubsoda het volgende:
Dat klinkt net als Duitsland @:Candaasje. Ik vond het zo mal dat mij lief gedurende een jaar de begeleider van haar masterthesis aansprak met u en professor.
Ja, er zijn er hier ook professoren waarbij ik het me niet kan voorstellen dat ik die ooit met de voornaam aan zou spreken, ook al zou het mogen :D . Puur door die status hier.
Het heeft ook ergens weer wat hoor, die Belgische beleefdheid. Maar ik heb dan gelukkig wel een NLse kant die het dan ook wel aandurft om wél vragen te stellen (ook kritische :+ ik ben bekend) en dus ook geen moeite heeft om naar een kantoor te lopen als ik iets leuks voor iemand heb. Of het nu een prof is of niet. Dat lijkt me toch ook wel ergens gezond.
.
Al met al is het een beetje anders dan op de HKU, waarbij ik nog op een concert van mijn hoofddocent ben geweest 8-)
pi_188249295
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:55 schreef Lonaa het volgende:
:W
pi_188249497
quote:
Hoi, home sweet home of al onderweg?
pi_188249521
Vanavond nieuwe kasten shoppen *O*
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 augustus 2019 @ 11:21:49 #30
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188249525
quote:
Groetjes vanuit Berlijn?
pi_188249532
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:21 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond nieuwe kasten shoppen *O*
^O^

Ik moet nog een eettafel + stoelen :+
pi_188249538
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^

Weet je al wat voor iets je wil?
pi_188249548
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Weet je al wat voor iets je wil?
Tafel wel, industrieel/boomstamtafel.. heb op zich al wat op 't oog daarvoor. Stoelen alleen nog geen idee.

Gaat er vooral om dat je er makkelijk een hele dag/avond op kan zitten.
pi_188249634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:22 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

^O^

Deze zag ik laatst voorbijkomen en serieus gekeken wat voor een klus dit is.
https://faduursma.nl/epox(...)thars-tablecast.html
pi_188249676
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:30 schreef AnneX het volgende:

[..]

Deze zag ik laatst voorbijkomen en serieus gekeken wat voor een klus dit is.
https://faduursma.nl/epox(...)thars-tablecast.html
_O- Zo heel veel werk is het niet hoor, vergeleken met andere tafels.. Goeie voorbereiding en met epoxy kan 'wat meer' fout gaan.

Kan me herinneren dat ik een jaar of wat terug hier zoiets linkte en iedereen ging van 'ah lelijk' dit/dat en nu zie je dat overal :+

Nu vind ik dit model totaal niet mooi hoor :7
pi_188249752
Ach, dit is een voorbeeld van wat ik zojuist kon vinden.
Heb inmiddels mooiere plaatjes gezien voor in een ander huis, ooit.
Ben / zijn erg gehecht aan de vliegertafel van Castelijns.
Nu ruim verkrijgbaar op marktplaats voor een leuke prijs.
pi_188249789
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:33 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

_O- Zo heel veel werk is het niet hoor, vergeleken met andere tafels.. Goeie voorbereiding en met epoxy kan 'wat meer' fout gaan.

Kan me herinneren dat ik een jaar of wat terug hier zoiets linkte en iedereen ging van 'ah lelijk' dit/dat en nu zie je dat overal :+

Nu vind ik dit model totaal niet mooi hoor :7
Ik vind het nog steeds een lelijk geval :D
pi_188249867
Ik vind Epoxy heel mooi en het lijkt me supermooi met boomstam, maar dan wel opgevuld, niet met die grote stukken lege epoxy er in zeg maar.

Ik ken alleen iemand die zo'n tafel heeft gemaakt en die is superanal over onderzettertjes enzo. Zo ken een mens (Dit mens) niet leven!
pi_188249888
|

Dan eerder zoiets :Y al zou ik dat eerder met een salontafel doen dan met een eettafel.
pi_188249890
Ik heb liever gewoon hout, zonder epoxy. Ben niet zo van dat glimmende.
(Hoewel je dan uiteindelijk vaak wel tegen een 'geleefde' tafel moet kunnen of daar van moet houden. Of je moet schuren e.d, maar daar zijn we hier te lui voor :P )
pi_188249904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb liever gewoon hout, zonder epoxy. Ben niet zo van dat glimmende.
(Hoewel je dan uiteindelijk vaak wel tegen een 'geleefde' tafel moet kunnen of daar van moet houden. Of je moet schuren e.d, maar daar zijn we hier te lui voor :P )
Een goede olie doet al wonderen ;) (maar dat moet je onderhouden :P)
pi_188249910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:51 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]|

Dan eerder zoiets :Y al zou ik dat eerder met een salontafel doen dan met een eettafel.
Dat vind ik wel tof ja! :Y

Wel shit als je de kleuren van je overige inrichting wil veranderen en het blauw er niet zo goed meer bij past :D
pi_188249929
quote:
[ afbeelding ]|

Die is wel al leuker :Y
pi_188249939
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat vind ik wel tof ja! :Y

Wel shit als je de kleuren van je overige inrichting wil veranderen en het blauw er niet zo goed meer bij past :D
Daarom: salontafel ipv eettafel :+ minder prijzige aangelegenheid om te vervangen :7
pi_188249943
quote:
[ afbeelding ]|

Jaaaaa!
pi_188250013
Ik ga zelf een bijtafeltje maken met epoxy, is het plan. Alleen nog wat meer bierdopjes sparen.
pi_188250053
Of nouja, zelf maken. :') Gewoon een kant en klaar metalen tafeltje ermee vullen.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:07:35 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250132
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef Myraela het volgende:
Ik ga zelf een bijtafeltje maken met epoxy, is het plan. Alleen nog wat meer bierdopjes sparen.
Sarabi even lief aankijken dus :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188250148
Ja, er komen leuke plaatjes voorbij met bijv. ingegoten legosteentjes :D
Salontafel lijkt mij te overzien inderdaad, Myraela.

Wie had dat gedacht...citytrip is van de baan vanwege het weer. -O-
Haarlem was het plan. Of ‘s Hertogenbosch. Er komt altijd weer een mooie dag.
pi_188250156
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef Molo het volgende:

[..]

Oja kunnen we doen als Myra wil.
Misschien hebben we ook nog oude ongebruikte waar we niets meer mee doen, lijkt me mooier dan gebruikte met zo'n vouw in het midden.
pi_188250162
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:07 schreef Molo het volgende:
Dan zou ik ze ook kunnen bestellen. :D Maar ik wil allemaal verschillende.
pi_188250179
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met 1000 unieke check ins qua bieren zouden we genoeg verschillende kunnen sparen :D
pi_188250186
Leuk spul, dat epoxy :Y
Spoilers!
pi_188250200
Je kan trouwens ook bierdopjes laten bedrukken, willen wij ook ooit nog eens laten doen.
pi_188250231
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:59 schreef Myraela het volgende:
Geen epoxy gebruiken en als martelwerktuig gebruiken :D
pi_188250252
Ik heb er al best wat, maar mijn vriend drinkt teveel dezelfde biertjes.

vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:16:46 #57
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188250258
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:06 schreef FranticDJ het volgende:
Moggeh. Zo eens naar Haarlem en omstreken.. :7
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef AnneX het volgende:

Wie had dat gedacht...citytrip is van de baan vanwege het weer. -O-
Haarlem was het plan.
Prima weer hier en voor de Haarlemgangers nog een actuele culinaire tip:
http://haarlemculinair.nl/
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188250274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:09 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, vier jaar na het overlijden van buurman hebben de kinderen z’n “kroegje” in de schuur opgeruimd een paar weken terug, inclusief biermuseum met duizenden flesjes en doppen en bierglazen.
Heef hij jaren overgedaan: al wandelend kloosters en brouwerijen bezocht en souvenirs meegenomen.

Ze konden de verzameling aan de straatstenen niet kwijt. -O-
pi_188250305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:10 schreef Sarabi het volgende:
Met 1000 unieke check ins qua bieren zouden we genoeg verschillende kunnen sparen :D
Ohjaaa, ik dacht van jullie zelfgemaakte. :D Maar vind het toch het leukste als het biertjes zijn die m'n vriend heeft gedronken, maak het tafeltje voor hem. Hij had alleen even een hele lading bier van een vriend gekregen. Maar die is nu op, dus nu kan die hopelijk wel weer verschillende dopjes sparen.
pi_188250317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:16 schreef golfer het volgende:

[..]

[..]

Prima weer hier en voor de Haarlemgangers nog een actuele culinaire tip:
http://haarlemculinair.nl/
OK..on arrive w/
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:21:56 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250320
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:12 schreef Sarabi het volgende:
Je kan trouwens ook bierdopjes laten bedrukken, willen wij ook ooit nog eens laten doen.
Hoofd van je schoonmoeder erop _O_
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:22:26 #62
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250326
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ach, vier jaar na het overlijden van buurman hebben de kinderen z’n “kroegje” in de schuur opgeruimd een paar weken terug, inclusief biermuseum met duizenden flesjes en doppen en bierglazen.
Heef hij jaren overgedaan: al wandelend kloosters en brouwerijen bezocht en souvenirs meegenomen.
En alles vervolgens in de container zeker? :o :D
pi_188250336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ohjaaa, ik dacht van jullie zelfgemaakte. :D Maar vind het toch het leukste als het biertjes zijn die m'n vriend heeft gedronken, maak het tafeltje voor hem. Hij had alleen even een hele lading bier van een vriend gekregen. Maar die is nu op, dus nu kan die hopelijk wel weer verschillende dopjes sparen.
Moet jij gewoon biertjes voor hem gaan kopen :D en dan eerst kijken of er een leuk dopje op zit.
pi_188250337
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Hoofd van je schoonmoeder erop _O_
Jij weet het wel weer te verpesten he ;)
pi_188250345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Moet jij gewoon biertjes voor hem gaan kopen :D en dan eerst kijken of er een leuk dopje op zit.
Doe ik, inderdaad. :D Laatst bij de Jumbo Foodmarkt in Breda veel gekocht, die hebben echt veel verschillende. Alleen hij wil alleen IPA, dus ik mag niet alleen naar de dopjes kijken. :')
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:24:52 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:23 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Jij weet het wel weer te verpesten he ;)
Krijg je wel trek in alcohol van als je die ziet. En met plezier een knikje erin drukken met de flessenopnener _O_
pi_188250353
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:22 schreef Molo het volgende:

[..]

En alles vervolgens in de container zeker? :o :D
Ja. Andere buurman is brouwer en heeft wel contacten.
Geen interesse in de bierwereld.
Had de doppen voor Myra kunnen vragen.
Lees alleen dat zij de biertjes van vriend wil sparen. Ook logisch.
pi_188250378
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Doe ik, inderdaad. :D Laatst bij de Jumbo Foodmarkt in Breda veel gekocht, die hebben echt veel verschillende. Alleen hij wil alleen IPA, dus ik mag niet alleen naar de dopjes kijken. :')
In Veghel (misschien wat ver weg) heb je in hetzelfde gebouw als de jumbo foodmarkt ook de bierspecialist. Daar hebben ze ook superveel verschillende ipa's. Mocht je ooit in de buurt zijn, is het leuk om daar te gaan kijken.
pi_188250383
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:24 schreef Molo het volgende:

[..]

Krijg je wel trek in alcohol van als je die ziet. En met plezier een knikje erin drukken met de flessenopnener _O_
:D dat is wel weer zo
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:29:47 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250405
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:25 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja. Andere buurman is brouwer en heeft wel contacten.
Geen interesse in de bierwereld.
Had de doppen voor Myra kunnen vragen.
Lees alleen dat zij de biertjes van vriend wil sparen. Ook logisch.
Ja gaat vaak zo. Maar goed, als die man er maar plezier in gehad heeft bij leven :)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:30:04 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188250410
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

:D dat is wel weer zo
Dakduiffuif in een flesje _O_
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 12:47:28 #72
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188250602
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 10:58 schreef Candaasje het volgende:

HKU,
Das toch met kunst enzo? Beetje anders dan diergeneeskunde :o
pi_188250671
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:27 schreef Sarabi het volgende:

[..]

In Veghel (misschien wat ver weg) heb je in hetzelfde gebouw als de jumbo foodmarkt ook de bierspecialist. Daar hebben ze ook superveel verschillende ipa's. Mocht je ooit in de buurt zijn, is het leuk om daar te gaan kijken.
Oeh, ga ik onthouden als ik in de buurt ben. Wel daar in de Foodmarkt geweest toen ik nog naar het hoofdkantoor van de Jumbo moest, die is sowieso ook erg mooi.
pi_188250715
Ook in Nederland kan het erg verschillen hoe formeel men doet op een uni. Zelfs binnen dezelfde uni.. bij ons zeer informeel opendeurenbeleid (lastig voor onze internationale studenten soms ;) ), maar begreep dat het elders ook helemaal anders is.. al zal het niet zo extreem-anders zijn als in het buitenland gok ik.
pi_188250775
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oeh, ga ik onthouden als ik in de buurt ben. Wel daar in de Foodmarkt geweest toen ik nog naar het hoofdkantoor van de Jumbo moest, die is sowieso ook erg mooi.
Ja die Jumbo is echt super O+
Maar er zitten nog meer kleine foodwinkeltjes in dat gebouw. Voor jou wel leuk denk ik :Y
pi_188250789
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Ook in Nederland kan het erg verschillen hoe formeel men doet op een uni. Zelfs binnen dezelfde uni.. bij ons zeer informeel opendeurenbeleid (lastig voor onze internationale studenten soms ;) ), maar begreep dat het elders ook helemaal anders is.. al zal het niet zo extreem-anders zijn als in het buitenland gok ik.
Er was bij ons op dezelfde faculteit al een groot verschil tussen de rechten- en de criminologieprofessoren. Die criminologen zijn over het algemeen toch mensen die zelf maanden of jaren tussen het gespuis hebben doorgebracht. Lekker veldwerk doen in de Colombiaanse drugskartels enzo. Dat is toch wel anders dan gemiddeld.
Spoilers!
pi_188251345
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 12:47 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Das toch met kunst enzo? Beetje anders dan diergeneeskunde :o
Jup :D Ik ben eigenlijk animator van beroep ;) Althans, dat papiertje heb ik.
En ik heb daarna dus een diploma voor paraveterinair gehaald, om te kunnen werken in een DA-praktijk om zo te kunnen ervaren of diergeneeskunde nog steeds was wat ik wilde. Want dat bleef al die jaren knagen. Zodoende ;) (Maar ik was niet zo goed in de exacte vakken op de middelbare)

Ik doe er verder weinig meer mee hoor. Behalve dan lekker tekenen voor anatomie-vakken O+ Komend jaar kan ik echt los, heb ik al van 2e jaars gehoord. (Dit jaar was het enkel organen, volgend jaar wordt het botten, spieren, zenuwen en bloedvaten in 1 vak. Ik heb al van die schetsblokken met enigszins transparante bladen (gebruikt door o.a. architecten) aangeschaft, kan ik met laagjes werken O+
pi_188251408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:00 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Er was bij ons op dezelfde faculteit al een groot verschil tussen de rechten- en de criminologieprofessoren. Die criminologen zijn over het algemeen toch mensen die zelf maanden of jaren tussen het gespuis hebben doorgebracht. Lekker veldwerk doen in de Colombiaanse drugskartels enzo. Dat is toch wel anders dan gemiddeld.
Oh ja dat kan ik me voorstellen!
De proffen die wat toegankelijker zijn - althans, op het eerste gezicht dan - zijn ook wel degenen die zelf in de stallen/slachterijen/etc. hebben gewerkt. Die beginnen nog wel eens hun eerste college met een complete autobiografie en zijn bijna beledigd als je ze geen persoonlijke vragen stelt :D (Dus daarvan weet ik dan hoeveel kinderen ze hebben enzo. Ondanks dat het wel "Professor' en 'u' blijft.)

De academici/onderzoekers-professoren zijn wel zeer vriendelijk, maar daar weet ik dus verder niks van. Behalve dan dat één altijd bijzonder smaakvol gekleed voor de lessen verschijnt :9 . Maar verder....
pi_188251446
Zo, de 'kip'corns van Mora zitten in de oven :9
Je moet toch wat, als je geen zin hebt in boterhammen en nog moet lunchen.. niet waar?
pi_188251704
Zo zeg, het water tekort van de afgelopen weken is hier momenteel teniet gedaan.
pi_188251797
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, het water tekort van de afgelopen weken is hier momenteel teniet gedaan.
Ja het gaat hier ook even flink tekeer. Fijn voor de plantjes O+
pi_188251827
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja het gaat hier ook even flink tekeer. Fijn voor de plantjes O+
Ja, ik fietste vanochtend naar kantoor en het "groen" was wel erg geel. Ook zag je dat de blaadjes aan de bomen zo'n gele waas over zich kregen (en ik kreeg een paar eikeltjes op de kop onderweg)
pi_188251883
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:58 schreef Kaatje1 het volgende:
Hmm begin deze zomer was het watertekort van vorig jaar nog niet eens gecompenseerd.... dus ik vrees het ergste.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:12:20 #84
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188251906
Mijn dag van vandaag: ^O^
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188251965
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:12 schreef Barreltje het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het? :@
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:16:24 #86
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188251968
quote:
SPOILER
wasda?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_188251988
quote:
SPOILER
Zelf geknutseld?
Spoilers!
pi_188251991
quote:
SPOILER
Dat ziet er interessant uit, en ook dat ik er ver weg van moet blijven om niet van alles stuk te maken
pi_188252036
quote:
SPOILER
Mooi!

Wattisut :D
pi_188252159
Barrel voert de druk wel lekker op zo! :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:33:00 #91
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_188252250
*tromgeroffel* *voert spanning op*
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:34:30 #92
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188252276
Een stikstof generator..
^O^
pi_188252476
treinmuseum was super leuk met mijn kleine trein-expert. Kijk mama, dat is de stoomgenerator. En daar is het kolenhok.

Jammer dat het een donkere bedoening was met spannende muziek, in die enorme loodsen vol locomotieven. Voor een bijna 4-jarige nog wat overweldigend.

SPOILER
pi_188252501
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:44 schreef Jagärtrut het volgende:
treinmuseum was super leuk met mijn kleine trein-expert. Kijk mama, dat is de stoomgenerator. En daar is het kolenhok.

Jammer dat het een donkere bedoening was met spannende muziek, in die enorme loodsen vol locomotieven. Voor een bijna 4-jarige nog wat overweldigend.

[ afbeelding ]

SPOILER
Och... die gevouwen handjes, zo zoet
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 14:46:40 #95
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188252508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:34 schreef Barreltje het volgende:
Een stikstof generator..
^O^
En wat kan je daarmee en waar is het voor?
Poef.....gone! ©golfer
pi_188252800
Tnx voor aardige reacties.
SPOILER
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_188252835
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:06 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ja, ik fietste vanochtend naar kantoor en het "groen" was wel erg geel. Ook zag je dat de blaadjes aan de bomen zo'n gele waas over zich kregen (en ik kreeg een paar eikeltjes op de kop onderweg)

Speaking over boomblaadjes.. dit was gister bij mij voor kantoor.
pi_188252854
Wat is het leven soms ingewikkeld. Ik heb hier twee kookboeken waaruit ik gerechten moet kiezen voor dit weekend.
Spoilers!
pi_188252880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:40 schreef Candaasje het volgende:
Zo, de 'kip'corns van Mora zitten in de oven :9
Je moet toch wat, als je geen zin hebt in boterhammen en nog moet lunchen.. niet waar?
Hoe smaakten ze?
pi_188252898
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ik zie het gras momenteel haast groener worden. Wilde eerder naar huis, maar volgens de buienradar is dat geen goed plan.
pi_188252938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:11 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Lijkt wel herfst.

Wij zijn nog aan het wachten op de buien.
pi_188252962
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lijkt wel herfst.

Wij zijn nog aan het wachten op de buien.
Kom maar halen.
Ach ik vind het prima, maar het had ook een uurtje of anderhalf later gemogen (of eerder). Ik ga hier echt niet door op de fiets.
pi_188253006
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kom maar halen.
Ach ik vind het prima, maar het had ook een uurtje of anderhalf later gemogen (of eerder). Ik ga hier echt niet door op de fiets.
Ik verwacht dat we het op onze kop krijgen als we de kasten in de auto aan het laden zijn.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:23:19 #104
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188253011
S
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef Vanyel het volgende:
SPOILER
Twente daar :*
pi_188253015
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:22 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik verwacht dat we het op onze kop krijgen als we de kasten in de auto aan het laden zijn.
Dat zou zo maar kunnen maar hoop het niet voor jullie
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 15:24:29 #106
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188253024
In Duitsland met zijn drietjes eten van één maaltijd en nog over hebben.
Blijft bijzonder (ja, ok, daar helpt het bij dat ik een maagverkleining heb gehad, maar toch :+ )

Raststättes, goed voer _O_
pi_188253147
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:23 schreef Molo het volgende:
S
[..]

Twente daar :*
Twente? Dat is opwekkend bedoeld?

Vreemd mens ben je toch :Y
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_188253169
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Wij zijn heel opgewekt :Y :D
pi_188253209
Leuk als je iemand condoleert.

Heel veel Twente, we denken aan je 8)7
pi_188253254
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:14 schreef mjan het volgende:

[..]

Hoe smaakten ze?
Ik vond ze wel lekker als snack, hoewel 4 stuks wat teveel was voor mij :P
Geen idee alleen of ze ook naar de traditionele kipkorn smaken, die heb ik nooit op.
pi_188253287
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat zou zo maar kunnen maar hoop het niet voor jullie
Het is er nu, snap dat je even wacht met naar buiten gaan.
pi_188253305
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:43 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Het is er nu, snap dat je even wacht met naar buiten gaan.
Gewoon een enorme paraplu meenemen, dan is het vaak spontaan droog :Y .
(En als je hem vergeet, spontaan nat....)
pi_188253322
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Heb wel een regencape in de fietstas. Maar ik geloof dat ik langzaam ga opruimen hier, het lijkt wat lichter te worden en dan VAKANTIE!!!
pi_188253493
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:44 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Goede tip :D

Geniet er van Kaatje *O*
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:05:29 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188253527
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:24 schreef Molo het volgende:
In Duitsland met zijn drietjes eten van één maaltijd en nog over hebben.
Blijft bijzonder (ja, ok, daar helpt het bij dat ik een maagverkleining heb gehad, maar toch :+ )

Raststättes, goed voer _O_
Wat in Duitsland van het bord valt is in NL de hele maaltijd voor de prijs x2
pi_188253571
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef Candaasje het volgende:

(Maar ik was niet zo goed in de exacte vakken op de middelbare)
Dat heb je dan enorm knap gedaan. Ik heb altijd begrepen dat de toelatingseisen voor de exacte vakken enorm zwaar zijn in België, daar struikelen juist de meeste Nederlanders op als ze diergeneeskunde of geneeskunde willen studeren in België.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 16:22:05 #117
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188253744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 13:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Jup :D Ik ben eigenlijk animator van beroep ;) Althans, dat papiertje heb ik.
En ik heb daarna dus een diploma voor paraveterinair gehaald, om te kunnen werken in een DA-praktijk om zo te kunnen ervaren of diergeneeskunde nog steeds was wat ik wilde. Want dat bleef al die jaren knagen. Zodoende ;) (Maar ik was niet zo goed in de exacte vakken op de middelbare)

Ik doe er verder weinig meer mee hoor. Behalve dan lekker tekenen voor anatomie-vakken O+ Komend jaar kan ik echt los, heb ik al van 2e jaars gehoord. (Dit jaar was het enkel organen, volgend jaar wordt het botten, spieren, zenuwen en bloedvaten in 1 vak. Ik heb al van die schetsblokken met enigszins transparante bladen (gebruikt door o.a. architecten) aangeschaft, kan ik met laagjes werken O+
Oh, lol, dat is best een bijzondere weg :o Met tekenen zul je vast wel op gaan vallen ja ;)
pi_188253873
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:08 schreef Vanyel het volgende:
SPOILER
Dat klinkt niet erg goed Vanyel -O-
Is er wel begrip voor in je omgeving, werk/privé?
pi_188253882
Thuis, vrijwel droog, laatste 50 meter begon de volgende bui *O*
pi_188253887
Och, ik heb na twee weken m'n weer opgehaald. Zo gezellig O+ Vanavond vieren met het uitproberen van de nieuwe pizzeria.

Fijn trouwens @Bluezz van de begripvolle bedrijfsarts. Ik ben destijds ook gereïntegreerd op een tempo dat veel te langzaam leek, en dan ook nog 50% productief in de uren dat ik er was, maar achteraf gezien was het heel fijn en goed zo.
pi_188253949
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:31 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Dat klinkt niet erg goed Vanyel -O-
Is er wel begrip voor in je omgeving, werk/privé?
Ja hoor, als er iemand is die vindt hardop zegt dat het sneller moet, ben ik dat zelf, niet de rest van de wereld.
SPOILER
pi_188254377
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Weet jij toevallig wat een kuubskist, zoals voor aardappels, weegt? Kunnen J en ik zo'n kist tillen samen?
Spoilers!
pi_188254577
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 11:21 schreef Kreator het volgende:

[..]

Groetjes vanuit Berlijn?
Dit.

Waar het al e2n tijdje heel hard regent en ik ga nu dutje doen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188254578
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:09 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat heb je dan enorm knap gedaan. Ik heb altijd begrepen dat de toelatingseisen voor de exacte vakken enorm zwaar zijn in België, daar struikelen juist de meeste Nederlanders op als ze diergeneeskunde of geneeskunde willen studeren in België.
Valt tegen ;) Het geldt nu alleen nog voor geneeskunde, die toelatingstest :) Diergeneeskunde is in België is nu nog makkelijker om toegelaten te worden, want ze laten iedereen toe (vanuit NL wel met vwo of hbo propedeuse, maar vanuit België echt elk niveau en richting.)
Je moet wel een ijkingstoetst maken, maar deze is nog niet bindend. Wel afschrikwekkend, dat dan weer wel ;(

En ze gooien het hele eerste jaar dus vol natuurkunde en scheikunde (vrij heftig programma) om te schiften.
Ik heb een van de docenten die speciale chemie-bijlessen geeft (zowel klassikaal als privé) echt op handen gedragen dit jaar. (We hebben ook taart voor hem laten maken als bedankje). Nu moet ik alleen nog even 1 van de 2 chemievakken halen, want die had ik niet gemaakt. Ik moest qua tijd kiezen tussen chemie of embryologie. Keuze was snel gemaakt :P
pi_188254630
En fijne vakantie Kaatje! (Had je nog plannen? Heb ik even overheen gelezen denk ik)

En pfoe, klinkt zwaar Vanyel. Ondanks het begrip lijkt het me zo lastig om jezelf gevoelsmatig in de weg te zitten (misschien ervaar je dit wel helemala niet zo hoor)
pi_188254643
Holy shit mensen, die bui _O-

Vaarwel aan hen die het niet redden om een ark te bouwen.
Spoilers!
pi_188254668
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:22 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, lol, dat is best een bijzondere weg :o Met tekenen zul je vast wel op gaan vallen ja ;)
Ja best wel, ik krijg ook altijd heel vreemde blikken. Maar goed, er zitten er meer hoor; een medestudente is vioolbouwer :D

En opvallen deed ik toch al :') . Ik kan niet tegen 5 minuten wachten op een antwoord dat gewoon in de powerpoint staat (of al 10x is besproken), dus ik trek iets te vaak mijn klep open. Of als dat het niet is, dan kom ik natuurlijk weer met een vraag tussendoor. Ik heb wat minder angst/schaamte dan veel mijn van mijn (veel) jongere medestudenten.
pi_188254970
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Holy shit mensen, die bui _O-

Vaarwel aan hen die het niet redden om een ark te bouwen.
In Rheden/DeSteeg ligt het treinverkeer plat. Ik dacht dat het bij ons erg was geweest, maar toen ik naar huis fietste zag ik voor me uit een enorme donkere lucht. Dacht ook dat ik niet te snel moest fietsen

@Candaasje Ik ga niet weg, heb t/m volgende week maandag vrij en volgende week ga ik iedere dag van 9-12 een naai workshop volgen. Verder wat gezellige afspraken en waarschijnlijk komt een vriend hier een muur schilderen. En komen er meer, dan mag de hal ook geschilderd worden :P
pi_188255089
Ik rij dus met de trein van schiedam naar delft... en zie blauwe lucht en witte wolken ipv nattigheid :)
pi_188255118
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:57 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik rij dus met de trein van schiedam naar delft... en zie blauwe lucht en witte wolken ipv nattigheid :)
pi_188255164
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:58 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Pfoe...
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:16:49 #132
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188255399
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Weet jij toevallig wat een kuubskist, zoals voor aardappels, weegt? Kunnen J en ik zo'n kist tillen samen?
Gewicht is niet echt een issue, ze zijn vooral onhandelbaar ;) Ze wegen 50-60kg.
pi_188255435
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

2 balken er onder door ipv heftruck lepels, kan je ze perfect tillen met 2 man.
pi_188255545
Thanks boys :)
Spoilers!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:46:46 #135
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188255800
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Sterkte _O-

Hóe typte ik dat dan weer met autocorrect... Ik niet snap :+
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 18:47:31 #136
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188255806
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:38 schreef Vanyel het volgende:
Leuk als je iemand condoleert.

Heel veel Twente, we denken aan je 8)7
Oma van mijn nichtje was dement en feliciteerde iedereen bij de uitvaart van haar zoon :X

Oepsie
pi_188255989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 16:32 schreef Clubsoda het volgende:

Fijn trouwens @:Bluezz van de begripvolle bedrijfsarts. Ik ben destijds ook gereïntegreerd op een tempo dat veel te langzaam leek, en dan ook nog 50% productief in de uren dat ik er was, maar achteraf gezien was het heel fijn en goed zo.
Dat merk ik ook, precies hetzelfde. Vanochtend de 3e keer dat ik er was en alles heel rustig aan gedaan... ik denk dat ik ook op halve kracht/snelheid alles doe. En dat doe ik op aanraden van de bedrijfsarts.. en het voelt beter, het lukt beter en mijn concentratie doet het beter :)
pi_188256012
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 17:50 schreef Kaatje1 het volgende:

@:Candaasje Ik ga niet weg, heb t/m volgende week maandag vrij en volgende week ga ik iedere dag van 9-12 een naai workshop volgen. Verder wat gezellige afspraken en waarschijnlijk komt een vriend hier een muur schilderen. En komen er meer, dan mag de hal ook geschilderd worden :P
Lekker weekje dus, veel plezier met de workshop!
pi_188256073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 14:44 schreef Jagärtrut het volgende:

[ afbeelding ]

Die foto lijkt een beetje sifi zo :D
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:04:54 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188256123
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:19 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

2 balken er onder door ipv heftruck lepels, kan je ze perfect tillen met 2 man.
Mits leeg natuurlijk :+

Was ben je daar mee van plan dan, LS?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:10:43 #141
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188256189
@ Oosten van het land, hebben jullie allemaal de rubberboot van zolder gehaald?

Als ik zie wat er hier viel, en wat voor plaatjes buienradar bij jullie tekende...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:17:02 #142
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188256274
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:10 schreef fietsie het volgende:

Als ik zie wat er hier viel, en wat voor plaatjes buienradar bij jullie tekende...
Nee?
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:17:27 #143
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188256278
Wat een lief slapende Jeagerzoontje O+

Fijne vakantie lieve Kaatje *O*

Bluezz, doorzetter O+

Gunther heerlijk in de Efteling :)

Candaasje,WOW slimmerd, wat leuk om te weten

Confronterend om te lezen dat ik 20 a 30 kg zwaarder ben als een lege aardappelkist :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188256282
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 15:41 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik vond ze wel lekker als snack, hoewel 4 stuks wat teveel was voor mij :P
Geen idee alleen of ze ook naar de traditionele kipkorn smaken, die heb ik nooit op.
Vier! :D Ik heb de dierlijke versie ook nooit op, maar was vooral bang dat de plantaardige variant heel droog zou zijn.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:18:28 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188256289
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een lief slapende Jeagerzoontje O+

Fijne vakantie lieve Kaatje *O*

Bluezz, doorzetter O+

Gunther heerlijk in de Efteling :)

Candaasje,WOW slimmerd, wat leuk om te weten

Confronterend om te lezen dat ik 20 a 30 kg zwaarder ben als een lege aardappelkist :')
Candaasje niet WOW maar wow... Bluezz is een WOW'er :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_188256316
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:18 schreef uniekhoorn het volgende:

Candaasje niet WOW maar wow... Bluezz is een WOW'er :P
Bluezz?? Zo lees ik nog eens iets nieuws over iemand.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188256317
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:10 schreef fietsie het volgende:

Als ik op de lokale omroep kijk is het bar en boos. Doetinchem is ook overgelopen
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:21:41 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188256324
Ow en luisterboeken

SPOILER
pi_188256359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en luisterboeken

SPOILER
luisterboeken.nl en luisterrijk.nl
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:26:15 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_188256361
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_188256704
Ik was net onderweg in een vreemde (grote) auto toen we in die bui terecht kwamen.
Was wel even spannend :D
Maar goed alle bouwpakketten zijn in huis *O* eens kijken of we er kasten van kunnen maken.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 19:55:45 #152
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_188256722
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow en luisterboeken

SPOILER
Storytell heeft een aanbieding ¤ 0.99 voor 30 dagen luisteren.
pi_188257005
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:04 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mits leeg natuurlijk :+

Was ben je daar mee van plan dan, LS?
Mijn meest recente plan voor de tuin is om 5-6 kuubskisten te kopen, die overdwars door te zagen, ze te bekleden met de folie die nu in het weiland ligt en ze een paar jaar te gebruiken als moestuinbak.

Ik ben vandaag bij een aardappelboer en een aardappelhandel geweest. Die handel verkocht ze voor 50 euro per stuk maar had ook een adres waar ze goedkoper waren. Volgende week eens kijken.

Ik heb voorlopig wel 5 kilo Frieslanders gescoord om te wecken :)
Spoilers!
pi_188257032
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:20 schreef Isabeau het volgende:

Bluezz?? Zo lees ik nog eens iets nieuws over iemand.
Ik ook over mezelf :D
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:15:03 #155
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188257039
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 19:55 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Storytell heeft een aanbieding ¤ 0.99 voor 30 dagen luisteren.
Thanks..

/edit
Nope, automatische verlenging (die ik toch niet afzeg want geen zin :') ), nog een app.
pi_188257042
quote:

Ik ga nu googelen op wat zo'n kist weegt :+
Overheen gelezen :@
pi_188257053
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:

Thanks..

/edit
Nope, automatische verlenging (die ik toch niet afzeg want geen zin :') ), nog een app.
Ben je lid van de gewone bieb? dan kan je gratizz de luisterbieb app op je tel zetten. En gratizz luisteren!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 20:30:06 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188257290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:15 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ben je lid van de gewone bieb? dan kan je gratizz de luisterbieb app op je tel zetten. En gratizz luisteren!
Thanks maar nee..
Ik wil gewoon een gedownloade mp3 ofzo :P
Gewoon om morgen iets te luisteren heb met 30 km wandelen
pi_188257586
Dan zeg je het toch gewoon meteen na het wandelen af? Dat is nog geen 3 seconde werk. Ik vind Storytel echt top.
pi_188257714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Thanks maar nee..
Ik wil gewoon een gedownloade mp3 ofzo :P
Gewoon om morgen iets te luisteren heb met 30 km wandelen
Je hebt DM
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:00:35 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_188257757
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:48 schreef Myraela het volgende:
Dan zeg je het toch gewoon meteen na het wandelen af? Dat is nog geen 3 seconde werk. Ik vind Storytel echt top.
:)
Ik heb 18 jaar geleden een eenmalige postcodeloterij dingetje gedaan... dusssss.. Ja ik ben zo laks :D
pi_188257783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:00 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:)
Ik heb 18 jaar geleden een eenmalige postcodeloterij dingetje gedaan... dusssss.. Ja ik ben zo laks :D
Herkenbaar :')

Maar Storytell blijkt dan wel weer de enige dienst te zijn die ik wel regelmatig aan- en uitzet :D
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_188257823
Over vastzitten aan iets gesproken: ik kreeg gisteren een oproep voor controle bij de oogarts.
Dat had ik al jaren verwaarloosd. Er was een dreiging dat mijn lenzen niet meer vergoed gingen worden nodig om me vorig jaar een keertje te laten gaan... (niks aan de hand natuurlijk)
En blijkbaar zit ik er nu jaarlijks aan vast :D

Ik weet dat ik kan afzeggen etc, maar eigenlijk is zo’n externe agendaplanner op dit gebied wel handig. :+
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:09:59 #164
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188257875
Miyagi en Jones in Utrecht is wel echt een aanrader. Aziatisch eten maar dan een beetje tapas achting.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:16:05 #165
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_188257947
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Herkenbaar :')

Maar Storytell blijkt dan wel weer de enige dienst te zijn die ik wel regelmatig aan- en uitzet :D
Is ook zo gebeurd. Bij de postcodeloterij ben je langer bezig 😉
pi_188257993
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:16 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Is ook zo gebeurd. Bij de postcodeloterij ben je langer bezig 😉
Readers digest is ook zo’n drama ;(
pi_188258057
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Readers digest is ook zo’n drama ;(
Bestaat dat nog :o
pi_188258062
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:09 schreef Kreator het volgende:
Miyagi en Jones in Utrecht is wel echt een aanrader. Aziatisch eten maar dan een beetje tapas achting.
Waar zit die?
/zoekt

Ah veemarktplein, goed bereikbaar ook vanaf station.

Leuk voor een keer een meet :Y
pi_188258070
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Bestaat dat nog :o
:Y

Valt hier elke maand trouw in de bus _O-
Prima sauna- en zwembad leesvoer.
pi_188258247
quote:
Zat ik naar te kijken voor van de week (zit ook in Arnhem)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:51:23 #171
63722 z80
I fink you freaky
pi_188258498
quote:
Wat een ongelofelijke K** site hebben die gasten.
En geen fatsoenlijk menu voor 1 persoon. Enkel een verzameling kleine hapjes.
pi_188258548
@Isabeau: reistijd is tussen de 20 en 30 minuten. Echt heel relaxed vooralsnog. Als ik straks ga fietsen, is het 45 minuten.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188258620
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:51 schreef z80 het volgende:

[..]

tapas dus, dat zijn kleine hapjes ;)
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 21:59:27 #174
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188258633
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 20:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Mijn meest recente plan voor de tuin is om 5-6 kuubskisten te kopen, die overdwars door te zagen, ze te bekleden met de folie die nu in het weiland ligt en ze een paar jaar te gebruiken als moestuinbak.

Ik ben vandaag bij een aardappelboer en een aardappelhandel geweest. Die handel verkocht ze voor 50 euro per stuk maar had ook een adres waar ze goedkoper waren. Volgende week eens kijken.

Ik heb voorlopig wel 5 kilo Frieslanders gescoord om te wecken :)
Ah, oké.

Waarom eigenlijk bakken en niet gewoon volle grond? :)

Aardappels wecken? Nog nooit van gehoord. Ga je ze eerst gaar koken?
pi_188258653
quote:

[..]

Da's ook de hele essentie van 'een beetje tapas-achtig' hè? Als je een menu wil ga je beter niet naar een hippe fusion shared dining toko ;)
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:03:47 #176
63722 z80
I fink you freaky
pi_188258706
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:00 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Da's ook de hele essentie van 'een beetje tapas-achtig' hè? Als je een menu wil ga je beter niet naar een hippe fusion shared dining toko ;)
Daar kom je pas achter als je door de rampensite heen bent.
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 22:05:39 #177
63722 z80
I fink you freaky
pi_188258740
Nest opzoeken.
pi_188258766
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:03 schreef z80 het volgende:

[..]

Daar kom je pas achter als je door de rampensite heen bent.
Of als je post van krea leest :P
pi_188258782
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:23 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Valt hier elke maand trouw in de bus _O-
Prima sauna- en zwembad leesvoer.
Mijn ouders hadden van die verzamelbanden staan... echt hoor, jaren 70 al!!
pi_188258783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:06 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

_O-
pi_188258793
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:06 schreef Clubsoda het volgende:

_O-
pi_188258799
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 21:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ah, oké.

Waarom eigenlijk bakken en niet gewoon volle grond? :)

Aardappels wecken? Nog nooit van gehoord. Ga je ze eerst gaar koken?
Ik vind bakken mooier, het is beter voor mijn lijf, de kans dat ik in een pad grijp is minimaal en het is goed af te rasteren tegen de kippen die er hopelijk over een jaar ook scharrelen.

Ja, aardappels wecken schijnt te kunnen. Je kookt ze niet voor maar de potten worden 90 minuten verhit in de weckketel, zo worden ze voorgegaard. Dan kan je ze frituren, opbakken of in de oven doen. Het schijnt makkelijk en heerlijk te zijn. Ik vind het wel een tof experiment.
Spoilers!
pi_188258808
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 22:05 schreef z80 het volgende:
Nest opzoeken.
Trusten!
Spoilers!
pi_188259300
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 18:46 schreef Molo het volgende:

[..]

Sterkte _O-

Hóe typte ik dat dan weer met autocorrect... Ik niet snap :+
Ik snap het wel, maar beter zeg ik het niet :D
  Moderator vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:04:48 #185
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188259431
quote:

Maar jij bent er ook niet op gebouwd om 1300kg bij elkaar te houden en een paar ton te ondersteunen (als in, de onderste zijn van een stapel van zes hoog)
  Official ESF Kreviewer vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:15:05 #186
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188259593
quote:

[..]

Ehh. Nee.je kunt er ook gewoon van het menu eten.
pi_188259765
En terug van city trip Haarlem.
Als tourist een rondvaart gemaakt over de Spaarne, het Teylers museum bezocht( interessant vanwege oa. allerlei technische snufjes uit de voorgaande eeuwen) , Mart Smeets tegen het grote lijf gelopen.
Tussen de hoosbuien door naar de Grote Markt met overdekte food stands.
Uiteindelijk eenvoudig Italiaans gegeten en op de terugweg bij kennissen langs voor koffie en bijkletsen.
Was een leuke dag.

Uniek, gaat even 30 km. lopen. Hoeveel stappen zijn dat?

@L.S. de buurvrouw moest ook in van die grote fruitkisten, vnl. sla en tomaatjes wat ik zo zag.
pi_188259805
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:24 schreef AnneX het volgende:
Als tourist een rondvaart gemaakt over de Spaarne, het Teylers museum bezocht( interessant vanwege oa. allerlei technische snufjes uit de voorgaande eeuwen) , Mart Smeets tegen het grote lijf gelopen.
Uiteindelijk eenvoudig Italiaans gegeten en op de terugweg bij kennissen langs voor koffie en bijkletsen.
Was een leuke dag.

@:L.S. de buurvrouw moest ook in van die grote fruitkisten, vnl. sla en tomaatjes wat ik zo zag.
Klinkt als een prima dag.
pi_188260081
quote:
Was een leuke dag.

@:L.S. de buurvrouw moest ook in van die grote fruitkisten, vnl. sla en tomaatjes wat ik zo zag.
Toffe dag had jij _O_

En ja, Uniek, 30 km! In je eentje? Beetje saai zonder luisterboek. Ik kan je de Millennium trilogie aanraden :+ Alhoewel, ik ben bij deel 5. Van de trilogie. Misschien al 100 uur naar Ron aan het luisteren. Het is zo erg met me gesteld dat ik eergisteren droomde dat er plots een andere voorlezer was en ik werd heel sachrijnig wakker :') App van de bieb. Gratis. Tip van AnneX _O_

P, klinkt als een fijne reisafstand voor je werk :Y
pi_188260180
Leuke dag voor de AXen!
  vrijdag 2 augustus 2019 @ 23:48:30 #191
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188260186
quote:
Was een leuke dag.

Welke Italiaan is het geworden?
Als je mij advies had gevraagd voor een simpele en altijd goede Italiaan zou ik je La Forca https://www.laforca.nl/ hebben aangeraden.

[ Bericht 2% gewijzigd door golfer op 02-08-2019 23:54:14 ]
Poef.....gone! ©golfer
pi_188260503
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Welke Italiaan is het geworden?
Als je mij advies had gevraagd voor een simpele en altijd goede Italiaan zou ik je La Forca https://www.laforca.nl/ hebben aangeraden.
Wij liepen hierlangs en naar binnen https://lapicoletta.nl/
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 06:44:03 #193
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188261790
}:|

Ja,hallo lijf.. het concept van weekend is dat je dan uit kan slapen... |:(
pi_188261791
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 06:44 schreef Barreltje het volgende:
}:|

Ja,hallo lijf.. het concept van weekend is dat je dan uit kan slapen... |:(
Boks }:|
pi_188261801
Vertel dat mijn kind ook eens? Alhoewel, het was vanmorgen half 7, dat is acceptabel....
pi_188261809
Ah Anne, Teylers O+
Ik mag het als Vriend van Boerhaave vast niet hardop zeggen, maar heb een zwak voor dat museum O+

Jagar, half zeven klinkt beter dan het vijf uur van weleer, maar op zaterdag blijft het vroeg natuurlijk :*
Ik er toevallig ook uit sinds half zeven. Günther liet zich precies toen middels een schone luier en twee volle boobs weer in slaap kukelen, vast en zeker tot een uur of half negen. Kon zelf niet meer slapen, ik ga maar eens iets nuttigs doen. :O
Let me see you stripped down to the bone
pi_188261810
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2019 23:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Misschien al 100 uur naar Ron aan het luisteren. Het is zo erg met me gesteld dat ik eergisteren droomde dat er plots een andere voorlezer was en ik werd heel sachrijnig wakker :')
:D !
pi_188261822
Krentenbollen met in de magnetron gesmolten camembert. Jawel. :9
pi_188262104
Môgge :O 6.15 wakker, wel lekker blijven liggen maar ik was best graag nu pas wakker geworden.
pi_188262120
Vaatwasser uitgeruimd, pre-ontbijt gefixt (contra ochtendmisselijkheid :)), was gedraaid en opgehangen, vuilnis naar de straatcontainer gebracht en sta mij nu te verlustigen aan een wasmand vol O+ strijkgoed O+ terwijl ik uit een kamer verderop een tweestemmig, deels fonetisch gekweeld 'Jolene' hoor, dus ik vermoed dat men wakker is :')
pi_188262124
Moggeh Kaatje!
pi_188262148
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 08:39 schreef minilot het volgende:
Vaatwasser uitgeruimd, pre-ontbijt gefixt (contra ochtendmisselijkheid :)), was gedraaid en opgehangen, vuilnis naar de straatcontainer gebracht en sta mij nu te verlustigen aan een wasmand vol O+ strijkgoed O+ terwijl ik uit een kamer verderop een tweestemmig, deels fonetisch gekweeld 'Jolene' hoor, dus ik vermoed dat men wakker is :')
Dat klinkt wel heel gezellig (beter dan een hongerige kat die niet kan miauwen maar een een raar piepkrijsje uitbrengt)
pi_188262312
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 08:43 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dat klinkt wel heel gezellig (beter dan een hongerige kat die niet kan miauwen maar een een raar piepkrijsje uitbrengt)
Het is wanstaltig gezellig :Y

Overigens zijn we al wel aangeland bij het punt in de ontwikkeling dat er een paar keer per dag krijsend plat op de grond getrappeld wordt als iets niet naar Günthers zin gaat, heh. Eigen wil in aantocht! ^O^

Sowieso wel erg benieuwd hoe -ie over een paar jaar gaat worden: J. en ik zijn nogal verschillend :')
J. is vrijwel altijd compleet stoïcijns, maar in zeldzame gevallen loeichagrijnig als iets erg dwars zit. Ik verkeer daarentegen in een permanente staat van stuiterend enthousiasme, en als er iets stevig tegen zit haal ik er gewoonlijk juist mijn schouders over op. Een dynamiek vergelijkbaar met Bert en Ernie, de Hairy Bikers en de Mythbusters, zeg maar. :+ Je zult er maar tussen opgroeien! *)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 03-08-2019 09:07:11 ]
pi_188262316
Een kat die niet kan mauwen Kaat - hoe komt dat zo!?
pi_188262338
Wakker schrikken van een hond die joel-blaffend wakker schrikt uit een droom O+ :X O+ handje op zijn rug en een 'er is niets' en hij slaapt weer. Maar ik zat tegen het plafond :')
pi_188262350
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:01 schreef minilot het volgende:
Boel katten kunnen niet mauwen. Onze Boris mekkerde :Y :+
  Official ESF Kreviewer zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:04:59 #207
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_188262351
Morge. Eten was echt lekker gisteravond. Leuk gedaan met dat droog ijs. Drie gangen gehad, dus zes gerechtjes. Was meer dan genoeg en erg lekker. Deed me denken aan Vietnam.
Toetje niet gehad maar die dingen leken wel 2500 calorieën. :')

Nu even op en neer naar een toeristische markt in delden.
pi_188262353
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Wakker schrikken van een hond die joel-blaffend wakker schrikt uit een droom O+ :X O+ handje op zijn rug en een 'er is niets' en hij slaapt weer. Maar ik zat tegen het plafond :')
Achgut!
Wat zou een hond nou zoal dromen hè?
pi_188262366
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:04 schreef Kreator het volgende:
Morge. Eten was echt lekker gisteravond. Leuk gedaan met dat droog ijs. Drie gangen gehad, dus zes gerechtjes. Was meer dan genoeg en erg lekker. Deed me denken aan Vietnam.
Toetje niet gehad maar die dingen leken wel 2500 calorieën. :')

Dat klinkt als puike toetjes dan! 8-) :9

Marktstruin ze!
pi_188262374
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:04 schreef Kreator het volgende:
Je bedoelt gewoon de maandelijkse streekmarkt?
pi_188262380
quote:

[..]

Wist ik niet! Geinig :)
pi_188262389
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:05 schreef minilot het volgende:

[..]

Achgut!
Wat zou een hond nou zoal dromen hè?
Ja ben ik wel benieuwd naar. Hem kennende zal het wel om ongewenste visite gaan. Ergo: alle visite O-)
pi_188262435
quote:
Geen idee, soms (heel raar gezicht) miauwt ze wel, maar komt er geen geluid uit _O-

En zulke buien hebben we allemaal toch wel gehad (denk ik), heb altijd wel medelijden met ouders in een supermarkt wanneer een kind dat doet. En dan andere mensen die commentaar leveren alsof zij of hun kinderen dat nooit deden.

Kan je al een beetje inschatten waar hij meer naar neigt?
pi_188262464
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:11 schreef Kaatje1 het volgende:

Kan je al een beetje inschatten waar hij meer naar neigt?
Nope. Er is wel veel ongebreideld enthousiasme, maar dat kan ook gewoon komen door anderhalf jaar oud wezen :+
pi_188262487
Kan natuurlijk net zo goed een mixje worden hè? Ik heb duidelijk van mijn moeder het zorgende en de haast neurotische neiging om het knus te maken, maar van wijlen mijn vader exact zijn relaxte relativeren. :Y

Herkenbaar voor de rest hier, duidelijke karaktereigenschappen die je genetisch hebt doorgekregen? :) Shoot!
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 09:17:41 #216
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_188262492
quote:

[..]

quote:
Die van ons piept. :+
pi_188262499
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:17 schreef minilot het volgende:
Kan natuurlijk net zo goed een mixje worden hè? Ik heb duidelijk van mijn moeder het zorgende en de haast neurotische neiging om het knus te maken, maar van wijlen mijn vader exact zijn relaxte relativeren. :Y

Herkenbaar hier, duidelijke karaktereigenschappen die je genetisch hebt doorgekregen? :)
Zo werd mijn kind een geweldige mengeling tussen koppig en eigenwijs :') O+
pi_188262506
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Heh, aiii!
pi_188262515
quote:
Onze katten kunnen ook alleen piepen :Y losers :D
pi_188262542
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Heh, aiii!
Ach, als je het de goede kant op kanaliseert kan een beetje eigengereid best heel handig zijn :)

Verder heeft hij mijn hoeveelheid aan gevoelens en de behoefte daarover te praten. En een eindeloze nieuwsgierigheid. Van zijn vader zijn humor en het vermogen zich bijna overal op z'n gemak te voelen.

Die gevoelens zijn dan weer van mijn moeder en het alles willen snappen, weten en begrijpen van mijn vader :D
pi_188262549
quote:

Herkenbaar voor de rest hier, duidelijke karaktereigenschappen die je genetisch hebt doorgekregen? :) Shoot!
Hier ook zoiets.
Overigens zijn karaktereigenschappen genetisch door te geven? of “voorgeleefd” in gedrag en reacties.

@mini: ben jij fan van Harry Bannink? Nu op npo 1. Briljant tekst verhaaltjes.
pi_188262551
quote:
O+ Genen O+
90% van mijn oma's nageslacht heeft overmatig temperament gecombineerd met even overmatige koppigheid.
pi_188262565
Ik ben geloof ik familie van Vanyels oma :')
pi_188262628
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

O+ Genen O+
90% van mijn oma's nageslacht heeft overmatig temperament gecombineerd met even overmatige koppigheid.
Oef, da’s een pittige combi.
Ik vind het wel grappig, heb een flinke familie van vaders kant in Nederland, aardige mensen, kan het er goed mee vinden, maar sinds ik contact heb, via facebook, met mijn familie van moeders kan in Australië is dat een feest der herkenning. Mijn moeder was in mijn vaders familie altijd een vreemde eend, ik ook, maar ik blijk nog meer van mijn moeders kant te hebben
pi_188262629
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:24 schreef AnneX het volgende:

[..]

@:mini: ben jij fan van Harry Bannink? Nu op npo 1. Briljant tekst verhaaltjes.
Dank voor de tip! *O*

En tsja, nature/nurture.. Blijft lastig. Maar nuttige tweelingenonderzoeken hebben toch wel vastgesteld dat op psychologisch vlak toch echt lang niet álles vanuit externe omstandigheden te verklaren is :)
pi_188262652
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:17 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

[..]

Die van ons piept. :+
Dat deed die van ons ook, hence de naam Piep. Ze kan nu wel heel goed mauwen.

En ze droomt ook. Hoe ouder hoe meer en erger. Maar net als Sunny bij Sam, kan ik haar prima geruststellen. Onze theorie is dat haar brokjes gestolen worden in haar droom.
Spoilers!
pi_188262656
Eten bedenken voor vanavond.. Iets met gnocchi, dunkt me.
pi_188262689
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:33 schreef minilot het volgende:
Eten bedenken voor vanavond.. Iets met gnocchi, dunkt me.
Gnocchi :9

Wij eten cote de boeuf met gepofte aardappels, gegrilde puntpaprika en kruidenboter.
Spoilers!
pi_188262692
Wij eten vanavond ook (weer) gnocchi :9
pi_188262694
Ik maak voor vanavond viskoekjes met daarbij broccoli. :9
pi_188262725
Witlof met ham en kaas. Hou niet zo van witlof maar vind dat ik het een paar keer per jaar moet eten. Niet zeuren kaat
pi_188262767
ooohhh gnocchi :9
Ik improviseer een soort bimbibap :? poke bowl achtig iets.
pi_188262812
Ik heb net iemand die nog nooit gefotografeerd heeft, 1300 eur zien uitgeven aan een camera :{ Ondanks al mijn adviezen :{
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_188262830
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:51 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb net iemand die nog nooit gefotografeerd heeft, 1300 eur zien uitgeven aan een camera :{ Ondanks al mijn adviezen :{
En dan d camera op A laten staan 🤣
pi_188262878
Ik ben ook overduidelijk een product van 2 genen sets. Dingen die ik in mezelf herken komen vaak duidelijk van een van de twee maar soms ook van beiden in conflicterende vorm. Handig..
Moeders kant; licht neurotisch, situatief niet flexibel en haast autistisch, introvert cq einzelgänger, gevat, intelligentie van meer 'academische' aard, precies en nauwgezet, creatief, handigheid en muzikaliteit!
Vader; sociaal zeer vaardig maar ook terugtrekken in grote groepen, relaxtheid in situaties die niet heel relaxt zijn, handigheid, maf kunnen doen, onverschilligheid, niet attent op het lakse af zijn en gesloten kunnen zijn en zeer conflict vermijdend.

:') klinkt alles bij elkaar niet als een heel handige combi als ik dat zelf zo teruglees.. het is niet zo gek dat ze gescheiden zijn :P En maakt dat ik soms nogal tegenstrijdige eigenschappen laat zien.
pi_188262886
quote:
indien systeemcamera; schade blijft beperkt, daar kan een leek ook nog wel wat mee vaak ;)
pi_188263028
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

indien systeemcamera; schade blijft beperkt, daar kan een leek ook nog wel wat mee vaak ;)
Idd een systeemcamera :D
pi_188263061
quote:
Random weetje van de dag (wist je misschien al): er wordt vermoed dat katten het miauwen hebben aangeleerd als middel om te communiceren met mensen. Onderling vocaliseren katten ook wel, maar dat zijn toch vaak andere geluiden. :)

En goedemorgen allen. :W

Zo maar eens aankleden en dan vol goede moed m'n boeken in. (Wijze les voor aankomend jaar; je tweede semester niet zodanig verknallen (laksheid) dat je in augustus wéér moet leren :') Ik vind er echt niks aan, haha :P )
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 10:29:54 #239
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188263119
quote:
Tja, misschien is dat voor die persoon wat voor jou ¤200 is...
pi_188263332
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:31 schreef minilot het volgende:

Dank voor de tip! *O*

En tsja, nature/nurture.. Blijft lastig. Maar nuttige tweelingenonderzoeken hebben toch wel vastgesteld dat op psychologisch vlak toch echt lang niet álles vanuit externe omstandigheden te verklaren is :)
Sinds Mengele was het wat not done om naar gentica te kijken en probeerde onderzoekers alles vanuit de nurture invalshoek te zien. Dat bleek niet haalbaar. Schoorvoetend moest er toch worden tgoegegeven dat nature wel degelijk een enorm grote rol speelt.

Is ook prima natuurlijk. We zijn gelukkig allemaal een beetje verschillend en iedereen heeft goede en slechte eigenschappen. De een wat meer goede dan slechte of vice versa, maar soit.

Zo heb ik ook goede en slechte eigenschappen van mijn ouders geërfd :7 Ik denk dat iedereen wel dingen van zichzelf in zijn of haar ouder herkent :Y Of opa's en oma's!

Deze week nog iets interessants over spiegeltweelingen geleerd. Ik kende de term nog niet.
quote:
WAT ZIJN SPIEGELTWEELINGEN?
Een wetenschappelijke definitie van een spiegelbeeldige tweeling is er (nog) niet. Er is nauwelijks wetenschappelijk onderzoek naar dit fenomeen gedaan, niet in Nederland en ook niet internationaal. Wat we wel weten is dat spiegeltweelingen eeneiïge tweelingen zijn; niet identiek maar spiegelbeeldig. Uit wetenschappelijk onderzoek blijkt dat 95 % van de eeneïige tweelingen identiek is en tenminste ​5 % spiegelbeeldig. Bij identieke tweelingen is de eiceldeling in twee embryo’s na 5 tot 7 dagen, bij spiegeltweelingen na 9 tot 12 dagen en bij Siamese tweelingen nog weer later. Wij schatten in dat er ongeveer 700 spiegeltweelingen in Nederland zijn. Het exacte aantal is niet bekend. We hopen daar meer over te weten te komen.

Indicatoren voor spiegeltweelingen zijn volgens ons:
Fysieke kenmerken zoals moedervlekken, haarkruinen en -scheiding, onregelmatige tanden of tandenwisseling op exact de tegenovergestelde plek op het lichaam.
Rechts- en linkshandigheid (de een is linkshandig en de ander rechtshandig)
Tegengestelde karaktereigenschappen (introvert/extravert, rationeel/emotioneel, bedachtzaam/spontaan)
Tegengestelde manieren van denken en doen (de een meer een denker en de ander meer een doener)
bron

Oeh, een google picture search op mirror twins is ook interessant :D
klik
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:04:55 #241
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263389
Goedemorgen.

Hier nog een kop koffie en dan naar Duitsland.
Winkelen.

Kijken of ik wat leuks / interessants kan vinden :)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188263396
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 09:18 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Ik modest heel hard lachen!
pi_188263425
Oh, en gnocchi Stunden ok op m’n boodschappenlijstje, maar natuurlijk was het schap daar bij de lokale AH leeg. Dus straks nog naar een andere super, frustrerend vind ik dat altijd.
pi_188263440
quote:
12s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Tja, misschien is dat voor die persoon wat voor jou ¤200 is...
Ik ken haar langer dan vandaag :P Nee hoor :D Maar ik vind het lastig om te zien dat iemand je advies vraagt, daar al niet echt naar luistert en vervolgens zich volledig door een verkoper laat inpakken.
pi_188263480
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ik ken haar langer dan vandaag :P Nee hoor :D Maar ik vind het lastig om te zien dat iemand je advies vraagt, daar al niet echt naar luistert en vervolgens zich volledig door een verkoper laat inpakken.
Zolang ze er daarna maar niet over bij jou gaat klagen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_188263495
Gnocchi.. zou niet weten hoe dat smaakt. Ooit een keer smerige op maar kan me de smaak niet meer herinneren.

Plan vandaag is A'dam alleen voel ik me niet zo fit. Knap hopelijk straks op.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:20:45 #247
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188263555
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:04 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.

Winkelen.

Ook onderweg. Jij gaat via de A37 de grens over? Want de afrit van de A31 de B402 richting Haselünne ist gesperrt.
pi_188263566
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:04 schreef fietsie het volgende:
Goedemorgen.

Winkelen.

Wat ga je shoppen?
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:27:07 #249
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263594
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:20 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ook onderweg. Jij gaat via de A37 de grens over? Want de afrit van de A31 de B402 richting Haselünne ist gesperrt.
Eerste deel van de zin: Ja.
Tweede deel van de zin: wat is de correlatie met het voorgaande? :P Ik ken er de weg niet dus heb werkelijk geen idee wat dat voor impact op een route zou hebben :P
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:27:35 #250
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263599
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat ga je shoppen?
Marktkauf in Meppen. Kijken of er wat interessanters is dan in de doorsnee AH.
pi_188263616
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Gnocchi.. zou niet weten hoe dat smaakt. Ooit een keer smerige op maar kan me de smaak niet meer herinneren.

Plan vandaag is A'dam alleen voel ik me niet zo fit. Knap hopelijk straks op.
Hmm wij eten het graag

Misschien niet helemaal goed bereid?
If wellicht raar mondgevoel :)
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:29:54 #252
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188263622
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:27 schreef fietsie het volgende:

[..]

Eerste deel van de zin: Ja.
Tweede deel van de zin: wat is de correlatie met het voorgaande? :P Ik ken er de weg niet dus heb werkelijk geen idee wat dat voor impact op een route zou hebben :P
Oh dan moet je omrijden. En daar is een Baustelle en stond het net vast.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:30:36 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263627
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh dan moet je omrijden. En daar is een Baustelle en stond het net vast.
Maar ik kom niet over de 31? Of is ook de onderdoorgang van de 31 een probleem?
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:31:57 #254
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188263638
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:30 schreef fietsie het volgende:

[..]

Maar ik kom niet over de 31? Of is ook de onderdoorgang van de 31 een probleem?
Je gaat er over heen, dat is geen probleem
A37>B402>B70
pi_188263711
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:27 schreef fietsie het volgende:

Marktkauf in Meppen. Kijken of er wat interessanters is dan in de doorsnee AH.
Vast *O* Leuk :Y
pi_188263716
Ik zie vooral heel veel uiterlijkheden (en aandoeningen) van mijn moeder in mijzelf terug.
Ook zie je in onze familie een paar dingen die echt elke generatie weer opnieuw 'treft' :D
Verder ben ik qua karakter nogal een buitenbeentje.. altijd al geweest :D

Isa, die droom over Ron en een andere voorlezer _O-
pi_188263754
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:20 schreef Candaasje het volgende:

Random weetje van de dag (wist je misschien al): er wordt vermoed dat katten het miauwen hebben aangeleerd als middel om te communiceren met mensen. Onderling vocaliseren katten ook wel, maar dat zijn toch vaak andere geluiden. :)

Ik wist het idd al (vanaf mijn 16e katten) en het is ook overduidelijk als je je katten observeert.
Ook de soort mauwtjes/piepjes die daarbij gebruikt worden voor de verschillende 'gesprekken' is, vooral bij onze Xena van al mijn katten die ik ooit had, overduidelijk _O-
pi_188263763
En hop hop Candaasje, studeren nu }:|
pi_188263769
In bad *O* :W O+
pi_188263771
:B :B :B :B :B
pi_188263790
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:41 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie vooral heel veel uiterlijkheden (en aandoeningen) van mijn moeder in mijzelf terug.
Ook zie je in onze familie een paar dingen die echt elke generatie weer opnieuw 'treft' :D
Verder ben ik qua karakter nogal een buitenbeentje.. altijd al geweest :D

Isa, die droom over Ron en een andere voorlezer _O-
Ik was gewoon een beetje in paniek :@ Zomaar een andere stem! Ineens!
Boek bijna uit, wordt afkicken. Ik heb wel door dat ik luisterboeken die heel erg lang zijn wel fijn vind.

Relax-ze in bad O+
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:52:18 #262
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263803
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Je gaat er over heen, dat is geen probleem
A37>B402>B70
Dank
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:53:33 #263
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263812
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Vast *O* Leuk :Y
Ik hoop het. Mental image is een 65+ NL invasie 😬
pi_188263820
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:53 schreef fietsie het volgende:

Ik hoop het. Mental image is een 65+ NL invasie 😬
Tsja, waarom mensen met pensioen per se op zaterdag willen winkelen is me nog steeds een raadsel.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:56:20 #265
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263837
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, waarom mensen met pensioen per se op zaterdag willen winkelen is me nog steeds een raadsel.
bankpassen alleen van ma 10:00 - vrij 16:00 geldig maken in detailhandel lijkt me een rechtvaardig aan de AOW te koppelen maatregel.
Leasemaatschappijen lukt het ook condities te verbinden aan het typen artikelen wat je met hun betaalpas afrekent :P
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 11:59:11 #266
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188263856
Groen vervoer, eco friendly...

pi_188263876
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:09 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Irritant is dat ja. Ik zei al jaren tegen mijn ouders dat ze eens een nieuwe tv moesten kopen. Uiteindelijk mochten wij er een uitkiezen voor hen. 2 Dagen later had ze een Philips Ambilight gekocht, zo'n beetje de duurste en domste aankoop voor hun situatie. En uiteraard konden wij nog jarenlang gezeik met de smart-functie, de verlichting en de bagger geluidskwaliteit oplossen.
Spoilers!
pi_188263896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:59 schreef fietsie het volgende:
Groen vervoer, eco friendly...

[ afbeelding ]
Zat toevallig vandeweek te lezen dat asfalt dn banden ook veel sneller slijten bij electrische auto’s :)

Dus als straks iedereen electrisch rijdt... heb je hetzelfde probleem maar dan in andere vorm.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:07:24 #269
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188263931
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer uit eten. Kijken hoe dat, qua prikkels, voor B. gaat.
We hebben dus geserveerd bij Joshua Jaring om vanaf wat hoogte Haarlem Culinair te kunnen overzien.
https://www.ratatouillefoodandwine.nl/h-culi.html
Poef.....gone! ©golfer
pi_188263948
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:07 schreef golfer het volgende:
Vanavond voor het eerst sinds lange tijd weer uit eten. Kijken hoe dat, qua prikkels, voor B. gaat.
We hebben dus geserveerd bij Joshua Jaring om vanaf wat hoogte Haarlem Culinair te kunnen overzien.
https://www.ratatouillefoodandwine.nl/h-culi.html
Oh, dat lijkt me qua prikkels wel een goede plek :Y Goed overzicht en vast ook enorm lekker en gezellig.
pi_188263965
Fascinerend ja, spiegeltweelingen! :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Joh! Nooit geweten :) ^O^
pi_188264000
Wegens huidige molenobsessie van de spruit de heren richting Kinderdijkse rondvaartboot geschopt. Zo de badkamer en toiletten eens grondig schrobben.

Voor morgen op zoek naar een tof en uitgebreid binnenzwembad in bij voorkeur Zuid-Holland, Utrecht of het westen van Noord-Brabant, behoudens het Tikibad :+ Iemand tips?
pi_188264178
Vermiste kat is blijkbaar twee weken geleden gevonden. Al enige tijd dood in iemands achtertuin.

Was toevallig dat ik bij de gevonden vermiste katten keek, en er eentje vond in dezelfde straat als waar wij zoveel gezocht hebben. Stond geregistreerd als ander ras, heilige birmaan ipv een ragdoll. Maar die lijken nog wel op elkaar. Waarschijnlijk hebben ze zijn hele echte chip nooit afgelezen omdat hij ook een vlooienbandje had met een chipje (voor het kattenluikje). Dus we hebben nooit iets gehoord.

Baal vooral dat we niet eerder iets gehoord hebben, de miljoenen posters in die straat hebben ze misschien ook net gemist. Maarja.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:29:17 #274
13783 Anthraxx
pi_188264207
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef minilot het volgende:
Wegens huidige molenobsessie van de spruit de heren richting Kinderdijkse rondvaartboot geschopt. Zo de badkamer en toiletten eens grondig schrobben.

Voor morgen op zoek naar een tof en uitgebreid binnenzwembad in bij voorkeur Zuid-Holland, Utrecht of het westen van Noord-Brabant, behoudens het Tikibad :+ Iemand tips?
Port-Zelande ligt in Zuid Holland.
pi_188264212
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Port-Zelande ligt in Zuid Holland.
}:| }:|
pi_188264219
och wat sneu Myraela ;(
pi_188264220
Myra, wat rot! :*
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:30:33 #278
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_188264224
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:27 schreef Myraela het volgende:
Vermiste kat is blijkbaar twee weken geleden gevonden. Al enige tijd dood in iemands achtertuin.

Was toevallig dat ik bij de gevonden vermiste katten keek, en er eentje vond in dezelfde straat als waar wij zoveel gezocht hebben. Stond geregistreerd als ander ras, heilige birmaan ipv een ragdoll. Maar die lijken nog wel op elkaar. Waarschijnlijk hebben ze zijn hele echte chip nooit afgelezen omdat hij ook een vlooienbandje had met een chipje (voor het kattenluikje). Dus we hebben nooit iets gehoord.

Baal vooral dat we niet eerder iets gehoord hebben, de miljoenen posters in die straat hebben ze misschien ook net gemist. Maarja.
Triest, maar je kunt nu stoppen met verder zoeken.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:31:39 #279
13783 Anthraxx
pi_188264240
quote:

Toch wel vreemd dat ze niet verder gezocht hebben. Die halsband bevat niet echt een identificatie nummer :{.

Sterkte :*
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:32:13 #280
13783 Anthraxx
pi_188264251
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:29 schreef minilot het volgende:

[..]

}:| }:|
Dan had je die moeten noemen in je voorwaarde.
pi_188264291
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:32 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Dan had je die moeten noemen in je voorwaarde.
Het leek me een vanzelfsprekendheid. }:|
pi_188264299
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Toch wel vreemd dat ze niet verder gezocht hebben. Die halsband bevat niet echt een identificatie nummer :{.

Sterkte :*
Ja, baal ik ook wel een beetje van. Toeval dat ik nu zelf keek en de verwarring met het ras begrijp. Want hoe kut ik het nu ook eventjes vind, ben ik wel blij dat ik het eindelijk af kan gaan sluiten.

Maar wil het verder niemand kwalijk nemen. Zullen vooral vrijwilligers allemaal zijn die het met de allerbeste intenties en bergen dierenliefde doen.
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:37:16 #283
13783 Anthraxx
pi_188264319
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, baal ik ook wel een beetje van. Toeval dat ik nu zelf keek en de verwarring met het ras begrijp. Want hoe kut ik het nu ook eventjes vind, ben ik wel blij dat ik het eindelijk af kan gaan sluiten.

Maar wil het verder niemand kwalijk nemen. Zullen vooral vrijwilligers allemaal zijn die het met de allerbeste intenties en bergen dierenliefde doen.
Dat doen ze ook :)

De verwarring snap ik ook wel. De ragdoll van ons is ook sprekend een heilige birmaan. Op de lengte van de haren na en de toon van de kleur is iets donkerder.
pi_188264407
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:13 schreef minilot het volgende:

Merwestein in Nieuwegein :Y
pi_188264424
Wat rot Myra :{
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:54:26 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_188264508
quote:

Wat sneu, sterkte ermee.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 12:58:38 #287
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188264561
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:35 schreef Myraela het volgende:

Ach wat sneu, ook dat ie er al even lag -O-

Nu weet je wel waar je aan toe bent en kun je t afsluiten.
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:05:08 #288
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188264655
fiets niet gespot in D.
Wel lekker dry aged Simmentaler gekocht :9

@fietsie er liggen kortingsstickers blijkbaar, 15% Rabatt op spul van de slager.

Meisje bij de kassa trok ineens zo'n vel tevoorschijn
pi_188264747
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Thanks! *O*
pi_188264869
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:12 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zolang ze er daarna maar niet over bij jou gaat klagen.
Dat heb ik ook gezegd 8-)
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:27:28 #291
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188264940
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 10:01 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En waarom zou dat met een SLR niet kunnen. Enige verschil is dat die minder hanteerbaar zijn en geen prisma zoeker hebben.
pi_188264965
quote:

-O-
  zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:33:48 #293
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188265020
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:05 schreef derLudolf het volgende:
fiets niet gespot in D.
Wel lekker dry aged Simmentaler gekocht :9

@:fietsie er liggen kortingsstickers blijkbaar, 15% Rabatt op spul van de slager.

Meisje bij de kassa trok ineens zo'n vel tevoorschijn
Waar zou ik die moeten vinden?
Ben nu even bij de tedox een broodje halen (braadworst krAam)
pi_188265045
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 12:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Na overleg via Whatsapp, deze wordt het morgen! *O*
pi_188265068
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:27 schreef derLudolf het volgende:

[..]

En waarom zou dat met een SLR niet kunnen. Enige verschil is dat die minder hanteerbaar zijn en geen prisma zoeker hebben.
En dus lastiger om echt goede foto's mee te maken voor een beginner.
pi_188265092
Balen Myra ;(
Spoilers!
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:39:58 #297
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188265100
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:33 schreef fietsie het volgende:

[..]

Waar zou ik die moeten vinden?
Ben nu even bij de tedox een broodje halen (braadworst krAam)
Oh daar was ik een half uurtje voor je. Die stickers? Liggen volgens mij ook op de balie bij de vlees afdeling.
pi_188265105
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:51 schreef Isabeau het volgende:

Ik was gewoon een beetje in paniek :@ Zomaar een andere stem! Ineens!
Boek bijna uit, wordt afkicken. Ik heb wel door dat ik luisterboeken die heel erg lang zijn wel fijn vind.

Heb je de serie van 4 boeken van Elena Ferrante al geluisterd? Gelezen door Dieuwertje Blok? O+

Ik ben nu bezig met alles wat er te vinden is van Ilja Pfeiffer.. voorgelezen door Frances Broekhuizen.. ook fijn!!

En bezig in een 'ouderwets'boek van de bieb: Jij zegt het, van Connie Palmen.. echt, die research die ze gedaan heeft voor dit waargebeurde verhaal en hoe dat opgebouwd en verwoord is, ik hang aan haar 'lippen' _O_ Wat een rijk boek!
pi_188265111
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 11:54 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik hoor altijd van pensionado's dat ze druk druk druk druk zijn :+
pi_188265131
quote:

Awwww Myra.. wel 'fijn' om te weten waar hij is gebleven maar de manier waarop is -O-
:*
  Moderator zaterdag 3 augustus 2019 @ 13:42:50 #301
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_188265139
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2019 13:37 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

En dus lastiger om echt goede foto's mee te maken voor een beginner.
Hoezo een hanteerbaarder camera is toch juist fijner? Ooit een systeem camera vast gehad? Je kunt je handen amper kwijt en de meeste prismazoekers hebben een beter beeld dan een elektrische :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')